thumbnail
thumbnail

Webspecialist - Functioneel beheerder

Archimedeslaan 6, 3584 BA Utrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
24 tot 28 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

24 tot 28

Publicatiedatum:

18 mrt 2023

Organisatie
Utrecht is een provincie om trots op te zijn. Gevarieerd, bruisend en met een rijke historie. Met veel verschillende levensstijlen, culturen en persoonlijke voorkeuren. Onze regio is een topregio met een innovatieve kenniseconomie. 

Het is onze opgave om de aantrekkelijkheid van onze provincie te vergroten en groei zo te faciliteren dat de kwaliteit van onze ruimte behouden blijft. Samen met inwoners, bedrijven, organisaties en andere overheden werken het provinciebestuur en medewerkers met enthousiasme en daadkracht aan een gezonde en duurzame leefomgeving. Wij willen dat iedereen in de provincie Utrecht fantastisch woont, werkt en leeft. Daarom zorgen wij voor een goede balans tussen groen en groei.

Opdracht
Ben jij een online specialist die graag zelf aan de knoppen zit om technische issues op te lossen, die ook blij wordt van het adviseren van collega's en het schakelen met andere specialisten in de organisatie of leveranciers? Dan komen wij graag met je in contact! 

We zoeken een online specialist die zorg kan dragen voor het functioneel beheer van onze online communicatiemiddelen. Je hebt de kennis en vaardigheden om een deel van de technische werkzaamheden zelf uit te voeren. Andere verzoeken zet je helder geformuleerd door naar collega's in de organisatie of leveranciers. Je bent dienstverlenend ingesteld, maar dat betekent niet dat je klakkeloos uitvoert. Je ziet of er achter een ogenschijnlijk eenvoudig verzoek een grotere vraagt ligt die eerst beantwoord moet worden. Je bent op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in je vakgebied en je kan deze kennis vertalen naar de dagelijkse praktijk van de organisatie. Je adviseert je collega’s hier proactief over.  

Werkzaamheden: 

  • Je bent verantwoordelijk voor het functioneel beheer van onze online communicatiemiddelen en de tools die we gebruiken om deze optimaal in te zetten.

  • Prioriteit heeft het configureren van de nieuwsbrieventool Mailcamp.

  • Prioriteit heeft het vervangen van Google Analytics door Matomo.

  • Je bent verantwoordelijk voor het onderhouden van de relaties met de leveranciers en zorgt voor efficiënte en effectieve website- en intranet releases.

  • Je bent verantwoordelijk voor de kwaliteit en continuïteit van de functionaliteiten en de vormgeving van de sites.

  • Je adviseert Provincie Utrecht en haar medewerkers over de inzet van online communicatiemiddelen.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als functioneel beheer van websites en nieuwsbrieven;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het configureren van tools voor nieuwsbrieven;
3. Aantoonbare werkervaring met de implementatie van analyse tools zoals bijvoorbeeld Matomo; 

Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met Mailcamp (20 punten);
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met Matomo (20 punten);
6. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als functioneel beheer van beheer van websites en nieuwsbrieven (30 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met online marketing binnen de overheid (10 punten);
8. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met Drupal (20 punten).

Competenties

  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden

  • Teamspeler

  • Proactief

  • Bestuurlijk, politieke sensitiviteit

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Is hybride werken mogelijk:  ja

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland via team op vrijdag 31 maart 2023 van 10:00 uur tot 13:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag  30 maart 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met een van onze opdracht adviseurs.
Opdracht Adviseur
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Webspecialist - Functioneel beheerder die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.