Medewerker personeelsadministratie

Reinier de Graafweg 5, 2625 AD Delft, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 24 Zuid-Holland

Begindatum:

13 nov 2024

Einddatum:

28 feb 2025

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

13 nov 2024

Omschrijving van de opdracht
Voor het Reinier de Graaf Ziekenhuis zijn wij per direct op zoek naar een medewerker personeelsadministratie voor 24  uur waarvan de dinsdag en de donderdag een verplichte werkdag is. Inzet is op basis van detachering.

Stel je voor: je begint je werkdag met een glimlach, omringd door een team van gepassioneerde professionals die samen streven naar uitmuntendheid in de zorg. Bij Reinier de Graaf bieden we jou niet zomaar een baan, maar een kans om deel uit te maken van een inspirerende werkomgeving waar ontwikkeling en interessante uitdagingen centraal staan.

Als onze nieuwe, vooralsnog tijdelijke, collega op de afdeling P&O word je verwelkomd in een team van ervaren HR-specialisten en administratieve talenten. We werken nauw samen om de beste ondersteuning te bieden aan onze medewerkers en zorgen ervoor dat alle personeels- en salarisgegevens nauwkeurig en op tijd worden verwerkt. Ons ziekenhuis staat bekend om zijn vooruitstrevende aanpak en de ruimte die we bieden voor persoonlijke en professionele ontwikkeling. Denk aan workshops, trainingen en de mogelijkheid om deel te nemen aan innovatieve projecten binnen de HR-sector.

In deze rol draag je bij aan het welzijn van onze medewerkers op een manier die verder gaat dan de standaard verantwoordelijkheden. Je bent verantwoordelijk voor de juiste administratieve verwerking van personeels- en salarisgegevens binnen de afgesproken doorlooptijden. Je registreert relevante gegevens binnen Afas en genereert diverse documenten, brieven en overeenkomsten. Het actueel houden van de digitale personeelsdossiers is ook een belangrijk onderdeel van je werk.

Op verzoek verstrek je standaard overzichten en rapportages en stel je eenvoudige overzichten op. Je signaleert en meldt afwijkingen in de naleving en toepassing van de geldende wet- en regelgeving, waardoor je een essentiële rol speelt in het waarborgen van de kwaliteit en nauwkeurigheid van onze HR-processen.

We zoeken een collega die nauwkeurig, proactief en oplossingsgericht is. Iemand die goed kan samenwerken en communicatief sterk is. Je hebt een oog voor detail en een passie voor administratief werk, en je voelt je thuis in een team dat open staat voor nieuwe ideeën en verbeteringen.

Eisen

  • Akkoord met de inleenovereenkomst (zie leveranciersdossier) NB: Er staat een puntentelling genoemd, deze is niet van toepassing. Alle vragen worden daarom ook beoordeeld met een '0'.

  • Aanbieder houdt rekening met inhouding genoemd in artikel 10.5

  • Ik verklaar bovenstaande gegevens naar waarheid te hebben ingevuld.

  • Kandidaat wordt ingezet op basis van detachering/uitzenden

  • Hierbij bevestig ik dat de kandidaat is aangeboden op basis van detachering en geen zzp.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.