Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Senior Projectleider Groot Onderhoud

Luttenbergstraat 2, 8012 EE Zwolle, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
115 28-36 Overijssel

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 nov 2025

Uren per week:

28-36

Publicatiedatum:

25 okt 2024

Organisatie
Werken bij Overijssel
Overijssel is een prachtige provincie om te wonen, te werken en te recreëren. Met elkaar maken we Overijssel iedere dag leefbaarder, mooier, veiliger en beter bereikbaar. De provincie werkt samen met gemeenten, waterschappen, het Rijk, ondernemers en maatschappelijke instanties. Samen zetten we ons in voor de toekomst van onze provincie.

Wegen en Kanalen
Je gaat aan de slag bij de afdeling Wegen en Kanalen (WK), één van de acht afdelingen binnen provincie Overijssel. De afdeling Wegen en Kanalen heeft binnen de provincie Overijssel de zorg voor de provinciale infrastructuur. De afdeling is verantwoordelijk voor het bouwen en beheren van de provinciale wegen, waterwegen, bruggen en sluizen. De afdeling zorgt ervoor dat de benodigde infrastructurele voorzieningen worden gerealiseerd en dat het benodigde onderhoud wordt uitgevoerd.
De afdeling bestaat uit de volgende teams: Leiding , Project Sturing, Project Advies, Ontwikkeling, Verkeer en Infra, Programmamanagement.

Opdracht
Als Projectleider groot onderhoud lever jij een belangrijke bijdrage aan het voorbereiden en realiseren van groot onderhoud aan onze assets. Denk aan het aanbrengen van nieuw asfalt op onze wegen, het vervangen van beschoeiingen langs onze kanalen en het contructief versterken of vervangen van onze kunstwerken. Daarnaast trek je als projectleider het project 'beheermaatregelen kanaal Almelo de Haandrik'. Dit project draagt zorg voor het treffen van beheermaatregelen voor oeverconstructies langs het kanaal die van slechte kwaliteit zijn en hiermee een risico vormen voor scheepvaart en verkeer.
Jij zorgt ervoor dat de aan jou toevertrouwde projecten worden voorbereid, aanbesteed en uitgevoerd. Dit doe je samen met jouw projectteam waarin jij als verbinder zorgt voor een goede samenwerking binnen het team. Je komt terecht in een team dat bestaat uit projectleiders, toezichthouders, ondersteuners, omgevingsmanagers en contractadviseurs. Jij bent het aanspreekpunt voor de opdrachtgever (programmamanager)

Vanuit jouw deskundigheid en talenten:

  • Ben jij integraal verantwoordelijk voor de voorbereiding, aanbesteding en uitvoereing van de aan jou toevertrouwde projecten;

  • Bewaak jij het project, het proces en de financiële kaders;

  • Draag jij zorg voor het aanvragen van alle benodigde vergunningen;

  • Ben jij verantwoordelijk voor het aansturen van de voor de duur van de projecten toegewezen eigen en ingehuurde (project) medewerkers en stimuleer je een contructieve samenwerking;

  • Beoordeel je de kwaliteit van de geleverde diensten en werken;

  • Ben jij verantwoordelijk voor het afstemmen met de bij het project betrokken teams, eenheden, bestuurders, bedrijven, burgers en overige belanghebbenden;

  • Draai jij je hand niet om voor belangentegenstellingen die kunnen spelen binnen jouw project;

  • Leg jij inhoudelijk verantwoording af aan de programmanamanger door middel van een maandelijkse projectvoortgangsrapportage.Je past de vastgestelde processen toe, toont eigenaarschap en verantwoordelijkheid, je kunt loslaten, maar ook aanspreken en escaleren. Je zorgt dat het project "in control" blijft en werkt binnen de kaders van de projectopdracht.

Met  de groep projectleiders binnen de projecten doe je aan kennisuitwisseling. Van jou wordt naast het projectleiderschap ook een ambassadeursrol verwacht binnen en buiten de provinciale organisatie. 
Wij werken volgens ons assetmanagementsysteem en daarin zijn voor een projectleider de volgende kwaliteiten van belang: oordeelsvorming, oog voor kosten/baten en conceptueel denken.

Je bent verantwoordelijk voor het bereiken van projectresultaten binnen vooraf gestelde randvoorwaarden en legt hierover verantwoording af aan de programmamanager.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een maximum uurtarief van €115- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer werk-werkverkeer; 
2. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van Techniek of Bouw;
3. Minimaal 7 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 15 jaar als projectleider of technisch manager op het gebied van infrastructurele projecten binnen een overheidsinstelling;
4. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het aansturen van projectteams op gebied van wegenonderhoud- en reconstructies, verduurzaming en asfaltwerken;
5. Aantoonbare kennis en werkervaring op het gebied van RAW-contracten én UAV-GC contracten.

Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)
6. Minimaal 8 jaar aantoonbare werkervaring als in de afgelopen 15 jaar als projectleider en inhoudelijk ervaringsdeskundige die de processen vanuit het projectteam aanstuurt en bewaakt (beschrijf vanuit jouw ervaring in vergelijkbare projecten wat jij  hierin meebrengt ( 20 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met land- en waterbouwkundige werken (15 punten);
8. Aantoonbare kennis en werkervaring in het werken binnen IPM teams (benoem deze ervaring duidelijk in het cv) (15 punten);
9. Minimaal 10  jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 15 jaar als projectleider of technisch manager op het gebied van infrastructurele projecten binnen een gemeente of Provincie (30 punten)
10. Een persoonlijke motivatie hoe de kandidaat in de rol van projectleider samen met het projectteam tot een resultaat komt (motivatie dient door de kandidaat zelf te worden geschreven) (10 punten);
11. Beschrijf beknopt waarom de kandidaat deze opdracht graag wil doen en welke aspecten deze opdracht aantrekkelijk maken (beschrijving dient door de kandidaat zelf te worden geschreven) (10 punten);

Competenties
1. Communicatief vaardig (zowel mondeling als schrijftelijk);
2. Resultaatgericht;
3. Omgevings- en politieksensitief;
4. Samenwerken;
5. Analytisch;
6. Nauwkeurig en accuraat;
7. Probleemoplossend vermogen.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ntb
Standplaats: Zwolle

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 6 november 2024, 09.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dindag 5 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • De opdrachtgever zal om een Geheimhoudingsverklaring vragen.

  • De Opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • Het uurtarief kan worden gewijzigd volgens de hierna genoemde CBS-indexering: CBS CAO Lonen, contractuele loonkosten en arbeidsduur, lonen per uur inclusief bijzondere beloningen indexcijfer, 2020=100: CAO-lonen,contractuele loonkosten en arbeidsduur; indexcijfers (2020-100) cbs.nl).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.