thumbnail
thumbnail

Medewerker Burgerzaken

Zwolsestraat 16, 8101 AC Raalte, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
32 Overijssel

Begindatum:

12 jun 2023

Einddatum:

31 dec 2023

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

27 mei 2023

Medewerker burgerzaken

Dit doe jij voor ons            
Je meest bekende taak als medewerker burgerzaken is misschien wel het verstrekken van paspoorten, ID-kaarten en rijbewijzen. Maar jij doet zo veel meer dan dat. Je verwerkt verhuizingen, ondersteunt bij aangiftes van geboorte én van overlijden, komt in beeld wanneer mensen willen trouwen en hebt de kennis om belangrijke uittreksels en verklaringen te kunnen verstrekken. Dit doe jij aan de balie, maar ook in onze backoffice. Je staat mensen mondeling en schriftelijk op de juiste manier te woord.

Dit ben jij
Je bent een enthousiaste, flexibele allround medewerker die zowel op de front- als backoffice inzetbaar is. Je hebt kennis van burgerzaken of bent zo leergierig dat je bereid bent de vakopleiding te volgen. Het belangrijkste is dat je goed kunt samenwerken, voor een frisse wind kan zorgen, duidelijk kunt communiceren en mensen echt verder wilt helpen.

Dit krijg jij van ons
Je krijgt de kans om het verschil te maken voor onze inwoners. Dit doe je met je bevlogen en betrokken collega’s die het onderste uit de kan halen voor Broekland, Heeten, Heino, Laag Zuthem, Lierderholthuis, Luttenberg, Mariënheem, Nieuw Heeten en Raalte.

Eisenn

  • Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (o.a. all- in tariefstelling wat betreft reiskosten woon-werk)

  • Kandidaat beschikt minimaal over een afgeronde MBO opleiding.

  • Kandidaat heeft minimaal 1 jaar werkervaring in de afgelopen 2 jaar als medewerker Burgerzaken bij een gemeente.

  • De opdracht leent zich niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detacheringsbasis ( = met loonuitbetaling) laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet
    toegestaan.

Wensen

  • Kandidaat beschikt minimaal over een afgeronde HBO opleiding.

  • Kandidaat beschikt over ervaring met de systemen Key2Burgerzaken en iBurgerzaken

  • Competenties: Zie omschrijving van de opdracht.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 of per mail via britt.emmen@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Hibo Abdi via 06 43 36 34 42 / hibo.abdi@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Hibo Abdi
Hibo Abdi
Opdracht Adviseur

Ben jij de Medewerker Burgerzaken die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.