Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Projectmedewerker Mobiliteit

Archimedeslaan 6, 3584 BA Utrecht, Nederland

Sluit over 10 dagen
85 28-40 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

28 - 40

Publicatiedatum:

26 aug 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Wil jij in een projectteam werken aan betere wegen, fietspaden en wil je bijdragen aan een schonere, veiligere en duurzamere mobiliteit in de provincie? Jij zorgt ervoor dat projecten soepel verlopen en brengt frisse energie en ideeen in om processen vooruit te helpen! Wij zijn ivm ziektevervanging op zoek naar een nauwgezette projectmedewerker, die als de rechterhand van de projectleider en onmisbaar voor het gedreven projectteam fungeert. Je houdt je dagelijks bezig met communicatie, administratie, organisatie en informatie en lichte projectbeheersing (financien, inkoop, planning, risicos). Het is een brede, veelzijdige en uitdagende rol in een dynamische, maatschappelijke omgeving. Je werkt tegelijkertijd aan verschillende projecten en in verschillende projectteams. Doordat de fase van het project kan verschillen, heb je een heel gevarieerd takenpakket. Zo werk je het ene moment aan de realisatie van een rotonde, en het andere moment ben je betrokken bij een overleg over goederenvervoer over water, of over doorfietsroutes door een gemeente!

Verantwoordelijkheden:

  • Je organiseert, notuleert en bereidt in- en externe projectbijeenkomsten voor;
  • Je borgt dat acties uit de projectbijeenkomsten opgevolgd worden;
  • Je organiseert en actualiseert de projectadministratie (conform vaststaande structuur);
  • Je begeleidt aanbestedingen- en offerteprocessen en je houdt het inkoopdossier bij;
  • Je bewaakt projectbudgetten, je verzorgt de financieel administratieve taken en je ondersteunt bij het opstellen van (voortgang) rapportages, zowel cijfermatig als tekstueel;
  • Je coordineert de documentenstroom, je zorgt dat collegas met de juiste versie werken en archiveert alle relevante documenten;
  • Je verzorgt de projectcommunicatie en je fungeert als vraagbaak voor iedereen die bij het project betrokken is, zowel intern als extern;

Resultaten:

Voor deze functie zoeken wij een projectmedewerker die plezier heeft om samen met de projectteams te werken aan diverse projecten en om zelfstandig invulling en uitvoering te geven aan opdrachten en projecten.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als projectmedewerker bij een overheidsorganisatie;
  • Aantoonbare werkervaring met financiele projectbeheersing. Geef hiervan een duidelijk voorbeeld in het CV;
  • Aantoonbare werkervaring in de infrastructuur en/of techniek.

Wensen en competenties

Wensen

  • Aantoonbare werkervaring met SAP. Benoem duidelijk in het CV waar deze werkervaring is opgedaan;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met financiele projectbeheersing;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in het werkveld van infrastructuur en/of techniek;

Competenties

  • Je bent ordelijk en nauwgezet; het is jouw taak om de zaken ordelijk te houden zodat de projectleider(s) alles gemakkelijk terug kunnen vinden en op de hoogte is (zijn) van alle belangrijke zaken. Je zorgt dat je zelf, te midden van je diverse taken, het overzicht houdt. Je hebt de drive om alle lopende activiteiten te structureren en de planning en budgetten te bewaken.
  • Je bent flexibel; je takenpakket is divers en onverwachte zaken zullen tussendoor komen. Jij kan daar goed mee overweg en schakelt snel tussen de verschillende taken.
  • Je bent stressbestendig; bij een project horen deadlines, je hebt ervaring met werken onder tijdsdruk en je kan omgaan met tegenslagen of vertragingen.
  • Je bent pro-actief en je neemt initiatief: je bent de projectleider zo mogelijk een stapje voor: hij/zij hoeft het niet aan je vragen, je had zelf al bedacht om de actie op te pakken (en vanzelfsprekend geef je terugkoppeling over de voortgang).
  • Je bent resultaatgericht, betrokken en je hebt een hands-on mentaliteit.
  • Je bent sociaal zeer vaardig; je werkt veel samen met de projectleider(s) van Provincie Utrecht maar ook met medewerkers van de samenwerkingspartijen (andere gemeenten of aannemers). Je kunt goed samenwerken met verschillende mensen en je communiceert helder.

Organisatie en team

Utrecht is een provincie om trots op te zijn. Gevarieerd, bruisend en met een rijke historie. Met veel verschillende levensstijlen, culturen en persoonlijke voorkeuren. Onze regio is een topregio met een innovatieve kenniseconomie. Het is onze opgave om de aantrekkelijkheid van onze provincie te vergroten en groei zo te faciliteren dat de kwaliteit van onze ruimte behouden blijft. Samen met inwoners, bedrijven, organisaties en andere overheden werken het provinciebestuur en medewerkers met enthousiasme en daadkracht aan een gezonde en duurzame leefomgeving. Wij willen dat iedereen in de provincie Utrecht fantastisch woont, werkt en leeft. Daarom zorgen wij voor een goede balans tussen groen en groei.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 10 september 2025, van 09:00 uur tot 12:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 9 september 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 3 september, 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op donderdag 4 september 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot vrijdag 5 september 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl of met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur