Sr. HR-Adviseur

Burgemeester de Bordesstraat 80, 1404 GZ Bussum, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 28 tot 32 Noord-Holland

Begindatum:

17 feb 2025

Einddatum:

17 aug 2025

Uren per week:

28 tot 32

Publicatiedatum:

29 jan 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.     
 
Organisatie 
De Regio Gooi en Vechtstreek is het samenwerkingsverband van Blaricum, Gooise Meren, Hilversum, Huizen, Laren, Eemnes en Wijdemeren. Wij bestaan uit de volgende organisatieonderdelen: Beleid en Bestuur, Maatschappelijke Dienstverlening, Inkoop en Contractbeheer, Gemeentelijke Gezondheidsdienst, Onderwijs en Werk, Grondstoffen en Afvalstoffendienst, Concernstaf Bedrijfsvoering en de Regionale Ambulancevoorziening. Er zijn ca. 500 medewerkers in dienst bij onze organisatie. 

Het team HR valt binnen de Concern Staf Bedrijfsvoering (zoals ook Informatie en Automatisering, Juridische Zaken, Financiën en Facilitair). De CS Bedrijfsvoering zorgt ervoor dat de rest van de organisatie kan werken en zich kan concentreren op haar kerntaken. Daarvoor levert het een breed scala aan ondersteunende diensten. Aan hospitality, flexibiliteit en teamwork hechten wij veel waarde bij de CS Bedrijfsvoering.  

Opdracht 
De opdracht omvat diverse aspecten. 1) Ondersteunende werkzaamheden, zoals inhuurtrajecten, arbeidsvoorwaardengesprekken, en ondersteuning aan lopende HR-projecten, waarbij afstemming plaatsvindt in goed overleg met de HR-adviseurs 2) je bent projectleider voor het project onboarding en offboarding. Dit project start dit jaar en moet volledig vorm krijgen. Hier zal gemiddeld een dag in de week voor nodig zijn. 3) Optimaliseren werkproces inhuur medewerkers. 4) Het toetsen van screeningsprofielen VOG van diverse kritische functies in ons HR21 functiehuis. 5) het opstarten van enkele functieherwaarderingstrajecten dmv taakinventarisaties 6) projectmatige werkzaamheden op het terrein van in- door-  en uitstroom zoals mogelijk het geven van korte workshops in het kader van de nieuwe werving & selectiemodule aan management.? 

Vereisten/knock-outcriteria  
1. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van HR of Bedrijfskunde; 
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider op het gebied van HR;
3. Aantoonbare werkervaring met procesverbeteringen (licht dit duidelijk toe in het cv);
4. BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen mobiel. De opdrachtgever stelt een laptop beschikbaar.  

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten) 
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als HR-adviseur (40 punten); 
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente en/of overheidsinstelling (20 punten); 
7. Aantoonbare werkervaring met organisaties in gemeentelijke samenwerkingsverbanden (10 punten); 
8. Aantoonbare werkervaring met HR-projecten binnen een gemeente (30 punten).

Competenties 

  • je bent initiatiefrijk en service- en organisatiebewust (belangen van de klant, maar binnen de kaders van de cao);  

  • Je bent goed in staat om HR processen te overzien (helicopterview), hierover proactief te adviseren en signaleren, en weet wanneer in te grijpen of bij te sturen;  

  • Je hebt ervaring op het gebied van veranderingsprocessen en de dynamiek binnen onze organisatie is voor jou een uitdaging. 

  • Communicatief vaardig – mondeling en schriftelijk, bv voor het opstellen van beleidsstukken. 

  • Je bent verbindend, hebt visie op HR (organisatie) vraagstukken en beschikt over sterk ontwikkeld analytisch vermogen. 

Functieschaal 
Deze functie is ingedeeld in functieschaal ?11?. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning. 

CV-eisen 
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties. 

Werkdagen 
De opdracht wordt vervuld op de volgende dagen: in overleg. 

Planning 
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 12 februari 2025 van 09.00 uur tot 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 10 februari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht. 

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. 

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. 

  • Regio Gooi- en Vechtstreek faciliteert geen mobiele telefoon.  

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl of met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.