Adviseur luchtkwaliteit (400 uur)

Johan de Wittstraat 140, 3311 KJ Dordrecht, Nederland

Sluit over 4 dagen
97,04 8 Zuid-Holland

Begindatum:

1 jan 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

8

Publicatiedatum:

21 okt 2024

Omschrijving functie:
Voor de unit Omgevings kwaliteit bij de Omgevingsdienst Zuid-Holland Zuid (OZHZ), zijn wij op zoek naar een adviseur luchtkwaliteit. De medewerker is lid
van het team Lucht, dat bestaat uit adviseurs op het gebied van luchtkwaliteit, industriele emissies en geurhinder.
De unit bestaat naast het team Lucht uit de teams Bodem, Omgevingsveiligheid en Geluid.

Omschrijving werkzaamheden:
De werkzaamheden hebben in hoofdzaak betrekking op het beoordelen en adviseren in het kader van de Wabo op de aspecten geurhinder en industriele
luchtemissies en luchtkwaliteit in relatie tot dossiers binnen de domeinen vergunningverlening en toezicht & handhaving, ruimtelijke ordening.
De adviseur treedt op in overlegsituaties en licht daarin toe en verdedigd het standpunt van de organisatie. De adviseur houdt zich verder voornamelijk bezig
met de onderstaande werkzaamheden:

  • Advisering in het kader van (complexe) Wabo-vraagstukken op de aspecten geurhinder en industriele luchtemissies en luchtkwaliteit (zowel in relatie
      tot vergunningverlening als toezicht en handhaving);

  • Het controleren en analyseren van meetrapporten luchtemissies;

  • Het opstellen, controleren en analyseren van verspreidingsmodellen ten aanzien van geurhinder en luchtkwaliteit, alsmede het rapporteren daarover;

  • Advisering in het kader van het Nationaal Samenwerkingsprogramma Luchtkwaliteit (NSL);

  • Advisering luchtkwaliteit ten behoeve van ruimtelijke planontwikkeling.

Omschrijving werkwijze organisatie:
Binnen OZHZ werken we Hybride: een mix van thuis (40 - 60%) en op kantoor werken. Kantoor is een plek om samen te werken en elkaar te ontmoeten. Dit geldt uiteraard ook voor de professionals die wij inhuren. Bij hybride werken hoort een mobiele werkplek. Om deze reden werken wij met een laptop, zowel op kantoor als thuis. Daarom vragen we uw medewerker(s) van een laptop te voorzien die bij ons op kantoor aangesloten kan worden op een dockingstation. Deze zorgt voor de verbinding tussen alle apparatuur en de laptop, zoals de externe schermen. Een muis en toetsenbord worden door OZHZ ter beschikking gesteld.

Omvang opdracht:
Aantal uren per week: 8 uur
Periode: 1-1- 2025 tot en met 31-12- 2025
Totale inzet in uren: 400 uur
Optie tot verlenging: ja
Duur verlenging: 2 keer optie voor verlenging van 1 jaar
Max. tarief: 97,04

Gezien de omvang van deze opdracht is in relatie tot de Wet DBA het aanbieden van een zelfstandige zonder personeel niet toegestaan.
De 3 offertes (kandidaten) met de hoogste scores op prijs en kwaliteit worden uitgenodigd voor de interviewronde.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur