Assistent ontwerper - tekenaar Kaartmateriaal Omgevingsvisie

Luttenbergstraat 2, 8012 EE Zwolle, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
95 8 Overijssel

Begindatum:

1 jan 2025

Einddatum:

1 jan 2026

Uren per week:

8

Publicatiedatum:

30 nov 2024

Organisatie

Algemene beschrijving
Overijssel is een prachtige provincie om te wonen, te werken en te recreëren. Met elkaar maken we Overijssel iedere dag leefbaarder, mooier, veiliger en beter bereikbaar. De provincie werkt samen met gemeenten, waterschappen, het Rijk, ondernemers en maatschappelijke instanties. Samen zetten we ons in voor de toekomst van onze provincie.

Beschrijving Project en Programmamanagement
Je gaat aan de slag bij de afdeling Project- en Programmamanagement (PPM), één van de acht afdelingen binnen provincie Overijssel. De afdeling heeft veel expertise op het gebied van (het opstarten en uitvoeren van) grootschalige processen, projecten en programma’s.

Opdracht
Wat zijn de verantwoordelijkheden?

  • Het maken van kaarten in ArcGIS die voldoen aan de vereisten van de provincie Overijssel en die voldoen aan de vereisten van het DSO;

  • Hierbij gebruik te maken van de provinciale database via ArcGIS;

  • Het opbouwen van digitale kaarten in Illustrator;

  • Het vertalen van schetsen in digitale kaarten, principes en schema’s in Illustrator of Photoshop;

  • Het maken van verbeeldingen, zoals collages, fotobewerkingen en vogelvluchten, in Photoshop;

  • Het opmaken van bijvoorbeeld kaarten, inspiratiebladen of posters in InDesign.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een maximum uurtarief van €95,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werkverkeer en werk-werkverkeer;
2. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor in de richting van stedenbouwkunde of landschapsarchitectuur;
3. Aantoonbare werkervaring met het werken met ArcGIS en kennis van de eisen die het DSO stelt aan kaartmateriaal;
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring op de provinciale schaal als assistent ontwerper en/of tekenaar in de afgelopen 10 jaar (maak dit duidelijk in het cv);
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring binnen het grondgebied van de provincie Overijssel in de afgelopen 10 jaar (maak dit duidelijk in het cv);
6. Aantoonbare werkervaring met grafische vormgeving en tekenervaring in de volgende programma’s: Illustrator, Photoshop, en InDesign en ArcGIS.

Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)
7. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met het op regionale schaal vertalen van schetsen naar digitale kaarten (40 punten);
8. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als (technisch) tekenaar bij of in opdracht van een overheidsinstelling (40 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met het maken van webviewers om de inhoud van de nieuwe Omgevingsvisie op een publieksvriendelijke manier te communiceren (maak dit duidelijk in het cv) (20 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties
In ons selectiegesprek zullen wij ingaan op onderstaande competities, die wij van belang vinden voor deze functie.

  • Analytische kwaliteiten: onderscheidt de onderlinge samenhang van zaken; is in staat hoofd- en bijzaken te onderscheiden;

  • Accuraat: heeft zaken op orde, levert nauwgezet de gevraagde producten, streeft naar volledigheid en precisie;

  • Verbeeldingskracht: is in staat om met verschillende oplossingsrichtingen te komen, weet tot krachtige beelden te komen, vindt nieuwe benaderingen, pikt nieuwe concepten op;

  • Samenwerken: draagt bij aan het resultaat van de groep, is een teamspeler, is communicatief;

  • Resultaatgericht: is resultaatgericht over de vastgestelde doelen binnen de eigen taak.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg
Is hybride werken mogelijk: Ja
Standplaats: Zwolle

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 12 december 2024 tussen 10.00 en 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 11 december 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • De opdrachtgever zal om een Geheimhoudingsverklaring vragen.

  • De opdrachtgever zal om een Uittreksel Handelsregister (KvK) vragen.

  • De opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.