Toezichthouder Ondermijning

Luttenbergstraat 2, 8012 EE Zwolle, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 36 Overijssel

Begindatum:

11 nov 2024

Einddatum:

11 feb 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

23 okt 2024

01-11Let op: Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst te gaan op detacheringsbasis om de opdracht uit te kunnen voeren.

Organisatie
Werken bij Overijssel
Overijssel is een prachtige provincie om te wonen, te werken en te recreëren. Met elkaar maken we Overijssel iedere dag leefbaarder, mooier, veiliger en beter bereikbaar. De provincie werkt samen met gemeenten, waterschappen, het Rijk, ondernemers en maatschappelijke instanties. Samen zetten we ons in voor de toekomst van onze provincie.

Beschrijving Bestuurs-en Concernztaken
Je gaat aan de slag bij de afdeling Bestuurs- en ConcernzakenPublieke Dienstverlening (PD), één van de acht afdelingen binnen provincie Overijssel. De afdeling is de verbindende schakel tussen bestuur, organisatie, partners en de inwoners van Overijssel. Samen met jouw collega’s draag je het profiel van de provincie Overijssel uit naar de buitenwereld. Een provincie met een eigentijds bestuur, die werkt aan een krachtige economie in een prettige en veilige leefomgeving.
De afdeling bestaat uit de volgende teams:  Bestuur, Concerncontrol en advies, Communicatie,  Kabinet en Bestuurlijke ondersteuning, financieel toezicht en ondermijning.

Opdracht
Het Expertteam van provincie Overijssel ondersteunt gemeenten bij het vitaliseren van vakantieparken en het buitengebied. Vitale vakantieparken zijn cruciaal voor de lokale economie en leefbaarheid. Daarom speelt het veiligheidsspoor binnen het expertteam een essentiële rol.

Jouw uitdaging
Als toezichthouder Ondermijning werk je nauw samen met gemeenten om toezicht en handhaving in het buitengebied en op vakantieparken te verbeteren. Jij helpt bij het vergroten van de informatiepositie, het voorbereiden van interventies en het uitvoeren van parkcontroles. Met jouw inzet draag je flink bij aan de veiligheid en leefbaarheid in Overijssel.

Wat ga je precies doen?

  • Informatiepositie verbeteren: Verzamelen van informatie over de situatie in het buitengebied en op vakantieparken, gericht op ondermijning, veiligheid en leefbaarheid;

  • Handhavingscontroles plannen: Bezoeken en schouwen van vakantieparken, waarbij je verschillende informatiebronnen raadpleegt (gemeentelijk, openbaar, politie);

  • Locatiebezoeken: Controle van objecten en personen op locatie/vakantieparken, inclusief het opstellen van processen-verbaal en rapportages;

  • Illegale bewoning signaleren: Opbouwen van dossiers voor handhavingsjuristen en signaleren van problematiek aan ketenpartners;

  • Samenwerken en rapporteren: Mondeling rapporteren aan veiligheidspartners en samenwerken met gemeentelijke toezichthouders.

Jouw profiel
Je bent een gedreven collega die met enthousiasme en integriteit meewerkt aan het verbeteren van de veiligheid en leefbaarheid in Overijssel. Jij weet anderen te inspireren en werkt oplossingsgericht, met een innovatieve blik op toezicht en handhaving. Samenwerken met verschillende stakeholders gaat je gemakkelijk af, waarbij je altijd professioneel en integer handelt. Met jouw ervaring en kennis ben je in staat om doeltreffend en daadkrachtig op te treden, ook buiten reguliere werktijden.

Vereisten / knock-outcriteria

  1. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;

  2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als toezichthouder;

Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)

  1. Aantoonbare werkervaring met het signaleren van ondermijnende activiteiten en illegale bewoning, en kennis van integrale locatiecontroles (30 punten);

  2. Aantoonbare kennis van integrale locatiecontroles (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv) (25 punten)

  3. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als toezichthouder ondermijning in een gemeentelijke instelling (20 punten);

  4. Flexibiliteit in inzet van uren (ook buiten kantoortijden. Hier worden geen toeslaguren van toepassing) (15 punten);

  5. In het bezit van Rijbewijs B én een eigen auto om op alle locaties te komen (er mogen geen reiskosten gedeclareerd worden) (10 punten).

Competenties
Samenwerken, flexibiliteit, resultaatgericht, zorgvuldig werken en integriteit. 

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Nee
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag
Standplaats: Zwolle

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 5 november 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 4 november bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • De opdrachtgever zal om een Geheimhoudingsverklaring vragen.

  • De Opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.