Johan de Wittstraat 140, 3311 KJ Dordrecht, Nederland
Begindatum:
1 jan 2025Einddatum:
31 dec 2025Uren per week:
1050 (Totale inzet)Publicatiedatum:
14 okt 2024Omschrijving functie:
Voor de Unit Integraal Toezicht bij de Omgevingsdienst Zuid-Holland Zuid (OZHZ), zijn wij op zoek naar een inspecteur milieu die breed inzetbaar is. De inspecteur zal zich bezig houden met het uitvoeren van milieucontroles bij lichte en middelzware categorie inrichtingen.
Het betreffen milieucontroles bij gemeentelijke bevoegd gezag bedrijven, waarbij in een aantal gevallen ook gekeken wordt naar de bouw- en brandveiligheid. Eveneens neemt de inspecteur deel aan de dagdienst waarin hij tussen 07.00 uur en 17.00 uur beschikbaar is voor het behandelen van klachten en wachtdienst milieu. Tevens wordt de inspecteur ingezet voor projectcontroles en eventuele nacontroles.
Omschrijving werkzaamheden:
De inspecteur voert taken uit met betrekking tot het houden van toezicht en het controleren van de naleving van wet- en regelgeving, opgelegde plichten en
maatregelen en aan derden opgedragen taken. Deze taken betreffen:
Het signaleren en rapporteren van bevindingen;
Het voeren van overleg met belanghebbenden om te komen tot een oplossing;
Het toezicht houden op actieve naleving van de regelgeving.
Het verrichten van onderzoek;
Het adviseren over te nemen beslissingen aan de hand van wet- en regelgeving, jurispudentie en beleid.
Omschrijving werkwijze organisatie:
Binnen OZHZ werken we Hybride: een mix van thuis (40 - 60%) en op kantoor werken. Kantoor is een plek om samen te werken en elkaar te ontmoeten. Dit geldt uiteraard ook voor de professionals die wij inhuren. Bij hybride werken hoort een mobiele werkplek. Om deze reden werken wij met een laptop, zowel op kantoor als thuis. Daarom vragen we uw medewerker(s) van een laptop te voorzien die bij ons op kantoor aangesloten kan worden op een dockingstation. Deze zorgt voor de verbinding tussen alle apparatuur en de laptop, zoals de externe schermen. Een muis en toetsenbord worden door OZHZ ter beschikking gesteld.
Omvang opdracht
Aantal uren per week: In overleg
Periode: 01-01-2025 tot en met 31-12- 2025
Totale inzet in uren: 1050 uur
Optie tot verlenging: ja
Duur verlenging: 2 x 1 j aar
Max. tarief: 85,-
Gezien de omvang van deze opdracht is in relatie tot de Wet DBA het aanbieden van een zelfstandige zonder personeel niet toegestaan.
De 3 offertes (kandidaten) met de hoogste scores op prijs en kwaliteit worden uitgenodigd voor de interviewronde.