Organisatie en team
Opdrachtgever
Rijksvastgoedbedrijf
Het Rijksvastgoedbedrijf is de grootste opdrachtgever in Nederland op het gebied van vastgoed. Wij zijn een professionele organisatie met een enorme hoeveelheid beschikbare kennis en ervaring. We beheren ruim 11,7 miljoen vierkante meter bruto vloeroppervlak aan gebouwen en circa 82.000 hectare grond. Onze medewerkers ontwikkelen en beheren onder meer rechtbanken, kazernes, magazijnen, kantoren, musea, gevangenissen, gerechtsgebouwen, paleizen en monumenten.
Bij het Rijksvastgoedbedrijf werken project- en procesmanagers, inkopers, contractmanagers, gebouwbeheerders, juristen, restauratiespecialisten, ingenieurs en architecten. Maar ook ecologen en kunsthistorici. Wij zorgen voor beheer en onderhoud, aan- en verkoop, nieuwbouw, verbouw en renovatie én ontwikkeling en herontwikkeling van gebouwen en terreinen.
Onze missie: 'Het RVB realiseert en beheert zijn vastgoedportefeuille voor zijn gebruikers en zet gebouwen en terreinen in voor de realisatie van economische en maatschappelijke meerwaarde op basis van beleidsdoelen.', is in 2019 aangescherpt met 'We willen de waarde van Rijkvastgoed maximaal benutten. We werken daarom samen met andere partijen om niet alleen onze eigen gebouwen, maar ook de hele omgeving te verbeteren. Economie, leefomgeving en natuur varen wel bij wat we doen.'
De directie Vastgoedbeheer
De directie Vastgoedbeheer bestaat uit de afdelingen Klant- en Vastgoedmanagement, Technisch Beheer, Realisatie landelijk, Realisatie regionaal en Expertisecentrum Techniek. De directie Vastgoedbeheer is verantwoordelijk voor het beheer van de gebouwen, gebouw gebonden (technische) installaties, terreinen en gronden van het Rijksvastgoedbedrijf zowel in de fase van (tijdelijk) gebruik als leegstand.
De afdeling Realisatie regionaal
De afdeling Realisatie regionaal is integraal verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van de panden die het Rijksvastgoedbedrijf in eigendom heeft of huurt. De functie van de voorraad panden is zeer divers: van kantoren, gevangenissen, rechtbanken, militaire terreinen tot leegstand. Afdeling Realisatie regionaal bestaat uit: sectie Noord (provincies Groningen, Friesland, Overijssel, Drenthe), sectie Oost (provincies Gelderland, Flevoland), sectie Zuid (provincies Noord-Brabant en Limburg), sectie Noord-West (provincies Noord-Holland, Utrecht) en sectie Zuid-West (provincies Zuid-Holland en Zeeland).
Sectie Oost is verantwoordelijk voor de volgende kerntaken:
Het inplannen van onderhoudsactiviteiten door leveranciers bij de klant en het bewaken van de planning en uitvoering.
Het afroepen van leveranciersdiensten op basis van Planmatig Onderhoud en Dagelijks Onderhoud.
Signaleren knelpunten storingsopvolging en risico's voor wet- en regelgeving.
Onderhouden van klantcontacten: eerste aanspreekpunt voor de gebruiker op pandniveau.
Prestatieverklaringen op uitgevoerd werk.
Uitvoeren van vervangings- en investeringsprojecten tot € 1 mln. Eventueel daaraan gekoppelde facturering aan gebruikers tijdig en volledig.
Signaalfunctie aspectprogramma's. Acties extern naar klant, installateurs, intern naar afdelingen en directies.
Aangaan en uitvoeren service-overeenkomsten.
Het cluster Beheer 2
Het cluster Beheer 2 verzorgt onder meer de technische advisering t.b.v. beheer en onderhoud en ziet toe op naleving van de wettelijk verplichte keuringen en het oplossen storingen binnen een portefeuille met Rijksobjecten.
Team
Wij werken samen in kleine teams bestaande uit 2 of 3 objectmanagers, 3 Technisch adviseurs (disciplines Bouwkunde, Electrotechniek, werktuigbouwkunde) en 1 project assistent. Ieder team is verantwoordelijke voor het beheer van een aantal vaste objecten.
Je werkt met dit team vanuit de standplaats Arnhem. Hybride werken is niet ongebruikelijk. Voor je werkzaamheden kom je geregeld op locaties bij onze gebruikers in de regio. In overleg met je team kan je werken vanuit huis, echter onze binnendagen zijn op maandag en donderdag.Overige informatie
Benodigd aantal professionals: 1
Optie tot verlenging: 2 opties van elk maximaal 3 maanden
Screening
Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) met screeningspunten 11, 12, 13 en 41 dient uiterlijk 6 weken na aanvang van de opdracht in DioR geüpload te worden. Bij 'Naam organisatie' dient de naam van de leverancier vermeld te staan inzake het inhurende dienstonderdeel.
Bijzonderheden
* AVG: Géén foto. Géén persoonsgegevens zoals (mail)adres, telefoonnummer, geboortedatum, nationaliteit of LinkedIn. Géén leveranciersgegevens.