Begindatum:
1 jan 2026Einddatum:
31 jul 2026Publicatiedatum:
20 nov 2025De werkzaamheden vinden plaats binnen het Journey Factory team, als onderdeel van Customer Experience Management (CXM).
De interim-manager is verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing, borging van continuiteit en doorontwikkeling van het team en de methodiek. De rol is adviserend, coachend en operationeel sturend binnen de bestaande organisatiecontext.
Onze klanten staan centraal in alles wat we doen.De Journey Factory speelt daarin een sleutelrol, hier monitoren, managen en verbeteren we structureel onze belangrijkste klantreizen. Het belangrijkste doel is het versterken van de klantbeleving, met aantoonbare impact op zowel het leveren van waarde voor de klant als bedrijfsresultaat, zowel financieel als niet-financieel. Als Interim Manager Journey Factory ben je verantwoordelijk voor het succes van de Journey Factory, zowel op resultaat als op proces. Je borgt de methodiek, stuurt het team aan, prioriteert journeys aan en zorgt samen met business owners voor zichtbare resultaten in onze journeys. Als lid van het managementteam van Customer Experience Management (CXM) werk je dagelijks samen met gepassioneerde collegas om het beste voor onze klanten te bereiken. Je bent een bruggenbouwer, gericht op het bevorderen van optimale samenwerking tussen verschillende bedrijfseenheden.
Het succes van de Journey Factory waarborgen, zowel op resultaat als op proces, en het versterken van de klantbeleving met aantoonbare impact op klantwaarde en bedrijfsresultaat.
De werkzaamheden vinden plaats binnen het Journey Factory team, als onderdeel van Customer Experience Management (CXM).
Als lid van het managementteam van Customer Experience Management (CXM) werk je dagelijks samen met gepassioneerde collegas om het beste voor onze klanten te bereiken.
Rapporteert aan de Directeur CX Transformatie & Management.
Tijdelijke vervanging van de manager Journey Factory tijdens verlof, met verantwoordelijkheid voor de dagelijkse aansturing, borging van continuiteit, doorontwikkeling van het team en het versterken van de klantbeleving.
Startdatum: 01-01-2026.