Begindatum:
22 dec 2025Einddatum:
21 jun 2026Publicatiedatum:
3 dec 2025Werken op locaties waar je normaal gesproken niet snel komt?
Als adviseur elektrotechniek bij het Rijksvastgoedbedrijf in Arnhem kan dat voor unieke rijksgebouwen en defensieobjecten. Jij zorgt dat installaties in bijzondere rijksgebouwen veilig, beschikbaar en toekomstbestendig blijven. Uniek werk, op unieke plekken.
Je bent de spil voor elektrotechnische vraagstukken binnen beheer en onderhoud. Hiervoor werk je in een vast team met objectmanagers. Daarnaast werk je direct samen met collega-adviseurs: bouwkundig en werktuigbouwkundig. Na gezamenlijke schouwen leveren jullie multidisciplinaire adviezen voor rijksgebouwen en defensieobjecten in Gelderland en Flevoland. Vanuit jouw eigen vakgebied elektrotechniek hou jij zicht op uitvoering, prestaties en planning. En je verbindt de dagelijkse praktijk aan het meerjarenonderhoud en investeringen. Thema's als contractbeheer, technische uitvoering van onderhoud en de juridische kanten van contractuele verhoudingen zijn daarbij van wezenlijk belang.
Jouw kerntaken zijn:
Het Rijksvastgoedbedrijf is de grootste opdrachtgever in Nederland op het gebied van vastgoed. Wij zijn een professionele organisatie met een enorme hoeveelheid beschikbare kennis en ervaring. We beheren ruim 11,7 miljoen vierkante meter bruto vloeroppervlak aan gebouwen en circa 82.000 hectare grond. Onze medewerkers ontwikkelen en beheren onder meer rechtbanken, kazernes, magazijnen, kantoren, musea, gevangenissen, gerechtsgebouwen, paleizen en monumenten.
Bij het Rijksvastgoedbedrijf werken project- en procesmanagers, inkopers, contractmanagers, gebouwbeheerders, juristen, restauratiespecialisten, ingenieurs en architecten. Maar ook ecologen en kunsthistorici. Wij zorgen voor beheer en onderhoud, aan- en verkoop, nieuwbouw, verbouw en renovatie én ontwikkeling en herontwikkeling van gebouwen en terreinen.
Onze missie: 'Het RVB realiseert en beheert zijn vastgoedportefeuille voor zijn gebruikers en zet gebouwen en terreinen in voor de realisatie van economische en maatschappelijke meerwaarde op basis van beleidsdoelen.', is in 2019 aangescherpt met 'We willen de waarde van Rijkvastgoed maximaal benutten. We werken daarom samen met andere partijen om niet alleen onze eigen gebouwen, maar ook de hele omgeving te verbeteren. Economie, leefomgeving en natuur varen wel bij wat we doen.'
De directie Vastgoedbeheer bestaat uit de afdelingen Klant- en Vastgoedmanagement, Technisch Beheer, Realisatie landelijk, Realisatie regionaal en Expertisecentrum Techniek. De directie Vastgoedbeheer is verantwoordelijk voor het beheer van de gebouwen, gebouw gebonden (technische) installaties, terreinen en gronden van het Rijksvastgoedbedrijf zowel in de fase van (tijdelijk) gebruik als leegstand.
De afdeling Realisatie regionaal is integraal verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van de panden die het Rijksvastgoedbedrijf in eigendom heeft of huurt. De functie van de voorraad panden is zeer divers: van kantoren, gevangenissen, rechtbanken, militaire terreinen tot leegstand. Afdeling Realisatie regionaal bestaat uit: sectie Noord (provincies Groningen, Friesland, Overijssel, Drenthe), sectie Oost (provincies Gelderland, Flevoland), sectie Zuid (provincies Noord-Brabant en Limburg), sectie Noord-West (provincies Noord-Holland, Utrecht) en sectie Zuid-West (provincies Zuid-Holland en Zeeland).
Wij werken samen in kleine teams bestaande uit 2 of 3 objectmanagers, 3 Technisch adviseurs (disciplines Bouwkunde, Electrotechniek, werktuigbouwkunde) en 1 project assistent. Ieder team is verantwoordelijke voor het beheer van een aantal vaste objecten.
Je werkt met dit team vanuit de standplaats Arnhem. Hybride werken is niet ongebruikelijk. Voor je werkzaamheden kom je geregeld op locaties bij onze gebruikers in de regio. In overleg met je team kan je werken vanuit huis, echter onze binnendagen zijn op maandag en donderdag.
Verificatiegesprek: In overleg met inlenend manager
Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) met screeningspunten 11, 12, 13 en 41 dient uiterlijk 6 weken na aanvang van de opdracht in DioR geüpload te worden. Bij 'Naam organisatie' dient de naam van de leverancier vermeld te staan inzake het inhurende dienstonderdeel.
Het is niet toegestaan de opdrachtgevende organisatie (rechtstreeks) te benaderen met betrekking tot deze aanvraag. Iedere poging tot positieve of negatieve beïnvloeding - op welke manier dan ook - van de bij de procedure betrokken medewerkers zal leiden tot uitsluiting van deelname.
* AVG: Géén foto. Géén persoonsgegevens zoals (mail)adres, telefoonnummer, geboortedatum, nationaliteit of LinkedIn. Géén leveranciersgegevens.