Processpecialist en Kwartiermaker coördinatie bedrijfsprocessen

Omgevingsdienst IJsselland

Lübeckplein 2, 8017 JZ Zwolle, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 24 Overijssel

Begindatum:

1 feb 2023

Einddatum:

1 okt 2023

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

20 jan 2023

Processpecialist en Kwartiermaker coördinatie bedrijfsprocessen  

  • Voor (gemiddeld) 24 uur per week

  • Hybride werken bij ons op kantoor (tegenover station Zwolle) of thuis

  • Werken in een prettige sfeer

Dit is onze organisatie
Wij werken aan een schone en veilige leefomgeving en een sterke positie voor bedrijven, nu én straks in de toekomst. Dagelijks bezoeken onze experts bedrijven om te toetsen of ze voldoen aan wet- en regelgeving. Uiteraard hoort hier ook een stuk advies bij over bijvoorbeeld duurzame energie. Dit doen we vanuit zeven expertises, namelijk veiligheid, luchtkwaliteit, geluid, energie, afval, asbest en bodem. Daarnaast verlenen we vergunningen. We werken nauw samen met en voor de 11 gemeenten in regio IJsselland en de provincie Overijssel. Op dit moment werken we met ruim 140 collega’s in een informele werksfeer. We zijn trots op onze platte organisatie met de teams Vergunningen, Toezicht & Handhaving, Advies en het Bedrijfsbureau.

Werkzaamheden en verantwoordelijkheden
Je bent in de rol van processpecialist en kwartiermaker coördinatie bedrijfsprocessen medeverantwoordelijk voor het (her)inrichten, beheren en verbeteren van de werkprocessen op het gebied van vergunningverlening, toezicht en handhaving (VTH). Je bent daarbij de spin in het web tussen de inhoudelijk VTH- professionals, procesbeheerders, key-users, gegevens- en informatieadviseurs en functioneel- en gegevensbeheerders. Omdat het voor de Omgevingsdienst een nieuwe functie betreft die we op termijn structureel willen invullen moet hier nog veel verkend en ingericht worden. Je hebt op procesgebied een coördinerende, adviserende en ook sturende rol waarbij je het groter geheel overziet en tevens oog houdt voor detail.

Je organiseert en begeleidt workshops om  samen met de inhoudelijk professionals de primaire processen te herijken. Je informeert de projectleider van het project Herijken primaire processen en de manager Bedrijfsvoering over eventuele knel- en verbeterpunten op procesgebied. Nadat je een ‘go’ hebt gekregen vanuit het MT zorg je voor de implementatie en borging van de herijkte processen. Je zorgt ervoor dat het processenhandboek up-to-date blijft. Het beheer hiervan ligt bij de procesbeheerders.

Kandidaatsomschrijving
Jij hebt:

  • Een afgeronde relevante opleiding op Hbo-niveau bijvoorbeeld richting Bedrijfskunde of Procesmanagement

  • Aanvullende cursussen gevolgd op het gebied van bijvoorbeeld kwaliteit, procesmanagement, Lean Six Sigma 

  • Minimaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare rol

  • Ruime kennis en ervaring met het analyseren, in kaart brengen en verbeteren van processen

  • Kennis van het VTH werkveld en -processen is een pré 

Je bent:

  • Uiteraard een procesdenker

  • Communicatief in woord en geschrift

  • Standvastig en resultaatgericht

  • Proactief en praktisch ingesteld

Je kunt:

  • Goed samenwerken en makkelijk schakelen tussen verschillende niveaus

  • Draagvlak creëren en weet hoe je verschillende inhoudelijke professionals samen naar een oplossing toe kunt laten werken

  • Multidisciplinaire processen in kaart brengen, verbeteren en implementeren

  • Adviseren op hoe de coördinatie op  onze primaire processen structureel in te richten en te organiseren

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.
 

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Leya Schoonderwoerd via 06 43 60 79 99 / leya.schoonderwoerd@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Leya Schoonderwoerd
Leya Schoonderwoerd
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.