Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Projectleider Civiel (beheer en onderhoud)

Gemeente Pijnacker-Nootdorp

Oranjeplein 1, 2641 EZ Pijnacker, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€97,50 24 Zuid-Holland

Begindatum:

26 nov 2024

Einddatum:

26 mei 2025

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

30 okt 2024

Organisatie
De gemeente Pijnacker-Nootdorp heeft de komende jaren flinke uitdagingen voor het optimaliseren van de openbare ruimte in de woon- en leefgebieden. Hieraan werken verschillende teams en enthousiaste collega’s die deze ambities aanpakken. De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 400 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, zelfstandigheid, korte lijnen, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng.

Over ons team
Het team Inrichting Beheer Openbare Ruimte (IBOR) van de afdeling Wijkzaken, is verantwoordelijk voor het beheer van de openbare ruimte waarbij naast alle wegenbouwkundige zaken alle aspecten zoals riolering, openbare verlichting, parkeren, groen en spelen worden meegenomen. Het team bestaat uit 20 medewerkers (o.a. assetbeheerders, projectleiders en ondersteuners).

Opdracht
De projectleider civiel is een zelfstandige en afwisselende functie. Je gaat aan de slag met verschillende civieltechnische projecten en werkzaamheden op het gebied van infrastructuur.

Je geeft sturing aan het plannen en organiseren van onderhoudsprojecten in de openbare ruimte. Hierbij stem je integraal af met andere projecten zoals riolering, verkeer, verlichting, etc. Voor alle werkzaamheden die voortkomen uit jouw projecten verzorg je tijdig de communicatie naar het bestuur, bewoners, verenigingen en winkeliers.

Je adviseert en beslist over de bereikbaarheid, parkeren en verkeersveiligheid tijdens de uitvoering. Je vertegenwoordigt de gemeente en bent een sparringpartner voor onder meer politie, provincie, Rijkswaterstaat, projectontwikkelaars, lokale ondernemers en inwoners. Verder beschik je over:

  • Je hebt kennis van beheerplannen en om deze te vertalen in projecten en werkzaamheden. Voortkomende activiteiten weet je integraal af te stemmen, te prioriteren en om te zetten in een meerjarenplanning en/of kostenanalyse;

  • Je hebt ruime kennis en ervaringen in de civiele techniek. Je hebt ruime kennis van asfaltconstructies, open verhardingen, afwatering, bruggen, bodem, water, etc., en je werk projectmatig;

  • Je kan effectief communiceren en afstemmen met interne- en externe stakeholders waarbij je ook wethouders en raadleden informeert over de voortgang van- en uitdagingen rondom civieltechnische projecten. Daarnaast overleg je met burgers, bedrijven, waterschap, verenigingen en/of andere gemeenten;

  • Je bent technisch adviseur bij projecten zoals wijkontwikkeling, herinrichtingen van openbare ruimten, parken en pleinen, rioolvervanging in woonwijken, etc;

  • Je draagt zorg voor projectplannen, projectplanningen, projectfinanciën en voert overleg met collega´s, bewoners en ondernemers over aankomende werkzaamheden in uitvoering;

  • Je draagt zorg voor projectvoorbereidingen en aanbestedingen (i.s.m. afd. Inkoop) en opdrachtverstrekking.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Uiterlijk 26 november 2024 beschikbaar voor minimaal 24 uur per week;
2. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor Civiele Techniek of gelijkwaardig;
3. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad;
4. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi);
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als wegenbeheerder of civieltechnisch projectleider bij een gemeentelijke instelling;
6. Een maximum uurtarief van € 97,50 exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer én Fee Flextender;

Gunningscriteria (weging)
7. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als civieltechnisch projectleider bij een gemeentelijke instelling (40 punten);
8. Aantoonbare werkervaring van jouw eigen rol als adviseur of civiel projectleider met wegen(onderhouds)projecten en herinrichtingen van de openbare ruimte in drie opdrachten. Geef dit duidelijk aan in het cv (30 punten);
9. Aantoonbare werkervaring in de begeleiding van projectteams en het opzetten en toetsen van projectplannen, planningen en risicoanalyses, betreffende wegenonderhouds en/of wegen-reconstructieprojecten in de openbare ruimte (20 punten);
10. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met interne- en externe stakeholders en het organiseren van bewonersparticipatie (10 punten);

Competenties

  • Het kunnen samenbrengen van alle relevante belangen (factoren en actoren);

  • Plannen en organiseren (het zelfstandig kunnen maken van planningen is een pre);

  • Omgevingsbewust en kunnen omgaan met (tegengestelde) belangen binnen en buiten de organisatie;

  • Problemen kunnen omzetten in passende oplossingen;

  • Eigenaarschap, Ontzorgen, Bindingsvermogen;

  • Perfecte beheersing van de Nederlandse taal op schrift en mondeling.

Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht €2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 6 november 2024 tussen 9.00 en 16.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 5 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • De gemeente zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

‘Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi)’

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.