Purmersteenweg 42, 1441 DM Purmerend, Nederland
Begindatum:
2 jan 2025Einddatum:
2 jan 2026Uren per week:
20-24Publicatiedatum:
30 nov 2024Organisatie
Gemeente Purmerend is volop in beweging. De laatste jaren zijn we succesvol veranderd naar een energieke organisatie met volop mogelijkheden. Wij werken volgens de “Purmerendse manier”, onze inwoners staan centraal. Dat betekent dat we bij alles wat we doen onszelf de vraag stellen; wat is hiervan de bijdrage aan de inwoners of bedrijven van Purmerend? Het betekent ook dat we denken in kansen en mogelijkheden. Creativiteit, een informele aanpak en in verbinding staan met de omgeving vinden we belangrijk.
Opdracht; locatieontwikkeling ontheemden
Vanuit de gemeente Purmerend organiseren we naast onze reguliere taken ook de opvang van ontheemden. Dit doen we in samenwerking met maatschappelijke organisaties en landelijke/lokale vrijwilligersorganisaties. Op dit moment maken we gebruik van diverse locaties binnen onze gemeente om deze opvang te realiseren. We gaan de komende periode nog meer van deze tijdelijke locaties ontwikkelen, optimaliseren en/of uitbreiden.
Deze opdracht is specifiek gericht op het ontwikkelingen van tijdelijke opvanglocaties binnen de gemeente Purmerend. Hierbij gaat het zowel om de bestaande locaties als om nieuw te realiseren locaties. Er iseen projectteam opgezet voor 12 tot 24 maanden die zich volledig richt op deze opgave. Als projectleider geef je leiding aan dit tijdelijke projectteam. Een projectleider met ervaring op het gebied van deze ontwikkeling is een pré gezien de bestuurlijke sensitiviteit en de inhoudelijke opgave. Bij deze opdracht werk je nauw samen met team vastgoed en het ingenieursbureau aan uiteenlopende projecten. Het doel is dat je diverse locatie tijdelijke locaties oplevert in opdracht van de ambtelijke opdrachtgever.
We zijn op zoek naar een collega met een daadkrachtige en flexibele instelling die snel kan schakelen en onder druk voortgang kan boeken.
Verder omvat de opdracht onder andere;
Je bent verantwoordelijk voor de locatieontwikkelingen in diverse gebieden van de stad;
Je houdt rekening met diverse belangen (bereikbaarheid, duurzaamheid, sociale cohesie en het voorzieningenniveau van het gebied);
Je inventariseert de relaties met en belangen in het project en vertaalt die naar projecteisen;
Je organiseert de financiering, het vergunning traject en bewaakt de afspraken met de aannemers. Je zorgt dat de nieuwe locaties ‘turn key’ opgeleverd worden aan het team dat de locaties beheert (Vastgoed).
Je vertegenwoordigt het projectteam, begeleidt inspraakprocedures en voorlichtingsbijeenkomsten;
Je werkt samen met de andere projectleiders gebiedsontwikkeling;
Je werkt op het snijvlak van het gemeentebestuur, de organisatie en de stad.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider/manager gebiedsontwikkeling of vastgoed in de afgelopen 7 jaar;
2. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau.
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
3. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider/manager gebiedsontwikkeling/vastgoed in de afgelopen 10 jaar (25 punten);
4. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider bij een overheidsorganisatie in de afgelopen 10 jaar (25 punten);
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider op het gebied van locatieontwikkeling in de afgelopen 6 jaar (benoem dit duidelijk in het cv) (25 punten);
6. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring bij een gemeente met meer dan 80.000 inwoners (benoem dit duidelijk in het cv) (15 punten);
7. Maximaal uurtarief van €125,- exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee externe partij (10 punten).
Competenties
Hebt gevoel voor innovatieve samenwerking zowel met bewoners als met ondernemers
Bent een stevige maar empathische gesprekspartner op alle niveaus;
Je weet overzicht te houden op de ontwikkelingen van diverse locaties;
Bent van nature nieuwsgierig en analytisch ingesteld en je functioneert optimaal en stressbestendig in een snel veranderende omgeving;
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 12. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 16 december 2024 tussen 13.00 uur en 15.30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 13 december 2024. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Voor de zzp'er
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).