Lübeckplein 2, 8017 JZ Zwolle, Nederland
Begindatum:
1 mrt 2023Einddatum:
29 feb 2024Uren per week:
24Publicatiedatum:
24 jan 2023Projectleider Geprogrammeerd en Risicogericht werken
16-24 uur per week
12 maanden met de optie tot verlenging
Hybride werken bij ons op kantoor (tegenover station Zwolle) of thuis
Werken in een prettige sfeer
Dit is onze organisatie
Wij werken aan een schone en veilige leefomgeving en een sterke positie voor bedrijven, nu én straks in de toekomst. Dagelijks bezoeken onze experts bedrijven om te toetsen of ze voldoen aan wet- en regelgeving. Uiteraard hoort hier ook een stuk advies bij over bijvoorbeeld duurzaamheid en energie. Dit doen we vanuit zeven expertises, veiligheid, luchtkwaliteit, geluid, energie, afval, asbest en bodem. Daarnaast verlenen we vergunningen. We werken nauw samen met en voor de 11 gemeenten in regio IJsselland en de provincie Overijssel. Op dit moment werken we met circa 140 collega’s in een informele werksfeer. We zijn trots op onze platte organisatie met de teams Vergunningen, Toezicht & Handhaving, Advies en het Bedrijfsbureau. Meer weten over onze organisatie? Kijk op onze website.
Dit ga je doen
Je stelt een implementatieplan op voor de ontwikkelopgaven van het geprogrammeerd en risicogericht werken van ons Programma Samen Toekomstbestendig op het gebied van het inrichten van programmatisch werken, te starten met de pilot branchegericht werken in de voedingsmiddelenbranche.
Dat betekent concreet dat jij:
als opdrachtnemer stuurt op de realisatie van het implementatieplan en tussentijds verantwoording aflegt over de resultaten;
onder jouw verantwoordelijk een pilotproject opzet voor branchegericht werken in de levensmiddelenbranche en andere deelprojecten;
zorgt voor de aansturing en regie van de uitvoering van de verschillende deelprojecten, alsook voor de juiste afstemming met andere interne opgaven, zoals de invoering van de Omgevingswet;
de budgettaire kaders van de opdracht bewaakt;
ons bestuur informeert over de voortgang van het implementatieplan;
zorgdraagt voor de interne communicatie naar onze medewerkers;
waar nodig onze ambtelijke opdrachtgevers en financieel adviseurs in de regio informeert en betrekt.
De directeur van de dienst is jouw opdrachtgever. Je voert jouw taken uit in nauwe samenwerking met het Management van de dienst.
Wat breng je mee?
Jij hebt:
Een relevante HBO- of WO opleiding bijvoorbeeld richting bedrijfskunde, bestuurskunde of organisatiewetenschappen.
Minimaal 3-5 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare rol of functie, bij voorkeur bij de overheid en omgevingsdiensten.
Ruime ervaring met de inrichting en verandering van werkprocessen, bedrijfsvoering, informatiemanagement en ICT.
Ruime ervaring met het werken binnen een bestuurlijk politieke context.
Affiniteit met het werkveld milieu, enige kennis van vergunningverlening, toezicht en handhaving is een pré.
Je bent:
Een teamspeler
Communicatief in woord en geschrift
Doortastend en acteert met gezag
Standvastig en resultaatgericht
Je kunt:
Makkelijk schakelen tussen verschillende niveaus
Draagvlak creëren
Mensen meenemen in het proces en weet hoe je verschillende inhoudelijke professionals samen naar een oplossing toe kunt laten werken
Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.
Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.