Programma Energietransitie
Nieuwe energie voor Utrecht is de titel van het coalitieakkoord in de Provincie Utrecht. En dat hebben we nodig, want we staan voor een grote opgave. We willen zo spoedig mogelijk en uiterlijk in 2050 CO2-neutraal te zijn. Daar hoort ook een CO2-neutrale energievoorziening bij. Vanuit het programma Energietransitie leveren we hier met 25 enthousiaste en deskundige collega’s een bijdrage aan. We richten ons op het stimuleren van energiebesparing en het mogelijk maken van duurzame opwek van energie. De aard van de opgave vraagt om een innovatieve en inclusieve aanpak. De energietransitie in de provincie Utrecht moet haalbaar en betaalbaar zijn voor alle inwoners en bedrijven. Wij willen eraan bijdragen dat iedereen mee kan doen en mee kan profiteren van de kansen die de energietransitie brengt. We werken nauw samen met collega’s van ruimtelijke ordening, economie, wonen, bodem, water, milieu, recreatie, cultureel erfgoed, natuur, landbouw, mobiliteit en bedrijfsvoering én met een breed scala aan partners in de regio.
\u003Cp>Daarnaast kun je een Job Alert instellen om dagelijks interessante opdrachten binnen een door jou gekozen vakgebied te ontvangen.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":467,"faq_question":468,"faq_answer":469,"sequence_number":55},26,"Kan ik mijn reis- en verblijfkosten bij jullie in rekening brengen? ","\u003Cp>De bedragen die zijn opgenomen in onze aanbiedingen zijn altijd All-in (inclusief reis-, verblijf en overige kosten) en exclusief BTW. Reis-, verblijf- en overige kosten kunnen alleen aan ons worden gedeclareerd op het moment dat onze opdrachtgever hiervoor een vergoeding biedt.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":27,"faq_question":471,"faq_answer":472,"sequence_number":58},"Kun je meer informatie geven over een opdracht?","\u003Cp>Alle aan ons beschikbare informatie is te vinden in de opdrachtbeschrijving.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":51,"faq_question":474,"faq_answer":475,"sequence_number":62},"Wanneer ben ik geschikt voor een opdracht?","\u003Cp>Je bent een geschikte kandidaat wanneer je aan alle eisen voldoet die in de opdrachtomschrijving staan. \u003Cbr>\u003Cbr>Eisen vormen hierbij knock-out criteria: Indien je niet aan een eis voldoet, dan kunnen wij je helaas niet aanbieden.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":65,"faq_question":477,"faq_answer":478,"sequence_number":65},"Waar kan ik de benodigde documenten uploaden om mijn inschrijving op een opdracht compleet te maken (bijv. motivatiebrief, een aangepast cv, etc.)?","\u003Cp>Naar aanleiding van jouw inschrijving via onze website, nemen wij contact met je op om de aanbieding op een opdracht compleet te maken.\u003Cbr>\u003Cbr>Omdat per opdrachtgever de benodigde documentatie verschilt om een geldige aanbieding te doen, sturen wij deze in een aparte mail naar je toe.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":62,"faq_question":480,"faq_answer":481,"sequence_number":187},"Kan ik mij ook inschrijven zonder overheidservaring te hebben opgedaan?","\u003Cp>Zeker! Tenzij overheidservaring onderdeel is van de eisen van een opdracht, helpen wij je graag bij het doen van een aanbieding.\u003Cbr>\u003Cbr>Let op: Het ontbreken van enige ervaring binnen de overheidssector vermindert de kans op succes.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":58,"faq_question":483,"faq_answer":484,"sequence_number":272},"De opdracht waarop ik mij wil inschrijven is gesloten. Wat kan ik doen?","\u003Cp>Wanneer een opdracht op onze website vermeld staat als “verlopen”, dan betekent dit dat de digitale kluis van de opdrachtgever voor het doen van een aanbieding is gesloten.\u003Cbr>\u003Cbr>Het nasturen van een aanbieding is helaas niet mogelijk. Wij kunnen je in dit geval niet helpen om alsnog in aanmerking te komen voor de opdracht.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":55,"faq_question":486,"faq_answer":487,"sequence_number":488},"Wat is de kans dat ik een opdracht gegund krijg?","\u003Cp>De kans op gunning is niet alleen afhankelijk van een geschikt CV en een sterke motivatie (hierbij kunnen wij je goed helpen!), maar ook van de hoeveelheid concurrentie voor een opdracht en het hebben van een ‘klik’ met de opdrachtgever.\u003Cbr>\u003Cbr>Over het algemeen kunnen wij zeggen dat je een zeer goede kans maakt op gunning van de opdracht wanneer je:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>naast de eisen, ook aan alle wensen voldoet\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>al ervaring hebt opgedaan in precies dezelfde functie \u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>al ervaring hebt bij een gelijkwaardige opdrachtgever (bijv. indien de opdracht bij een gemeente openstaat, je al eerder ervaring hebt opgedaan bij een gemeente)\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>je een prettig kennismakings-/selectiegesprek met de opdrachtgever hebt\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>",9,{"faq_group_id":27,"id":488,"faq_question":490,"faq_answer":491,"sequence_number":222},"Behoren jullie tot de overheid?","\u003Cp>Nee, wij zijn een adviesbureau en intermediair die professionals helpt aan een volgende opdracht bij de overheid.\u003Cbr>\u003Cbr>Voor meer informatie over onze organisatie, bekijk de \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/over/\">\u003Cu>Over Ons-pagina\u003C/u>\u003C/a>.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":272,"faq_question":493,"faq_answer":494,"sequence_number":495},"Kan ik mij door jullie laten detacheren?","\u003Cp>Ja, het is mogelijk om bij ons in dienst te komen om een opdracht uit te voeren. De opdrachten waarbij dit kan zijn specifiek aangegeven met een \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/?contractvorm=loondienst\">\u003Cstrong>In loondienst\u003C/strong>\u003C/a>-tag. Bij deze opdrachten kan je ook gemakkelijk je te verwachten maandelijks brutosalaris berekenen met onze handige rekentool op basis van jouw gewenste uurtarief.\u003Cbr>\u003Cbr>Mocht je momenteel een dienstverband invullen bij een bedrijf, dan kunnen wij (met akkoord van jouw werkgever) jou ook via jouw huidige werkgever aanbieden op opdrachten op onze website.\u003C/p>",11,{"faq_group_id":27,"id":497,"faq_question":498,"faq_answer":499,"sequence_number":98},28,"Hoe contracteren jullie mij als zelfstandige?","\u003Cp>Wij contracteren zelfstandigen op basis van een door de Belastingdienst goedgekeurde modelovereenkomst van Tussenkomst. Om jou te contracteren als zelfstandige hebben wij nodig:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De bedrijfsgegevens van jouw onderneming\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een KvK-uittreksel van jouw onderneming\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Daarnaast dien je ook te beschikken over een dekkende beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":501,"faq_question":502,"faq_answer":503,"sequence_number":147},29,"Hoe contracteren jullie een advies- of detacheringsbureau?","\u003Cp>Wij stellen een raam- en deelovereenkomst op waarin onder andere de afspraken worden vastgelegd over inlenersaansprakelijkheid. Om een advies- of detacheringsbureau te contracteren hebben wij nodig:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De bedrijfsgegevens van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een KvK-uittreksel van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een G-rekeningovereenkomst van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Daarnaast dient het advies- of detacheringsbureau ook te beschikken over een dekkende beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering.\u003C/p>",{"id":55,"faq_group_name":505,"faq_group_description":506,"sequence_number":51,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":507},"Contracteren","Voor zelfstandigen (zzp/freelance)",[508,509,511],{"faq_group_id":55,"id":163,"faq_question":498,"faq_answer":499,"sequence_number":27},{"faq_group_id":55,"id":510,"faq_question":468,"faq_answer":469,"sequence_number":51},30,{"faq_group_id":55,"id":512,"faq_question":513,"faq_answer":514,"sequence_number":55},24,"Wat is de Wet DBA?","\u003Cp>De wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) is bedoeld om zzp’ers en opdrachtgevers duidelijkheid te geven over de aard en structuur van mogelijke arbeidsrelaties. \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/artikel/de-wet-dba-uitgelegd-hoe-heeft-deze-wet-invloed-op-mij-als-zzper/25-04-2024/27/\">Lees hier meer over de Wet DBA.\u003C/a>\u003C/p>",{"id":58,"faq_group_name":516,"faq_group_description":517,"sequence_number":55,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":518},"Loondienst","In loondienst",[519,523,524,528,532,536,539],{"faq_group_id":58,"id":520,"faq_question":521,"faq_answer":522,"sequence_number":27},31,"Wat verklaart het verschil tussen het bruto maandsalaris dat jullie mij aanbieden en de omzet die jullie op mijn opdracht factureren?","\u003Cp>Het bruto maandsalaris dat wij op de website aangeven betreft het maximale bruto maandsalaris dat wij als organisatie bereid zijn te dragen ten opzichte van het uurtarief waarvoor wij jou aanbieden bij onze opdrachtgevers.\u003Cbr>\u003Cbr>Er zit hierbij inderdaad een verschil tussen de omzet die op de opdracht wordt geboekt en het bruto maandsalaris dat wordt uitgekeerd. Met dit verschil betalen wij alle kosten die bij een dienstverband komen kijken, waaronder o.a.:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De vaste werkgeverslasten behorende bij het bruto maandsalaris, zijnde vakantiegeld (8%) en vakantiedagen (10%),\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>De premie van het collectieve nabestaandenpensioen, en sv-premies; \u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>En daarnaast premies voor verzekeringen zoals de beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering, de ziekteverzuimverzekering en arbodienstverlening,\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>En niet te vergeten onze bureaukosten (het team van Opdracht Adviseurs en de financiële en salarisadministratie),\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Ook dragen wij het risico op doorbetaling bij ziekte.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>",{"faq_group_id":58,"id":249,"faq_question":468,"faq_answer":469,"sequence_number":51},{"faq_group_id":58,"id":525,"faq_question":526,"faq_answer":527,"sequence_number":55},32,"Hoe contracteren jullie mij als werknemer?","\u003Cp>Om opdrachten waarbij een dienstverband verplicht is persoonlijk, transparant en professioneel te organiseren, hebben wij een uitzendonderneming ingericht: \u003Cstrong>Projectversterkers B.V.\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cp>Binnen Projectversterkers:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>volgen we de \u003Cstrong>ABU CAO voor uitzendkrachten\u003C/strong>\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>zijn we aangesloten bij de \u003Cstrong>Stichting Pensioenfonds voor Personeelsdiensten\u003C/strong>\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>word je op basis van een uitzendovereenkomst gecontracteerd voor de opdracht\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>",{"faq_group_id":58,"id":529,"faq_question":530,"faq_answer":531,"sequence_number":58},33,"Bouw ik pensioen op wanneer ik in dienst kom voor de uitvoering van de opdracht?","\u003Cp>Onze uitzendonderneming Projectversterkers B.V. is aangesloten bij de Stichting Pensioenfonds voor Personeelsdiensten (StiPP). Iedere professional die voor de duur van de opdracht in dienst komt bij onze uitzendonderneming, doet verplicht mee in het StiPP-pensioen voor uitzendkrachten.\u003C/p>",{"faq_group_id":58,"id":533,"faq_question":534,"faq_answer":535,"sequence_number":62},27,"Wanneer wordt mijn vakantiegeld uitgekeerd?","\u003Cp>Op het moment dat je een opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid uitvoert, bouw je 8% vakantiegeld op over de door jou gewerkte uren. De in de afgelopen maand opgebouwde verlofdagen en vakantiegeld nemen wij iedere maand direct mee in de salarisafrekening.\u003C/p>",{"faq_group_id":58,"id":172,"faq_question":537,"faq_answer":538,"sequence_number":65},"Wat gebeurt er aan het einde van de opdracht?","\u003Cp>Op het moment dat de opdracht bij de (eind)opdrachtgever afloopt, eindigt ook jouw arbeidscontract met Projectversterkers B.V. \u003Cbr>\u003Cbr>Bij opdrachten waarvoor je langer dan zes maanden in loondienst actief bent geweest, heb je met de tijdens de opdracht afgedragen sv-premies recht op een WW-uitkering. Zo ben je tijdelijk voorzien van inkomsten terwijl je zoekt naar jouw volgende opdracht.\u003C/p>",{"faq_group_id":58,"id":540,"faq_question":541,"faq_answer":542,"sequence_number":272},22,"Ik wil niet bij jullie in dienst komen, zijn er andere opties?","\u003Cp>De opdrachten die geschikt zijn voor \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/?contractvorm=freelance\">uitvoering door freelancers kunnen hier\u003C/a> gemakkelijk worden gevonden. Ook is het mogelijk om een opdracht uit te voeren via een externe partij. We kijken uit naar je volgende inschrijving!\u003C/p>",{"id":51,"faq_group_name":544,"faq_group_description":544,"sequence_number":58,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":545},"Voor advies- en detacheringsbureaus",[546,549,552,555,558],{"faq_group_id":51,"id":222,"faq_question":547,"faq_answer":548,"sequence_number":27},"Hoe maak ik een account aan als advies- en/of detacheringsbureau, zodat ik verschillende kandidaten kan inschrijven?","\u003Cp>Je kunt het reguliere \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/registreren\">aanmeldformulier\u003C/a> gebruiken om een account aan te maken. Nadat je een account hebt aangemaakt, kies je bij het inschrijven op een opdracht voor de optie \u003Cem>In loondienst bij een andere partij \u003C/em>en selecteer je de gewenste kandidaat. \u003Cbr>\u003Cbr>Heb je de kandidaat nog niet eerder via ons platform aangeboden? Dan volstaat het invullen van de voor- en achternaam om de nieuwe kandidaat te registreren. Wij nemen na de inschrijving contact op om het juiste cv op te vragen.\u003C/p>",{"faq_group_id":51,"id":98,"faq_question":550,"faq_answer":551,"sequence_number":51},"Wat is een G-rekening?","\u003Cp>Een G-rekening is een door de Belastingdienst geblokkeerde rekening, die alleen gebruikt kan worden om btw-verplichtingen, loonheffingen en omzetbelasting te betalen aan de Belastingdienst. Op het moment dat jouw organisatie aan haar plichten richting de Belastingdienst heeft voldaan, kan het overgebleven bedrag op de G-rekening worden gedeblokkeerd en beschikbaar worden gemaakt voor de reguliere betaalrekeningen van de onderneming.\u003C/p>\u003Cp>Voor meer informatie over de G-rekening, zie ook deze \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/nl/betalenenontvangen/content/g-rekening\">webpagina van de Belastingdienst\u003C/a>.\u003C/p>",{"faq_group_id":51,"id":147,"faq_question":553,"faq_answer":554,"sequence_number":58},"Waarom vragen jullie om een G-rekening?","\u003Cp>Onze organisatie dient zich te houden aan de richtlijnen van de Wet Ketenaansprakelijkheid (WKA). Door gebruik van de G-rekening advies- en detacheringsbureaus worden aansprakelijkheidsrisico’s beperkt, hetgeen van vitaal belang is voor onze positie als inleenbureau.\u003C/p>\u003Cp>KBenP Professional Match is SNA gecertificeerd. Naast financiële risico’s vervallen ook onze accreditaties op het moment dat wij facturen voortkomend uit onze inleenovereenkomsten niet middels een G-rekening betalen.\u003C/p>",{"faq_group_id":51,"id":94,"faq_question":556,"faq_answer":557,"sequence_number":58},"Hoe vraag ik een G-rekening aan?","\u003Cp>Een G-rekening kan worden aangevraagd via de Belastingdienst. Voor meer informatie, zie ook deze \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/themaoverstijgend/programmas_en_formulieren/aanvraag_g_rekening\">webpagina van de Belastingdienst\u003C/a>.\u003C/p>",{"faq_group_id":51,"id":157,"faq_question":559,"faq_answer":560,"sequence_number":62},"Moet mijn organisatie in het bezit zijn van een G-rekening bij aanvang van de opdracht?","\u003Cp>Op het moment dat de organisatie waar jij in loondienst bent nog niet in het bezit is van een G-rekening, dan zullen wij het factuurbedrag dat wij over zouden maken naar de G-rekening tijdelijk reserveren op onze eigen rekening. Zodra de G-rekening is geopend en wij de G-rekeningovereenkomst hiervan ontvangen, maken wij de gereserveerde bedragen over naar de G-rekening.\u003C/p>",{"team":562,"id":68,"firstName":69,"lastName":70,"jobTitle":71,"email":72,"telephoneNumber":73,"linkedInUrl":74,"photo":75,"sequence_number":51,"vacancy_categories":76,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":77,"team_member_unavailability":92},{"groups":563,"id":27,"team_name":431,"primary_contact":72,"secondary_contact":125,"contract_manager":200,"finance_contact":381,"whatsapp_number":73,"message_of_the_day":432,"motd_from":433,"motd_to":434,"team_photo":435,"contacts_unavailable_from":8,"contacts_unavailable_to":8},[564,565,566,567,568],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":55,"group_name":193,"group_title":194,"sequencenumber":51},{"id":58,"group_name":375,"group_title":375,"sequencenumber":58},{"id":62,"group_name":276,"group_title":277,"sequencenumber":55},{"id":65,"group_name":403,"group_title":403,"sequencenumber":62},{"team":570,"id":80,"firstName":123,"lastName":124,"jobTitle":71,"email":125,"telephoneNumber":126,"linkedInUrl":127,"photo":128,"sequence_number":58,"vacancy_categories":129,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":130,"team_member_unavailability":145},{"groups":571,"id":27,"team_name":431,"primary_contact":72,"secondary_contact":125,"contract_manager":200,"finance_contact":381,"whatsapp_number":73,"message_of_the_day":432,"motd_from":433,"motd_to":434,"team_photo":435,"contacts_unavailable_from":8,"contacts_unavailable_to":8},[572,573,574,575,576],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":55,"group_name":193,"group_title":194,"sequencenumber":51},{"id":58,"group_name":375,"group_title":375,"sequencenumber":58},{"id":62,"group_name":276,"group_title":277,"sequencenumber":55},{"id":65,"group_name":403,"group_title":403,"sequencenumber":62},{"team":578,"id":161,"firstName":197,"lastName":198,"jobTitle":199,"email":200,"telephoneNumber":201,"linkedInUrl":202,"photo":203,"sequence_number":27,"vacancy_categories":8,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":55,"team_member_availability":204,"team_member_unavailability":220},{"groups":579,"id":27,"team_name":431,"primary_contact":72,"secondary_contact":125,"contract_manager":200,"finance_contact":381,"whatsapp_number":73,"message_of_the_day":432,"motd_from":433,"motd_to":434,"team_photo":435,"contacts_unavailable_from":8,"contacts_unavailable_to":8},[580,581,582,583,584],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":55,"group_name":193,"group_title":194,"sequencenumber":51},{"id":58,"group_name":375,"group_title":375,"sequencenumber":58},{"id":62,"group_name":276,"group_title":277,"sequencenumber":55},{"id":65,"group_name":403,"group_title":403,"sequencenumber":62},{"team":586,"id":163,"firstName":378,"lastName":379,"jobTitle":380,"email":381,"telephoneNumber":382,"linkedInUrl":383,"photo":384,"sequence_number":27,"vacancy_categories":8,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":58,"team_member_availability":385,"team_member_unavailability":401},{"groups":587,"id":27,"team_name":431,"primary_contact":72,"secondary_contact":125,"contract_manager":200,"finance_contact":381,"whatsapp_number":73,"message_of_the_day":432,"motd_from":433,"motd_to":434,"team_photo":435,"contacts_unavailable_from":8,"contacts_unavailable_to":8},[588,589,590,591,592],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":55,"group_name":193,"group_title":194,"sequencenumber":51},{"id":58,"group_name":375,"group_title":375,"sequencenumber":58},{"id":62,"group_name":276,"group_title":277,"sequencenumber":55},{"id":65,"group_name":403,"group_title":403,"sequencenumber":62},"31643363442",[595,599,603,607,611,616,620,624],{"vacancy_category":596,"team_members":597},"15",[598],{"id":98,"firstName":99,"lastName":100,"jobTitle":71,"email":101,"telephoneNumber":102,"linkedInUrl":103,"photo":104,"sequence_number":55,"vacancy_categories":105,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":106,"team_member_unavailability":121},{"vacancy_category":600,"team_members":601},"16",[602],{"id":98,"firstName":99,"lastName":100,"jobTitle":71,"email":101,"telephoneNumber":102,"linkedInUrl":103,"photo":104,"sequence_number":55,"vacancy_categories":105,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":106,"team_member_unavailability":121},{"vacancy_category":604,"team_members":605},"22",[606],{"id":98,"firstName":99,"lastName":100,"jobTitle":71,"email":101,"telephoneNumber":102,"linkedInUrl":103,"photo":104,"sequence_number":55,"vacancy_categories":105,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":106,"team_member_unavailability":121},{"vacancy_category":608,"team_members":609},"18",[610],{"id":68,"firstName":69,"lastName":70,"jobTitle":71,"email":72,"telephoneNumber":73,"linkedInUrl":74,"photo":75,"sequence_number":51,"vacancy_categories":76,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":77,"team_member_unavailability":92},{"vacancy_category":612,"team_members":613},"19",[614,615],{"id":68,"firstName":69,"lastName":70,"jobTitle":71,"email":72,"telephoneNumber":73,"linkedInUrl":74,"photo":75,"sequence_number":51,"vacancy_categories":76,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":77,"team_member_unavailability":92},{"id":80,"firstName":123,"lastName":124,"jobTitle":71,"email":125,"telephoneNumber":126,"linkedInUrl":127,"photo":128,"sequence_number":58,"vacancy_categories":129,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":130,"team_member_unavailability":145},{"vacancy_category":617,"team_members":618},"25",[619],{"id":68,"firstName":69,"lastName":70,"jobTitle":71,"email":72,"telephoneNumber":73,"linkedInUrl":74,"photo":75,"sequence_number":51,"vacancy_categories":76,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":77,"team_member_unavailability":92},{"vacancy_category":621,"team_members":622},"11",[623],{"id":80,"firstName":123,"lastName":124,"jobTitle":71,"email":125,"telephoneNumber":126,"linkedInUrl":127,"photo":128,"sequence_number":58,"vacancy_categories":129,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":130,"team_member_unavailability":145},{"vacancy_category":625,"team_members":626},"14",[627],{"id":80,"firstName":123,"lastName":124,"jobTitle":71,"email":125,"telephoneNumber":126,"linkedInUrl":127,"photo":128,"sequence_number":58,"vacancy_categories":129,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":130,"team_member_unavailability":145},[],{"userData":8,"access_token":8,"refresh_token":8,"activationSuccessful":7,"loading":7},{"loading":7,"jobAlertCategoriesLoading":7,"userDetails":8,"jobAlertCategories":631,"jobAlertSnoozeDate":8,"proxyCandidates":632,"enrolments":633},[],[],[],{"loading":7,"favourites":635},[],{"loading":7,"statsLoading":7,"vacancies":637,"relatedVacancies":670,"pageSize":249,"offset":12,"loadMoreVacancies":7,"loadMoreLoading":7,"queryData":782,"defaultSearchFilters":802,"numberOfCheckboxFiltersApplied":12,"vacanciesCount":821,"vacancyCategories":825,"selectedLocation":8,"selectedRate":8,"selectedHours":8},[638],{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":639,"organization_location":650,"tender_categories":651,"opdracht_overheid_url":652,"tender_documents":653,"tender_category_obj":169,"tender_id":654,"tender_name":655,"tender_buying_organization":642,"tender_phase":656,"tender_date":657,"tender_source":658,"tender_url":659,"tender_perceel":8,"tender_description":660,"tender_active":7,"tender_document":661,"tender_last_seen":662,"tender_first_seen":663,"tender_start_date":664,"tender_end_date":665,"tender_tariff":666,"tender_hours_week":667,"tender_description_html":668,"publish":6,"exclusive":7,"oim_vacancy":7,"contract_type":8,"web_key":669,"Dynamics_id":8,"tender_overview":8,"tender_requirements":8,"tender_competences":8,"tender_team":8,"tender_interview":8,"tender_number_of_professionals":8,"tender_other_information":8,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":8,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":8,"tender_max_hours":8,"tender_description_tk":8,"tender_approved_in_cms":7,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":8,"org_location_id":8,"tender_category":169},{"latitude":640,"longitude":641,"tender_buying_organization":642,"company_address":643,"company_name_google":642,"postcode":644,"province":645,"place_id_google":642,"avatar":646,"exclusive":7,"summary":647,"description":648,"meta_description":649,"publish":6,"company_display_name":8},"52.094976","5.153276","Provincie Utrecht","Archimedeslaan 6, 3584 BA Utrecht, Nederland","3584 BA","Utrecht","blob_M5DDMPZ1V9KUKPDW9R1PIDWV2HD8UG88.","Utrecht is met een landoppervlakte van 1.485 km² de op een na kleinste provincie van Nederland. In 2019 telde de provincie 1.342.158 inwoners. De dichtbevolkte en centraal gelegen provincie wordt deels tot de Randstad gerekend. De hoofdstad en grootste stad van de provincie is Utrecht.","\u003Cp>Utrecht is een provincie om trots op te zijn. Gevarieerd, bruisend en met een rijke historie. Met veel verschillende levensstijlen, culturen en persoonlijke voorkeuren. Onze regio is een topregio met een innovatieve kenniseconomie. \u003C/p>\u003Cp>Werken bij de provincie Utrecht betekent dat je een waardevolle bijdrage levert aan het oplossen van maatschappelijke vraagstukken. Het is onze opgave om de aantrekkelijkheid van onze provincie te vergroten en groei zo te faciliteren dat de kwaliteit van onze ruimte behouden blijft. \u003C/p>\u003Cp>Samen met inwoners, bedrijven, organisaties en andere overheden werken het provinciebestuur en medewerkers met enthousiasme en daadkracht aan een gezonde en duurzame leefomgeving. Wij willen dat iedereen in de provincie Utrecht fantastisch woont, werkt en leeft. Daarom zorgen wij voor een goede balans tussen groen en groei.\u003C/p>","De Provincie Utrecht biedt regelmatig interim, zzp en freelance opdrachten aan op het gebied van Beleidsadvies, ICT, Informatiemanagement en Projectmanagement.",{},[],"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Provincie-Utrecht/Aanjager-Energietransitie-Besparen-Inwoners/586019DB-867F-4456-8C7E-8DE521AE978A",[],"inhuurdesk_a1J2p000009Fqr0EAC","Aanjager Energietransitie Besparen Inwoners","Distributieproces gestart","2022-07-01 12:00:00","inhuurdesk","https://staffingdesk-com.force.com/vmsvisualforce/jrequest_view?id=a1J2p000009Fqr0EAC","Provincie UtrechtUtrecht is een provincie om trots op te zijn. Gevarieerd, bruisend en met een rijke historie. Met veel verschillende levensstijlen, culturen en persoonlijke voorkeuren. Onze regio is een topregio met een innovatieve kenniseconomie. Het is onze opgave om de aantrekkelijkheid van onze provincie te vergroten en groei zo te faciliteren dat de kwaliteit van onze ruimte behouden blijft. Samen met inwoners, bedrijven, organisaties en andere overheden werken het provinciebestuur en medewerkers met enthousiasme en daadkracht aan een gezonde en duurzame leefomgeving. Wij willen dat iedereen in de provincie Utrecht fantastisch woont, werkt en leeft. Daarom zorgen wij voor een goede balans tussen groen en groei.Programma EnergietransitieNieuwe energie voor Utrecht is de titel van het coalitieakkoord in de Provincie Utrecht. En dat hebben we nodig, want we staan voor een grote opgave. We willen zo spoedig mogelijk en uiterlijk in 2050 CO2-neutraal te zijn. Daar hoort ook een CO2-neutrale energievoorziening bij. Vanuit het programma Energietransitie leveren we hier met 25 enthousiaste en deskundige collegas een bijdrage aan. We richten ons op het stimuleren van energiebesparing en het mogelijk maken van duurzame opwek van energie. De aard van de opgave vraagt om een innovatieve en inclusieve aanpak. De energietransitie in de provincie Utrecht moet haalbaar en betaalbaar zijn voor alle inwoners en bedrijven. Wij willen eraan bijdragen dat iedereen mee kan doen en mee kan profiteren van de kansen die de energietransitie brengt. We werken nauw samen met collegas van ruimtelijke ordening, economie, wonen, bodem, water, milieu, recreatie, cultureel erfgoed, natuur, landbouw, mobiliteit en bedrijfsvoering en met een breed scala aan partners in de regio. Wat ga je doen?Als aanjager maak je onderdeel uit van het team dat binnen een lerende en ontwikkelende structuur uitvoering geeft aan het programmaplan energietransitie. Je focus ligt op het realiseren van energiebesparing bij inwoners, samen met partners en stakeholders breed in de samenleving. Inclusiviteit is hierbij een belangrijk thema.Je werkzaamheden bestaan uit: Scouten van ideeen voor en actief bijdragen aan de ontwikkeling van (wijk)aanpakken voor isolatie en hybride warmtepompen. Begeleiden en inhoudelijk beoordelen van subsidieaanvragen die hieruit voortkomen.Plan maken voor verbeteren voorlichting over provinciale subsidiemogelijkheden. Voorbereiding van en deelname aan overleggen van regionale samenwerkingsverbanden.Voorbereiding van en deelname aan interprovinciale overleggen.Meewerken aan het opzetten van een servicepunt voor gemeenten. Initieren en ontwikkelen van projecten en het opzetten van kennisdeling rondom energiebesparing in overleg met partners. Wat verwachten wij?Wij zoeken een daadkrachtige professional met ervaring en netwerk binnen de energietransitie en specifieke kennis rondom het thema besparing bij inwoners. Je bent bekend met de gemeentelijke taken die deze opgave met zich meebrengt en weet hoe inwoners en gemeenten werken en denken. Je bent een versneller, die ervoor zorgt dat goede ideeen worden uitgewerkt tot werkende oplossingen die bijdragen aan het betrekken van de samenleving bij de energietransitie.Je beschikt over WO werk- en denkniveau en werkt zelfstandig. Je hebt ervaring als projectleider of ondernemende adviseur in een politiek-bestuurlijke omgeving. Ervaring bij een gemeente is een pre. Je hebt laten zien dat je succesvol met diverse partners kunt samenwerken en resultaat kan boeken in een complexe omgeving. Je hebt ervaring met participatie en co-creatie om opgaven gerealiseerd te krijgen. Je legt makkelijk verbinding met en tussen verschillende partijen. Je schakelt makkelijk tussen strategie/beleid en uitvoering, en neemt daar in het politiek-bestuurlijke krachtenveld mee. Je weet draagvlak te creeren, partijen te mobiliseren en perspectief te bieden om mee te doen aan opgaven. Je doorziet snel welke aanpak en welke (proces) stappen nodig zijn voor een opgave en weet deze aan te passen wanneer nodig. Je bent ondernemend en resultaatgericht waarbij je de verbinding met de omgeving en politiek weet te onderhouden. Vanzelfsprekend beschik je over goede communicatieve vaardigheden. Je voelt je thuis in een divers team van zowel specialisten als generalisten en werkt graag samen aan oplossingen.","Inhuurdesk_Aanvraag_SRQ160837.pdf","2022-07-01","2022-06-22","2022-08-15","2023-02-15","Geen maximum ","36","\u003Cdiv class='sfdc_richtext' id='j_id0:j_id1:j_id119:j_id344:j_id649:j_id667:j_id669j_id0:j_id1:j_id119:j_id344:j_id649:j_id667:j_id669_00ND0000005baHZ_div'>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cb>Provincie Utrecht\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='>Utrecht is een provincie om trots op te zijn. Gevarieerd, bruisend en met een rijke historie. Met veel verschillende levensstijlen, culturen en persoonlijke voorkeuren. Onze regio is een topregio met een innovatieve kenniseconomie. Het is onze opgave om de aantrekkelijkheid van onze provincie te vergroten en groei zo te faciliteren dat de kwaliteit van onze ruimte behouden blijft. Samen met inwoners, bedrijven, organisaties en andere overheden werken het provinciebestuur en medewerkers met enthousiasme en daadkracht aan een gezonde en duurzame leefomgeving. Wij willen dat iedereen in de provincie Utrecht fantastisch woont, werkt en leeft. Daarom zorgen wij voor een goede balans tussen groen en groei.\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cb>Programma Energietransitie\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='color: #333333;'>Nieuwe energie voor Utrecht is de titel van het coalitieakkoord in de Provincie Utrecht. En dat hebben we nodig, want we staan voor een grote opgave. We willen zo spoedig mogelijk en uiterlijk in 2050 CO2-neutraal te zijn. Daar hoort ook een CO\u003Csub>2\u003C/sub>-neutrale energievoorziening bij. Vanuit het programma Energietransitie leveren we hier met 25 enthousiaste en deskundige collega’s een bijdrage aan. We richten ons op het stimuleren van energiebesparing en het mogelijk maken van duurzame opwek van energie. De aard van de opgave vraagt om een innovatieve en inclusieve aanpak. De energietransitie in de provincie Utrecht moet haalbaar en betaalbaar zijn voor alle inwoners en bedrijven. Wij willen eraan bijdragen dat iedereen mee kan doen en mee kan profiteren van de kansen die de energietransitie brengt. We werken nauw samen met collega’s van ruimtelijke ordening, economie, wonen, bodem, water, milieu, recreatie, cultureel erfgoed, natuur, landbouw, mobiliteit en bedrijfsvoering én met een breed scala aan partners in de regio. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cb>Wat ga je doen?\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='>Als aanjager maak je onderdeel uit van het team dat binnen een lerende en ontwikkelende structuur uitvoering geeft aan het programmaplan energietransitie. Je focus ligt op het realiseren van energiebesparing bij inwoners, samen met partners en stakeholders breed in de samenleving. Inclusiviteit is hierbij een belangrijk thema.\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='>Je werkzaamheden bestaan uit:\u003C/span>\u003C/span>\n\u003Cul>\u003Cli style='margin-left: 8px;'>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='>Scouten van ideeën voor en actief bijdragen aan de ontwikkeling van (wijk)aanpakken voor isolatie en hybride warmtepompen. Begeleiden en inhoudelijk beoordelen van subsidieaanvragen die hieruit voortkomen.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 8px;'>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='>Plan maken voor verbeteren voorlichting over provinciale subsidiemogelijkheden. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 8px;'>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='>Voorbereiding van en deelname aan overleggen van regionale samenwerkingsverbanden.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 8px;'>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='>Voorbereiding van en deelname aan interprovinciale overleggen.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 8px;'>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='>Meewerken aan het opzetten van een servicepunt voor gemeenten. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 8px;'>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='>Initiëren en ontwikkelen van projecten en het opzetten van kennisdeling rondom energiebesparing in overleg met partners. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003C/ul>\n\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cb>Wat verwachten wij?\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='>Wij zoeken een daadkrachtige professional met ervaring en netwerk binnen de energietransitie en specifieke kennis rondom het thema besparing bij inwoners. Je bent bekend met de gemeentelijke taken die deze opgave met zich meebrengt en weet hoe inwoners en gemeenten werken en denken. Je bent een versneller, die ervoor zorgt dat goede ideeën worden uitgewerkt tot werkende oplossingen die bijdragen aan het betrekken van de samenleving bij de energietransitie.\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='>Je beschikt over WO werk- en denkniveau en werkt zelfstandig. Je hebt ervaring als projectleider of ondernemende adviseur in een politiek-bestuurlijke omgeving. Ervaring bij een gemeente is een pre. Je hebt laten zien dat je succesvol met diverse partners kunt samenwerken en resultaat kan boeken in een complexe omgeving. Je hebt ervaring met participatie en co-creatie om opgaven gerealiseerd te krijgen. Je legt makkelijk verbinding met en tussen verschillende partijen. Je schakelt makkelijk tussen strategie/beleid en uitvoering, en neemt daar in het politiek-bestuurlijke krachtenveld mee. Je weet draagvlak te creëren, partijen te mobiliseren en perspectief te bieden om mee te doen aan opgaven. Je doorziet snel welke aanpak en welke (proces) stappen nodig zijn voor een opgave en weet deze aan te passen wanneer nodig. Je bent ondernemend en resultaatgericht waarbij je de verbinding met de omgeving en politiek weet te onderhouden. Vanzelfsprekend beschik je over goede communicatieve vaardigheden. Je voelt je thuis in een divers team van zowel specialisten als generalisten en werkt graag samen aan oplossingen.\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/> \u003C/div>","586019DB-867F-4456-8C7E-8DE521AE978A",[671,714,740],{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":672,"organization_location":683,"tender_categories":684,"opdracht_overheid_url":689,"tender_documents":690,"tender_category_obj":169,"tender_id":691,"tender_name":692,"tender_buying_organization":675,"tender_phase":693,"tender_date":694,"tender_source":695,"tender_url":696,"tender_perceel":8,"tender_description":697,"tender_active":6,"tender_document":698,"tender_last_seen":699,"tender_first_seen":699,"tender_start_date":700,"tender_end_date":701,"tender_tariff":8,"tender_hours_week":8,"tender_description_html":702,"publish":6,"exclusive":8,"oim_vacancy":7,"contract_type":703,"web_key":704,"Dynamics_id":705,"tender_overview":706,"tender_requirements":707,"tender_competences":708,"tender_team":709,"tender_interview":710,"tender_number_of_professionals":8,"tender_other_information":711,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":392,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":712,"tender_max_hours":712,"tender_description_tk":8,"tender_approved_in_cms":7,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":713,"org_location_id":8,"tender_category":169},{"latitude":673,"longitude":674,"tender_buying_organization":675,"company_address":676,"company_name_google":675,"postcode":677,"province":678,"place_id_google":675,"avatar":679,"exclusive":7,"summary":680,"description":681,"meta_description":682,"publish":6,"company_display_name":675},"51.922987","4.479504","Gemeente Rotterdam","Coolsingel 40, 3011 AD Rotterdam, Nederland","3011 AD","Zuid-Holland","blob_AJZ7N4V3UAKZB86OJ07VC3SPHN09AI8O.","Rotterdam is een havenstad in het westen van Nederland, in de provincie Zuid-Holland. Met 600.015 inwoners is het de op een na grootste stad van Nederland qua inwoneraantal, na Amsterdam.","\u003Cp>Ga jij aan de slag voor Rotterdam, dan is de stad je inspiratiebron én je werkterrein, of je nu vaste of tijdelijke medewerker bent van gemeente Rotterdam. Bij gemeente Rotterdam is hybride werken het uitgangspunt. Hybride werken biedt niet alleen meer vrijheid om eigen werk en tijd in te delen, maar draagt ook bij aan maatwerk en een betere dienstverlening aan burgers en ondernemers. Je wilt je werk goed doen en er plezier in hebben, en gemeente Rotterdam maakt het mogelijk.\u003Cbr>\u003Cbr>Bij een stad die je elke dag uitdaagt en het beste in jou naar boven haalt, hoort een eigentijdse overheid die meebeweegt met de energie van de stad. Zo’n organisatie en werkgever wil de gemeente Rotterdam zijn. Daarom bieden we je ruimte en kansen om Rotterdam en daarmee jezelf vooruit te blijven helpen. Wij creëren de voorwaarden zodat jij de ruimte ervaart om te groeien: in de stad en binnen de eigen organisatie. Waar we samen beslissen en samen aanpakken. Ben je toe aan een nieuwe of misschien wel eerste stap in je carrière? We verwelkomen je graag bij de gemeente Rotterdam! We mogen dan een grootse organisatie zijn, maar hechten veel waarden aan laagdrempeligheid en een fijne sfeer op de werkvloer. Elke deur staat open; we doen het echt samen. We kijken ernaar uit je te ontmoeten. \u003C/p>","Ontdek uitdagende interim en zzp opdrachten bij de Gemeente Rotterdam. Werk in het bruisende hart van Zuid-Holland en benut de kansen van deze grote organisatie",{},[685],{"tender_category_obj":686,"id":688},{"id":169,"type":687},"Overig",39114,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Gemeente-Rotterdam/Facilitair-Servicedesk-Medewerker-Tijdelijke-Opvanglocaties-Cluster-MO/D9E7A046-649E-4E48-8B9E-6B1700ED3C70",[],"mercell_gem_roterdam_0032310","Facilitair Servicedesk Medewerker - Tijdelijke Opvanglocaties - Cluster MO\n","Indienen offertes","2025-12-04 07:00:00","mercell_gem_roterdam","https://s2c.mercell.com/tender/184568/supplier","Als facilitair servicedesk medewerker ben je de spin in t web als het gaat om vragen op facilitair gebied. Deze functie vraagt om een proactieve, stressbestendige en servicegerichte medewerker, die het leuk vindt om te werken in een zeer dynamische werkomgeving. Zo draag je bij aan een fijne goed geordende werk- en woonomgeving voor jouw collegas en de vluchtelingen.","0032310_Functieprofiel_-_Facilitair_Servicedesk_Medewerker.docx 0032310_Integriteits_en_geheimhoudingsverklaring_Gemeente_Rotterdam.pdf 0032310_Verklaring_arbeidsverleden_Gemeente_Rotterdam_-regeling_draaideurambtenaar_20220701.pdf 0032310_Verklaring_informatiegebruik_en_geheimhouding.pdf 0032310_Bijlage_5._5%_Social_return_verplichting_2024_(4).pdf","2025-11-26","2024-07-08","2025-07-07","Als facilitair servicedesk medewerker ben je de spin in t web als het gaat om vragen op facilitair gebied. Deze functie vraagt om een proactieve, stressbestendige en servicegerichte medewerker, die het leuk vindt om te werken in een zeer dynamische werkomgeving. Zo draag je bij aan een fijne goed geordende werk- en woonomgeving voor jouw collegas en de vluchtelingen.\u003Cbr/> \u003Cbr>","detachering","D9E7A046-649E-4E48-8B9E-6B1700ED3C70","d80f3b72-94ca-f011-bbd3-7c1e52734674","Als facilitair servicedesk medewerker ben je de spin in 't web als het gaat om vragen op facilitair gebied. Deze functie vraagt om een proactieve, stressbestendige en servicegerichte medewerker, die het leuk vindt om te werken in een zeer dynamische werkomgeving. Zo draag je bij aan een fijne goed geordende werk- en woonomgeving voor jouw collega's en de vluchtelingen.\u003Cbr>\u003Cbr>\u003Cb>Jouw functie\u003C/b>\u003Cbr>Als facilitair servicedesk medewerker ondersteun en ontzorg je de coördinator facilitair en de facilitair locatiemanagers. Je wordt samen met een andere collega het eerste aanspreekpunt voor alle meldingen die binnenkomen en zorgt voor een goede coördinatie van al deze vragen. Dit zijn veelal (storings)meldingen, maar kunnen ook vragen en/of wensen zijn. Elke melding wordt gecontroleerd op volledigheid en duidelijkheid. Je durft door te vragen, indien de probleem- of vraagstelling niet goed geformuleerd is, totdat jij duidelijk hebt wat het probleem is. Vragen of meldingen handel je zelfstandig af door uit te zoeken wie verantwoordelijk is of zet je door naar de huismeester of een externe leverancier. Complexere situaties zet je door naar de facilitair locatiemanager of escaleer je naar de juiste persoon. Vervolgens zet je de juiste lijnen uit om de melding af te handelen en houdt de aanvrager op de hoogte van de voortgang. Je communiceert met collega's, accounthouders, zorgpartijen en leveranciers.\u003Cbr>Het is belangrijk dat je het overzicht houdt over alle meldingen. Staat een melding te lang open dan bel of mail je de uitvoerder en zorg je dat het alsnog geregeld wordt. Is de melding afgehandeld dan koppel je dat terug aan de melder.\u003Cbr>\u003Cbr>\u003Cb>Verantwoordelijkheden\u003C/b>\u003Cbr>Je hebt dus een echt cruciale rol, bent veelzijdig bezig en jouw taken zijn zeer verschillend. Je bent onder andere verantwoordelijk voor:\u003Cbr>\u003Cul>\u003Cli>Alle facilitaire meldingen die binnenkomen beoordelen\u003C/li>\u003Cli>Rapportages maken op basis van de meldingen\u003C/li>\u003Cli>Facturen accorderen\u003C/li>\u003Cli>Meldingen escaleren wanneer nodig\u003C/li>\u003Cli>Borgen van alle meldingen in het meldingenbeheersysteem (FMIS)\u003C/li>\u003Cli>Uitzetten van acties bij elke melding naar personen en/of partijen\u003C/li>\u003Cli>Voortgang bewaken, terugkoppelingen verzorgen, etc,\u003C/li>\u003Cli>Alle administratieve handelingen die daaruit voortkomen\u003C/li>\u003Cli>Aansturen huismeester (planning en taken)\u003C/li>\u003Cli>1e Aanspreekpunt voor in- en externe partijen zoals leveranciers\u003C/li>\u003Cli>Communicatie met melders, leveranciers en andere stakeholders\u003C/li>\u003Cli>Beheren en archivering van documenten in MS Teams\u003C/li>\u003Cli>Wekelijks aandachtspunten binnen locaties en trends doorspreken met facilitair locatiemanagers\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Cul>\u003Cli>Je hebt een afgeronde HBO Facility Management opleiding;\u003C/li>\u003Cli>Je hebt minimaal 6 maanden werkervaring in de functie van servicedesk medewerker;\u003C/li>\u003Cli>Je hebt 6 maanden werkervaring met projectmatig werken;\u003C/li>\u003Cli>Je hebt werkervaring met documentbeheer en archivering;\u003C/li>\u003Cli>Je hebt werkervaring met Microsoft Suite.\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Cb>Wensen\u003C/b>\u003Cul>\u003Cli>Je hebt werkervaring met een meldingsbeheersysteem (FMIS);\u003C/li>\u003Cli>Je hebt werkervaring met het beheren van een functionele mailbox;\u003C/li>\u003Cli>Je hebt werkervaring met vluchtelingen of bij opvanglocaties;\u003C/li>\u003Cli>Je hebt werkervaring in een dynamische, complexe organisatie met meer dan 5000 medewerkers of werkervaring bij een gemeente met meer dan 200.000 inwoners;\u003C/li>\u003Cli>Je hebt werkervaring met demarcatielijsten.\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cbr>\u003Cb>Competenties\u003C/b>\u003Cbr>Wij zijn op zoek naar een facilitair servicedesk medewerker in een zeer uitdagende omgeving en werkveld. Het werken in dit project kan uitdagend zijn omdat de tijdsdruk regelmatig hoog is. Je houdt ervan om te pionieren in een zeer complexe en dynamische omgeving. Ondanks de dagelijkse hectiek blijf je rustig en behoud je het overzicht. Je bent accuraat, gaat secuur te werk en treedt proactief op indien nodig.\u003Cbr>Het steeds schakelen met verschillende partijen en werkzaamheden geeft jou energie. Wel vraagt dit ook om sterke mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden. Je kan omgaan met belangentegenstellingen. Het is hiervoor van belang dat je stressbestendig bent. Je gaat zelfstandig en projectmatig te werk, houdt van afwisseling en bent in staat om structuur en overzicht aan te brengen en prioriteiten te stellen die leiden tot een optimale dienstverlening. Je werkt nauw samen met de coördinator facilitair en de facilitair locatiemanagers. Door de facilitair locatiemanagers te ontzorgen kunnen zij zich focussen op de complexere vraagstukken.","\u003Cb>De afdeling\u003C/b>\u003Cbr>Het programmabureau faciliteert het programma Vluchtelingen in praktische zin. We houden ons bezig met advisering en uitvoering van de bedrijfsvoering, en in het bijzonder: HR, ICT, inkoop, huisvesting, financiën, juridische zaken en informatiebeheer en interne communicatie. We geven bijvoorbeeld uitvoering aan: vastlegging en bewaking van middelen, contracten en opdrachten. Daarnaast zorgen we ervoor dat we voldoende op de hoogte zijn van de ontwikkelingen in de programma-organisatie, zodat we kunnen 'meebewegen' en proactief kunnen adviseren.\u003Cbr>\u003Cbr>Het team Facilitair zorgt ervoor dat tijdelijke (opvang)locaties een fijne plek zijn om te wonen. De kerntaak van het team Facilitair is het inrichten en beheren van tijdelijke opvanglocaties. Binnen dit team komen echt alle onderdelen van het facilitaire werkveld langs en door de schaalgrootte van het aantal opvanglocaties is deze functie zeer gevarieerd.\u003Cbr>\u003Cbr>\u003Cb>Onze organisatie\u003C/b>\u003Cbr>Programma Vluchtelingen voert extra taken uit op het gebied van de vluchtelingencrisis. Veel Oekraïense vluchtelingen zoeken onderdak in Europa, zo ook in Nederland. De gemeente heeft daarom besloten om zo'n 2.000 Oekraïense vluchtelingen in Rotterdam op te vangen. Collega's in onze organisatie zijn hiervoor aan zet en hard aan het werk.","\u003Cb>Verificatiegesprek\u003C/b>\u003Cbr>De kandidaten die aangeboden zijn in de inschrijvingen die het hoogst eindigen in de ranking worden uitgenodigd voor een verificatiegesprek. Dit zijn maximaal 6 kandidaten.\u003Cbr>Geschatte gespreksduur per gesprek: 30 - 60 minuten\u003Cbr>Tijdens het gesprek wordt beoordeeld in welke mate de kandidaat aan het doel van de aanbestedende dienst beantwoord.\u003Cbr>\u003Cbr>\u003Cb>Inschrijvingen\u003C/b>\u003Cbr>Inschrijver kan 1 kandidaat aanbieden.","Optie tot verlenging: 2 x 6 maanden\n\n\u003Cb>Weging\u003C/b>\u003Cbr>Op basis van de totaalscore op de subgunningscriteria wordt bepaald welke inschrijver de economisch meest voordelige inschrijving heeft gedaan. De weging van de subgunningscriteria is:\u003Cul>\u003Cli>20% prijs\u003C/li>\u003Cli>80% kwaliteit\u003C/li>\u003C/ul>De weging van de afzonderlijke vragen is weergegeven in de vragenlijst.",36,"Gemeente Rotterdam zoekt een proactieve Facilitair Servicedesk Medewerker voor tijdelijke opvanglocaties. Ben jij de spin in het web op facilitair gebied? Reageer nu!",{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":715,"organization_location":716,"tender_categories":717,"opdracht_overheid_url":721,"tender_documents":722,"tender_category_obj":169,"tender_id":723,"tender_name":724,"tender_buying_organization":675,"tender_phase":693,"tender_date":694,"tender_source":695,"tender_url":725,"tender_perceel":8,"tender_description":726,"tender_active":6,"tender_document":727,"tender_last_seen":699,"tender_first_seen":699,"tender_start_date":728,"tender_end_date":729,"tender_tariff":8,"tender_hours_week":8,"tender_description_html":730,"publish":6,"exclusive":8,"oim_vacancy":7,"contract_type":703,"web_key":731,"Dynamics_id":732,"tender_overview":733,"tender_requirements":734,"tender_competences":735,"tender_team":736,"tender_interview":737,"tender_number_of_professionals":8,"tender_other_information":738,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":211,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":712,"tender_max_hours":712,"tender_description_tk":8,"tender_approved_in_cms":7,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":739,"org_location_id":8,"tender_category":169},{"latitude":673,"longitude":674,"tender_buying_organization":675,"company_address":676,"company_name_google":675,"postcode":677,"province":678,"place_id_google":675,"avatar":679,"exclusive":7,"summary":680,"description":681,"meta_description":682,"publish":6,"company_display_name":675},{},[718],{"tender_category_obj":719,"id":720},{"id":169,"type":687},39125,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Gemeente-Rotterdam/Magazijnbeheerder-Cluster-MO/9804342D-C8DD-4EF6-8D95-6A513B1FEBC3",[],"mercell_gem_roterdam_0032313","Magazijnbeheerder - Cluster MO\n","https://s2c.mercell.com/tender/184577/supplier","Jij bent een echte multitasker die gestructureerd te werk gaat. Als magazijnbeheerder ben je verantwoordelijk voor voorraadbeheer, distributie en logistiek. Je hecht veel waarde aan samenwerking met je collega's, omdat je gelooft dat teamwork de sleutel is tot succes. Met jouw oog voor detail zorg je ervoor dat alles op rolletjes loopt. Bovendien weet je altijd een positieve werksfeer te creeren.","0032313_Functieprofiel_-_Magazijnbeheerder_Tijdelijke_Opvanglocaties.docx 0032313_Integriteits_en_geheimhoudingsverklaring_Gemeente_Rotterdam.pdf 0032313_Verklaring_arbeidsverleden_Gemeente_Rotterdam_-regeling_draaideurambtenaar_20220701.pdf 0032313_Verklaring_informatiegebruik_en_geheimhouding.pdf 0032313_Bijlage_5._5%_Social_return_verplichting_2024_(3).pdf","2024-06-03","2025-06-02","Jij bent een echte multitasker die gestructureerd te werk gaat. Als magazijnbeheerder ben je verantwoordelijk voor voorraadbeheer, distributie en logistiek. Je hecht veel waarde aan samenwerking met je collega's, omdat je gelooft dat teamwork de sleutel is tot succes. Met jouw oog voor detail zorg je ervoor dat alles op rolletjes loopt. Bovendien weet je altijd een positieve werksfeer te creeren.\u003Cbr>","9804342D-C8DD-4EF6-8D95-6A513B1FEBC3","d7ff3e25-94ca-f011-bbd3-000d3ac24211","\u003Ch3>Jouw functie\u003C/h3>\n\u003Cp>Voor de bevoorrading van verschillende locaties van oa het Programma Vluchtelingen en de Corona-organisatie van de gemeente Rotterdam zijn we op zoek naar een nieuwe magazijnbeheerder!\u003C/p>\n\u003Cp>Als magazijnbeheerder verzorg je de inkoop, opslag, voorraadbeheer en distributie van alle materialen. Een belangrijk doel van de functie is om de goederenstromen zo te plannen, controleren en uit te voeren, dat deze efficiënt en effectief verlopen.\u003C/p>\n\u003Ch3>Je werkzaamheden zijn:\u003C/h3>\n\u003Cp>Zorgdragen voor een tijdig en adequate ontvangst, kwaliteitscontrole, opslag en uitgifte.\u003Cbr>Je bewaakt en beheert de volledige fysieke goederenstroom en voorraadbeheer;\u003Cbr>Dagelijkse afstemming met de magazijncoordinator over o.a. inventaris, de planning en de dagelijkse prioriteiten.\u003Cbr>Het bewaken van een veilige werkomgeving voor jezelf en het team.\u003C/p>","\u003Cul>\n\u003Cli>Minimaal een afgeronde MBO-4 opleiding.\u003C/li>\n\u003Cli>Minimaal 3 jaar relevante werkervaring met het beheren van logistieke- en voorraadprocessen opgedaan in de afgelopen 6 jaar.\u003C/li>\n\u003Cli>Je hebt werkervaring met planningen maken of als planner.\u003C/li>\n\u003Cli>Je hebt administratieve ervaring in logistieke systemen.\u003C/li>\n\u003Cli>In het bezit van een rijbewijs B.\u003C/li>\n\u003Cli>In het bezit van een geldig heftruck/reachtruck certificaat.\u003C/li>\n\u003C/ul>","\u003Ch3>Wensen\u003C/h3>\n\u003Cul>\n\u003Cli>Jij spreekt vloeiend Nederlands.\u003C/li>\n\u003Cli>Je hebt werkervaring met MS Office.\u003C/li>\n\u003Cli>Je hebt werkervaring als order-picker.\u003C/li>\n\u003Cli>Je hebt werkervaring met deadlines en projectmatig werken.\u003C/li>\n\u003Cli>Je hebt werkervaring met het contact houden met verschillende belanghebbenden en partijen.\u003C/li>\n\u003C/ul>\n\u003Ch3>Competenties\u003C/h3>\n\u003Cul>\n\u003Cli>Je bent een echte multitasker die gestructureerd te werk gaat.\u003C/li>\n\u003Cli>Je hecht veel waarde aan samenwerking met je collega's.\u003C/li>\n\u003Cli>Je hebt oog voor detail.\u003C/li>\n\u003Cli>Je weet altijd een positieve werksfeer te creëren.\u003C/li>\n\u003Cli>Je houdt ervan om te werken in een zeer complexe en dynamische omgeving.\u003C/li>\n\u003Cli>Ondanks de dagelijkse hectiek blijf je rustig en behoud je het overzicht.\u003C/li>\n\u003Cli>Je hebt sterke mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden.\u003C/li>\n\u003Cli>Je bent stressbestendig en goed in het stellen van prioriteiten.\u003C/li>\n\u003Cli>Je gaat planmatig te werk, resultaatgericht en zoekt de samenwerking op.\u003C/li>\n\u003Cli>Je bent digitaal vaardig (Warehouse Management Systemen en MS Office).\u003C/li>\n\u003Cli>Je hebt een hands-on mentaliteit.\u003C/li>\n\u003C/ul>","\u003Ch3>De afdeling\u003C/h3>\n\u003Cp>De gemeente Rotterdam faciliteert het Programma Vluchtelingen en de Corona-organisatie in praktische zin. Als magazijnbeheerder ben je onderdeel van het Voorraaddepot die voor allebei de programma's van dienst is.\u003Cbr>We houden ons bezig met advisering en uitvoering van de bedrijfsvoering, en in het bijzonder: HR, ICT, inkoop, huisvesting, facilitair, financiële en juridische zaken, informatiebeheer en interne communicatie. We geven bijvoorbeeld uitvoering aan: vastlegging en bewaking van middelen, contracten en opdrachten. Daarnaast zorgen we ervoor dat we voldoende op de hoogte zijn van de ontwikkelingen in de programma-organisatie, zodat we kunnen ‘meebewegen' en proactief kunnen adviseren.\u003C/p>\n\u003Ch3>Onze organisatie\u003C/h3>\n\u003Cp>Programma Vluchtelingen voert taken uit op het gebied van de vluchtelingencrisis. Veel Oekraïense vluchtelingen zoeken onderdak in Europa, zo ook in Rotterdam. De gemeente heeft daarom een programma opgericht om de Oekraïense vluchtelingen en andere doelgroepen zoals statushouders in Rotterdam op te vangen. Collega's in onze organisatie zijn hiervoor aan zet en hard aan het werk.\u003C/p>\n\u003Cp>Programma Corona GGD & GHOR Rotterdam-Rijnmond voert de (extra) taken uit op het gebied van bestrijding van de Covid-19 pandemie.\u003C/p>","\u003Cp>Data voor verificatiegesprek: In week 50 en 51.\u003C/p>\n\u003Ch3>Verificatiegesprek\u003C/h3>\n\u003Cp>De kandidaten die aangeboden zijn in de inschrijvingen die het hoogst eindigen in de ranking worden uitgenodigd voor een verificatiegesprek. Dit zijn maximaal 10 kandidaten.\u003C/p>\n\u003Cp>Geschatte gespreksduur per gesprek: 30 - 60 minuten\u003Cbr>Tijdens het gesprek wordt beoordeeld in welke mate de kandidaat aan het doel van de aanbestedende dienst beantwoord.\u003C/p>","Optie tot verlenging: 2 x 6 maanden\n\n\u003Ch3>Procedure\u003C/h3>\n\u003Cp>\u003Cstrong>Weging\u003C/strong>\u003Cbr>Op basis van de totaalscore op de subgunningscriteria wordt bepaald welke inschrijver de economisch meest voordelige inschrijving heeft gedaan. De weging van de subgunningscriteria is:\u003Cbr>• 30 % prijs\u003Cbr>• 70 % kwaliteit\u003Cbr>De weging van de afzonderlijke vragen is weergegeven in de vragenlijst.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>Inschrijvingen\u003C/strong>\u003Cbr>Inschrijver kan 1 kandidaat aanbieden.\u003C/p>","Voor Gemeente Rotterdam zoeken we een ervaren Magazijnbeheerder voor het Programma Vluchtelingen. Ben jij de logistieke expert die voorraad en distributie regelt?",{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":741,"organization_location":752,"tender_categories":753,"opdracht_overheid_url":757,"tender_documents":758,"tender_category_obj":169,"tender_id":759,"tender_name":760,"tender_buying_organization":744,"tender_phase":656,"tender_date":761,"tender_source":762,"tender_url":763,"tender_perceel":8,"tender_description":764,"tender_active":6,"tender_document":765,"tender_last_seen":699,"tender_first_seen":766,"tender_start_date":767,"tender_end_date":768,"tender_tariff":769,"tender_hours_week":667,"tender_description_html":770,"publish":6,"exclusive":7,"oim_vacancy":7,"contract_type":703,"web_key":771,"Dynamics_id":772,"tender_overview":773,"tender_requirements":774,"tender_competences":775,"tender_team":776,"tender_interview":777,"tender_number_of_professionals":778,"tender_other_information":779,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":8,"tender_no_max_tariff":6,"tender_min_hours":510,"tender_max_hours":712,"tender_description_tk":780,"tender_approved_in_cms":6,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":781,"org_location_id":8,"tender_category":169},{"latitude":742,"longitude":743,"tender_buying_organization":744,"company_address":745,"company_name_google":744,"postcode":746,"province":747,"place_id_google":744,"avatar":748,"exclusive":7,"summary":749,"description":750,"meta_description":751,"publish":6,"company_display_name":744},"51.639249","4.861383","Gemeente Oosterhout","Slotjesveld 1, 4902 ZP Oosterhout, Nederland","4902 ZP","Noord-Brabant","blob_MSYM7SKNW4J8G1IKEDOOY2JZ1ZLHN7L5.","Als zzp'er op zoek naar uitdagende opdrachten? Ontdek Gemeente Oosterhout! Gelegen in Noord-Brabant biedt onze gemeente volop kansen voor uiteenlopende freelancers. Met haar dynamische werkomgeving en diverse projecten is Gemeente Oosterhout dé plek waar jij jouw expertise als zzp'er kan inzetten! ","\u003Cp>\u003Cstrong>Weten wie wij zijn?\u003C/strong>\u003Cbr>We krijgen het heus wel eens te horen: ‘Werken bij een gemeente zal wel voorspelbaar zijn’. Niets is minder waar. Dat roepen we niet alleen, dat laten we ook zien. Door de lat wat hoger te leggen dan mensen van ons verwachten. Ook onderling naar collega’s doen we meer voor elkaar. Daar zijn we zuinig op. We werken nauw samen en voelen ons met elkaar verbonden. De gemeente Oosterhout biedt met 550 collega’s en 56.500 inwoners de uitdagingen en kansen van een grote gemeente en de slagvaardigheid en geborgenheid van een kleinere gemeente.\u003C/p>\u003Cp>Want de wereld om ons heen verandert razendsnel en Oosterhout verandert mee. Met als doel op de toekomst voorbereid te zijn. Met als speerpunten Bouwen aan toekomstbestendige w?ken, Duurzaamheid, Kansengelijkheid en Genieten. Samen met inwoners, ondernemers en onderw?s. Dat doen we goed, want in 2022 kwamen we op de \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.overheidsawards.nl/overheidsorganisatie-van-het-jaar/shortlist-2022/\">\u003Cu>shortlist\u003C/u>\u003C/a> van de Verkiezing tot Beste Overheidsorganisatie van het Jaar 2022. \u003C/p>","Ontdek boeiende zzp-opdrachten bij Gemeente Oosterhout in Noord-Brabant. Betrokkenheid, diversiteit en groeikansen wachten op jou. (",{},[754],{"tender_category_obj":755,"id":756},{"id":169,"type":687},28466,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Gemeente-Oosterhout/Specialist-Burgerzaken/D8189F65-F93E-45A9-8512-C77F3FBD9AB8",[],"flexwestbrabant_a1JQw00000B4mcPMAR","Specialist Burgerzaken\n","2025-12-04 09:00:00","flexwestbrabant","https://flexwestbrabant.my.site.com/vmsvisualforce/jrequest_view?id=a1JQw00000B4mcPMAR","Specialist Burgerzaken30-36 uur per weekDe uitdaging Je valt onder het team Eerste lijn, Burgerzaken en Facility. Burgerzaken verzorgt voor burgers een groot aantal diensten op het gebied van de burgerlijke stand, het Nederlanderschap, IPR (internationaal privaatrecht) en de Basisregistratie Personen. Ook is er veel aandacht voor identiteitsvaststelling, adreskwaliteit en de kwaliteit van de Basisregistratie Personen. En daar kunnen wij jouw expertise erg goed bij gebruiken!Dit draag jij bijAls Specialist Burgerzaken ben jij de expert op het gebied van complexe burgerzaken. Je buigt je over inhoudelijke vraagstukken die verder gaan dan de standaard dienstverlening. Of het nu gaat om nationaliteitsvraagstukken of adreskwaliteit jij weet precies wat er moet gebeuren en handelt met zorg, snelheid en integriteit. Ook het muteren in en aanleggen van persoonslijsten door eerste inschrijvingen en hervestigingen, beoordelen en verwerken buitenlandse brondocumenten, afnemen Verklaring Onder Ede en het corrigeren van fouten uit de Kwaliteitsmonitor zijn je bekend.Je bent communicatief sterk, administratief accuraat en hebt een scherp oog voor detail. Collegas kunnen op je rekenen voor inhoudelijke begeleiding en jij schakelt moeiteloos tussen verschillende taken in een dynamische omgeving. Samenwerken gaat je natuurlijk af, en je draagt actief bij aan een professioneel en collegiaal team.Je kwaliteiten Je hebt een HBO werk- en denkniveau;Je hebt minimaal 5 jaar ervaring binnen het domein Burgerzaken en je bent toe aan een nieuwe uitdaging met complexere vragen en werkzaamheden; Je bent een professional met actuele kennis van wet- en regelgeving op het gebied van burgerzaken;Je wilt collegas inhoudelijk begeleiden bij het behandelen van vraagstukken;Je krijgt energie van het verbeteren van werkprocessen en het bewaken van de kwaliteit;Je hebt een positieve en oplossingsgerichte houding;Je bent communicatief sterk;Het is handig als je ervaring hebt met iBurgerzaken; Je werkt graag samen in een team, neemt initiatief en bent bereid taken op te pakken in het teambelang. Overige informatie Aanleveren VOG verklaring is verplicht; De functie is ingeschaald in salarisschaal 9 van de CAO Gemeenten;Thuiswerken in overleg; In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een ZZPer.","Flexwestbrabant_Aanvraag_SRQ162014.pdf","2025-11-25","2025-12-15","2026-04-01"," ","\u003Cdiv class=\"sfdc_richtext\" id=\"j_id0:j_id1:j_id143:j_id410:j_id757:j_id775:j_id777j_id0:j_id1:j_id143:j_id410:j_id757:j_id775:j_id777_00NF0000008jCqp_div\">\u003Cspan style=\"font-size: 10pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Arial,sans-serif;\">\u003Cb>\u003Cspan style=\"font-size: 13.5pt;\">\u003Cspan style=\"color: black;\">Specialist Burgerzaken\u003Cbr/>\u003Cspan style=\"font-size: 10pt;\">30-36 uur per week\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style=\"font-size: 10pt;\">De uitdaging\u003C/span> \u003C/span>\u003C/span>\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style=\"font-size: 10pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Arial,sans-serif;\">\u003Cspan style=\"color: black;\">Je valt onder het team Eerste lijn, Burgerzaken en Facility. Burgerzaken verzorgt voor burgers een groot aantal diensten op het gebied van de burgerlijke stand, het Nederlanderschap, IPR (internationaal privaatrecht) en de Basisregistratie Personen. Ook is er veel aandacht voor identiteitsvaststelling, \u003C/span>\u003Cspan style=\"color: black;\">adreskwaliteit \u003C/span>\u003Cspan style=\"color: black;\">en de kwaliteit van de Basisregistratie Personen. En daar kunnen wij jouw expertise erg goed bij gebruiken!\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style=\"font-size: 10pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Arial,sans-serif;\">\u003Cb>\u003Cspan style=\"color: black;\">Dit draag jij bij\u003C/span>\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style=\"font-size: 9pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Verdana,sans-serif;\">\u003Cspan style=\"font-size: 10.0pt;\">\u003Cspan style=\"\">Als Specialist Burgerzaken ben jij dé expert op het gebied van complexe burgerzaken. Je buigt je over inhoudelijke vraagstukken die verder gaan dan de standaard dienstverlening. Of het nu gaat om nationaliteitsvraagstukken of \u003Cspan style=\"color: black;\">adreskwaliteit \u003C/span>— jij weet precies wat er moet gebeuren en handelt met zorg, snelheid en integriteit. Ook het muteren in en aanleggen van persoonslijsten door eerste inschrijvingen en hervestigingen, beoordelen en verwerken buitenlandse brondocumenten, afnemen Verklaring Onder Ede en het corrigeren van fouten uit de Kwaliteitsmonitor zijn je bekend.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style=\"font-size: 9pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Verdana,sans-serif;\">\u003Cspan style=\"font-size: 10.0pt;\">\u003Cspan style=\"\">Je bent communicatief sterk, administratief accuraat en hebt een scherp oog voor detail. Collega’s kunnen op je rekenen voor inhoudelijke begeleiding en jij schakelt moeiteloos tussen verschillende taken in een dynamische omgeving. Samenwerken gaat je natuurlijk af, en je draagt actief bij aan een professioneel en collegiaal team\u003C/span>\u003C/span>\u003Cspan style=\"font-size: 12.0pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Roboto;\">.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style=\"font-size: 10pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Arial,sans-serif;\">\u003Cb>Je kwaliteiten\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\n\u003Cul>\u003Cli style=\"margin-left: 8px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 11pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-size: 10.0pt;\">\u003Cspan style=\"\">Je hebt een HBO werk- en denkniveau;\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style=\"margin-left: 8px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 11pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-size: 10.0pt;\">\u003Cspan style=\"\">Je hebt minimaal 5 jaar ervaring binnen het domein Burgerzaken en je bent toe aan een nieuwe uitdaging met complexere vragen en werkzaamheden; \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style=\"margin-left: 8px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 11pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-size: 10.0pt;\">\u003Cspan style=\"\">Je bent een professional met actuele kennis van wet- en regelgeving op het gebied van burgerzaken;\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style=\"margin-left: 8px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 11pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-size: 10.0pt;\">\u003Cspan style=\"\">Je wilt collega’s inhoudelijk begeleiden bij het behandelen van vraagstukken;\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style=\"margin-left: 8px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 11pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-size: 10.0pt;\">\u003Cspan style=\"\">Je krijgt energie van het verbeteren van werkprocessen en het bewaken van de kwaliteit;\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style=\"margin-left: 8px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 10pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Arial,sans-serif;\">\u003Cspan style=\"color: black;\">Je hebt een positieve en oplossingsgerichte houding;\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style=\"margin-left: 8px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 10pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Arial,sans-serif;\">\u003Cspan style=\"color: black;\">Je bent communicatief sterk;\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style=\"margin-left: 8px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 10pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Arial,sans-serif;\">\u003Cspan style=\"color: black;\">Het is handig als je ervaring hebt met iBurgerzaken; \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style=\"margin-left: 8px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 10pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Arial,sans-serif;\">\u003Cspan style=\"color: black;\">Je werkt graag samen in een team, neemt initiatief en bent bereid taken op te pakken in het teambelang.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003C/ul>\n\u003Cstrong>Overige informatie\u003C/strong>\n\u003Cul>\u003Cli>Aanleveren VOG verklaring is verplicht; \u003C/li>\u003Cli>De functie is ingeschaald in salarisschaal 9 van de CAO Gemeenten;\u003C/li>\u003Cli>Thuiswerken in overleg; \u003C/li>\u003Cli>In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een ZZP’er.\u003C/li>\u003C/ul>\u003C/div>","D8189F65-F93E-45A9-8512-C77F3FBD9AB8","65f28b38-c5c9-f011-bbd3-7c1e52734674","\u003Ch3>De uitdaging\u003C/h3>\u003Cp>Je valt onder het team Eerste lijn, Burgerzaken en Facility. Burgerzaken verzorgt voor burgers een groot aantal diensten op het gebied van de burgerlijke stand, het Nederlanderschap, IPR (internationaal privaatrecht) en de Basisregistratie Personen. Ook is er veel aandacht voor identiteitsvaststelling, adreskwaliteit en de kwaliteit van de Basisregistratie Personen. En daar kunnen wij jouw expertise erg goed bij gebruiken!\u003C/p>\u003Ch3>Dit draag jij bij\u003C/h3>\u003Cp>Als Specialist Burgerzaken ben jij dé expert op het gebied van complexe burgerzaken. Je buigt je over inhoudelijke vraagstukken die verder gaan dan de standaard dienstverlening. Of het nu gaat om nationaliteitsvraagstukken of adreskwaliteit - jij weet precies wat er moet gebeuren en handelt met zorg, snelheid en integriteit. Ook het muteren in en aanleggen van persoonslijsten door eerste inschrijvingen en hervestigingen, beoordelen en verwerken buitenlandse brondocumenten, afnemen Verklaring Onder Ede en het corrigeren van fouten uit de Kwaliteitsmonitor zijn je bekend.\u003C/p>\u003Cp>Je bent communicatief sterk, administratief accuraat en hebt een scherp oog voor detail. Collega's kunnen op je rekenen voor inhoudelijke begeleiding en jij schakelt moeiteloos tussen verschillende taken in een dynamische omgeving. Samenwerken gaat je natuurlijk af, en je draagt actief bij aan een professioneel en collegiaal team.\u003C/p>","\u003Cul>\u003Cli>De kandidaat beschikt over MBO+ werk en denkniveau. Dit moet blijken uit het CV.\u003C/li>\u003Cli>De kandidaat heeft minimaal 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie als Specialist Burgerzaken of is minimaal 5 jaar werkzaam binnen het domein Burgerzaken. Dit moet blijken uit het CV.\u003C/li>\u003Cli>De kandidaat heeft minimaal 5 jaar ervaring bij een gemeente. Dit moet blijken uit het CV.\u003C/li>\u003Cli>Je bent een professional met actuele kennis van wet- en regelgeving op het gebied van burgerzaken.\u003C/li>\u003Cli>Aanleveren VOG verklaring is verplicht.\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Ch3>Wensen\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>De kandidaat heeft kennis en ervaring met/van iBurgerzaken (PinkRocade). Dit is een pré en moet blijken uit het CV.\u003C/li>\u003Cli>De kandidaat beschikt over een afgeronde opleiding /leerlijnen NVVB burgerzaken. Dit moet blijken uit het CV.\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch3>Competenties\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>Je wilt collega's inhoudelijk begeleiden bij het behandelen van vraagstukken;\u003C/li>\u003Cli>Je krijgt energie van het verbeteren van werkprocessen en het bewaken van de kwaliteit;\u003C/li>\u003Cli>Je hebt een positieve en oplossingsgerichte houding;\u003C/li>\u003Cli>Je bent communicatief sterk;\u003C/li>\u003Cli>Je werkt graag samen in een team, neemt initiatief en bent bereid taken op te pakken in het teambelang.\u003C/li>\u003Cli>Pro-actief\u003C/li>\u003Cli>Integer\u003C/li>\u003Cli>Flexibel\u003C/li>\u003Cli>Zorgvuldig\u003C/li>\u003Cli>Resultaatgericht\u003C/li>\u003Cli>Communicatief vaardig\u003C/li>\u003Cli>Zelfstandig\u003C/li>\u003Cli>Analytisch\u003C/li>\u003Cli>Netwerker\u003C/li>\u003Cli>Politieke en bestuurlijke sensitiviteit\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Ch3>Wat je misschien niet verwacht\u003C/h3>\u003Cp>We krijgen het heus wel eens te horen: werken bij een gemeente zal wel voorspelbaar zijn. Maar niets is minder waar. Dat roepen we niet, maar laten we zien. Door de lat wat hoger te leggen dan mensen van ons verwachten. Ook onderling, als collega's, doen we meer voor elkaar. We werken niet alleen samen, we voelen ons ook met elkaar verbonden. Dat doen we goed, want we kwamen op de shortlist van de Verkiezing tot Beste Overheidsorganisatie van het Jaar 2022. Met 57.925 inwoners en 600 collega's biedt de gemeente Oosterhout de uitdagingen en kansen van een grote gemeente en de slagvaardigheid en geborgenheid van een kleinere gemeente.\u003C/p>\u003Cp>Bij Oosterhout realiseer je onze ambities voor 2030. Het is fijn wonen in Oosterhout. Dat willen we zo houden en ons duurzaam voorbereiden op de toekomst. Tegelijk trekken we bedrijven door onze gunstige ligging en zorgen we daarmee voor werkgelegenheid. En bezoekers kunnen in onze gemeente hun hart ophalen in de prachtige parken en bossen, de historische Heilige Driehoek en bij de vele evenementen. Samen met inwoners, ondernemers, maatschappelijke partners en buurgemeenten kleuren we onze toekomst in. Als jij bij ons komt werken, krijgen we nóg meer voor elkaar!\u003C/p>","Niet bekend","1","\u003Cul>\u003Cli>De functie is ingeschaald in salarisschaal 9 van de CAO Gemeenten;\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Ch2>Omschrijving\u003C/h2>\u003Ch3>De uitdaging\u003C/h3>\u003Cp>Je valt onder het team Eerste lijn, Burgerzaken en Facility. Burgerzaken verzorgt voor burgers een groot aantal diensten op het gebied van de burgerlijke stand, het Nederlanderschap, IPR (internationaal privaatrecht) en de Basisregistratie Personen. Ook is er veel aandacht voor identiteitsvaststelling, adreskwaliteit en de kwaliteit van de Basisregistratie Personen. En daar kunnen wij jouw expertise erg goed bij gebruiken!\u003C/p>\u003Ch3>Dit draag jij bij\u003C/h3>\u003Cp>Als Specialist Burgerzaken ben jij dé expert op het gebied van complexe burgerzaken. Je buigt je over inhoudelijke vraagstukken die verder gaan dan de standaard dienstverlening. Of het nu gaat om nationaliteitsvraagstukken of adreskwaliteit - jij weet precies wat er moet gebeuren en handelt met zorg, snelheid en integriteit. Ook het muteren in en aanleggen van persoonslijsten door eerste inschrijvingen en hervestigingen, beoordelen en verwerken buitenlandse brondocumenten, afnemen Verklaring Onder Ede en het corrigeren van fouten uit de Kwaliteitsmonitor zijn je bekend.\u003C/p>\u003Cp>Je bent communicatief sterk, administratief accuraat en hebt een scherp oog voor detail. Collega's kunnen op je rekenen voor inhoudelijke begeleiding en jij schakelt moeiteloos tussen verschillende taken in een dynamische omgeving. Samenwerken gaat je natuurlijk af, en je draagt actief bij aan een professioneel en collegiaal team.\u003C/p>\u003Ch2>Eisen\u003C/h2>\u003Cul>\u003Cli>De kandidaat beschikt over MBO+ werk en denkniveau. Dit moet blijken uit het CV.\u003C/li>\u003Cli>De kandidaat heeft minimaal 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie als Specialist Burgerzaken of is minimaal 5 jaar werkzaam binnen het domein Burgerzaken. Dit moet blijken uit het CV.\u003C/li>\u003Cli>De kandidaat heeft minimaal 5 jaar ervaring bij een gemeente. Dit moet blijken uit het CV.\u003C/li>\u003Cli>Je bent een professional met actuele kennis van wet- en regelgeving op het gebied van burgerzaken.\u003C/li>\u003Cli>Aanleveren VOG verklaring is verplicht.\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Wensen en competenties\u003C/h2>\u003Ch3>Wensen\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>De kandidaat heeft kennis en ervaring met/van iBurgerzaken (PinkRocade). Dit is een pré en moet blijken uit het CV.\u003C/li>\u003Cli>De kandidaat beschikt over een afgeronde opleiding /leerlijnen NVVB burgerzaken. Dit moet blijken uit het CV.\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch3>Competenties\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>Je wilt collega's inhoudelijk begeleiden bij het behandelen van vraagstukken;\u003C/li>\u003Cli>Je krijgt energie van het verbeteren van werkprocessen en het bewaken van de kwaliteit;\u003C/li>\u003Cli>Je hebt een positieve en oplossingsgerichte houding;\u003C/li>\u003Cli>Je bent communicatief sterk;\u003C/li>\u003Cli>Je werkt graag samen in een team, neemt initiatief en bent bereid taken op te pakken in het teambelang.\u003C/li>\u003Cli>Pro-actief\u003C/li>\u003Cli>Integer\u003C/li>\u003Cli>Flexibel\u003C/li>\u003Cli>Zorgvuldig\u003C/li>\u003Cli>Resultaatgericht\u003C/li>\u003Cli>Communicatief vaardig\u003C/li>\u003Cli>Zelfstandig\u003C/li>\u003Cli>Analytisch\u003C/li>\u003Cli>Netwerker\u003C/li>\u003Cli>Politieke en bestuurlijke sensitiviteit\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Organisatie en team\u003C/h2>\u003Ch3>Wat je misschien niet verwacht\u003C/h3>\u003Cp>We krijgen het heus wel eens te horen: werken bij een gemeente zal wel voorspelbaar zijn. Maar niets is minder waar. Dat roepen we niet, maar laten we zien. Door de lat wat hoger te leggen dan mensen van ons verwachten. Ook onderling, als collega's, doen we meer voor elkaar. We werken niet alleen samen, we voelen ons ook met elkaar verbonden. Dat doen we goed, want we kwamen op de shortlist van de Verkiezing tot Beste Overheidsorganisatie van het Jaar 2022. Met 57.925 inwoners en 600 collega's biedt de gemeente Oosterhout de uitdagingen en kansen van een grote gemeente en de slagvaardigheid en geborgenheid van een kleinere gemeente.\u003C/p>\u003Cp>Bij Oosterhout realiseer je onze ambities voor 2030. Het is fijn wonen in Oosterhout. Dat willen we zo houden en ons duurzaam voorbereiden op de toekomst. Tegelijk trekken we bedrijven door onze gunstige ligging en zorgen we daarmee voor werkgelegenheid. En bezoekers kunnen in onze gemeente hun hart ophalen in de prachtige parken en bossen, de historische Heilige Driehoek en bij de vele evenementen. Samen met inwoners, ondernemers, maatschappelijke partners en buurgemeenten kleuren we onze toekomst in. Als jij bij ons komt werken, krijgen we nóg meer voor elkaar!\u003C/p>\u003Ch2>Gespreksinformatie\u003C/h2>Niet bekend\u003Ch2>Overige informatie\u003C/h2>\u003Cp>Benodigd aantal professionals: 1\u003Cbr/>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>De functie is ingeschaald in salarisschaal 9 van de CAO Gemeenten;\u003C/li>\u003C/ul>","Gemeente Oosterhout zoekt een ervaren Specialist Burgerzaken voor een tijdelijke inhuuropdracht. Ben jij dé expert op het gebied van complexe burgerzaken? Reageer nu!",{"single":7,"limit":249,"offset":12,"disjunction":12,"user_coordinates":783,"filters":784,"order_by":798},{},{"and_filters":785,"or_filters":797,"or_disjunction":12},[786],{"filters":787},[788,793],{"field_name":789,"value":790,"operator":792},"publish",[791],"0","neq",{"field_name":794,"value":795,"operator":796},"tender_id",[654],"==",[],[799],{"field":800,"direction":801},"tender_first_seen","desc",[803,807,810,815,817],{"field_name":804,"value":805,"operator":792},"tender_source",[806],"negometrix",{"field_name":804,"value":808,"operator":792},[809],"negometrix_login",{"field_name":811,"value":812,"operator":814},"tender_date",[813],"2025-11-26 13:02:52",">=",{"field_name":789,"value":816,"operator":792},[791],{"field_name":818,"value":819,"operator":792},"oim_vacancy",[820],"true",{"active_vacancies":822,"vacancies_by_province":823,"vacancies_by_category":824},{"totalVacanciesCount":12,"selectedVacanciesCount":12},[],[],[826,828,830,832,834,836,838,840,842,844,846,848,851,853,855,857],{"name":827,"code":495},"Beleid",{"name":829,"code":98},"Civiele Techniek",{"name":831,"code":147},"Communicatie",{"name":833,"code":94},"Financieel",{"name":835,"code":157},"ICT",{"name":837,"code":159},"Informatiemanagement",{"name":839,"code":161},"Inkoop",{"name":841,"code":163},"Juridisch",{"name":843,"code":540},"Mobiliteit en Verkeer",{"name":845,"code":165},"Organisatie en Personeel",{"name":847,"code":167},"Project- en Programmamanagement",{"name":849,"code":850},"Ruimtelijke Ordening",23,{"name":852,"code":512},"Sociaal Domein",{"name":854,"code":467},"Vastgoed en Grondzaken",{"name":856,"code":249},"Vergunning en Handhaving",{"name":687,"code":169}]