Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Schiermonnikoog
Logo van Schiermonnikoog

Projectleider Buitenkansproject Maatschappelijke gebouwen klaar voor de toekomst

Nieuwestreek 5, 9166 LX Schiermonnikoog, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen

Begindatum:

1 mrt 2025

Einddatum:

31 mrt 2026

Uren per week:

4-16 (afhankelijk van de fase van het project)

Publicatiedatum:

5 feb 2025
Opdracht tarief Geen limietenOpdracht uren 4-16 (afhankelijk van de fase van het project)

Opdracht omschrijving
De gemeente Schiermonnikoog ontvangt subsidie voor het verbeteren van de leefkwaliteit op het eiland. Dit noemen wij het project: Buitenkans voor het eiland. Een van de deelprojecten is het Buitenkansproject 'Maatschappelijke gebouwen klaar voor de toekomst'. Hiervoor is € 2 miljoen inclusief BTW beschikbaar.

Het maatschappelijk vastgoed zoals o.a. de kerk, cultureel centrum de Stag, het dorpshuis, de jeugdsoos, het Koningshuis en het gemeentehuis vervullen binnen de gemeente Schiermonnikoog een belangrijke rol voor de samenleving. We willen deze gebouwen klaar maken voor de toekomst. Door ze duurzamer te maken verbruiken ze minder energie en water. Daardoor blijft er meer geld over voor activiteiten en kunnen de inwoners voor langere tijd er gebruik van blijven maken. Dat is belangrijk voor de verbondenheid op het eiland. 

De gemeente is op zoek naar en projectleider die begin 2025 een kader uitwerkt op basis waarvan de € 2 miljoen wordt verdeeld over de verschillende maatschappelijke gebouwen, en die vervolgens de aanbesteding kan voorbereiden en het bouwproces begeleiden voor alle gebouwen. Het streven is dat de werkzaamheden uiterlijk maart 2026 zijn aanbesteed en verplicht. 

Verantwoordelijkheden
De aansturing van het project, de voortgang in de uitvoering en het bewaken van de projectbegroting binnen de meegegeven financiële kaders. Dit betekent concreet voor dit project o.a.:

  • Uitwerken kader voor het maken van een keuze over de verdeling van het budget.

  • Uitwerken aanpak per gebouw in overleg met de eigenaren.

  • Opstellen projectbegroting.

  • Begeleiden aanbesteding van gebouwen in eigendom gemeente en ondersteunen derden hierbij.

  • Begeleiden bouwproces. 

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 maart 2025 tot en met 31 maart 2026 voor 4-12 uur per week (afhankelijk van de fase van het project). De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.

  • Aantoonbaar minimaal 5 jaar ervaring met projectleiderschap.

  • Minimaal een afgeronde relevante HBO opleiding.

Wensen

  • Aantoonbare ervaring met verduurzaming (maatschappelijk) vastgoed (50%)

  • Aantoonbare ervaring met het werken met diverse opdrachtgevers (overheid, semi-overheid, stichting etc.) (25%)

  • Aantoonbare ervaring met het werken bij kleine gemeente (15%)

  • Aantoonbare bouwkundige expertiese (10%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Onze adviseurs staan je graag persoonlijk te woord op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Je kunt jouw vraag alvast stellen via de contactpagina of kom terug op een ander tijdstip!
Opdracht Adviseur
Sluiten
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.