thumbnail
thumbnail

(Wijk)handhaver(s)

Pijnacker-Nootdorp

Oranjeplein 1, 2641 EZ Pijnacker, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
36 Zuid-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

15 mrt 2023

Organisatie
De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 55.000 naar 65.000. We werken de komende jaren aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, voorzieningen, natuur en recreatie. Het ondernemersklimaat wordt gekenmerkt door innovatieve ondernemers die vooruitlopen op het gebied van warmtetransitie en duurzaamheid. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam.

De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 400 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Onze medewerkers voelen zich gewaardeerd en zijn trots op de organisatie waarvoor zij werken.

Opdracht
Je gaat deel uitmaken van een team van Handhavers (BOA domein 1). Als handhaver ben je de spin in het web , ken je wijken en de gemeente goed, ben je betrokken en zichtbaar aanwezig. Je surveilleert, veelal op de fiets, in de openbare ruimte. Als handhaver maak je onlosmakelijk deel uit van de samenwerking met andere partners in de gemeente waaronder de politie en het jongerenwerk.  Je werkt in dienstroosters, waarbij je ook in de avonduren en in het weekend dienst hebt. Je bent daarbij mentaal en fysiek fit en doet je werk vanuit een open en enthousiaste houding.

Taken en verantwoordelijkheden
- Je werkt als wijkhandhaver samen met je collega’s aan de leefbaarheid in de wijk;
- Als wijkhandhaver zoek je van nature de verbinding. Je onderhoudt contacten met inwoners, bedrijven, winkeliers en partners die in de wijk werken. Zelfstandig zet je projecten in de wijk op om problemen op te lossen en betrek je daarbij relevante partijen;
- Daarnaast ben je belast met het houden van toezicht op de naleving van onder andere de Algemene Plaatselijke Verordening (APV), een deel van de verkeerswetgeving en andere wetgeving betreffende het gebruik van de openbare ruimte;
- Je voert onder andere controles uit in het kader van het hondenbeleid, aanbieden van afval en het (vergunning)parkeren;
- Je bent belast met het signaleren en aanpakken van overlast en overtredingen. Hierbij werk je integraal samen met andere partners;
- Je spreekt burgers aan en zo nodig bekeur je;
- Daarnaast kun je optreden als verkeersregelaar.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi)
2. Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad;
3. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau;
4. Aantoonbare werkervaring als (wijk)handhaver bij een gemeente;

Gunningscriteria (weging)
5. Minimaal een afgeronde MBO opleiding en bevoegdheid BOA domein 1 (15 punten);
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als (wijk)handhaver bij een gemeente  of via partners bij gemeente (20 punten);
7. Aantoonbare kennis en werkervaring met APV én wegenverkeerswet etc (20 punten);
8. Aantoonbaar in het bezit van Rijbewijs B (5 punten);
9. Minimaal een afgeronde cursus RTGB 3 (geweldsbeheersing) (15 punten);
10. Aantoonbaar in het bezit van een EHBO diploma (5 punten);
11 Detavast constructie: kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na 1040 uur kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden (10 punten);
12. Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase (10 punten).

Competenties

- Verbinden;
- Communicatief sterk;
- Overtuigen;
- Samenwerken;
- Resultaatgericht;
- Innovatief. 

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht €2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

Benodigd aantal professionals
1-3.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg. Voor werken in het weekend en avond mogen er toeslaguren geschreven worden (100% - 120% - 140% - 165%)

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 23 maart 2023 van 11.00 uur tot 15.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 22 maart 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • De gemeente zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

‘Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi)’.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 of per mail via britt.emmen@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met een van onze opdracht adviseurs.
Opdracht Adviseur
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de (Wijk)handhaver(s) die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.