Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Gemeente Noordoostpolder
Logo van Gemeente Noordoostpolder

Vergunningverlener APV/Bijzondere wetten

Gemeente Noordoostpolder

Harmen Visserplein 1, 8302 BW Emmeloord, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen

Begindatum:

3 apr 2023

Einddatum:

30 sept 2023

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

15 mrt 2023
Opdracht tarief Geen maximum Opdracht uren 24
Wil jij aan de slag bij een gezellige afdeling? Ben jij op zoek naar afwisseling in je werk? Dan is dit de baan die bij jou past! Voor het cluster Vergunningen, Toezicht en Handhaving zijn wij op zoek naar een:

Vergunningverlener APV/Bijzondere wetten
24 uur per week (half jaar met mogelijkheid verlenging) | startdatum: zo snel mogelijk

Wie zijn wij?
VTH is verantwoordelijk voor de vergunningverlening, het toezicht en de handhaving. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het verlenen van een vergunning voor een woning of bedrijfspand of voor een evenement. Het toezicht en de handhaving richt zich op het toezicht tijdens de bouw van een pand, het strijdig gebruik van een gebouw of op de regels in de Algemene plaatselijk verordening (APV).
Wat ga je doen?
Je bent verantwoordelijk voor het afhandelen van de aanvragen op het gebied van APV en bijzondere wetten, waaronder evenementen, standplaatsen, alcohol- en exploitatievergunningen.
Je toetst aanvragen aan de geldende wetgeving zoals de APV en de Wet Bibob. Ook omgevingsvergunningen (Wabo) voor de activiteit “kappen”en “inrit maken of veranderen” zijn onderdeel van je takenpakket. Daarnaast handel je de aanvragen af voor de kabels en leidingen op grond van de Algemene Verordening Ondergrondse Infrastructuren (AVOI). In het kader van je functie werk je veel samen met in- en externe partners op het gebied van openbare orde en veiligheid. Ook het adviseren over aanpassing van de APV kan tot je takenpakket horen.

Wij vragen
  • Minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Een integrale en op samenwerking gerichte instelling;
  • Accuratesse, evenals klant- en resultaatsgericht werken;
  • Goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden;
  • Ervaring met het vakgebied;
  • Affiniteit met het werken in een bestuurlijke omgeving.

Inlichtingen en sollicitatie
Neem dan contact met Marianne Wierstra, manager vergunningen, toezicht en handhaving. Zij is te bereiken op telefoonnummer 06 13 32 91 70. Heb je inhoudelijk vragen over de functie dan kun je ook contact opnemen met Hannie Akkerman. Zij  is bereikbaar op telefoonnummer 0527 63 33 60 of Sietske van den Broek. Zij is bereikbaar op telefoonnummer 0527 63 32 45.
 
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Onze adviseurs staan je graag persoonlijk te woord op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Je kunt jouw vraag alvast stellen via de contactpagina of kom terug op een ander tijdstip!
Opdracht Adviseur
Sluiten
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.