Adviseur Water

Soest

Raadhuisplein 1, 3762 AV Soest, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 8 -16 Utrecht

Begindatum:

16 dec 2024

Einddatum:

1 apr 2025

Uren per week:

8 -16

Publicatiedatum:

30 nov 2024

Soest is een moderne, open en betrokken gemeente met een rijke historie
De gemeente bestaat al bijna 1.000 jaar en telt momenteel zo’n 47.000 inwoners. Het ligt aan de rand van de Utrechtse Heuvelrug, midden in de prachtige natuur van de Soester Duinen, en is rijk aan bossen, heide en weilanden.  
 
We vormen samen met 275 professionals onze organisatie
Bij ons staan de kernwaarden vertrouwen, samen en leren centraal. Werken aan een toekomstbestendig Soest doe je samen met je collega’s, bestuur, de samenleving en partners. Dit alles met vertrouwen in elkaar. Daarbij leer je van de dingen die je doet en van je omgeving. Als gemeentelijke organisatie werken we voor een diverse samenleving. Daarom vinden we het belangrijk dat onze organisatie net zo divers is. 

Opdracht
De Adviseur Water biedt specifieke tijdelijke expertise en versterking aan het team door advies te geven over de inpassing van water in ruimtelijke plannen en actief deel te nemen aan overlegstructuren in dat verband van de gemeente. De adviseur draagt bij aan het realiseren van de ambities rondom woningbouw en ruimtelijke kwaliteit, met een focus op de watersystemen en de concrete toepassing van de gemeentelijke visie daarin. De Adviseur Water voert de opdracht zelfstandig uit, waarbij hij/zij verantwoordelijk is voor het behalen van de afgesproken resultaten. Er is geen gezagsverhouding tussen de gemeente en de opdrachtnemer; de gemeente fungeert als opdrachtgever en toetst enkel op vooraf afgesproken resultaten.

Te behalen resultaten

  • Binnen 2 weken na ontvangst van een nieuw ruimtelijk initiatief, een waterkundig advies leveren aan het team en de betrokken stakeholders.

  • Deelname aan minimaal 3 intake- en omgevingstafels per maand, met actieve inbreng en advisering voor minimaal 6 ruimtelijke initiatieven gedurende de opdracht.

  • Je doet dat vanuit jouw waterkundige specialistische kennis en hebt hierbij een integrale visie.

  • Daarnaast lever je een voorstel op voor optimalisatie van deze advisering.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare werkervaring op het gebied van waterkunde;
2. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van watermanagement;
3. Beschikbaar per 16 december 2024 voor minimaal 8 uur per week;

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als adviseur water; (30 punten)
5. Aantoonbare werkervaring met de omgevingstafel; (20 punten)
6. Aantoonbare werkervaring met het vertalen van waterbeleid naar concrete plannen; (20 punten)
7. Beschikbaar op donderdagen i.v.m. overleg omgevingstafel; (20 punten)
8. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring bij een gemeente. (10 punten)

Competenties

  • Sterk in ‘to the point’ zijn en integraal adviseren;

  • Communicatief vaardig en besluitvaardig;

  • Samenwerken;

  • Kernachtig kunnen schrijven.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10a. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr,  in overleg.
Is hybride werken mogelijk: ja, in overleg.

Planning
De digitale gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 12 december 2024, vanaf 15.30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 11 december 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.