Zwolsestraat 16, 8101 AC Raalte, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
1 jun 2025Uren per week:
24 - 32Publicatiedatum:
26 okt 2024Let op: Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst te gaan op detacheringsbasis om de opdracht uit te kunnen voeren.
Organisatie
We zijn de gemeente Raalte en mensen werken graag bij ons om wie we zijn. We zijn positief, we doen het samen en het liefst stropen we onze mouwen op. De drang om vooruit te willen en het lef om buiten de lijntjes te kleuren, kenmerkt ons. We zijn op zoek naar jou als jij een bijdrage wilt leveren aan onze samenleving. Want die staat niet stil. Onze inwoners dagen ons iedere dag uit om samen met hen het leven in de gemeente Raalte nog mooier te maken.
Je krijgt bij ons niet alleen werk dat ertoe doet, je krijgt bij ons ook de ruimte en het vertrouwen om het verschil te maken. De gemeente Raalte groeit. En dat geeft kansen. Groei jij mee?
Opdracht
Je neemt een gedeelte van het werk over van één van onze beleidsadviseurs op het thema gebouwde omgeving. Je focus ligt op het opstarten en continueren van een aantal trajecten en kijkt vooruit naar wat er komend jaar allemaal moet gebeuren binnen dit thema.
De volgende opdrachten ga je mee aan de slag:
- Opzetten van een subsidie voor isoleren (SPUK LAI);
- Vervolg geven aan onze regeling voor energiebesparing bij energiearmoede;
- Besluitvorming helder krijgen of en hoe Raalte kan werken aan/met een Soorten Management Plan;
- Opstarten van het vervolg van de transitievisie warmte die in 2026 herijkt moet worden.
Je zorgt voor een soepele aanpak en teamwork met alle collega’s die een rol hebben in de verschillende trajecten
Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als beleidsadviseur binnen de overheid.
Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als beleidsadviseur binnen een gemeente (40 punten);
4. Aantoonbare werkervaring op beleidsniveau binnen het thema verduurzaming gebouwde omgeving (40 punten);
5. Aantoonbare binding met Salland (woon/werkervaring) of met een vergelijkbare plattelandsgemeente als Raalte (40.000 inwoners) (20 punten).
Competenties
Dit ben jij in een paar zinnen: Jij bent een contactueel sterke, sensitieve adviseur die kan doorpakken binnen de gemeentelijke bestuurlijke processen. Je kunt complexe zaken helder en duidelijk overbrengen en hebt een verbindende werkstijl. Daarnaast kun je fungeren als de drijvende kracht achter deze thema’s en kun je zonder al te veel ondersteuning aan de slag.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: maandag, andere dagen in overleg
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 7 november 2024 vanaf 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 6 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Voor de zzp'er
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
De opdrachtgever zal om een Geheimhoudingsverklaring vragen.
De Opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).