Begindatum:
1 jan 2025Einddatum:
1 jan 2026Uren per week:
28-36Publicatiedatum:
26 nov 2024Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.
Organisatie
Werken bij Overijssel
Overijssel is een prachtige provincie om te wonen, te werken en te recreëren. Met elkaar maken we Overijssel iedere dag leefbaarder, mooier, veiliger en beter bereikbaar. De provincie werkt samen met gemeenten, waterschappen, het Rijk, ondernemers en maatschappelijke instanties. Samen zetten we ons in voor de toekomst van onze provincie.
Wegen en Kanalen
Je gaat aan de slag bij de afdeling Wegen en Kanalen (WK), één van de acht afdelingen binnen provincie Overijssel. De afdeling Wegen en Kanalen heeft binnen de provincie Overijssel de zorg voor de provinciale infrastructuur. De afdeling is verantwoordelijk voor het bouwen en beheren van de provinciale wegen, waterwegen, bruggen en sluizen. De afdeling zorgt ervoor dat de benodigde infrastructurele voorzieningen worden gerealiseerd en dat het benodigde onderhoud wordt uitgevoerd.
De afdeling bestaat uit de volgende teams: Leiding , Project Sturing, Project Advies, Ontwikkeling, Verkeer en Infra, Programmamanagement.
Opdracht
Situatieschets project
Op dit moment zoeken we een tijdelijk projectleider voor de groene contracten. Dit zijn beheer en onderhoud en aanplant van bomen, bermen en onderhouden van faunavoorzieningen en het beheercontract invasieve exoten.
Als tijdelijk projectleider ben jij verantwoordelijk voor een goede uitvoering hiervan in het jaar 2025 en stuur je op de contracten met aannemers. Dit doe je samen met het projectteam waarin jij als verbinder zorgt voor een goede samenwerking binnen het team.
Opdracht omschrijving
In de rol van tijdelijk projectleider ben je primair verantwoordelijk voor het eindresultaat van jouw projecten/contracten.
Jij bent het aanspreekpunt voor de opdrachtgever (programmamanager). Daarnaast zorg je voor een goede wisselwerking met de weginspecteurs zodat de bijzonderheden die zij op en langs onze infrastructuur constateren, meegenomen worden in het onderhoud. Je bent tijdens de uitvoering van het project een deskundig gesprekspartner voor de aannemer.
Je past de vastgestelde processen toe, toont eigenaarschap en verantwoordelijkheid. Je kunt loslaten, maar ook aanspreken en escaleren. Je zorgt dat het project "in control"blijft. Dus jij bewaakt het project, het proces, de kwaliteit en de financiële kaders.
Verantwoordelijkheden
Je legt verantwoording af over de voortgang en resultaten van je projecten aan de programmamanager.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Een maximum uurtarief van €100,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer werk-werkverkeer;
2. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
3. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar op het gebied van groen;
4. Aantoonbare werkervaring met aanbestedingen op het gebied van RO.
Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar op het gebied van onderhoud groen binnen een overheidsinstelling (220 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met reconstructie asfalt (10 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met beeldbestekken (20 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met integraal werken, benaderen en het afwegen van verschillende belangen. Aantoonbaar gemaakt doormiddel van een voorbeeld/project (40 punten);
9. Aantoonbare werkervaring van het beoordelen van beplanting in de openbare ruimte (10 punten);
Competenties
Je begrijpt het belang van nauwkeurig en volledig ingewonnen data;
Je bent nieuwsgierig en begrijpt hoe de dingen werken in de praktijk. Hierdoor kan je inschatten welke data nodig is voor het bepaalde van de nodige onderhoudsmaatregelen en de wijze waarop dit kan worden uitgevoerd;
Communicatief sterk en tactisch;
Zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma t/m vijrdag
Standplaats: Zwolle
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 6 december 2024 tussen 10.00 uur en 13.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 5 december 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Voor de zzp'er
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
De opdrachtgever zal om een Geheimhoudingsverklaring vragen.
De Opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Het uurtarief kan worden gewijzigd volgens de hierna genoemde CBS-indexering volgens indexatieclausule artikel 12 van de modelovereenkomsten: CBS CAO Lonen, contractuele loonkosten en arbeidsduur, lonen per uur inclusief bijzondere beloningen indexcijfer, 2020=100: CAO-lonen,contractuele loonkosten en arbeidsduur; indexcijfers (2020-100) cbs.nl).\
Werk-werk reiskosten mogen gedeclareerd worden (€0,37 per kilometer).