Recruiter

Soest

Raadhuisplein 1, 3762 AV Soest, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 24 Utrecht

Begindatum:

18 nov 2024

Einddatum:

18 mei 2025

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

31 okt 2024

Soest is een moderne, open en betrokken gemeente met een rijke historie  
De gemeente bestaat al bijna 1.000 jaar en telt momenteel zo’n 47.000 inwoners. Het ligt aan de rand van de Utrechtse Heuvelrug, midden in de prachtige natuur van de Soester Duinen, en is rijk aan bossen, heide en weilanden.    
 
We vormen samen met 300 professionals onze organisatie  
Bij ons staan de kernwaarden vertrouwen, samen en leren centraal. Werken aan een toekomstbestendig Soest doe je samen met je collega’s, bestuur, de samenleving en partners. Dit alles met vertrouwen in elkaar. Daarbij leer je van de dingen die je doet en van je omgeving.  
Als gemeentelijke organisatie werken we voor een diverse samenleving. Daarom vinden we het belangrijk dat onze organisatie net zo divers is.   

Wat ga je doen?
Als recruiter ben je verantwoordelijk voor het zelfstandig uitvoeren van het wervings- en selectieproces. Je waarborgt de voortgang van vacatures en behandelt nieuwe wervingsaanvragen. Dit betreft zowel de werving van onze directe collega’s als het inhuurproces. Wij werken op dit moment nog met het ATS systeem ONE. Hierin registreren wij de voortgang van openstaande aanvragen. Tijdens de opdracht begeleid je de overgang naar het nieuwe ATS systeem Ubeeo.

De opdracht:

  • Implementeren van een nieuw ATS Systeem: Ubeeo;

  • Het uitvoeren en begeleiden van het wervings- en selectieproces voor de vacatures gedurende de opdracht;

  • Het inhuurbeleid verder oppakken en dit proces intern optimaliseren.

Wij zoeken een recruiter met ervaring binnen een gemeentelijk organisatie. Je weet zelfstandig te opereren, verschillende doelgroepen aan te spreken en hebt ervaring met social media en andere wervingskanalen. Daarnaast heb je ook ervaring met systeemimplementaties en procesverbetering.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde hbo-opleiding, in de richting van HRM, Communicatie en/of Bedrijfskunde;
2. Minimaal 10 jaar aantoonbare werkervaring als corporate recruiter;
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als recruiter binnen een gemeentelijke organisatie;
4. Aantoonbare ervaring met het implementeren van een ATS systeem;

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten):
5. Aantoonbare werkervaring met het werken met ATS-systemen; (40 punten)
6. Aantoonbare werkervaring met Ubeeo; (15 punten) 
7. Uiterlijk beschikbaar per 18 november 2024 voor minimaal 24 uur per week; (25 punten)
8. Aantoonbare werkervaring met ONE van Jobsrepublic. (20 punten)

Competenties

  • Zowel zelfstandig- als goed in samenwerken;

  • Communicatief sterk;

  • Proactief en initiatiefrijk;

  • Flexibiliteit en aanpassingsvermogen;

  • Resultaatgerichtheid.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Is hybride werken mogelijk:  ja/nee

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 8  november 2024 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 7 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien je de opdracht gegund krijgt, ontvang je een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.