Medewerker burgerzaken

Laan van Sint Hilaire 2, 4301 SH Zierikzee, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 20 Zeeland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 sept 2025

Uren per week:

20

Publicatiedatum:

8 mei 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Organisatie
Met zo’n 400 collega’s zetten we ons bij de gemeente Schouwen-Duiveland dagelijks in voor ons mooie eiland. We juichen initiatieven vanuit onze samenleving van harte toe en helpen waar mogelijk. Hierbij denken we niet vanuit wat ‘moet’; we denken juist vanuit wat kan. We stellen hierbij de mensen – onze inwoners, ondernemers, en gasten – centraal. Dit geldt ook voor iedereen die bij de gemeente Schouwen-Duiveland werkt. Omdat ‘de mens centraal stellen’ voor iedere functie wat anders betekent, krijg je bij ons de ruimte om hier je eigen aanvulling aan te geven. Een bewezen sleutel tot succes!

Omschrijving van de opdracht
Als Medewerker Burgerzaken ben jij het eerste aanspreekpunt voor inwoners van de gemeente Schouwen-Duiveland. Jij helpt inwoners aan de balie met aanvragen voor reisdocumenten, rijbewijzen en parkeervergunningen. Je zorgt ervoor dat de aanvraag soepel en vriendelijk verloopt.

Kandidaat omschrijving

  • Je bent klant- en servicegericht, flexibel, proactief en denkt in oplossingen.

  • Je bent communicatief en schriftelijk sterk en zelfsturend, maar werkt ook graag samen.

  • Je kunt feedback geven en ontvangen.

  • Vanzelfsprekend ben je buitengewoon nauwkeurig.

  • Je bent snel in het oppakken van nieuwe taken en systemen.

  • Je bent beschikbaar op maandag, dinsdag en een dagdeel op donderdag.

Wat jij meebrengt:

  • Je beschikt over MBO werk- en denkniveau.

  • Je hebt aantoonbare ervaring als medewerker Burgerzaken.

  • Ervaring met Centric Burgerzaken is een pre.

Dit bieden we jou:

  • Een leuke functie in een uitdagende werkomgeving, waar we trots zijn op onze resultaten!

  • Een fijne en open werksfeer en leuke collega’s.

Team
Je komt te werken in het team Burgerzaken. 

Vereisten / knock-outcriteria

  1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag; 

  2. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;

  3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker burgerzaken binnen een gemeente;

  4. Beschikbaar om fysiek aanwezig te zijn in het gemeentehuis op: maandag, dinsdag en een dagdeel op donderdag;

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)

  1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker burgerzaken binnen een gemeente (50 punten);

  2. Aantoonbare werkervaring met Centric Burgerzaken. Benoem dit duidelijk in het CV (50 punten).

Competenties

  • Klant- en servicegrericht;

  • Flexibel;

  • Proactief;

  • Oplossingsgericht;

  • Nauwkeurig.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands. Referenties nader te bepalen.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Is hybride werken mogelijk: nee.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 14 mei 2025 tussen 9:00 uur en 11:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 13 mei 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De gemeente Schouwen-Duiveland heeft er voor gekozen om de externe partij als broker in te zetten. Na gunning verzorgt de externe partij derhalve de contractafhandeling, urenregistratie en facturatie. Dit betekent dat u een overeenkomst afsluit met de externe partij. De overeenkomsten zijn als model bijgevoegd in het reactieformulier (Model 4 in geval u een ZZP’er bent, Model 5 in geval je een Toeleverancier bent die een zzp’er aanbiedt en Model 6 in het geval je een Toeleverancier bent die de tijdelijke medewerker detacheert). Je zal in casu factureren aan de externe partij middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien je de opdracht gegund krijgt, ontvang je een handleiding. Door in te schrijven ga je ermee akkoord middels deze constructie de opdracht uit te voeren.

  • Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.

  • Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.

  • Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA), zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.

  • Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Uitvoeringsvoorwaarde: Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente Schouwen-Duiveland mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de Gemeente Schouwen-Duiveland. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.