Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Organisatie: De Omgevingsdienst West-Holland werkt op basis van een gemeenschappelijke regeling voor de gemeenten Hillegom, Kaag en Braassem, Katwijk, Leiden, Leiderdorp, Lisse, Nieuwkoop, Noordwijk, Oegstgeest, Teylingen, Voorschoten en Zoeterwoude en de provincie Zuid-Holland. Daarnaast voert de Omgevingsdienst de regionale milieutaken uit voor de regio Holland Rijnland.
De Omgevingsdienst staat voor duurzaamheid en het bewaken en verbeteren van de kwaliteit en veiligheid van de leefomgeving in de regio Holland Rijnland. Dit doen we door vergunningverlenings- toezichts-, handhavings- en adviestaken uit te voeren. We nemen o.a. milieubeschikkingen namens gemeenten, zien toe op naleving van milieuwetgeving, geven milieuadvies aan opdrachtgevers en informeren inwoners en bedrijven op het gebied van milieu in opdracht van gemeenten en andere overheden.
Voor Toezicht & Handhaving zijn wij op zoek naar een Milieutechnisch Medewerker Toezicht (36 uur). Toezicht & Handhaving ziet o.a. toe op het naleven van wettelijke voorschriften, treedt op bij illegale situaties en gaat indien nodig over tot het inzetten van handhavingsinstrumenten.
Wat zijn je taken:
In je contacten met burgers en bedrijven heb je naast je rol als toezichthouder een adviserende rol. Je voert controles uit en handelt deze administratief af.
Bij situaties waar de regels niet worden nageleefd stel je waarschuwings- en/of handhavingsbrieven op.
Je verleent in- en externe adviezen, bereid eventuele sanctiemaatregelen voor en bent betrokken bij strafrechtelijke onderzoeken.
Je informeert betrokkenen over milieuregelgeving en -procedures.
Je adviseert rondom administratieve geschillen en bent als deskundige betrokken bij de afhandeling van bezwaar- en beroepszaken.
Je draait mee in piketdiensten
Wat verwachten wij:
\u003Cp>Daarnaast kun je een Job Alert instellen om dagelijks interessante opdrachten binnen een door jou gekozen vakgebied te ontvangen.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":196,"faq_question":197,"faq_answer":198,"sequence_number":59},26,"Kan ik mijn reis- en verblijfkosten bij jullie in rekening brengen? ","\u003Cp>De bedragen die zijn opgenomen in onze aanbiedingen zijn altijd All-in (inclusief reis-, verblijf en overige kosten) en exclusief BTW. Reis-, verblijf- en overige kosten kunnen alleen aan ons worden gedeclareerd op het moment dat onze opdrachtgever hiervoor een vergoeding biedt.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":27,"faq_question":200,"faq_answer":201,"sequence_number":112},"Kun je meer informatie geven over een opdracht?","\u003Cp>Alle aan ons beschikbare informatie is te vinden in de opdrachtbeschrijving.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":50,"faq_question":203,"faq_answer":204,"sequence_number":69},"Wanneer ben ik geschikt voor een opdracht?","\u003Cp>Je bent een geschikte kandidaat wanneer je aan alle eisen voldoet die in de opdrachtomschrijving staan. \u003Cbr>\u003Cbr>Eisen vormen hierbij knock-out criteria: Indien je niet aan een eis voldoet, dan kunnen wij je helaas niet aanbieden.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":79,"faq_question":206,"faq_answer":207,"sequence_number":79},"Waar kan ik de benodigde documenten uploaden om mijn inschrijving op een opdracht compleet te maken (bijv. motivatiebrief, een aangepast cv, etc.)?","\u003Cp>Naar aanleiding van jouw inschrijving via onze website, nemen wij contact met je op om de aanbieding op een opdracht compleet te maken.\u003Cbr>\u003Cbr>Omdat per opdrachtgever de benodigde documentatie verschilt om een geldige aanbieding te doen, sturen wij deze in een aparte mail naar je toe.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":69,"faq_question":209,"faq_answer":210,"sequence_number":88},"Kan ik mij ook inschrijven zonder overheidservaring te hebben opgedaan?","\u003Cp>Zeker! Tenzij overheidservaring onderdeel is van de eisen van een opdracht, helpen wij je graag bij het doen van een aanbieding.\u003Cbr>\u003Cbr>Let op: Het ontbreken van enige ervaring binnen de overheidssector vermindert de kans op succes.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":112,"faq_question":212,"faq_answer":213,"sequence_number":214},"De opdracht waarop ik mij wil inschrijven is gesloten. Wat kan ik doen?","\u003Cp>Wanneer een opdracht op onze website vermeld staat als “verlopen”, dan betekent dit dat de digitale kluis van de opdrachtgever voor het doen van een aanbieding is gesloten.\u003Cbr>\u003Cbr>Het nasturen van een aanbieding is helaas niet mogelijk. Wij kunnen je in dit geval niet helpen om alsnog in aanmerking te komen voor de opdracht.\u003C/p>",8,{"faq_group_id":27,"id":59,"faq_question":216,"faq_answer":217,"sequence_number":218},"Wat is de kans dat ik een opdracht gegund krijg?","\u003Cp>De kans op gunning is niet alleen afhankelijk van een geschikt CV en een sterke motivatie (hierbij kunnen wij je goed helpen!), maar ook van de hoeveelheid concurrentie voor een opdracht en het hebben van een ‘klik’ met de opdrachtgever.\u003Cbr>\u003Cbr>Over het algemeen kunnen wij zeggen dat je een zeer goede kans maakt op gunning van de opdracht wanneer je:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>naast de eisen, ook aan alle wensen voldoet\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>al ervaring hebt opgedaan in precies dezelfde functie \u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>al ervaring hebt bij een gelijkwaardige opdrachtgever (bijv. indien de opdracht bij een gemeente openstaat, je al eerder ervaring hebt opgedaan bij een gemeente)\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>je een prettig kennismakings-/selectiegesprek met de opdrachtgever hebt\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>",9,{"faq_group_id":27,"id":218,"faq_question":220,"faq_answer":221,"sequence_number":222},"Behoren jullie tot de overheid?","\u003Cp>Nee, wij zijn een adviesbureau en intermediair die professionals helpt aan een volgende opdracht bij de overheid.\u003Cbr>\u003Cbr>Voor meer informatie over onze organisatie, bekijk de \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/over/\">\u003Cu>Over Ons-pagina\u003C/u>\u003C/a>.\u003C/p>",10,{"faq_group_id":27,"id":214,"faq_question":224,"faq_answer":225,"sequence_number":226},"Kan ik mij door jullie laten detacheren?","\u003Cp>Ja, het is mogelijk om bij ons in dienst te komen om een opdracht uit te voeren. De opdrachten waarbij dit kan zijn specifiek aangegeven met een \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/?contractvorm=loondienst\">\u003Cstrong>In loondienst\u003C/strong>\u003C/a>-tag. Bij deze opdrachten kan je ook gemakkelijk je te verwachten maandelijks brutosalaris berekenen met onze handige rekentool op basis van jouw gewenste uurtarief.\u003Cbr>\u003Cbr>Mocht je momenteel een dienstverband invullen bij een bedrijf, dan kunnen wij (met akkoord van jouw werkgever) jou ook via jouw huidige werkgever aanbieden op opdrachten op onze website.\u003C/p>",11,{"faq_group_id":27,"id":228,"faq_question":229,"faq_answer":230,"sequence_number":52},28,"Hoe contracteren jullie mij als zelfstandige?","\u003Cp>Wij contracteren zelfstandigen op basis van een door de Belastingdienst goedgekeurde modelovereenkomst van Tussenkomst. Om jou te contracteren als zelfstandige hebben wij nodig:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De bedrijfsgegevens van jouw onderneming\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een KvK-uittreksel van jouw onderneming\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Daarnaast dien je ook te beschikken over een dekkende beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":232,"faq_question":233,"faq_answer":234,"sequence_number":42},29,"Hoe contracteren jullie een advies- of detacheringsbureau?","\u003Cp>Wij stellen een raam- en deelovereenkomst op waarin onder andere de afspraken worden vastgelegd over inlenersaansprakelijkheid. Om een advies- of detacheringsbureau te contracteren hebben wij nodig:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De bedrijfsgegevens van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een KvK-uittreksel van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een G-rekeningovereenkomst van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Daarnaast dient het advies- of detacheringsbureau ook te beschikken over een dekkende beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering.\u003C/p>",{"id":59,"faq_group_name":236,"faq_group_description":237,"sequence_number":50,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":238},"Contracteren","Voor zelfstandigen (zzp/freelance)",[239,240],{"faq_group_id":59,"id":116,"faq_question":229,"faq_answer":230,"sequence_number":27},{"faq_group_id":59,"id":241,"faq_question":197,"faq_answer":198,"sequence_number":50},30,{"id":112,"faq_group_name":243,"faq_group_description":244,"sequence_number":59,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":245},"Loondienst","In loondienst",[246,250,254,255,259,262],{"faq_group_id":112,"id":247,"faq_question":248,"faq_answer":249,"sequence_number":27},31,"Wat verklaart het verschil tussen het bruto maandsalaris dat jullie mij aanbieden en de omzet die jullie op mijn opdracht factureren?","\u003Cp>Het bruto maandsalaris dat wij op de website aangeven betreft het maximale bruto maandsalaris dat wij als organisatie bereid zijn te dragen ten opzichte van het uurtarief waarvoor wij jou aanbieden bij onze opdrachtgevers.\u003Cbr>\u003Cbr>Er zit hierbij inderdaad een verschil tussen de omzet die op de opdracht wordt geboekt en het bruto maandsalaris dat wordt uitgekeerd. Met dit verschil betalen wij alle kosten die bij een dienstverband komen kijken, waaronder onder andere de vaste werkgeverslasten behorende bij het bruto maandsalaris, zijnde vakantiegeld (8%) en vakantiedagen (10%), de premie van het collectieve nabestaandenpensioen, en sv-premies; en daarnaast premies voor verzekeringen zoals de beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering, de ziekteverzuimverzekering en arbodienstverlening, en niet te vergeten onze bureaukosten (het team van Opdracht Adviseurs en de financiële en salarisadministratie). Ook dragen wij het risico op doorbetaling bij ziekte.\u003C/p>",{"faq_group_id":112,"id":251,"faq_question":252,"faq_answer":253,"sequence_number":50},27,"Wanneer wordt mijn vakantiegeld uitgekeerd?","\u003Cp>Op het moment dat je een opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid uitvoert, bouw je 8% vakantiegeld op over de door jou gewerkte uren. De in de afgelopen maand opgebouwde verlofdagen en vakantiegeld nemen wij iedere maand direct mee in de salarisafrekening.\u003C/p>",{"faq_group_id":112,"id":104,"faq_question":197,"faq_answer":198,"sequence_number":59},{"faq_group_id":112,"id":256,"faq_question":257,"faq_answer":258,"sequence_number":112},24,"Wat is de Wet DBA?","\u003Cp>De wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) is bedoeld om zzp’ers en opdrachtgevers duidelijkheid te geven over de aard en structuur van mogelijke arbeidsrelaties. \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/artikel/de-wet-dba-uitgelegd-hoe-heeft-deze-wet-invloed-op-mij-als-zzper/25-04-2024/27/\">Lees hier meer over de Wet DBA.\u003C/a>\u003C/p>",{"faq_group_id":112,"id":175,"faq_question":260,"faq_answer":261,"sequence_number":69},"Wat is een G-rekening?","\u003Cp>Een G-rekening is een door de Belastingdienst geblokkeerde rekening, die alleen gebruikt kan worden om btw-verplichtingen, loonheffingen en omzetbelasting te betalen aan de Belastingdienst. Op het moment dat jouw organisatie aan haar plichten richting de Belastingdienst heeft voldaan, kan het overgebleven bedrag op de G-rekening worden gedeblokkeerd en beschikbaar worden gemaakt voor de reguliere betaalrekeningen van de onderneming.\u003C/p>\u003Cp> Voor meer informatie over de G-rekening, zie ook deze \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/zakelijk/internationaal/personeel/u_bent_niet_in_nederland_gevestigd_loonheffingen_inhouden/wanneer_moet_u_loonheffingen_inhouden1/u_bent_inhoudingsplichtig1/u_zendt_of_leent_personeel_uit_of_u_detacheert_personeel_in_nederland/g-rekening\">webpagina van de Belastingdienst\u003C/a>.\u003C/p>",{"faq_group_id":112,"id":263,"faq_question":264,"faq_answer":265,"sequence_number":79},22,"Ik wil niet bij jullie in dienst komen, zijn er andere opties?","\u003Cp>Kies een nieuwe opdracht op onze website. De opdrachten die geschikt zijn voor uitvoering door freelancers kunnen \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/?contractvorm=freelance\">hier\u003C/a> gemakkelijk worden gevonden. We kijken uit naar je volgende inschrijving!\u003C/p>",{"id":50,"faq_group_name":267,"faq_group_description":267,"sequence_number":112,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":268},"Voor advies- en detacheringsbureaus",[269,272,273,276,280],{"faq_group_id":50,"id":222,"faq_question":270,"faq_answer":271,"sequence_number":27},"Hoe maak ik een account aan als advies- en/of detacheringsbureau, zodat ik verschillende kandidaten kan inschrijven?","\u003Cp>Je kunt het reguliere \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/registreren\">aanmeldformulier\u003C/a> gebruiken om een account aan te maken. Nadat je een account hebt aangemaakt, kies je bij het inschrijven op een opdracht voor de optie \u003Cem>In loondienst bij een andere partij \u003C/em>en selecteer je de gewenste kandidaat. \u003Cbr>\u003Cbr>Heb je de kandidaat nog niet eerder via ons platform aangeboden? Dan volstaat het invullen van de voor- en achternaam om de nieuwe kandidaat te registreren. Wij nemen na de inschrijving contact op om het juiste cv op te vragen.\u003C/p>",{"faq_group_id":50,"id":52,"faq_question":260,"faq_answer":261,"sequence_number":50},{"faq_group_id":50,"id":42,"faq_question":274,"faq_answer":275,"sequence_number":112},"Waarom vragen jullie om een G-rekening?","\u003Cp>Onze organisatie dient zich te houden aan de richtlijnen van de Wet Ketenaansprakelijkheid (WKA). Door gebruik van de G-rekening advies- en detacheringsbureaus worden aansprakelijkheidsrisico’s beperkt, hetgeen van vitaal belang is voor onze positie als inleenbureau.\u003C/p>\u003Cp>KBenP Professional Match is SNA gecertificeerd. Naast financiële risico’s vervallen ook onze accreditaties op het moment dat wij facturen voortkomend uit onze inleenovereenkomsten niet middels een G-rekening betalen.\u003C/p>",{"faq_group_id":50,"id":277,"faq_question":278,"faq_answer":279,"sequence_number":112},14,"Hoe vraag ik een G-rekening aan?","\u003Cp>Een G-rekening kan worden aangevraagd via de Belastingdienst. Voor meer informatie, zie ook deze \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/themaoverstijgend/programmas_en_formulieren/aanvraag_g_rekening\">webpagina van de Belastingdienst\u003C/a>.\u003C/p>",{"faq_group_id":50,"id":281,"faq_question":282,"faq_answer":283,"sequence_number":69},15,"Moet mijn organisatie in het bezit zijn van een G-rekening bij aanvang van de opdracht?","\u003Cp>Op het moment dat de organisatie waar jij in loondienst bent nog niet in het bezit is van een G-rekening, dan zullen wij het factuurbedrag dat wij over zouden maken naar de G-rekening tijdelijk reserveren op onze eigen rekening. Zodra de G-rekening is geopend en wij de G-rekeningovereenkomst hiervan ontvangen, maken wij de gereserveerde bedragen over naar de G-rekening.\u003C/p>",{"team":285,"id":52,"firstName":53,"lastName":54,"jobTitle":45,"email":55,"telephoneNumber":56,"linkedInUrl":57,"photo":58,"sequence_number":59,"vacancy_categories":60,"team_id":27,"group_id":27},{"groups":286,"id":27,"team_name":183,"primary_contact":55,"secondary_contact":84,"contract_manager":99,"finance_contact":120,"whatsapp_number":66,"message_of_the_day":40,"motd_from":8,"motd_to":8,"team_photo":184},[287,288,289,290,291],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":59,"group_name":91,"group_title":92,"sequencenumber":50},{"id":112,"group_name":113,"group_title":113,"sequencenumber":59},{"id":69,"group_name":125,"group_title":126,"sequencenumber":112},{"id":79,"group_name":163,"group_title":163,"sequencenumber":69},{"team":293,"id":81,"firstName":82,"lastName":83,"jobTitle":45,"email":84,"telephoneNumber":85,"linkedInUrl":86,"photo":87,"sequence_number":88,"vacancy_categories":89,"team_id":27,"group_id":27},{"groups":294,"id":27,"team_name":183,"primary_contact":55,"secondary_contact":84,"contract_manager":99,"finance_contact":120,"whatsapp_number":66,"message_of_the_day":40,"motd_from":8,"motd_to":8,"team_photo":184},[295,296,297,298,299],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":59,"group_name":91,"group_title":92,"sequencenumber":50},{"id":112,"group_name":113,"group_title":113,"sequencenumber":59},{"id":69,"group_name":125,"group_title":126,"sequencenumber":112},{"id":79,"group_name":163,"group_title":163,"sequencenumber":69},{"team":301,"id":95,"firstName":96,"lastName":97,"jobTitle":98,"email":99,"telephoneNumber":100,"linkedInUrl":101,"photo":102,"sequence_number":27,"vacancy_categories":8,"team_id":27,"group_id":59},{"groups":302,"id":27,"team_name":183,"primary_contact":55,"secondary_contact":84,"contract_manager":99,"finance_contact":120,"whatsapp_number":66,"message_of_the_day":40,"motd_from":8,"motd_to":8,"team_photo":184},[303,304,305,306,307],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":59,"group_name":91,"group_title":92,"sequencenumber":50},{"id":112,"group_name":113,"group_title":113,"sequencenumber":59},{"id":69,"group_name":125,"group_title":126,"sequencenumber":112},{"id":79,"group_name":163,"group_title":163,"sequencenumber":69},{"team":309,"id":116,"firstName":117,"lastName":118,"jobTitle":119,"email":120,"telephoneNumber":121,"linkedInUrl":122,"photo":123,"sequence_number":27,"vacancy_categories":8,"team_id":27,"group_id":112},{"groups":310,"id":27,"team_name":183,"primary_contact":55,"secondary_contact":84,"contract_manager":99,"finance_contact":120,"whatsapp_number":66,"message_of_the_day":40,"motd_from":8,"motd_to":8,"team_photo":184},[311,312,313,314,315],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":59,"group_name":91,"group_title":92,"sequencenumber":50},{"id":112,"group_name":113,"group_title":113,"sequencenumber":59},{"id":69,"group_name":125,"group_title":126,"sequencenumber":112},{"id":79,"group_name":163,"group_title":163,"sequencenumber":69},"31643363442",[318,322,326,330,334,338,343,347,351],{"vacancy_category":319,"team_members":320},"15",[321],{"id":52,"firstName":53,"lastName":54,"jobTitle":45,"email":55,"telephoneNumber":56,"linkedInUrl":57,"photo":58,"sequence_number":59,"vacancy_categories":60,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":323,"team_members":324},"16",[325],{"id":52,"firstName":53,"lastName":54,"jobTitle":45,"email":55,"telephoneNumber":56,"linkedInUrl":57,"photo":58,"sequence_number":59,"vacancy_categories":60,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":327,"team_members":328},"26",[329],{"id":52,"firstName":53,"lastName":54,"jobTitle":45,"email":55,"telephoneNumber":56,"linkedInUrl":57,"photo":58,"sequence_number":59,"vacancy_categories":60,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":331,"team_members":332},"24",[333],{"id":62,"firstName":63,"lastName":64,"jobTitle":45,"email":65,"telephoneNumber":66,"linkedInUrl":67,"photo":68,"sequence_number":69,"vacancy_categories":70,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":335,"team_members":336},"18",[337],{"id":62,"firstName":63,"lastName":64,"jobTitle":45,"email":65,"telephoneNumber":66,"linkedInUrl":67,"photo":68,"sequence_number":69,"vacancy_categories":70,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":339,"team_members":340},"19",[341,342],{"id":62,"firstName":63,"lastName":64,"jobTitle":45,"email":65,"telephoneNumber":66,"linkedInUrl":67,"photo":68,"sequence_number":69,"vacancy_categories":70,"team_id":27,"group_id":27},{"id":81,"firstName":82,"lastName":83,"jobTitle":45,"email":84,"telephoneNumber":85,"linkedInUrl":86,"photo":87,"sequence_number":88,"vacancy_categories":89,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":344,"team_members":345},"25",[346],{"id":62,"firstName":63,"lastName":64,"jobTitle":45,"email":65,"telephoneNumber":66,"linkedInUrl":67,"photo":68,"sequence_number":69,"vacancy_categories":70,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":348,"team_members":349},"11",[350],{"id":81,"firstName":82,"lastName":83,"jobTitle":45,"email":84,"telephoneNumber":85,"linkedInUrl":86,"photo":87,"sequence_number":88,"vacancy_categories":89,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":352,"team_members":353},"14",[354],{"id":81,"firstName":82,"lastName":83,"jobTitle":45,"email":84,"telephoneNumber":85,"linkedInUrl":86,"photo":87,"sequence_number":88,"vacancy_categories":89,"team_id":27,"group_id":27},[],{"userData":8,"access_token":8,"refresh_token":8,"activationSuccessful":7,"loading":7},{"loading":7,"jobAlertCategoriesLoading":7,"userDetails":8,"jobAlertCategories":358,"jobAlertSnoozeDate":8,"proxyCandidates":359,"enrolments":360},[],[],[],{"loading":7,"favourites":362},[],{"loading":7,"statsLoading":7,"vacancies":364,"relatedVacancies":394,"pageSize":104,"offset":12,"loadMoreVacancies":7,"loadMoreLoading":7,"queryData":481,"defaultSearchFilters":501,"numberOfCheckboxFiltersApplied":12,"vacanciesCount":520,"vacancyCategories":524,"selectedLocation":8,"selectedRate":8,"selectedHours":8},[365],{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":366,"organization_location":374,"tender_categories":375,"opdracht_overheid_url":376,"tender_documents":377,"tender_category_obj":146,"tender_id":378,"tender_name":379,"tender_buying_organization":369,"tender_phase":380,"tender_date":381,"tender_source":382,"tender_url":383,"tender_perceel":8,"tender_description":384,"tender_active":7,"tender_document":385,"tender_last_seen":386,"tender_first_seen":387,"tender_start_date":388,"tender_end_date":389,"tender_tariff":390,"tender_hours_week":391,"tender_description_html":392,"publish":6,"exclusive":7,"oim_vacancy":7,"contract_type":8,"web_key":393,"Dynamics_id":8,"tender_overview":8,"tender_requirements":8,"tender_competences":8,"tender_team":8,"tender_interview":8,"tender_number_of_professionals":8,"tender_other_information":8,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":8,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":8,"tender_max_hours":8,"tender_description_tk":8,"tender_approved_in_cms":7,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":8,"org_location_id":8,"tender_category":146},{"latitude":367,"longitude":368,"tender_buying_organization":369,"company_address":370,"company_name_google":369,"postcode":371,"province":372,"place_id_google":369,"avatar":373,"exclusive":7,"summary":8,"description":8,"meta_description":8,"publish":7,"company_display_name":8},"52.163675","4.476916","Omgevingsdienst West-Holland","Vondellaan 55, 2332 AA Leiden, Nederland","2332 AA","Zuid-Holland","blob_OFOKGRQPD3PVAS9PJ7PUZ108VXVQOON5.",{},[],"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Omgevingsdienst-West-Holland/Senior-Milieutechnisch-medewerker-toezicht/1B97DEA4-28C3-4EC3-8259-4C79AD73EAEF",[],"inhuurdesk_a1J2p00000A2OdXEAV","Senior Milieutechnisch medewerker toezicht","Distributieproces gestart","2022-08-10 09:00:00","inhuurdesk","https://staffingdesk-com.force.com/vmsvisualforce/jrequest_view?id=a1J2p00000A2OdXEAV","Organisatie:De Omgevingsdienst West-Holland werkt op basis van een gemeenschappelijke regeling voor de gemeenten Hillegom, Kaag en Braassem, Katwijk, Leiden, Leiderdorp, Lisse, Nieuwkoop, Noordwijk, Oegstgeest, Teylingen, Voorschoten en Zoeterwoude en de provincie Zuid-Holland. Daarnaast voert de Omgevingsdienst de regionale milieutaken uit voor de regio Holland Rijnland.De Omgevingsdienst staat voor duurzaamheid en het bewaken en verbeteren van de kwaliteit en veiligheid van de leefomgeving in de regio Holland Rijnland. Dit doen we door vergunningverlenings- toezichts-, handhavings- en adviestaken uit te voeren. We nemen o.a. milieubeschikkingen namens gemeenten, zien toe op naleving van milieuwetgeving, geven milieuadvies aan opdrachtgevers en informeren inwoners en bedrijven op het gebied van milieu in opdracht van gemeenten en andere overheden.Voor Toezicht & Handhaving zijn wij op zoek naar een Milieutechnisch Medewerker Toezicht (36 uur). Toezicht & Handhaving ziet o.a. toe op het naleven van wettelijke voorschriften, treedt op bij illegale situaties en gaat indien nodig over tot het inzetten van handhavingsinstrumenten.Wat zijn je taken: In je contacten met burgers en bedrijven heb je naast je rol als toezichthouder een adviserende rol. Je voert controles uit en handelt deze administratief af.Bij situaties waar de regels niet worden nageleefd stel je waarschuwings- en/of handhavingsbrieven op.Je verleent in- en externe adviezen, bereid eventuele sanctiemaatregelen voor en bent betrokken bij strafrechtelijke onderzoeken.Je informeert betrokkenen over milieuregelgeving en -procedures.Je adviseert rondom administratieve geschillen en bent als deskundige betrokken bij de afhandeling van bezwaar- en beroepszaken.Je draait mee in piketdiensten Wat verwachten wij:Je hebt een afgeronde technische of milieukundige HBO opleiding en hebt bij voorkeur minimaal twee jaar ervaring als toezichthouder. Als toezichthouder ben je in staat om complexe bedrijven te controleren, jouw bevindingen in een controlerapport te verwerken en hierover helder te communiceren. In deze rol sta je stevig in je schoenen en handel je daadkrachtig wanneer je bijvoorbeeld handhavend moet optreden. Je bent analytisch, oplossingsgericht en werkt gestructureerd. Je bent op de hoogte van meeste recente actualiteiten op je werkgebied.Je ben in bezit van minimaal rijbewijs B.De volgende competenties zijn relevant: Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheid.Affiniteit met automatiseringsprogrammas.Samenwerkingsgerichtheid.Doelgericht handelen.","Inhuurdesk_Aanvraag_SRQ161401.pdf","2022-08-10","2022-07-29","2022-08-22","2023-01-31","Geen maximum ","36","\u003Cdiv class='sfdc_richtext' id='j_id0:j_id1:j_id119:j_id344:j_id649:j_id667:j_id669j_id0:j_id1:j_id119:j_id344:j_id649:j_id667:j_id669_00ND0000005baHZ_div'>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cb>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='color: #00b050;'>Organisatie:\u003C/span>\u003C/span>\u003C/b>\u003Cbr/>De Omgevingsdienst West-Holland werkt op basis van een gemeenschappelijke regeling voor de gemeenten Hillegom, Kaag en Braassem, Katwijk, Leiden, Leiderdorp, Lisse, Nieuwkoop, Noordwijk, Oegstgeest, Teylingen, Voorschoten en Zoeterwoude en de provincie Zuid-Holland. Daarnaast voert de Omgevingsdienst de regionale milieutaken uit voor de regio Holland Rijnland.\u003Cbr/>\u003Cbr/>De Omgevingsdienst staat voor duurzaamheid en het bewaken en verbeteren van de kwaliteit en veiligheid van de leefomgeving in de regio Holland Rijnland. Dit doen we door vergunningverlenings- toezichts-, handhavings- en adviestaken uit te voeren. We nemen o.a. milieubeschikkingen namens gemeenten, zien toe op naleving van milieuwetgeving, geven milieuadvies aan opdrachtgevers en informeren inwoners en bedrijven op het gebied van milieu in opdracht van gemeenten en andere overheden.\u003Cbr/>\u003Cbr/>Voor Toezicht & Handhaving zijn wij op zoek naar een Milieutechnisch Medewerker Toezicht (36 uur). Toezicht & Handhaving ziet o.a. toe op het naleven van wettelijke voorschriften, treedt op bij illegale situaties en gaat indien nodig over tot het inzetten van handhavingsinstrumenten.\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cb>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='color: black;'>Wat zijn je taken:\u003C/span>\u003C/span>\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\n\u003Cul>\u003Cli style='margin-left: 16px;'>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='color: #222222;'>In je contacten met burgers en bedrijven heb je naast je rol als toezichthouder een adviserende rol. Je voert controles uit en handelt deze administratief af.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 16px;'>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='color: #222222;'>Bij situaties waar de regels niet worden nageleefd stel je waarschuwings- en/of handhavingsbrieven op.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 16px;'>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='color: #222222;'>Je verleent in- en externe adviezen, bereid eventuele sanctiemaatregelen voor en bent betrokken bij strafrechtelijke onderzoeken.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 16px;'>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='color: #222222;'>Je informeert betrokkenen over milieuregelgeving en -procedures.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 16px;'>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='color: #222222;'>Je adviseert rondom administratieve geschillen en bent als deskundige betrokken bij de afhandeling van bezwaar- en beroepszaken.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 16px;'>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='color: #222222;'>Je draait mee in piketdiensten\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003C/ul>\n\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cb>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='color: #222222;'>Wat verwachten wij:\u003C/span>\u003C/span>\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 11.0pt;'>\u003Cspan style='>Je hebt een afgeronde technische of milieukundige HBO opleiding en hebt bij voorkeur minimaal twee jaar ervaring als toezichthouder. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 11.0pt;'>\u003Cspan style='>Als toezichthouder ben je in staat om complexe bedrijven te controleren, jouw bevindingen in een controlerapport te verwerken en hierover helder te communiceren. In deze rol sta je stevig in je schoenen en handel je daadkrachtig wanneer je bijvoorbeeld handhavend moet optreden. Je bent analytisch, oplossingsgericht en werkt gestructureerd. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 11.0pt;'>\u003Cspan style='>Je bent op de hoogte van meeste recente actualiteiten op je werkgebied.\u003Cbr/>Je ben in bezit van minimaal rijbewijs B.\u003Cbr/>De volgende competenties zijn relevant:\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\n\u003Cul>\u003Cli class='MsoNoSpacing' style='margin-left: 11px;'>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 11.0pt;'>\u003Cspan style='>Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheid.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli class='MsoNoSpacing' style='margin-left: 11px;'>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 11.0pt;'>\u003Cspan style='>Affiniteit met automatiseringsprogramma’s.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli class='MsoNoSpacing' style='margin-left: 11px;'>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 11.0pt;'>\u003Cspan style='>Samenwerkingsgerichtheid.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli class='MsoNoSpacing' style='margin-left: 11px;'>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 11.0pt;'>\u003Cspan style='>Doelgericht handelen.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003C/ul>\u003C/div>","1B97DEA4-28C3-4EC3-8259-4C79AD73EAEF",[395,431],{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":396,"organization_location":407,"tender_categories":408,"opdracht_overheid_url":413,"tender_documents":414,"tender_category_obj":146,"tender_id":415,"tender_name":416,"tender_buying_organization":399,"tender_phase":417,"tender_date":418,"tender_source":419,"tender_url":420,"tender_perceel":8,"tender_description":421,"tender_active":6,"tender_document":422,"tender_last_seen":423,"tender_first_seen":423,"tender_start_date":8,"tender_end_date":8,"tender_tariff":8,"tender_hours_week":8,"tender_description_html":424,"publish":6,"exclusive":8,"oim_vacancy":7,"contract_type":425,"web_key":426,"Dynamics_id":427,"tender_overview":428,"tender_requirements":428,"tender_competences":428,"tender_team":429,"tender_interview":428,"tender_number_of_professionals":8,"tender_other_information":428,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":8,"tender_no_max_tariff":6,"tender_min_hours":12,"tender_max_hours":12,"tender_description_tk":8,"tender_approved_in_cms":7,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":430,"org_location_id":8,"tender_category":146},{"latitude":397,"longitude":398,"tender_buying_organization":399,"company_address":400,"company_name_google":399,"postcode":401,"province":372,"place_id_google":399,"avatar":402,"exclusive":6,"summary":403,"description":404,"meta_description":405,"publish":6,"company_display_name":406},"52.087027","4.307743","Vereniging van Nederlandse Gemeenten","Nassaulaan 12, 2514 JS Den Haag, Nederland","2514 JS","blob_SOP92IM7XLHGE9BPU6NE5EDR0NT9VBL3.","Wil je als professional werken bij een invloedrijke organisatie? Ontdek de kansen bij de Vereniging van Nederlandse Gemeenten. Gelegen in Den Haag, de politieke hoofdstad van Nederland, biedt de VNG als grootste belangenbehartiger van gemeenten diverse opdrachten aan. ","\u003Cp>De Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG) is de koepelorganisatie van alle gemeenten. Samen met alle (380) gemeenten bouwt de VNG aan kracht en kwaliteit van het lokaal bestuur. De VNG ondersteunt gemeenten bij hun ontwikkeling en behartigt hun belangen.\u003Cbr>\u003Cbr>De bestuurlijke organisatie van de VNG bestaat uit een vertegenwoordiging van wethouders, burgemeesters, raadsleden, griffiers en gemeentesecretarissen in de vorm van bestuur en inhoudelijke commissies. Via deze structuur en de algemene ledenvergadering (ALV) wordt met alle gemeenten samengewerkt aan diverse maatschappelijke opgaven, zoals vernieuwing in het sociaal domein, fysieke omgeving en versterking lokale democratie.\u003Cbr>\u003Cbr>De VNG –organisatie staat onder leiding van de Algemene Directie. De organisatie bestaat uit de onderdelen VNG Beleid en VNG bedrijven. VNG is gevestigd in de Willemshof, Nassaulaan 12, Den Haag.\u003Cbr>\u003Cbr>VNG ondersteunt de gemeenten door op te halen wat er in gemeenten gebeurt en dat in te brengen bij de Haagse politiek. Tot de activiteiten van de VNG behoren:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Bieden van een platform;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Belangenbehartiging;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Dienstverlening aan gemeenten;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Ontwikkeling producten en diensten.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>\u003Cbr>\u003Cstrong>Platformfunctie\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cp>De platformfunctie van de VNG krijgt gestalte in het werk van de commissies, provinciale afdelingen, congressen, studiedagen en op vng.nl. Uitwisseling van ervaringen en leren van elkaar staan voorop. Jaarlijks komen meer dan 3000 bestuurders en ambtenaren bijeen in de algemene ledenvergadering (ALV), het hoogste besluitvormende orgaan van de VNG.\u003Cbr>\u003Cbr>Alle gemeenten, Curaçao, Bonaire, Saba, St. Eustatius, Aruba en enkele tientallen gewesten zijn lid van de VNG.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cbr>\u003Cstrong>Belangenbehartiging\u003C/strong>\u003Cbr>De VNG is de belangenbehartiger van alle gemeenten en is dan ook regelmatig gesprekspartner van andere overheden, leden van het parlement, maatschappelijke organisaties en belangenverenigingen. De VNG hecht veel waarde aan deze contacten. Samen met andere betrokkenen staan gemeenten immers voor de opgave taken en dienstverlening aan burgers en bedrijven zo goed mogelijk te organiseren en uit te voeren. Gemeenten spelen daarbij een belangrijke rol, zij zijn feitelijk de werkvloer van de overheid.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cbr>\u003Cstrong>Dienstverlening\u003C/strong>\u003Cbr>De dienstverlening van de VNG bestaat onder andere uit het adviseren en informeren van gemeenten over actuele ontwikkelingen. Dat gebeurt bijvoorbeeld via vng.nl, nieuwsbrieven, ledenbrieven, handreikingen en modelverordeningen. Daarnaast beantwoordt de VNG via het Informatiecentrum vragen van individuele leden en geeft hun advies.\u003C/p>","Ontdek de invloedrijke wereld van gemeentelijk bestuur bij de Vereniging van Nederlandse Gemeenten. Vindt hier de bij de VNG openstaande inhuuropdrachten.","Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG)",{},[409],{"tender_category_obj":410,"id":412},{"id":146,"type":411},"Overig",35739,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Vereniging-van-Nederlandse-Gemeenten/Programma-Coordinator-MOV-KIS/E619D367-2892-453A-9ABB-D071F64EA5CA",[],"mercell_vng_T178277","Programma Coordinator MOV KIS","Indienen offertes","2025-10-31 12:00:00","mercell_vng","https://s2c.mercell.com/tender/178277/supplier","Let op: De aard en uitvoering van de opdracht maakt dat er geen sprake kan zijn van een overeenkomst van opdracht. Inschrijvingen als zelfstandigde zal de VNG daarom niet in behandeling nemen.","T178277_Profiel_VNG_-_25.084_Jr_Medewerker_cluster_Economie.pdf T178277_Format_Overeenkomst_via_bedrijven.pdf T178277_Algemene_Voorwaarden_VNG_febr_2023.pdf T178277_Geheimhoudingsverklaring_opdrachtnemer_(1).docx","2025-10-21","\u003Cu>\u003Cstrong>Let op: De aard en uitvoering van de opdracht maakt dat er geen sprake kan zijn van een overeenkomst van opdracht. Inschrijvingen als zelfstandigde zal de VNG daarom niet in behandeling nemen.\u003C/strong>\u003C/u>\u003Cbr/> \u003Cbr>","temporary","E619D367-2892-453A-9ABB-D071F64EA5CA","1b496008-41ae-f011-bbd3-7ced8d0d33be","Niet bekend","\u003Cp>\u003Cstrong>ALGEMENE VOORWAARDEN VAN DE VERENIGING VAN NEDERLANDSE GEMEENTEN\u003C/strong>\u003C/p>","De Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG) zoekt een Programma Coördinator MOV KIS. Speel een sleutelrol in deze uitdagende inhuuropdracht. Reageer nu!",{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":432,"organization_location":442,"tender_categories":443,"opdracht_overheid_url":455,"tender_documents":456,"tender_category_obj":129,"tender_id":457,"tender_name":458,"tender_buying_organization":435,"tender_phase":417,"tender_date":459,"tender_source":460,"tender_url":461,"tender_perceel":8,"tender_description":462,"tender_active":6,"tender_document":463,"tender_last_seen":423,"tender_first_seen":464,"tender_start_date":465,"tender_end_date":466,"tender_tariff":467,"tender_hours_week":467,"tender_description_html":468,"publish":6,"exclusive":7,"oim_vacancy":7,"contract_type":469,"web_key":470,"Dynamics_id":471,"tender_overview":472,"tender_requirements":473,"tender_competences":474,"tender_team":475,"tender_interview":476,"tender_number_of_professionals":477,"tender_other_information":8,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":478,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":137,"tender_max_hours":137,"tender_description_tk":479,"tender_approved_in_cms":6,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":480,"org_location_id":8,"tender_category":129},{"latitude":433,"longitude":434,"tender_buying_organization":435,"company_address":436,"company_name_google":435,"postcode":437,"province":372,"place_id_google":435,"avatar":438,"exclusive":7,"summary":439,"description":440,"meta_description":441,"publish":6,"company_display_name":8},"52.086907","4.317367","Provincie Zuid-Holland","Zuid Hollandplein 1, 2596 AW Den Haag, Nederland","2596 AW","blob_JTHD5QKVNZ4NQ7H3SZZR60YJS9ISM5VM.","De provincie Zuid-Holland is niet alleen een mooi stukje Nederland, maar ook een interessante overheidsorganisatie. Als middenbestuur zitten we letterlijk tussen de Rijksoverheid en de gemeenten in. Praktischer dan het Rijk en een grotere scope dan een gemeente, om echte impact in de regio te maken.","\u003Cp>In de provincie Zuid-Holland werken wij aan de maatschappelijke vraagstukken van morgen. En zien volop kansen, omdat juist in Zuid-Holland ontzettend veel samenkomt. Samen met inwoners, andere overheden, ondernemers en onderzoekers maken wij Zuid-Holland #elkedagbeter. Op het gebied van bereikbaarheid, schone energie, economie, natuur, wonen en gezondheid en veiligheid.\u003C/p>\u003Cp>Als werkgever hebben we vertrouwen in onze mensen en hun expertise. We zorgen goed voor je en je krijgt veel ruimte voor eigen inbreng en initiatief. Maar je moet het wel zelf willen regelen en zelf keuzes durven maken. De kaders zijn niet altijd duidelijk. Je moet bij ons een beetje van zwemmen en persoonlijke ontwikkeling houden. We stimuleren digitaal thuiswerken en het is, los van en ná COVID-19, ook de ambitie om hybride te gaan werken. We faciliteren daarnaast het inrichten van een eigen thuiswerkplek waarbij de gezondheid van onze collega’s voorop staat.\u003C/p>","Provincie Zuid-Holland biedt regelmatig interim, zzp en freelance opdrachten aan op het gebied van ICT, Informatiemanagement en Projectmanagement. ",{},[444,447,451],{"tender_category_obj":445,"id":446},{"id":146,"type":411},27946,{"tender_category_obj":448,"id":450},{"id":129,"type":449},"Organisatie en Personeel",31821,{"tender_category_obj":452,"id":454},{"id":277,"type":453},"Financieel",34173,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Provincie-Zuid-Holland/DOS-2025-0003651-Contractmanager-Groot-Onderhoud-N468-Schipluiden-2026-2028/F30273D4-9EDD-4E88-9789-7CDBBD963A45",[],"mercell-provincie-zuid-holland_T174879","DOS-2025-0003651 Contractmanager Groot Onderhoud N468 Schipluiden 2026-2028","2025-10-27 09:00:00","mercell-provincie-zuid-holland","https://s2c.mercell.com/tender/174879/supplier","De Provincie Zuid-Holland (hierna PZH) heeft behoefte aan de inzet van een externe kandidaat voor de opdracht EN468120 - bureau - DAS Inzet Contractmanager Groot Onderhoud N468 Schipluiden 2026-2028. Graag nodigen wij u uit om hiervoor een aanbieding te doen.","T174879_DAS_Invulformulier_Kwaliteit_DOS-2025-0003651.docx T174879_DAS_Invulformulier_Uurtarief_DOS-2025-0003651.docx T174879_DAS_Uitvraag_DOS-2025-0003651_def.pdf","2025-10-02","2026-02-02","2027-02-02"," ","De Provincie Zuid-Holland (hierna PZH) heeft behoefte aan de inzet van een externe kandidaat voor de opdracht EN468120 - bureau - DAS Inzet Contractmanager Groot Onderhoud N468 Schipluiden 2026-2028. Graag nodigen wij u uit om hiervoor een aanbieding te doen.\u003Cbr>","detachering","F30273D4-9EDD-4E88-9789-7CDBBD963A45","ac5ea089-4d9f-f011-bbd2-7c1e524d7d68","\u003Cp>De provincie Zuid-Holland (PZH) werkt samen met het Hoogheemraadschap Delfland (HHD) aan de N468, Gaagweg tussen Schipluiden en Maasland.\u003Cbr>Het project reconstructie N468 kent drie hoofddoelen, te weten:\u003Cbr>\u003Cbr>• Het ophogen van het dijklichaam;\u003Cbr>• Het verbeteren van de wegconstructie met herinrichting naar gemeentelijke\u003Cbr>maatstaven;\u003Cbr>• Het verbeteren van de kadestabiliteit.\u003Cbr>\u003Cbr>Deze drie hoofddoelen worden gerealiseerd binnen 1 gezamenlijk project. Op dit moment bevindt de N468 zich in de Realisatiefase. Na de feitelijke realisatie zal de weg worden overgedragen aan de beheerder.\u003C/p>\u003Cp>Het project omhelst het verleggen van kabels en leidingen naar een nieuw trace. Een wegreconstructie en een nieuw dijklichaam. Het ontwerp is d.m.v. een bouwteam tot stand gekomen en dit is uitgewerkt in een RAW bestek. Het project bevindt zich langs de Gaag van Schipluiden naar Maasland in een gevoelige omgeving.\u003Cbr>\u003Cbr>De realisatie van het project wordt begeleid door een IPM team. De rollen\u003Cbr>projectmanager en projectbeheersing worden verzorgd door de provincie Zuid-Holland en Hoogheemraadschap van Delfland. De rollen contractmanager, technisch manager en omgevingsmanager zullen door externen worden ingevuld.\u003Cbr>Voor dit project zijn de de provincie Zuid-Holland en het Hoogheemraadschap Delfland op zoek naar een contractmanager die deelneemt in de projectorganisatie voor de realisatie van de reconstructie N468.\u003Cbr>De contractmanager vertegenwoordigt PZH en HHD en stemt af met de interne\u003Cbr>projectmanager, de interne beheerorganisatie als wel met de Technisch manager en de Omgevingsmanager.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Taken en verantwoordelijkheden / Terugkoppeling van (deel)resultaten / producten\u003C/strong>\u003Cbr>De kandidaat geeft terugkoppeling van (deel)resultaten en producten aan de\u003Cbr>opdrachtgever (projectmanager).\u003Cbr>De volgende taken dienen minimaal door de kandidaat te worden vervuld, waarvoor verantwoording aan de projectmanagers van het project Reconstructie N468 te Schipluiden dient te worden afgelegd:\u003Cbr>\u003Cbr>Algemeen\u003Cbr>• De CM is eindverantwoordelijk voor het organiseren en opstellen van de\u003Cbr>inkoopstrategie en het inkoopplan voor dit project, in samenspraak met de andere rolhouders, het ingenieursbureau en het vakteam Inkoop van de\u003Cbr>provincie Zuid-Holland\u003Cbr>• Actief meedenken in de uitwerking van varianten, optimalisaties en deze weten te vertalen naar de contractstrategie\u003Cbr>• Anticiperen op ontwikkelingen vanuit het proces en borgen dat deze vertaald\u003Cbr>worden in het contract. Deze zijn door vertaald of opgenomen in een\u003Cbr>contractbeheersplan waar de CM verantwoordelijk voor is. CM beheert dit\u003Cbr>document en houdt het ook actueel.\u003Cbr>• Deelname aan overleggen en bijeenkomsten ten aanzien van o.a.\u003Cbr>risicomanagement en informatieavonden, verkeersafstemming en afstemming\u003Cbr>met de overige partners\u003Cbr>• Het informeren over de voortgang en afstemming over alle contractuele zaken\u003Cbr>met projectmanagers en IPM rolhouders van PZH en HHD\u003Cbr>• Input leveren voor de interne periodieke voortgangsrapportages t.a.v. de\u003Cbr>werkzaamheden, 4x per jaar\u003Cbr>• Samenwerken met het gehele IPM team, waarin de CM een onderdeel van\u003Cbr>uitmaakt.\u003C/p>","\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp> De kandidaat beschikt over een afgeronde HBO-opleiding in\u003Cbr>civieltechnische richting, of aantoonbaar gelijkwaardig HBO-niveau\u003Cbr>door relevante werkervaring ;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Minimaal 8 jaar werkervaring in de rol van contractmanager bij\u003Cbr>civieltechnische projecten, bij een vergelijkbare opdrachtgever\u003Cbr>(overheidsorgaan/areaalbeheerder) en met minimaal 1 project met\u003Cbr>een budget van € 30 mln. of groter;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Aantoonbare kennis en werkervaring met contractbeheersing\u003Cbr>conform Kwaliteitsmanagement (ISO9001) in hybride contractvormen;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Aantoonbare kennis en ervaring met wegen en waterkeringen\u003Cbr>in 1 project. Is bekend en heeft ervaring met de IPM werkwijze;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp> 3 jaar aantoonbare werkervaring met werken in een bestuurlijk\u003Cbr>complexe omgeving;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Kandidaat is in bezit van een geldig VCA VOL-certificaat.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Minimaal 4 jaar kennis en werkervaring in de rol van\u003Cbr>contractmanager bij UAV(-Gc) contracten in voorbereidings-,\u003Cbr>aanbestedings- en realisatiefase\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Aanvullend op het CV van de kandidaat, verzoeken we u in maximaal 1,5 A4 uw Visie en de aanpak te schetsen m.b.t. de voorliggende opdracht.\u003Cbr>\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Cp>Zie eisen.\u003C/p>","\u003Cp>\u003Cstrong>Afdeling : Domein Uitvoering (DU)\u003C/strong>\u003Cbr>Du is verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van de provinciale wegen, vaarwegen, oevers en kunstwerken (bruggen, sluizen en viaducten). Het belangrijkste daarbij is dat het infrastructurele netwerk betrouwbaar blijft en optimaal beschikbaar is.\u003Cbr>De rol van DU verschuift tegenwoordig steeds meer van puur technisch beheerder naar 'publieksgerichte netwerkmanager'. Daarom doet DU niet meer alles zelf en werkt ze samen met andere beheerders. De Eenheid Projecten is verantwoordelijk voor de projectmatige uitvoering van het beheer en onderhoud aan de provinciale wegen en vaarwegen.\u003C/p>","\u003Cp>Niet bekend.\u003C/p>","1",130,"\u003Ch2>Omschrijving\u003C/h2>\u003Cp>De provincie Zuid-Holland (PZH) werkt samen met het Hoogheemraadschap Delfland (HHD) aan de N468, Gaagweg tussen Schipluiden en Maasland.\u003Cbr>Het project reconstructie N468 kent drie hoofddoelen, te weten:\u003Cbr>\u003Cbr>• Het ophogen van het dijklichaam;\u003Cbr>• Het verbeteren van de wegconstructie met herinrichting naar gemeentelijke\u003Cbr>maatstaven;\u003Cbr>• Het verbeteren van de kadestabiliteit.\u003Cbr>\u003Cbr>Deze drie hoofddoelen worden gerealiseerd binnen 1 gezamenlijk project. Op dit moment bevindt de N468 zich in de Realisatiefase. Na de feitelijke realisatie zal de weg worden overgedragen aan de beheerder.\u003C/p>\u003Cp>Het project omhelst het verleggen van kabels en leidingen naar een nieuw trace. Een wegreconstructie en een nieuw dijklichaam. Het ontwerp is d.m.v. een bouwteam tot stand gekomen en dit is uitgewerkt in een RAW bestek. Het project bevindt zich langs de Gaag van Schipluiden naar Maasland in een gevoelige omgeving.\u003Cbr>\u003Cbr>De realisatie van het project wordt begeleid door een IPM team. De rollen\u003Cbr>projectmanager en projectbeheersing worden verzorgd door de provincie Zuid-Holland en Hoogheemraadschap van Delfland. De rollen contractmanager, technisch manager en omgevingsmanager zullen door externen worden ingevuld.\u003Cbr>Voor dit project zijn de de provincie Zuid-Holland en het Hoogheemraadschap Delfland op zoek naar een contractmanager die deelneemt in de projectorganisatie voor de realisatie van de reconstructie N468.\u003Cbr>De contractmanager vertegenwoordigt PZH en HHD en stemt af met de interne\u003Cbr>projectmanager, de interne beheerorganisatie als wel met de Technisch manager en de Omgevingsmanager.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Taken en verantwoordelijkheden / Terugkoppeling van (deel)resultaten / producten\u003C/strong>\u003Cbr>De kandidaat geeft terugkoppeling van (deel)resultaten en producten aan de\u003Cbr>opdrachtgever (projectmanager).\u003Cbr>De volgende taken dienen minimaal door de kandidaat te worden vervuld, waarvoor verantwoording aan de projectmanagers van het project Reconstructie N468 te Schipluiden dient te worden afgelegd:\u003Cbr>\u003Cbr>Algemeen\u003Cbr>• De CM is eindverantwoordelijk voor het organiseren en opstellen van de\u003Cbr>inkoopstrategie en het inkoopplan voor dit project, in samenspraak met de andere rolhouders, het ingenieursbureau en het vakteam Inkoop van de\u003Cbr>provincie Zuid-Holland\u003Cbr>• Actief meedenken in de uitwerking van varianten, optimalisaties en deze weten te vertalen naar de contractstrategie\u003Cbr>• Anticiperen op ontwikkelingen vanuit het proces en borgen dat deze vertaald\u003Cbr>worden in het contract. Deze zijn door vertaald of opgenomen in een\u003Cbr>contractbeheersplan waar de CM verantwoordelijk voor is. CM beheert dit\u003Cbr>document en houdt het ook actueel.\u003Cbr>• Deelname aan overleggen en bijeenkomsten ten aanzien van o.a.\u003Cbr>risicomanagement en informatieavonden, verkeersafstemming en afstemming\u003Cbr>met de overige partners\u003Cbr>• Het informeren over de voortgang en afstemming over alle contractuele zaken\u003Cbr>met projectmanagers en IPM rolhouders van PZH en HHD\u003Cbr>• Input leveren voor de interne periodieke voortgangsrapportages t.a.v. de\u003Cbr>werkzaamheden, 4x per jaar\u003Cbr>• Samenwerken met het gehele IPM team, waarin de CM een onderdeel van\u003Cbr>uitmaakt.\u003C/p>\u003Ch2>Eisen\u003C/h2>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp> De kandidaat beschikt over een afgeronde HBO-opleiding in\u003Cbr>civieltechnische richting, of aantoonbaar gelijkwaardig HBO-niveau\u003Cbr>door relevante werkervaring ;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Minimaal 8 jaar werkervaring in de rol van contractmanager bij\u003Cbr>civieltechnische projecten, bij een vergelijkbare opdrachtgever\u003Cbr>(overheidsorgaan/areaalbeheerder) en met minimaal 1 project met\u003Cbr>een budget van € 30 mln. of groter;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Aantoonbare kennis en werkervaring met contractbeheersing\u003Cbr>conform Kwaliteitsmanagement (ISO9001) in hybride contractvormen;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Aantoonbare kennis en ervaring met wegen en waterkeringen\u003Cbr>in 1 project. Is bekend en heeft ervaring met de IPM werkwijze;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp> 3 jaar aantoonbare werkervaring met werken in een bestuurlijk\u003Cbr>complexe omgeving;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Kandidaat is in bezit van een geldig VCA VOL-certificaat.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Minimaal 4 jaar kennis en werkervaring in de rol van\u003Cbr>contractmanager bij UAV(-Gc) contracten in voorbereidings-,\u003Cbr>aanbestedings- en realisatiefase\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Aanvullend op het CV van de kandidaat, verzoeken we u in maximaal 1,5 A4 uw Visie en de aanpak te schetsen m.b.t. de voorliggende opdracht.\u003Cbr>\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Wensen en competenties\u003C/h2>\u003Cp>Zie eisen.\u003C/p>\u003Ch2>Organisatie en team\u003C/h2>\u003Cp>\u003Cstrong>Afdeling : Domein Uitvoering (DU)\u003C/strong>\u003Cbr>Du is verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van de provinciale wegen, vaarwegen, oevers en kunstwerken (bruggen, sluizen en viaducten). Het belangrijkste daarbij is dat het infrastructurele netwerk betrouwbaar blijft en optimaal beschikbaar is.\u003Cbr>De rol van DU verschuift tegenwoordig steeds meer van puur technisch beheerder naar 'publieksgerichte netwerkmanager'. Daarom doet DU niet meer alles zelf en werkt ze samen met andere beheerders. De Eenheid Projecten is verantwoordelijk voor de projectmatige uitvoering van het beheer en onderhoud aan de provinciale wegen en vaarwegen.\u003C/p>\u003Ch2>Gespreksinformatie\u003C/h2>\u003Cp>Niet bekend.\u003C/p>\u003Ch2>Overige informatie\u003C/h2>\u003Cp>Benodigd aantal professionals: 1\u003Cbr/>\u003C/p>","DOS-2025-0003651 Contractmanager Groot Onderhoud N468 Schipluiden 2026-2028 - Provincie Zuid-Holland",{"single":7,"limit":104,"offset":12,"disjunction":12,"user_coordinates":482,"filters":483,"order_by":497},{},{"and_filters":484,"or_filters":496,"or_disjunction":12},[485],{"filters":486},[487,492],{"field_name":488,"value":489,"operator":491},"publish",[490],"0","neq",{"field_name":493,"value":494,"operator":495},"tender_id",[378],"==",[],[498],{"field":499,"direction":500},"tender_first_seen","desc",[502,506,509,514,516],{"field_name":503,"value":504,"operator":491},"tender_source",[505],"negometrix",{"field_name":503,"value":507,"operator":491},[508],"negometrix_login",{"field_name":510,"value":511,"operator":513},"tender_date",[512],"2025-10-22 10:00:00",">=",{"field_name":488,"value":515,"operator":491},[490],{"field_name":517,"value":518,"operator":491},"oim_vacancy",[519],"true",{"active_vacancies":521,"vacancies_by_province":522,"vacancies_by_category":523},{"totalVacanciesCount":12,"selectedVacanciesCount":12},[],[],[525,527,529,531,532,534,536,538,540,542,543,545,547,549,551,553],{"name":526,"code":226},"Beleid",{"name":528,"code":52},"Civiele Techniek",{"name":530,"code":42},"Communicatie",{"name":453,"code":277},{"name":533,"code":281},"ICT",{"name":535,"code":155},"Informatiemanagement",{"name":537,"code":95},"Inkoop",{"name":539,"code":116},"Juridisch",{"name":541,"code":263},"Mobiliteit en Verkeer",{"name":449,"code":129},{"name":544,"code":137},"Project- en Programmamanagement",{"name":546,"code":175},"Ruimtelijke Ordening",{"name":548,"code":256},"Sociaal Domein",{"name":550,"code":196},"Vastgoed en Grondzaken",{"name":552,"code":104},"Vergunning en Handhaving",{"name":411,"code":146}]