Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Inspecteur Milieu (1050 uur)

Johan de Wittstraat 140, 3311 KJ Dordrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
85 1050 (Totale inzet) Zuid-Holland

Begindatum:

1 jan 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

1050 (Totale inzet)

Publicatiedatum:

14 okt 2024

Omschrijving functie:
Voor de Unit Integraal Toezicht bij de Omgevingsdienst Zuid-Holland Zuid (OZHZ), zijn wij op zoek naar een inspecteur milieu die breed inzetbaar is. De inspecteur zal zich bezig houden met het uitvoeren van milieucontroles bij lichte en middelzware categorie inrichtingen.
Het betreffen milieucontroles bij gemeentelijke bevoegd gezag bedrijven, waarbij in een aantal gevallen ook gekeken wordt naar de bouw- en brandveiligheid. Eveneens neemt de inspecteur deel aan de dagdienst waarin hij tussen 07.00 uur en 17.00 uur beschikbaar is voor het behandelen van klachten en wachtdienst milieu. Tevens wordt de inspecteur ingezet voor projectcontroles en eventuele nacontroles.

Omschrijving werkzaamheden:
De inspecteur voert taken uit met betrekking tot het houden van toezicht en het controleren van de naleving van wet- en regelgeving, opgelegde plichten en
maatregelen en aan derden opgedragen taken. Deze taken betreffen:

  • Het signaleren en rapporteren van bevindingen;

  • Het voeren van overleg met belanghebbenden om te komen tot een oplossing;

  • Het toezicht houden op actieve naleving van de regelgeving.

  • Het verrichten van onderzoek;

  • Het adviseren over te nemen beslissingen aan de hand van wet- en regelgeving, jurispudentie en beleid.

Omschrijving werkwijze organisatie:
Binnen OZHZ werken we Hybride: een mix van thuis (40 - 60%) en op kantoor werken. Kantoor is een plek om samen te werken en elkaar te ontmoeten. Dit geldt uiteraard ook voor de professionals die wij inhuren. Bij hybride werken hoort een mobiele werkplek. Om deze reden werken wij met een laptop, zowel op kantoor als thuis. Daarom vragen we uw medewerker(s) van een laptop te voorzien die bij ons op kantoor aangesloten kan worden op een dockingstation. Deze zorgt voor de verbinding tussen alle apparatuur en de laptop, zoals de externe schermen. Een muis en toetsenbord worden door OZHZ ter beschikking gesteld.

Omvang opdracht
Aantal uren per week: In overleg
Periode: 01-01-2025 tot en met 31-12- 2025
Totale inzet in uren: 1050 uur
Optie tot verlenging: ja
Duur verlenging: 2 x 1 j aar
Max. tarief: 85,-
Gezien de omvang van deze opdracht is in relatie tot de Wet DBA het aanbieden van een zelfstandige zonder personeel niet toegestaan.
De 3 offertes (kandidaten) met de hoogste scores op prijs en kwaliteit worden uitgenodigd voor de interviewronde.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.