\u003Cp>Daarnaast kun je een Job Alert instellen om dagelijks interessante opdrachten binnen een door jou gekozen vakgebied te ontvangen.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":200,"faq_question":201,"faq_answer":202,"sequence_number":60},26,"Kan ik mijn reis- en verblijfkosten bij jullie in rekening brengen? ","\u003Cp>De bedragen die zijn opgenomen in onze aanbiedingen zijn altijd All-in (inclusief reis-, verblijf en overige kosten) en exclusief BTW. Reis-, verblijf- en overige kosten kunnen alleen aan ons worden gedeclareerd op het moment dat onze opdrachtgever hiervoor een vergoeding biedt.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":27,"faq_question":204,"faq_answer":205,"sequence_number":69},"Kun je meer informatie geven over een opdracht?","\u003Cp>Alle aan ons beschikbare informatie is te vinden in de opdrachtbeschrijving.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":50,"faq_question":207,"faq_answer":208,"sequence_number":79},"Wanneer ben ik geschikt voor een opdracht?","\u003Cp>Je bent een geschikte kandidaat wanneer je aan alle eisen voldoet die in de opdrachtomschrijving staan. \u003Cbr>\u003Cbr>Eisen vormen hierbij knock-out criteria: Indien je niet aan een eis voldoet, dan kunnen wij je helaas niet aanbieden.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":88,"faq_question":210,"faq_answer":211,"sequence_number":88},"Waar kan ik de benodigde documenten uploaden om mijn inschrijving op een opdracht compleet te maken (bijv. motivatiebrief, een aangepast cv, etc.)?","\u003Cp>Naar aanleiding van jouw inschrijving via onze website, nemen wij contact met je op om de aanbieding op een opdracht compleet te maken.\u003Cbr>\u003Cbr>Omdat per opdrachtgever de benodigde documentatie verschilt om een geldige aanbieding te doen, sturen wij deze in een aparte mail naar je toe.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":79,"faq_question":213,"faq_answer":214,"sequence_number":98},"Kan ik mij ook inschrijven zonder overheidservaring te hebben opgedaan?","\u003Cp>Zeker! Tenzij overheidservaring onderdeel is van de eisen van een opdracht, helpen wij je graag bij het doen van een aanbieding.\u003Cbr>\u003Cbr>Let op: Het ontbreken van enige ervaring binnen de overheidssector vermindert de kans op succes.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":69,"faq_question":216,"faq_answer":217,"sequence_number":218},"De opdracht waarop ik mij wil inschrijven is gesloten. Wat kan ik doen?","\u003Cp>Wanneer een opdracht op onze website vermeld staat als “verlopen”, dan betekent dit dat de digitale kluis van de opdrachtgever voor het doen van een aanbieding is gesloten.\u003Cbr>\u003Cbr>Het nasturen van een aanbieding is helaas niet mogelijk. Wij kunnen je in dit geval niet helpen om alsnog in aanmerking te komen voor de opdracht.\u003C/p>",8,{"faq_group_id":27,"id":218,"faq_question":220,"faq_answer":221,"sequence_number":222},"Kan ik mij door jullie laten detacheren?","\u003Cp>Ja, het is mogelijk om direct via ons gedetacheerd te worden! De opdrachten waarbij dit kan zijn specifiek aangegeven met een \u003Cstrong>detachering\u003C/strong>-tag. In deze opdrachten kan je ook gemakkelijk je te verwachten maandelijks brutosalaris berekenen met onze handige rekentool.\u003Cbr>\u003Cbr>Mocht je momenteel een dienstverband invullen bij een bedrijf, dan kunnen wij (met akkoord van jouw werkgever) jou ook via jouw huidige werkgever aanbieden op opdrachten op onze website.\u003C/p>",9,{"faq_group_id":27,"id":60,"faq_question":224,"faq_answer":225,"sequence_number":226},"Wat is de kans dat ik een opdracht gegund krijg?","\u003Cp>De kans op gunning is niet alleen afhankelijk van een geschikt CV en een sterke motivatie (hierbij kunnen wij je goed helpen!), maar ook van de hoeveelheid concurrentie voor een opdracht en het hebben van een ‘klik’ met de opdrachtgever.\u003Cbr>\u003Cbr>Over het algemeen kunnen wij zeggen dat je een zeer goede kans maakt op gunning van de opdracht wanneer je:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>naast de eisen, ook aan alle wensen voldoet\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>al ervaring hebt opgedaan in precies dezelfde functie \u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>al ervaring hebt bij een gelijkwaardige opdrachtgever (bijv. indien de opdracht bij een gemeente openstaat, je al eerder ervaring hebt opgedaan bij een gemeente)\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>je een prettig kennismakings-/selectiegesprek met de opdrachtgever hebt\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>",10,{"faq_group_id":27,"id":222,"faq_question":228,"faq_answer":229,"sequence_number":230},"Behoren jullie tot de overheid?","\u003Cp>Nee, wij zijn een adviesbureau en intermediair die freelancers helpt aan een volgende opdracht bij de overheid.\u003Cbr>\u003Cbr>Voor meer informatie over onze organisatie, bekijk de \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/over/\">\u003Cu>Over Ons-pagina\u003C/u>\u003C/a>.\u003C/p>",11,{"id":60,"faq_group_name":232,"faq_group_description":232,"sequence_number":50,"include_in_vacancy_detail":6,"faqs":233},"Contracteren",[234,237],{"faq_group_id":60,"id":125,"faq_question":235,"faq_answer":236,"sequence_number":27},"Hoe contracteren jullie mij als zelfstandige?","\u003Cp>Wij contracteren zelfstandigen op basis van een door de Belastingdienst goedgekeurde modelovereenkomst van Tussenkomst. Om jou te contracteren als zelfstandige hebben wij nodig:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De bedrijfsgegevens van jouw onderneming\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een KvK-uittreksel van jouw onderneming\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Daarnaast dien je ook te beschikken over een dekkende beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering.\u003C/p>",{"faq_group_id":60,"id":138,"faq_question":238,"faq_answer":239,"sequence_number":50},"Hoe contracteren jullie een advies- of detacheringsbureau?","\u003Cp>Wij stellen een raam- en deelovereenkomst op waarin onder andere de afspraken worden vastgelegd over inlenersaansprakelijkheid. Om een advies- of detacheringsbureau te contracteren hebben wij nodig:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De bedrijfsgegevens van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een KvK-uittreksel van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een G-rekeningovereenkomst van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>\u003Cbr>Daarnaast dient het advies- of detacheringsbureau ook te beschikken over een dekkende beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering.\u003C/p>",{"id":69,"faq_group_name":241,"faq_group_description":242,"sequence_number":60,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":243},"Loondienst","In loondienst",[244,248,252,253,257],{"faq_group_id":69,"id":245,"faq_question":246,"faq_answer":247,"sequence_number":27},22,"Ik wil niet bij jullie in dienst komen, zijn er andere opties?","\u003Cp>Kies een nieuwe opdracht op onze website. De opdrachten die geschikt zijn voor uitvoering door freelancers kunnen \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/?contractvorm=freelance\">hier\u003C/a> gemakkelijk worden gevonden. We kijken uit naar je volgende inschrijving!\u003C/p>",{"faq_group_id":69,"id":249,"faq_question":250,"faq_answer":251,"sequence_number":50},27,"Wanneer wordt mijn vakantiegeld uitgekeerd?","\u003Cp>Op het moment dat je een opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid uitvoert, bouw je 8% vakantiegeld op over de door jou gewerkte uren. De in de afgelopen maand opgebouwde verlofdagen en vakantiegeld nemen wij iedere maand direct mee in de salarisafrekening.\u003C/p>",{"faq_group_id":69,"id":114,"faq_question":201,"faq_answer":202,"sequence_number":60},{"faq_group_id":69,"id":254,"faq_question":255,"faq_answer":256,"sequence_number":69},24,"Wat is de Wet DBA?","\u003Cp>De wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) is bedoeld om zzp’ers en opdrachtgevers duidelijkheid te geven over de aard en structuur van mogelijke arbeidsrelaties. \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/artikel/de-wet-dba-uitgelegd-hoe-heeft-deze-wet-invloed-op-mij-als-zzper/25-04-2024/27/\">Lees hier meer over de Wet DBA.\u003C/a>\u003C/p>",{"faq_group_id":69,"id":176,"faq_question":258,"faq_answer":259,"sequence_number":79},"Wat is een G-rekening?","\u003Cp>Een G-rekening is een door de Belastingdienst geblokkeerde rekening, die alleen gebruikt kan worden om btw-verplichtingen, loonheffingen en omzetbelasting te betalen aan de Belastingdienst. Op het moment dat jouw organisatie aan haar plichten richting de Belastingdienst heeft voldaan, kan het overgebleven bedrag op de G-rekening worden gedeblokkeerd en beschikbaar worden gemaakt voor de reguliere betaalrekeningen van de onderneming.\u003C/p>\u003Cp> Voor meer informatie over de G-rekening, zie ook deze \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/zakelijk/internationaal/personeel/u_bent_niet_in_nederland_gevestigd_loonheffingen_inhouden/wanneer_moet_u_loonheffingen_inhouden1/u_bent_inhoudingsplichtig1/u_zendt_of_leent_personeel_uit_of_u_detacheert_personeel_in_nederland/g-rekening\">webpagina van de Belastingdienst\u003C/a>.\u003C/p>",{"id":50,"faq_group_name":261,"faq_group_description":261,"sequence_number":69,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":262},"Voor advies- en detacheringsbureaus",[263,266,267,270,274],{"faq_group_id":50,"id":226,"faq_question":264,"faq_answer":265,"sequence_number":27},"Hoe maak ik een account aan als advies- en/of detacheringsbureau, zodat ik verschillende kandidaten kan inschrijven?","\u003Cp>Je kunt het reguliere \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/registreren\">aanmeldformulier\u003C/a> gebruiken om een account aan te maken. Nadat je een account hebt aangemaakt, kies je bij het inschrijven op een opdracht voor de optie \u003Cem>In loondienst bij een andere partij \u003C/em>en selecteer je de gewenste kandidaat. \u003Cbr>\u003Cbr>Heb je de kandidaat nog niet eerder via ons platform aangeboden? Dan volstaat het invullen van de voor- en achternaam om de nieuwe kandidaat te registreren. Wij nemen na de inschrijving contact op om het juiste cv op te vragen.\u003C/p>",{"faq_group_id":50,"id":62,"faq_question":258,"faq_answer":259,"sequence_number":50},{"faq_group_id":50,"id":53,"faq_question":268,"faq_answer":269,"sequence_number":69},"Waarom vragen jullie om een G-rekening?","\u003Cp>Onze organisatie dient zich te houden aan de richtlijnen van de Wet Ketenaansprakelijkheid (WKA). Door gebruik van de G-rekening advies- en detacheringsbureaus worden aansprakelijkheidsrisico’s beperkt, hetgeen van vitaal belang is voor onze positie als inleenbureau.\u003C/p>\u003Cp>KBenP Professional Match is SNA gecertificeerd. Naast financiële risico’s vervallen ook onze accreditaties op het moment dat wij facturen voortkomend uit onze inleenovereenkomsten niet middels een G-rekening betalen.\u003C/p>",{"faq_group_id":50,"id":271,"faq_question":272,"faq_answer":273,"sequence_number":69},14,"Hoe vraag ik een G-rekening aan?","\u003Cp>Een G-rekening kan worden aangevraagd via de Belastingdienst. Voor meer informatie, zie ook deze \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/themaoverstijgend/programmas_en_formulieren/aanvraag_g_rekening\">webpagina van de Belastingdienst\u003C/a>.\u003C/p>",{"faq_group_id":50,"id":275,"faq_question":276,"faq_answer":277,"sequence_number":79},15,"Moet mijn organisatie in het bezit zijn van een G-rekening bij aanvang van de opdracht?","\u003Cp>Op het moment dat de organisatie waar jij in loondienst bent nog niet in het bezit is van een G-rekening, dan zullen wij het factuurbedrag dat wij over zouden maken naar de G-rekening tijdelijk reserveren op onze eigen rekening. Zodra de G-rekening is geopend en wij de G-rekeningovereenkomst hiervan ontvangen, maken wij de gereserveerde bedragen over naar de G-rekening.\u003C/p>",{"team":279,"id":53,"firstName":54,"lastName":55,"jobTitle":35,"email":56,"telephoneNumber":57,"linkedInUrl":58,"photo":59,"sequence_number":60,"vacancy_categories":40,"team_id":27,"group_id":27},{"groups":280,"id":27,"team_name":184,"primary_contact":56,"secondary_contact":94,"contract_manager":109,"finance_contact":129,"whatsapp_number":66,"message_of_the_day":185,"motd_from":186,"motd_to":187,"team_photo":188},[281,282,283,284,285],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":60,"group_name":101,"group_title":102,"sequencenumber":50},{"id":69,"group_name":122,"group_title":122,"sequencenumber":60},{"id":79,"group_name":134,"group_title":135,"sequencenumber":69},{"id":88,"group_name":164,"group_title":164,"sequencenumber":79},{"team":287,"id":91,"firstName":92,"lastName":93,"jobTitle":35,"email":94,"telephoneNumber":95,"linkedInUrl":96,"photo":97,"sequence_number":98,"vacancy_categories":99,"team_id":27,"group_id":27},{"groups":288,"id":27,"team_name":184,"primary_contact":56,"secondary_contact":94,"contract_manager":109,"finance_contact":129,"whatsapp_number":66,"message_of_the_day":185,"motd_from":186,"motd_to":187,"team_photo":188},[289,290,291,292,293],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":60,"group_name":101,"group_title":102,"sequencenumber":50},{"id":69,"group_name":122,"group_title":122,"sequencenumber":60},{"id":79,"group_name":134,"group_title":135,"sequencenumber":69},{"id":88,"group_name":164,"group_title":164,"sequencenumber":79},{"team":295,"id":105,"firstName":106,"lastName":107,"jobTitle":108,"email":109,"telephoneNumber":110,"linkedInUrl":111,"photo":112,"sequence_number":27,"vacancy_categories":8,"team_id":27,"group_id":60},{"groups":296,"id":27,"team_name":184,"primary_contact":56,"secondary_contact":94,"contract_manager":109,"finance_contact":129,"whatsapp_number":66,"message_of_the_day":185,"motd_from":186,"motd_to":187,"team_photo":188},[297,298,299,300,301],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":60,"group_name":101,"group_title":102,"sequencenumber":50},{"id":69,"group_name":122,"group_title":122,"sequencenumber":60},{"id":79,"group_name":134,"group_title":135,"sequencenumber":69},{"id":88,"group_name":164,"group_title":164,"sequencenumber":79},{"team":303,"id":125,"firstName":126,"lastName":127,"jobTitle":128,"email":129,"telephoneNumber":130,"linkedInUrl":131,"photo":132,"sequence_number":27,"vacancy_categories":8,"team_id":27,"group_id":69},{"groups":304,"id":27,"team_name":184,"primary_contact":56,"secondary_contact":94,"contract_manager":109,"finance_contact":129,"whatsapp_number":66,"message_of_the_day":185,"motd_from":186,"motd_to":187,"team_photo":188},[305,306,307,308,309],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":60,"group_name":101,"group_title":102,"sequencenumber":50},{"id":69,"group_name":122,"group_title":122,"sequencenumber":60},{"id":79,"group_name":134,"group_title":135,"sequencenumber":69},{"id":88,"group_name":164,"group_title":164,"sequencenumber":79},"31643536577",[312,316,320,325,329,333,337,341,345,349,353,357],{"vacancy_category":313,"team_members":314},"15",[315],{"id":62,"firstName":63,"lastName":64,"jobTitle":35,"email":65,"telephoneNumber":66,"linkedInUrl":67,"photo":68,"sequence_number":69,"vacancy_categories":70,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":317,"team_members":318},"22",[319],{"id":62,"firstName":63,"lastName":64,"jobTitle":35,"email":65,"telephoneNumber":66,"linkedInUrl":67,"photo":68,"sequence_number":69,"vacancy_categories":70,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":321,"team_members":322},"16",[323,324],{"id":62,"firstName":63,"lastName":64,"jobTitle":35,"email":65,"telephoneNumber":66,"linkedInUrl":67,"photo":68,"sequence_number":69,"vacancy_categories":70,"team_id":27,"group_id":27},{"id":42,"firstName":43,"lastName":44,"jobTitle":45,"email":46,"telephoneNumber":47,"linkedInUrl":48,"photo":49,"sequence_number":50,"vacancy_categories":51,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":326,"team_members":327},"12",[328],{"id":91,"firstName":92,"lastName":93,"jobTitle":35,"email":94,"telephoneNumber":95,"linkedInUrl":96,"photo":97,"sequence_number":98,"vacancy_categories":99,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":330,"team_members":331},"23",[332],{"id":91,"firstName":92,"lastName":93,"jobTitle":35,"email":94,"telephoneNumber":95,"linkedInUrl":96,"photo":97,"sequence_number":98,"vacancy_categories":99,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":334,"team_members":335},"13",[336],{"id":91,"firstName":92,"lastName":93,"jobTitle":35,"email":94,"telephoneNumber":95,"linkedInUrl":96,"photo":97,"sequence_number":98,"vacancy_categories":99,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":338,"team_members":339},"26",[340],{"id":91,"firstName":92,"lastName":93,"jobTitle":35,"email":94,"telephoneNumber":95,"linkedInUrl":96,"photo":97,"sequence_number":98,"vacancy_categories":99,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":342,"team_members":343},"18",[344],{"id":81,"firstName":82,"lastName":83,"jobTitle":35,"email":84,"telephoneNumber":85,"linkedInUrl":86,"photo":87,"sequence_number":88,"vacancy_categories":89,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":346,"team_members":347},"19",[348],{"id":81,"firstName":82,"lastName":83,"jobTitle":35,"email":84,"telephoneNumber":85,"linkedInUrl":86,"photo":87,"sequence_number":88,"vacancy_categories":89,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":350,"team_members":351},"24",[352],{"id":81,"firstName":82,"lastName":83,"jobTitle":35,"email":84,"telephoneNumber":85,"linkedInUrl":86,"photo":87,"sequence_number":88,"vacancy_categories":89,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":354,"team_members":355},"25",[356],{"id":81,"firstName":82,"lastName":83,"jobTitle":35,"email":84,"telephoneNumber":85,"linkedInUrl":86,"photo":87,"sequence_number":88,"vacancy_categories":89,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":358,"team_members":359},"20",[360],{"id":42,"firstName":43,"lastName":44,"jobTitle":45,"email":46,"telephoneNumber":47,"linkedInUrl":48,"photo":49,"sequence_number":50,"vacancy_categories":51,"team_id":27,"group_id":27},[],{"userData":8,"access_token":8,"refresh_token":8,"activationSuccessful":7,"loading":7},{"loading":7,"jobAlertCategoriesLoading":7,"userDetails":8,"jobAlertCategories":364,"jobAlertSnoozeDate":8,"proxyCandidates":365,"enrolments":366},[],[],[],{"loading":7,"vacancies":368,"relatedVacancies":401,"pageSize":114,"offset":12,"loadMoreVacancies":7,"loadMoreLoading":7,"queryData":506,"defaultSearchFilters":526,"numberOfCheckboxFiltersApplied":12,"vacanciesCount":545,"vacancyCategories":549,"selectedLocation":8},[369],{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":370,"organization_location":382,"tender_categories":383,"opdracht_overheid_url":384,"tender_category_obj":230,"tender_id":385,"tender_name":386,"tender_buying_organization":373,"tender_phase":387,"tender_date":388,"tender_source":389,"tender_url":390,"tender_perceel":8,"tender_description":391,"tender_active":12,"tender_document":392,"tender_last_seen":393,"tender_first_seen":394,"tender_start_date":395,"tender_end_date":396,"tender_tariff":397,"tender_hours_week":398,"tender_description_html":399,"publish":6,"exclusive":7,"oim_vacancy":7,"contract_type":8,"web_key":400,"org_location_id":8,"tender_category":230},{"latitude":371,"longitude":372,"tender_buying_organization":373,"company_address":374,"company_name_google":373,"postcode":375,"province":376,"place_id_google":373,"avatar":377,"exclusive":7,"summary":378,"description":379,"meta_description":380,"publish":7,"company_display_name":381},"52.525641","6.423906","(Talentenregio) Gemeente Ommen","Chevalleraustraat 2, 7731 EE Ommen, Nederland","7731 EE","Overijssel","blob_2H44DXBB6HV5CVJ7Q9D2AA4ZXB32GMAD.","Ommen is een gemeente in de Nederlandse provincie Overijssel. Ommen telt 18.450 inwoners. De stad heeft sinds 1248 stadsrechten en wordt al rond het jaar 1100 genoemd als doorwaadbare plaats langs de Vecht.","\u003Cp>De gemeente Ommen is een kleine, slagvaardige en flexibele organisatie. In het visiedocument \u003Cem>Ommer Motief\u003C/em> hebben inwoners, organisaties en ondernemers de koers van Ommen tot 2030 aangegeven. De medewerkers van Ommen 4.0, zijn vooral ontwikkelaars op die thema's. De gemeenteraad wil voor, door en met de samenleving ambities uit het Bestuursakkoord 2018 – 2022 realiseren. Dit vraagt om medewerkers die breed inzetbaar zijn en verbindende ontwikkelaars, doeners en denkers zijn.\u003C/p>","Gemeente Ommen biedt regelmatig freelance opdrachten aan op het gebied van Beleidsadvies, ICT, Juridisch, Sociaal Domein, Civiele Techniek en Overig.","Gemeente Ommen",{},[],"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Talentenregio-Gemeente-Ommen/Strategisch-regisseur-adviseur/20029252-ac6e-4d86-82fb-791d5a1503c3","inhuurdesk_a1J2p000009FqEmEAK","Strategisch regisseur / adviseur","Distributieproces gestart","2022-06-24 09:00:00","inhuurdesk","https://staffingdesk-com.force.com/vmsvisualforce/jrequest_view?id=a1J2p000009FqEmEAK","Wie zijn we?De gemeente Ommen is een jonge, compacte en veelzijdige gemeentelijke organisatie. In een volledige netwerk- en regiestructuur voeren we het gemeentelijke takenpakket uit. Het betekent dat we een deel van het werk zelf uitvoeren. Het andere deel van het werk besteden we uit of pakken we in co-creatie met onze samenwerkingspartners op. We zijn dit avontuur gestart omdat we er van overtuigd zijn dat we anders kunnen en moeten werken om aan de vragen uit de samenleving te kunnen blijven voldoen.Onze organisatie kenmerkt zich door korte lijnen en iedereen die bij ons werkt heeft veel eigen verantwoordelijkheid. We werken als generalisten nauw met elkaar samen. Onze rollen zijn niet aan een afgebakend beleidsveld gebonden en kunnen veranderen afhankelijk van de opgave die we samen hebben. Dat maakt het werk interessant en afwisselend.Onze manier van werken stelt ons in staat snel te reageren op interne- en externe ontwikkelingen. Met als doel om onze inwoners en bedrijven zo goed mogelijk van dienst te zijn. Want daar zijn we voor.Onze organisatie bestaat uit vijf clusters: het cluster Regie en Coordinatie, het cluster Beleid en Ontwikkeling, het cluster Concern en Ondersteuning, het cluster Samendoen en het cluster Zwembaden en Accommodaties. We hebben een leidinggevende, dat is onze directeur. Ieder cluster heeft daarnaast een coordinator die een rol heeft bij de algehele afstemming van het werk en die collegas waar nodig coacht bij de uitvoering van de taken.Voor een tijdelijke opdracht zoeken we een strategisch regisseur / adviseur gericht op Financien. De opdracht is meerledig: Als kartrekker zorg je ervoor dat een aantal financiele taken in eigen beheer van onze organisatie komt. Denk daarbij aan de debiteuren- en crediteurenadministratie, de begroting en balans beheer en administratie en aangifte BTW/ BCF. Samen met een collega geef je daar vervolgens ook deels uitvoering aan.Je bent (tijdelijk) aanspreekpunt voor een aantal zaken die momenteel extern zijn belegd. Denk aan: gemeentelijke belastingen, fiscaliteiten en verzekeringen.Je levert een bijdrage aan de regievoering richting verbonden partijen.Je levert een bijdrage aan de voorbereiding en implementatie van de financiele taken die we als organisatie in huis moeten houden en de taken we opnieuw moeten laten uitvoeren door een externe samenwerkingspartner.Samen met een aantal collegas lever je een bijdrage aan de P&C cyclus.Wie ben jij?Jouw expertise ligt op het brede terrein van de gemeente financien. Je bent een allround strategisch adviseur en regisseur financien, die zowel kan adviseren, regisseren en organiseren, maar ook meewerkt aan de verschillende uitvoerende werkzaamheden. In de rol van kartrekker ben je in staat het overzicht te behouden en te prioriteren. En zonder dat je daarvoor een formele managementrol hebt, ben je van nature instaat om mensen aan te sturen. Verder herken je je in de volgende functie-eisen: - Je hebt aantoonbare werkervaring van tenminste 1 jaar in het werken in een volledige netwerk- en regiegemeente met een inwoneraantal tussen de 15.000 en 20.000 inwoners;- Je hebt aantoonbare werkervaring met de werkzaamheden in een gemeentelijke organisatie die in de opdracht zijn genoemd;- Je hebt een opleiding genoten dat specifiek gericht is op de gemeentelijke financien op tenminste HBO niveau; - Je hebt aantoonbare werkervaring met het werken met de BBV;- Je hebt aantoonbare werkervaring met het werken met I Finance.","Inhuurdesk_Aanvraag_SRQ160525.pdf","2022-06-24","2022-06-16","2022-07-01","2023-06-30","Geen maximum ","36","\u003Cdiv class='sfdc_richtext' id='j_id0:j_id1:j_id119:j_id344:j_id649:j_id667:j_id669j_id0:j_id1:j_id119:j_id344:j_id649:j_id667:j_id669_00ND0000005baHZ_div'>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cb>\u003Ci>\u003Cspan style='>Wie zijn we?\u003Cbr/>De gemeente Ommen is een jonge, compacte en veelzijdige gemeentelijke organisatie. In een volledige netwerk- en regiestructuur voeren we het gemeentelijke takenpakket uit. Het betekent dat we een deel van het werk zelf uitvoeren. Het andere deel van het werk besteden we uit of pakken we in co-creatie met onze samenwerkingspartners op. \u003Cbr/>We zijn dit avontuur gestart omdat we er van overtuigd zijn dat we anders kunnen en moeten werken om aan de vragen uit de samenleving te kunnen blijven voldoen.\u003Cbr/>Onze organisatie kenmerkt zich door korte lijnen en iedereen die bij ons werkt heeft veel eigen verantwoordelijkheid. We werken als generalisten nauw met elkaar samen. Onze rollen zijn niet aan een afgebakend beleidsveld gebonden en kunnen veranderen afhankelijk van de opgave die we samen hebben. Dat maakt het werk interessant en afwisselend.\u003Cbr/>Onze manier van werken stelt ons in staat snel te reageren op interne- en externe ontwikkelingen. Met als doel om onze inwoners en bedrijven zo goed mogelijk van dienst te zijn. Want daar zijn we voor.\u003Cbr/>Onze organisatie bestaat uit vijf clusters: het cluster Regie en Coördinatie, het cluster Beleid en Ontwikkeling, het cluster Concern en Ondersteuning, het cluster Samendoen en het cluster Zwembaden en Accommodaties. We hebben één leidinggevende, dat is onze directeur. Ieder cluster heeft daarnaast een coördinator die een rol heeft bij de algehele afstemming van het werk en die collega’s waar nodig coacht bij de uitvoering van de taken.\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cbr/>Voor een tijdelijke opdracht zoeken we een strategisch regisseur / adviseur gericht op Financien. \u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cbr/>De opdracht is meerledig: \u003Cbr/>Als kartrekker zorg je ervoor dat een aantal financiële taken in eigen beheer van onze organisatie komt. Denk daarbij aan de debiteuren- en crediteurenadministratie, de begroting en balans beheer en administratie en aangifte BTW/ BCF. Samen met een collega geef je daar vervolgens ook deels uitvoering aan.\u003Cbr/>\u003Cbr/>Je bent (tijdelijk) aanspreekpunt voor een aantal zaken die momenteel extern zijn belegd. Denk aan: gemeentelijke belastingen, fiscaliteiten en verzekeringen.\u003Cbr/>\u003Cbr/>Je levert een bijdrage aan de regievoering richting verbonden partijen.\u003Cbr/>\u003Cbr/>Je levert een bijdrage aan de voorbereiding en implementatie van de financiële taken die we als organisatie in huis moeten houden en de taken we opnieuw moeten laten uitvoeren door een externe samenwerkingspartner.\u003Cbr/>Samen met een aantal collega’s lever je een bijdrage aan de P&C cyclus.\u003Cbr/>\u003Cbr/>Wie ben jij?\u003Cbr/>Jouw expertise ligt op het brede terrein van de gemeente financiën. Je bent een allround strategisch adviseur en regisseur financiën, die zowel kan adviseren, regisseren en organiseren, maar ook meewerkt aan de verschillende uitvoerende werkzaamheden. In de rol van kartrekker ben je in staat het overzicht te behouden en te prioriteren. En zonder dat je daarvoor een formele managementrol hebt, ben je van nature instaat om mensen aan te sturen. \u003Cbr/>\u003Cbr/>Verder herken je je in de volgende functie-eisen: \u003Cbr/>- Je hebt aantoonbare werkervaring van tenminste 1 jaar in het werken in een volledige netwerk- en regiegemeente met een inwoneraantal tussen de 15.000 en 20.000 inwoners;\u003Cbr/>- Je hebt aantoonbare werkervaring met de werkzaamheden in een gemeentelijke organisatie die in de opdracht zijn genoemd;\u003Cbr/>- Je hebt een opleiding genoten dat specifiek gericht is op de gemeentelijke financien op tenminste HBO niveau; \u003Cbr/>- Je hebt aantoonbare werkervaring met het werken met de BBV;\u003Cbr/>- Je hebt aantoonbare werkervaring met het werken met I Finance. \u003C/span>\u003C/i>\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/> \u003C/div>","20029252-ac6e-4d86-82fb-791d5a1503c3",[402,441,475],{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":403,"organization_location":414,"tender_categories":415,"opdracht_overheid_url":424,"tender_category_obj":254,"tender_id":425,"tender_name":426,"tender_buying_organization":406,"tender_phase":40,"tender_date":427,"tender_source":428,"tender_url":429,"tender_perceel":8,"tender_description":430,"tender_active":27,"tender_document":431,"tender_last_seen":432,"tender_first_seen":433,"tender_start_date":434,"tender_end_date":435,"tender_tariff":436,"tender_hours_week":437,"tender_description_html":438,"publish":6,"exclusive":7,"oim_vacancy":7,"contract_type":439,"web_key":440,"org_location_id":8,"tender_category":254},{"latitude":404,"longitude":405,"tender_buying_organization":406,"company_address":407,"company_name_google":406,"postcode":408,"province":409,"place_id_google":406,"avatar":410,"exclusive":7,"summary":411,"description":412,"meta_description":413,"publish":6,"company_display_name":406},"51.728864","5.878203","Gemeente Land van Cuijk","Louis Jansenplein 1, 5431 BV Cuijk, Nederland","5431 BV","Noord-Brabant","blob_2276ZU8N01WS2BKFTG0JM2MI7OXNTU2D.","Werk als zzp'er in het bruisende Land van Cuijk! Gelegen in Noord-Brabant, biedt onze gemeente kansen voor iedere freelancer. Met haar diversiteit aan opdrachten en een organisatieomvang van 6 gemeenten, is er altijd ruimte voor ontwikkeling. Ontdek de werkomgeving van de provincie Land van Cuijk! ","\u003Cp>Bij Land van Cuijk maak je het mee! Een jonge gemeente, volop in ontwikkeling. Dat maakt het werken voor Land van Cuijk uitdagend. Tegelijkertijd biedt dat ontzettend veel kansen: er is veel ruimte voor eigen inbreng en verantwoordelijkheid. We zijn een grote gemeente, waarin we groot denken maar klein doen. Bij ons kun je werken aan projecten en opdrachten die jou voldoening geven, in het belang van het Land van Cuijk. Je ziet je werk direct terug in de samenleving. Zo blijven jij én de gemeente groeien.\u003C/p>\u003Cp>We zijn de grootste gemeente van Brabant, met ruim 351km² en 90.000 inwoners en 33 unieke kernen. Je kunt dus niet om ons heen. Die positie benutten we om de beste resultaten te behalen voor onze gemeenschap en onze regio. Wereldspelers vestigen hun bedrijf in onze samenleving. Waar mogelijk zetten we regionaal en landelijk de toon. Daar kunnen we jouw hulp bij gebruiken.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cbr>Onze regionale en landelijke slagkracht combineren we met stevige lokale wortels. We hebben nog altijd oog en oor voor wat er leeft in onze kernen. We versnellen en versterken lokale initiatieven. We werken niet alleen voor, maar juist mét de samenleving. Het unieke karakter van alle 33 kernen staat hierbij voorop. Inwoners en ondernemers kunnen rekenen op een moderne dienstverlening op maat. Zo bouwen we samen aan een duurzaam en vitaal Land van Cuijk.\u003C/p>\u003Cp>In onze organisatie gaat het erom dat je goed in je vel zit. We bieden onder meer loopbaanadvies, dat draait om jouw ontwikkeling, vitaliteit en geluk. Of het nu werkgerelateerd is of juist persoonlijk: er is altijd gelegenheid voor een goed gesprek. Bewust omgaan met je loopbaan, dat juichen we toe. Want als jij je goed voelt in je functie en je team, creëer je ook goede dingen voor onze samenleving. Met aandacht voor elkaar ontstaan dus de mooiste resultaten. Dat is wat het Land van Cuijk als werkgever biedt.\u003C/p>","Ontdek de ideale freelance kansen bij Gemeente Land van Cuijk. Diverse opdrachten, optimale samenwerking en groeimogelijkheden wachten op jou als zzp'er!",{},[416,420],{"tender_category_obj":417,"id":419},{"id":230,"type":418},"Beleid",24431,{"tender_category_obj":421,"id":423},{"id":254,"type":422},"Sociaal Domein",24430,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Gemeente-Land-van-Cuijk/Beleidsadviseur-Sociaal-Domein-Werkagenda-psychische-kwetsbaarheid/f1af0334-fb0d-4585-900c-5310e49f0f39","werkeninnoordbrabant_6923","Beleidsadviseur Sociaal Domein – Werkagenda psychische kwetsbaarheid","2025-05-19 09:00:00","werkeninnoordbrabant","https://inhuurdesk.werkeninnoordoostbrabant.nl/Opdracht/Gemeente-Land-van-Cuijk/Beleidsadviseur-Sociaal-Domein---Werkagenda-psychische-kwetsbaarheid/6923","Opdrachtomschrijving Onze gemeente staat klaar voor inwoners die op wat voor manier dan ook hulp nodig hebben. Jij weet als geen ander hoe je dit het beste kunt aanpakken. Je voelt je betrokken, bij onze organisatie en bij onze inwoners. Je hebt de drive en de kennis om ons sociale beleid als een huis neer te zetten. Met de werkagenda psychische kwetsbaarheid geven we lokaal uitvoering aan beschermd wonen en maatschappelijke opvang. Met de projecten en acties uit deze werkagenda bouwen we aan randvoorwaarden en voorzieningen in wijken en dorpen. Het doel hiervan is dat inwoners met een psychische kwetsbaarheid zo lang mogelijk zelfstandig thuis kunnen blijven wonen en participeren. Als beleidsadviseur Sociaal Domein geef je in samenwerking met collegas en partners in het veld verdere uitvoering aan de werkagenda psychisch kwetsbaarheid. Daarbij ontwikkel en vertaal je het beleid uit de werkagenda naar de uitvoering in concrete acties. In deze rol heb je veel contact met onder andere de lokale welzijnsorganisatie, andere gemeenten, GGZ, GGD huisartsen, je collegas binnen het team Beleid Sociaal Domein en onze uitvoerende teams. Je draagt zorg voor de advisering van bestuurders en voor het opstellen en implementeren van beleid. We streven ernaar om meer datagestuurd te werken, daarom werk je intensief samen met de business controller en de data analist. Met behulp van data monitor je de impact van beslissingen op processen en financien binnen de organisatie. Je beoordeelt ook de effecten van het beleid op het welzijn van onze inwoners. Kandidaatomschrijving Jij hebt: een relevante opleiding op minstens hbo-niveau; ervaring als (beleids)adviseur binnen het sociaal domein; affiniteit met de themas Beschermd Wonen/Maatschappelijke Opvang/psychische kwetsbaarheid (ervaring is een pre); affiniteit met politiek bestuurlijke processen en een goed gevoel voor bestuurlijke verhoudingen; het vermogen om over de volle breedte van het terrein volwassenen te kijken en dit te vertalen naar beleid met oog voor de uitvoering van beleid; je investeert in het onderhouden van professionele contacten en bent een goede netwerker. Gezien de inhoud van de werkzaamheden is de opdracht niet geschikt voor ZZP-ers. Interviewplanning De gesprekken staan gepland op dinsdag 3 juni in de middag. Toelichting op rooster 28 tot 36 uur Dienstencategorie Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing CPV code 85000000-9 - Gezondheidszorg en maatschappelijk werk Eisen Een opleiding op minstens hbo-niveau. Minimaal 2 jaar ervaring als beleidsadviseur binnen het Sociaal Domein bij een gemeente. Gunningscriteria Weging prijsdeel: 25 % Aantoonbare, recente werkervaring als beleidsadviseur Beschermd Wonen/Maatschappelijke opvang/psychische kwetsbaarheid bij een gemeente. Weging: 25 % Aantoonbare ervaring in een politiek bestuurlijke omgeving: adviesvaardigheden, politieke sensitiviteit. Weging: 25 % Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Er wordt gekeken naar de communicatieve en analytische vaardigheden, zelfstandigheid, pro-actieve en resultaatgerichte werkhouding, politieke en bestuurlijke sensitiviteit en of er een klik is. Weging: 25 %","Werkeninnoordbrabant_6923.pdf","2025-05-09","2025-05-07","2025-07-01","2025-12-31","90","28 - 36","\u003Cp>\u003Cstrong>Opdrachtomschrijving\u003C/strong>\u003Cbr>Onze gemeente staat klaar voor inwoners die op wat voor manier dan ook hulp nodig hebben. Jij weet als geen ander hoe je dit het beste kunt aanpakken. Je voelt je betrokken, bij onze organisatie én bij onze inwoners. Je hebt de drive en de kennis om ons sociale beleid als een huis neer te zetten.\u003C/p>\u003Cp>Met de werkagenda psychische kwetsbaarheid geven we lokaal uitvoering aan beschermd wonen en maatschappelijke opvang. Met de projecten en acties uit deze werkagenda bouwen we aan randvoorwaarden en voorzieningen in wijken en dorpen. Het doel hiervan is dat inwoners met een psychische kwetsbaarheid zo lang mogelijk zelfstandig thuis kunnen blijven wonen en participeren.\u003C/p>\u003Cp>Als beleidsadviseur Sociaal Domein geef je – in samenwerking met collega’s en partners in het veld – verdere uitvoering aan de werkagenda psychisch kwetsbaarheid. Daarbij ontwikkel en vertaal je het beleid uit de werkagenda naar de uitvoering in concrete acties. In deze rol heb je veel contact met onder andere de lokale welzijnsorganisatie, andere gemeenten, GGZ, GGD huisartsen, je collega’s binnen het team Beleid Sociaal Domein én onze uitvoerende teams. Je draagt zorg voor de advisering van bestuurders en voor het opstellen en implementeren van beleid.\u003C/p>\u003Cp>We streven ernaar om meer datagestuurd te werken, daarom werk je intensief samen met de business controller en de data analist. Met behulp van data monitor je de impact van beslissingen op processen en financiën binnen de organisatie. Je beoordeelt ook de effecten van het beleid op het welzijn van onze inwoners.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Kandidaat omschrijving\u003C/strong>\u003Cbr>\u003Cu>Jij hebt: \u003C/u>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>een relevante opleiding op minstens hbo-niveau;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>ervaring als (beleids)adviseur binnen het sociaal domein;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>affiniteit met de thema’s Beschermd Wonen/Maatschappelijke Opvang/psychische kwetsbaarheid (ervaring is een pré);\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>affiniteit met politiek bestuurlijke processen en een goed gevoel voor bestuurlijke verhoudingen;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>het vermogen om over de volle breedte van het terrein ‘volwassenen’ te kijken en dit te vertalen naar beleid met oog voor de uitvoering van beleid;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>je investeert in het onderhouden van professionele contacten en bent een goede netwerker.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>\u003Cstrong>Eisen\u003C/strong>\u003C/p>\u003Col>\u003Cli>\u003Cp>Een opleiding op minstens hbo-niveau.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Minimaal 2 jaar ervaring als beleidsadviseur binnen het Sociaal Domein bij een gemeente.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ol>\u003Cp>\u003Cstrong>Gunningscriteria\u003C/strong>\u003C/p>\u003Col>\u003Cli>\u003Cp>Aantoonbare, recente werkervaring als beleidsadviseur Beschermd Wonen/Maatschappelijke opvang/psychische kwetsbaarheid bij een gemeente.\u003Cbr>Weging: 25 %\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Aantoonbare ervaring in een politiek bestuurlijke omgeving: adviesvaardigheden, politieke sensitiviteit.\u003Cbr>Weging: 25 %\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.\u003Cbr>Er wordt gekeken naar de communicatieve en analytische vaardigheden, zelfstandigheid, pro-actieve en resultaatgerichte werkhouding, politieke en bestuurlijke sensitiviteit en of er een klik is.\u003Cbr>Weging: 25 %\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ol>\u003Cp>\u003Cstrong>Aanvullende informatie\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De gesprekken staan gepland op dinsdag 3 juni in de middag.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Toelichting op rooster: 28 tot 36 uur\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>\u003Cstrong>Let op!: \u003C/strong>\u003Cem>Gezien de inhoud van de werkzaamheden is de opdracht niet geschikt voor ZZP-ers.\u003C/em>\u003C/p>","detachering","f1af0334-fb0d-4585-900c-5310e49f0f39",{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":442,"organization_location":453,"tender_categories":454,"opdracht_overheid_url":462,"tender_category_obj":230,"tender_id":463,"tender_name":464,"tender_buying_organization":445,"tender_phase":465,"tender_date":427,"tender_source":466,"tender_url":467,"tender_perceel":8,"tender_description":468,"tender_active":27,"tender_document":8,"tender_last_seen":432,"tender_first_seen":469,"tender_start_date":470,"tender_end_date":471,"tender_tariff":472,"tender_hours_week":321,"tender_description_html":473,"publish":6,"exclusive":7,"oim_vacancy":7,"contract_type":439,"web_key":474,"org_location_id":8,"tender_category":230},{"latitude":443,"longitude":444,"tender_buying_organization":445,"company_address":446,"company_name_google":445,"postcode":447,"province":448,"place_id_google":445,"avatar":449,"exclusive":7,"summary":450,"description":451,"meta_description":452,"publish":6,"company_display_name":445},"52.367635","4.899407","Gemeente Amsterdam","Amstel 1, 1011 PN Amsterdam, Nederland","1011 PN","Noord-Holland","blob_8YXDZNUCJQEYB2X9X2W2FEM2JWTG4EM9.","Ontdek unieke kansen als zzp'er bij de Gemeente Amsterdam, gelegen in het hart van Nederland. Werk in een dynamische omgeving voor de grootste werkgever van de stad. Ontplooi je expertise en bouw mee aan een vooruitstrevende stad.","\u003Cp>De Gemeente Amsterdam vormt het kloppende hart van een stad doordrenkt met geschiedenis, creativiteit en diversiteit. Als grootste werkgever in de regio biedt de gemeente een thuis voor zelfstandige professionals die willen bijdragen aan de groei van deze bruisende metropool.\u003C/p>\u003Cp>Bij de Gemeente Amsterdam staat zelfstandig ondernemerschap centraal. Zzp'ers krijgen hier de ruimte om hun vaardigheden toe te passen in een dynamische omgeving. Of het nu gaat om stadsontwikkeling, duurzaamheid, sociale projecten of technologische innovaties, de gemeente biedt een breed scala aan opdrachten die aansluiten bij diverse expertises.\u003C/p>\u003Cp>De werksituatie bij de Gemeente Amsterdam is er een van samenwerking en betrokkenheid. Het team bestaat uit gepassioneerde individuen die zich inzetten voor de groei van de stad. Er heerst een open cultuur waarin ideeën worden aangemoedigd en innovatie wordt omarmd. De Gemeente Amsterdam erkent het belang van flexibiliteit en biedt zzp'ers de vrijheid om hun werk op hun eigen manier uit te voeren.\u003C/p>\u003Cp>Kernwaarden zoals transparantie, integriteit en inclusiviteit vormen het fundament van de Gemeente Amsterdam. De organisatie streeft ernaar een afspiegeling te zijn van de diverse samenleving waarin zij opereert. Zzp'ers worden aangemoedigd om bij te dragen aan een inclusieve en rechtvaardige stad.\u003C/p>\u003Cp>Wat het werken bij de Gemeente Amsterdam echt onderscheidt, is de voortdurende drang naar vernieuwing. De stad evolueert voortdurend, en de gemeente zet zich in om voorop te blijven lopen in uitdagingen zoals duurzaamheid, digitalisering en sociale gelijkheid. Als zzp'er bij de Gemeente Amsterdam maak je deel uit van deze voortdurende evolutie en draag je bij aan een stad die zichzelf herdefinieert in de 21e eeuw.\u003C/p>","\"Ontdek unieke freelance opdrachten bij de Gemeente Amsterdam. Zet jouw skills in voor een dynamische stad. Vind jouw volgende project hier!",{},[455,459],{"tender_category_obj":456,"id":458},{"id":146,"type":457},"Project- en Programmamanagement",24354,{"tender_category_obj":460,"id":461},{"id":230,"type":418},24353,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Gemeente-Amsterdam/Economische-Zaken-en-Cultuur-Programmaregisseur/8d8e47a7-63f4-40eb-9de6-a88bb73e4644","mercell_gem_amsterdam_T149753","Economische Zaken en Cultuur - Programmaregisseur","Indienen offertes","mercell_gem_amsterdam","https://s2c.mercell.com/tender/149753/supplier","Beste Gegadigde, De gemeente nodigt u uit om een offerte in te dienen voor deze opdracht. De opdracht wordt uitgevoerd onder leiding en toezicht van de gemeente en is beoordeeld als een opdracht die door de Inschrijver wordt ingevuld. Volgens de inschrijvingsvoorwaarden (in overeenstemming met de Wet DBA) kan een zelfstandige zonder personeel (zzper) niet inschrijven of worden aangeboden voor deze opdracht. De kandidaat die wordt aangeboden, moet op het moment van start opdracht in loondienst zijn bij de Inschrijver. Ook zzpers met een B.V., die naast zichzelf geen andere medewerkers in dienst heeft van deze B.V., worden uitgesloten voor het Inschrijven op deze opdracht. Inschrijver voldoet minimaal aan het feit dat Inschrijver: Loonbelasting en werknemerspremies afdraagt (en hiermee verzekerd is binnen het sociale stelsel) voor de betreffende kandidaat die de opdracht uitvoert; Een werkgeversgezag heeft tussen Inschrijver en kandidaat (die de opdracht uitvoert); Voldoet aan alle werkgeversverplichtingen, zoals 2 jaar doorbetalingsverplichting bij ziekte, de Wet Poortwachter of de WAADI. De gemeente kan Inschrijver verzoeken om schriftelijk aan te tonen dat Inschrijver voldoet aan bovenstaande punten. Informatie aanvraag Met onderstaande kenmerken willen wij u een snelle eerste indruk geven over de offerteaanvraag. Hiermee kunt u direct bepalen of deze offerteaanvraag interessant is voor u en u wilt overgaan tot het opmaken van een offerte. Startdatum: 01-06-2025 Einddatum: 31-05-2026 Werklocatie: Amstel, 1, 1011PN, AMSTERDAM Aantal fte: 1 Aantal uren per week: 16 Optioneel tot verlenging: Ja, de Gemeente heeft de mogelijkheid de Overeenkomst meerdere keren te verlengen tegen dezelfde voorwaarden en condities, met dien verstande dat de totale maximale duur van de Overeenkomst de 24 maanden niet mag overschrijden. Aantal kandidaten dat u mag aanbieden: 1 Aantal kandidaten op interview: 2 Planning interviews: z.s.m. na sluiting Voor uitgebreidere functieomschrijvingen verwijzen wij u naar de vragenlijst 'informatie en criteria kandidaat'. Deadlines Voor deze offerteaanvraag gelden een aantal belangrijke deadlines. Graag verwijzen wij u hiervoor naar het kopje 'Planning'. Let op! Stel uw vraag via de 'Vraag & Antwoord-module' van Mercell. De Nota van Inlichtingen wordt uiterlijk de werkdag na de bovengenoemde datum verstrekt. De wervingsadviseur kan besluiten om een vraag eerder te beantwoorden. Zolang deze offerteaanvraag openstaat heeft u als leverancier alleen met het Team Tijdelijke Externe Inzet contact over deze aanvraag. Op deze offerteaanvraag zijn de door u eerder geaccepteerde leidraad en voorwaarden van toepassing","2025-05-06","2025-06-01","2026-05-31","125","\u003Cp>\u003Cstrong>Gemeentelijke organisatie\u003C/strong>\u003Cbr>De gemeentelijke organisatie bestaat uit 5 clusters, een bestuurs- en concernstaf, 7 stadsdelen en 1 stadsgebied. De stadsdelen besturen samen met de gemeenteraad, burgemeester en wethouders de stad Amsterdam. De 5 clusters zijn: Ruimte en Economie, Sociaal, Stadbeheer, Bedrijfsvoering, Digitalisering, Innovatie en Informatie. De clusters hebben expertise op een specifiek terrein, zoals sport, jeugd of parkeren. Zij werken beleid uit tot stadsbrede kaders waarbinnen de stadsdelen het uitvoerende werk kunnen doen. Ook bieden zij directe ondersteuning aan bewoners die dit nodig hebben, bijvoorbeeld op het gebied van participatie of werk. De stadsdelen houden zich onder andere bezig met de inrichting van straten en pleinen, groen en parken en welzijnswerk in de buurt. Ze zorgen ervoor dat wat ze doen, past bij de behoeften in hun stadsdeel en bij het beleid voor de hele stad. Meer informatie over de gemeentelijke organisatie is te vinden op: \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.amsterdam.nl/\">https://www.amsterdam.nl/\u003C/a>\u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.amsterdam.nl/.??De\">.\u003C/a>\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>De opdrachtgever(s)\u003C/strong>\u003Cbr>De Metropoolregio Amsterdam is het informele samenwerkingsverband van 30 gemeenten, de provincies Noord-Holland en Flevoland en de Vervoerregio Amsterdam. De MRA Directie is een kleine organisatie die als taak heeft om dit informele samenwerkingsverband te ondersteunen. De MRA Directie bestaat uit een team van ca dertig medewerkers en heeft haar thuisbasis in Amsterdam Noord, maar het werk wordt vaak ook uitgevoerd op andere plekken in de regio. De MRA heeft onlangs een MRA-agenda 2025-2028 vastgesteld. In het Meerjaren Uitvoeringsprogramma (MUVP) van de MRA is dit nader uitgewerkt en geconcretiseerd.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Opdrachtomschrijving\u003C/strong>\u003Cbr>In het meerjarenuitvoeringsprogramma (MUVP) zijn doelen geformuleerd voor de jaren 2025 en 2026 voor lokale voedselketens/lokale voedselvoorziening. Daarom is extra capaciteit op dit thema gewenst. Om de ambitie in 2050 een klimaatneutrale en circulaire regio te zijn te kunnen realiseren is het werken aan een duurzaam voedselsysteem en meer regionale voedselketens cruciaal. De opdracht behelst het uitwerken van de doelen voor de jaren 2025 en 2026. \u003C/p>\u003Cp>\u003Cu>Daarbij het gaat om:\u003C/u>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Ten minste 10 MRA overheden spreken hun commitment uit om voedsel expliciet op te nemen in hun beleid of visie, bijvoorbeeld in de vorm van een voedselstrategie;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Ten minste 5 andere MRA-overheden gaan daarmee een start maken;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Er is zicht is op regionale samenwerking op het thema ‘voedsel verbindt/lokale voedselketens’, mogelijk via een green deal afspraak tussen MRA-overheden;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Er liggen bouwstenen om in 2028 een kwart van al het voedsel dat in de MRA-regio wordt geconsumeerd, ook lokaal te produceren;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Voorwaarden zijn ingevuld om tot een mogelijke uitwerking van lokale voedselketens te komen in een (latere) green deal aanpak.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>\u003Cstrong>Werkzaamheden\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Het coördineren en faciliteren van samenwerking tussen gemeenten en provincies binnen de MRA;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Het organiseren en begeleiden van workshops en bijeenkomsten over voedselbeleid; voor MRA overheden en voor betrokken organisaties /instanties;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Het verder brengen van de beschikbare leermodule ‘voedsel verbindt in concrete uitvoering en implementatie modules; inclusief het ontwikkelen van ondersteunend materiaal;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Het signaleren en analyseren van hiaten in bestaand beleid tussen gemeenten en provincies en dit vertalen naar concrete acties om deze te vullen;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Het samenwerken met partners zoals Voedsel Verbindt en het bijdragen aan het EU-project FoodCLIC;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Actief enthousiasmeren en betrekken van ambtenaren in deelregio’s op het thema voedsel;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Het inbrengen van gerichte kennis gebaseerd op ervaring met het werken aan voedselthema’s.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>\u003Cstrong>CV-eisen\u003C/strong>\u003Cbr>U voegt het cv toe van de kandidaat. Het cv is opgesteld in het Nederlands en is maximaal 5 A4 groot.\u003Cbr>Als een cv meer dan 5 A4 omvat worden alleen de eerste 5 A4 meegenomen in de beoordeling.\u003Cbr>Het cv dient enkel en alleen ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Eisen\u003C/strong>\u003Cbr>Dit dient duidelijk geel gemarkeerd in het cv te staan.\u003Cbr>De motivatie zal worden besproken tijdens het interview, indien de kandidaat hiervoor wordt uitgenodigd.\u003C/p>\u003Col>\u003Cli>\u003Cp>De aangeboden kandidaat beschikt over een wo werk- en denkniveau.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>De aangeboden kandidaat beschrijft in een motivatiebrief van maximaal één A4 in hoeverre hij/zij over sterke procesmatige en organisatorische vaardigheden beschikt met een pragmatische en resultaatgerichte inzet.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>De aangeboden kandidaat heeft minstens 3 jaar aantoonbare ervaring met het werken aan voedselthema’s.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>De aangeboden kandidaat heeft ervaring met het werken met regionale en lokale overheden en heeft ervaring met bestuurlijke en ambtelijke trajecten.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ol>\u003Cp>\u003Cstrong>Competenties\u003C/strong>\u003Cbr>30 Punten\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Analytisch vermogen\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Omgevingsbewustzijn\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Samenwerken\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Relatiebeheer\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Resultaatgerichtheid\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Overtuigingskracht\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>\u003Cstrong>Wensen\u003C/strong>\u003Cbr>Dit dient duidelijk geel gemarkeerd in het cv te staan.\u003Cbr>De motivatie zal worden besproken tijdens het interview, indien de kandidaat hiervoor wordt uitgenodigd.\u003C/p>\u003Col>\u003Cli>\u003Cp>De aangeboden kandidaat heeft kennis van en ervaring met bestuurlijke processen binnen de MRA.\u003Cbr>25 Punten\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>De aangeboden kandidaat beschikt over goede mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden.\u003Cbr>25 Punten\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Het uurtarief voor deze tender bedraagt minimaal €110,- en maximaal €125,-\u003Cbr>Het uurtarief (exclusief BTW) dat u opgeeft is inclusief reis- en verblijfkosten, indexatie en overige bijkomende kosten voor de gehele duur van de opdracht en optionele verlengingen.\u003Cbr>20 Punten\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ol>\u003Cp>\u003Cstrong>Aanvullende informatie\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Leverancier dient te handelen namens de bepalingen zoals opgenomen in artikel 8 van de Wet allocatie arbeidskrachten door intermediairs (WAADI). Voor meer informatie zie: \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"http://wetten.overheid.nl/BWBR0009616/2017-01-01\">artikel 8, wet WAADI\u003C/a>\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Om arbeidskrachten ter beschikking te stellen voor Gemeente Amsterdam dient uw organisatie in het kader van de wet Waadi geregistreerd te staan bij de Kamer van Koophandel. Om te controleren of deze registratie voor u van toepassing is doe de Waadi check\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Optioneel tot verlenging: Ja, de Gemeente heeft de mogelijkheid de Overeenkomst meerdere keren te verlengen tegen dezelfde voorwaarden en condities, met dien verstande dat de totale maximale duur van de Overeenkomst de 24 maanden niet mag overschrijden.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>U dient minimaal 1 relevante referentie op te geven van de aangeboden kandidaat.\u003Cbr>Vul in:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>organisatie\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>naam contactpersoon\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>telefoonnummer contactpersoon.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Na afstemming met kandidaat en na het gesprek kan de opdrachtgever besluiten om in contact te treden met de referentie. \u003Cbr>Let op: de referentie dient op de hoogte te zijn\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>\u003Cem>Let op!: \u003C/em>\u003C/strong>\u003Cem>Volgens de inschrijvingsvoorwaarden (in overeenstemming met de Wet DBA) kan een zelfstandige zonder personeel (zzp’er) niet inschrijven of worden aangeboden voor deze opdracht. De kandidaat die wordt aangeboden, moet op het moment van start opdracht in loondienst zijn bij de Inschrijver. Ook zzp’ers met een B.V., die naast zichzelf geen andere medewerkers in dienst heeft van deze B.V., worden uitgesloten voor het Inschrijven op deze opdracht.\u003C/em>\u003C/p>","8d8e47a7-63f4-40eb-9de6-a88bb73e4644",{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":476,"organization_location":488,"tender_categories":489,"opdracht_overheid_url":493,"tender_category_obj":230,"tender_id":494,"tender_name":495,"tender_buying_organization":479,"tender_phase":8,"tender_date":496,"tender_source":497,"tender_url":498,"tender_perceel":8,"tender_description":499,"tender_active":27,"tender_document":500,"tender_last_seen":432,"tender_first_seen":501,"tender_start_date":470,"tender_end_date":502,"tender_tariff":472,"tender_hours_week":398,"tender_description_html":503,"publish":6,"exclusive":7,"oim_vacancy":7,"contract_type":504,"web_key":505,"org_location_id":8,"tender_category":230},{"latitude":477,"longitude":478,"tender_buying_organization":479,"company_address":480,"company_name_google":479,"postcode":481,"province":482,"place_id_google":479,"avatar":483,"exclusive":6,"summary":484,"description":485,"meta_description":486,"publish":6,"company_display_name":487},"52.087067","4.307581","VNG (Realisatie BV)","Nassaulaan 12, 2514 JS Den Haag, Nederland","2514 JS","Zuid-Holland","blob_8331XFNHD19X1TATAQ98734RFKCK3S40.","Wil je als zzp'er werken bij een invloedrijke organisatie? Ontdek de kansen bij de Vereniging van Nederlandse Gemeenten. Gelegen in Den Haag, de politieke hoofdstad van Nederland, bieden wij als grootste belangenbehartiger van gemeenten diverse opdrachten aan. ","\u003Cp>De Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG) is dé belangenbehartiger en koepelorganisatie van gemeenten in Nederland. Gevestigd in Den Haag, de politieke hoofdstad van Nederland, vertegenwoordigen wij meer dan 350 gemeenten en behartigen hun belangen op landelijk niveau.\u003C/p>\u003Cp>Als zzp'er biedt werken bij de VNG talloze voordelen. Ten eerste krijg je de kans om een waardevolle bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van het lokale bestuur en de samenleving als geheel. Je werkt samen met gemeenten en andere belangrijke stakeholders om gezamenlijk beleid te ontwikkelen en invloed uit te oefenen op landelijke besluitvorming.\u003C/p>\u003Cp>Een kenmerkend aspect van het werken bij de VNG is de dynamische werkomgeving. Je werkt in het hart van de politiek, waar je kunt meedenken en adviseren over vraagstukken die gemeenten en burgers raken. Je wordt uitgedaagd om creatieve oplossingen te bedenken en innovatieve ideeën aan te dragen. Daarnaast is er ruimte voor persoonlijke en professionele groei, waarbij je je expertise kunt verbreden en verdiepen.\u003C/p>\u003Cp>Bij de VNG hechten we veel waarde aan samenwerking en verbinding. We geloven in de kracht van gemeenten om samen maatschappelijke vraagstukken aan te pakken. Je zult deel uitmaken van een divers en inclusief team, waarin je samenwerkt met professionals uit verschillende disciplines en achtergronden. Samen bouwen we aan een sterke lokale democratie en een duurzame toekomst voor Nederland.\u003C/p>\u003Cp>Onze kernwaarden vormen de basis van ons werk. Integriteit, transparantie en professionaliteit staan centraal in alles wat we doen. We streven naar een open en eerlijke communicatie, zowel intern als extern. Daarnaast hebben we oog voor maatschappelijke verantwoordelijkheid en duurzaamheid. We moedigen zzp'ers aan om actief bij te dragen aan onze kernwaarden en gezamenlijke doelen.\u003C/p>\u003Cp>Werken bij de VNG betekent ook toegang hebben tot een breed netwerk van professionals en experts binnen de gemeentelijke sector. Je krijgt de mogelijkheid om kennis en ervaring uit te wisselen met collega's, deel te nemen aan werkgroepen en conferenties, en zo je professionele netwerk uit te breiden. Dit biedt niet alleen waardevolle contacten, maar ook mogelijkheden voor nieuwe opdrachten en samenwerkingen.\u003C/p>\u003Cp>Kortom, als zzp'er biedt werken bij de VNG een unieke kans om een actieve rol te spelen in de ontwikkeling van het lokale bestuur in Nederland. Je werkt samen met gemeenten, beleidsmakers en andere stakeholders om gezamenlijk impact te maken. Kom bij ons werken en draag bij aan de toekomst van de Nederlandse gemeenten en de samenleving als geheel.\u003C/p>","Ontdek de invloedrijke wereld van gemeentelijk bestuur als zzp'er bij de Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG). Maak impact op landelijk niveau.","Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG)",{},[490],{"tender_category_obj":491,"id":492},{"id":230,"type":418},24346,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/VNG-Realisatie-BV/VNGR-Senior-Bidmanager/60cffbe4-331d-4300-b6fc-f0e9257ab167","CTM_392786","VNGR - Senior Bidmanager","2025-05-15 09:00:00","CTM","https://eu.eu-supply.com/ctm/Supplier/PublicPurchase/InvitationPurchaseInfo/430747","Behandeld door: Thijs Petit dit de la Roche Aanvraag: VNGR - Senior Bidmanager Aanvraag nummer: 392786 Kwalificatie referentie: 05 DAS - vakgebied Project en programmamanagement Onderwerp: uitnodiging tot aanleveren offerte DAS inhuur VNG (Realisatie) Geachte heer, mevrouw, Hierbij bent u van harte uitgenodigd om op basis van offerteaanvraag 392786 VNGR - Senior Bidmanager binnen het DAS05 DAS - vakgebied Project en programmamanagement, een offerte in te dienen. Voor de goede orde merken wij graag het volgende op: Verzoeken om inhoudelijk aanvullende informatie of vragen kunnen alleen via het CTM aanbestedingsplatform worden gesteld via het tabblad 'Berichten'. Alleen gestelde vragen en ingediende voorstellen via het aanbestedingsplatform van CTM worden in behandeling genomen. Uw voorstel dient uiterlijk 15/05/2025 12:00 uur in CTM te staan en te zijn verzonden. Wij wensen u veel succes met het opstellen van uw offerte. Met vriendelijke groet, Thijs Petit dit de la Roche VNG (Realisatie)","CTM_392786_QuestionsReport_392786_{rfId}.pdf CTM_392786_ARVODI_2018_.pdf CTM_392786_Leidraad_DAS_-_VNG_(Realisatie)_13_augustus_2018.pdf CTM_392786_Ovk_[naam_leverancier]_inzet_[naam_kandidaat]_mnd-mnd_202x_--_WEL_gelijk_36_mdn.docx CTM_392786_Ovk_[naam_leverancier]_inzet_[naam_kandidaat]_mnd-mnd_202x_--_NIET_gelijk_36_mdn.docx CTM_392786_ZO_nummer_naam_start_mnd-jr_eind_mnd-jr__--WEL_gelijk_36_mnd.docx CTM_392786_ZO_nummer_naam_start_mnd-jr_eind_mnd-jr__--_NIET_gelijk_36_mnd.docx CTM_392786_Uitwerking_ZZP_verklaring_en_uitvoeringsvoorwaarde_v_20250401_def.docx CTM_392786_Uitwerking_ZZP_verklaring_en_uitvoeringsvoorwaarde_v_20250401_def.pdf CTM_392786_Veelgestelde_Vragen_Marktplaats_inhuur_of_DAS_1.3.pdf CTM_392786_CTM_Leveranciershandleiding_eVeiling_2.1.pdf CTM_392786_Leveranciershandleiding_4.2.pdf CTM_392786_CTM_Tender_Supplier_Manual_-_English_v2.6.pdf CTM_392786_25.054_-_Senior_Bidmanager_def.pdf","2025-05-02","2028-05-31","\u003Cp>\u003Cstrong>Over VNG Realisatie \u003C/strong>\u003Cbr>De Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG) werkt aan een krachtige lokale overheid. VNG Realisatie stelt daarbij de lokale uitvoering van de maatschappelijke opgaven door gemeenten centraal. Onder meer door het actief participeren in de netwerken van gemeenten en hun partners, daar samenwerking te stimuleren via ‘samen organiseren’ en waar mogelijk standaarden te ontwikkelen die de dienstverlening van gemeenten verbeteren. Zo draagt VNG Realisatie bij aan vier gemeentelijke speerpunten: \u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Werken als één overheid, met leden en partners, aan het oplossen van maatschappelijke vraagstukken op sociaal, fysiek en veiligheidsdomein; \u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Verbeteren van de dienstverlening; \u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een efficiënte en wendbare organisatie; \u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Anticiperen op de toekomst.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>\u003Cstrong>Over het Kenniscentrum inkoop en aanbesteden\u003C/strong> \u003Cbr>Binnen basisteam Collectieve Diensten wordt uitvoering gegeven aan diverse gemeentelijke dienstverlening. Het Kenniscentrum inkoop en aanbesteding is onderdeel van dit basisteam en staat in continue verbinding met gemeenten en gemeentelijke inkoopsamenwerkingen. Deze wisselwerking wordt gebruikt om inkoop gerelateerde zaken op te halen bij gemeenten het aanbod van de VNG te etaleren en te brengen bij gemeenten. We weten wat er in het land speelt, waar behoefte aan is en richten hier ons aanbod op in. Intern adviseren wij collega’s over (collectieve) inkooptrajecten en we verzorgen indien gewenst ook (collectieve) aanbestedingen. We doen dit voorspelbaar en transparant met een afwegingskader, een voortbrengingsproces en een inkoop governance.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Omschrijving van de opdracht \u003C/strong>\u003Cbr>Als senior bidmanager ben jij verantwoordelijk voor het zelfstandig vormgeven en uitvoeren van de (collectieve) aanbestedingen die VNG Realisatie namens zijn deelnemers uitvoert. Jij bent vanaf het begin van de verwervingsvraag betrokken, verzorgt markconsultaties, realiseert de verwerving strategie, stelt de aanbestedingstukken op en begeleidt het volledige aanbestedingsproces. In sommige gevallen doe je dit in samenwerking met een projectmanager in andere gevallen doe je het volledig zelfstandig. Voor de uit te voeren collectieve aanbestedingen zoeken we combinatie van inhoudelijk deskundige en een Bidmanager. Dat betekent dat het niet alleen gaat om inkoopkennis, maar ook materiedeskundigheid op ICT gebied. Momenteel wordt er opvolging gegeven aan een gezamenlijk project dat zich richt op werkplek gerelateerde hardware.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Werkzaamheden en verantwoordelijkheden \u003C/strong>\u003Cbr>Als senior bidmanager voer je de volgende werkzaamheden uit:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Het adviseren over en opstellen van de verwervingsstrategie \u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Het adviseren over en opstellen van alle aanbestedingstukken \u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Het adviseren over inkoopvormen en contractvormen \u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Het begeleiden van het gehele aanbestedingsproces (zowel een collectieve aanbesteding, als voor aanbestedingen voor VNG) \u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Het coachen van collega’s binnen het team\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>\u003Cstrong>Eisen\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>WO-werk en denkniveau. \u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Minimaal 5 jaar ervaring met het opzetten en uitvoeren van aanbestedingen in een gemeentelijke omgeving. \u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Minimaal 5 jaar ervaring met het opereren binnen samenwerkingsverbanden binnen overheid of vergelijkbaar. \u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Minimaal 5 jaar inhoudelijke ervaring met inkopen van ICT producten en diensten. \u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Beschikt minimaal over het diploma NEVI-2. \u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Ervaring met tenderplatformen zoals TenderNed en CTM Solution\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>\u003Cstrong>Wensen\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De kandidaat beschikt over een bewezen trackrecord met het uitvoeren van Europese aanbestedingen voor gemeenten (40%)\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>De kandidaat heeft kennis van en ervaring met het tot stand brengen van overeenkomsten en mantelovereenkomsten met daarbinnen vallende nadere overeenkomsten (20%)\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Diepgaande kennis van ICT en toegepaste telecommunicatieoplossingen binnen gemeenten (40%)\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>","temporary","60cffbe4-331d-4300-b6fc-f0e9257ab167",{"single":7,"limit":114,"offset":12,"disjunction":12,"user_coordinates":507,"filters":508,"order_by":522},{},{"and_filters":509,"or_filters":521,"or_disjunction":12},[510],{"filters":511},[512,517],{"field_name":513,"value":514,"operator":516},"publish",[515],"0","neq",{"field_name":518,"value":519,"operator":520},"tender_id",[385],"==",[],[523],{"field":524,"direction":525},"tender_first_seen","desc",[527,531,534,539,541],{"field_name":528,"value":529,"operator":516},"tender_source",[530],"negometrix",{"field_name":528,"value":532,"operator":516},[533],"negometrix_login",{"field_name":535,"value":536,"operator":538},"tender_date",[537],"2025-05-09 12:51:34",">=",{"field_name":513,"value":540,"operator":516},[515],{"field_name":542,"value":543,"operator":516},"oim_vacancy",[544],"true",{"active_vacancies":546,"vacancies_by_province":547,"vacancies_by_category":548},{"totalVacanciesCount":12,"selectedVacanciesCount":12},[],[],[550,551,553,555,557,559,561,563,565,567,569,570,572,573,575,577],{"name":418,"code":230},{"name":552,"code":62},"Civiele Techniek",{"name":554,"code":53},"Communicatie",{"name":556,"code":271},"Financieel",{"name":558,"code":275},"ICT",{"name":560,"code":72},"Informatiemanagement",{"name":562,"code":105},"Inkoop",{"name":564,"code":125},"Juridisch",{"name":566,"code":245},"Mobiliteit en Verkeer",{"name":568,"code":138},"Organisatie en Personeel",{"name":457,"code":146},{"name":571,"code":176},"Ruimtelijke Ordening",{"name":422,"code":254},{"name":574,"code":200},"Vastgoed en Grondzaken",{"name":576,"code":114},"Vergunning en Handhaving",{"name":578,"code":155},"Overig",{"loading":7,"favourites":580},[]]