Salarisadministrateur

Purmerend

Purmersteenweg 42, 1441 DM Purmerend, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 16 - 24 Noord-Holland

Begindatum:

1 dec 2023

Einddatum:

1 jun 2024

Uren per week:

16 - 24

Publicatiedatum:

17 nov 2023

Organisatie
Gemeente Purmerend is volop in beweging. De laatste jaren zijn we succesvol veranderd naar een energieke organisatie met volop mogelijkheden. Wij werken volgens de “Purmerendse manier”, onze inwoners staan centraal. Dat betekent dat we bij alles wat we doen onszelf de vraag stellen; wat is hiervan de bijdrage aan de inwoners of bedrijven van Purmerend? Het betekent ook dat we denken in kansen en mogelijkheden. Creativiteit, een informele aanpak en in verbinding staan met de omgeving vinden we belangrijk.

Opdracht
Je voert met twee collega’s de maandelijkse verloning uit. Daarnaast controleer en signaleer je onregelmatigheden in de werkprocessen die de verloning raken. Je maakt gebruik van Afas en Profit en je hebt daar ook ruime ervaring mee. Bij deze werkzaamheden heb je regelmatig en zelfstandig contact met de andere P&O collega’s, medewerkers en managers. Je taken omvatten o.a.:

  • Je zorgt maandelijks samen met je collega’s voor een tijdige en accurate salarisbetaling;

  • Je draagt zorg voor de verwerking van salarismutaties en controleert mutaties van collega’s;

  • Je controleert declaraties op rechtmatigheid in relatie tot regelingen/richtlijnen en voorschriften;

  • Je beantwoordt salarisvragen van medewerkers;

  • Je beantwoordt vragen van directe HRM collega’s en maakt waar nodig berekeningen voor brieven/besluiten;

  • Je levert waar nodig managementinformatie;

  • Je bent proactief, kunt nauwkeurig werken en weet je collega’s te inspireren. Je kunt je dienstbaar opstellen en weet de collega’s van de salarisadministratie te ontzorgen.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een aantoonbaar afgeronde PDL diploma;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als Salarisadministrateur;
3. Aantoonbare werkervaring met AFAS in de afgelopen 3 jaar;
4. Kandidaat is bereid flexibel de werkuren verspreid over meerdere dagen in de week uit te voeren vanuit het stadhuis in Purmerend.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Aantoonbare kennis van HRM werkprocessen én loonverwerking (benoem dit duidelijk in het cv.) (50 punten);
6. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met het zelfstandig uitvoeren van de verloning van een middelgrote (900 - 1000 medewerkers) organisatie (maak dit concreet met minimaal één voorbeeld waaruit deze zelfstandigheid blijkt) (20 punten);
7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring binnen het Rijk, provincie, waterschap of gemeente (30 punten).

Competenties

  • Je bent service- en klantgericht.

  • Je bent samenwerkingsgericht.

  • Je bent proactief, je benadert (directe) collega’s op eigen initiatief als je merkt dat je hen op die manier verder kan helpen in het werk.

  • Je beschikt over een probleemoplossend vermogen.

  • Goede communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling.


Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld tijdens kantoortijden en vind plaats, in overleg, op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do - Vrij. We werken waar nodig voor het resultaat voor de stad. Dit is voornamelijk op locatie en betekent ook dat thuiswerken mogelijk is wanneer het werk dit toelaat.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 27 november 2023 tussen 09.00 uur en 14.00 uur, dinsdag 28 november 2023 tussen 13.00 uur en 14.00 uur en/of donderdag 30 november 2023 tussen 13.00 uur en 14.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 24 november 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien je de opdracht gegund krijgt, ontvang je een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.