Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Omgevingsdienst West-Holland
Logo van Omgevingsdienst West-Holland

Juridisch adviseur

Omgevingsdienst West-Holland

Vondellaan 55, 2332 AA Leiden, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen

Begindatum:

23 mei 2022

Einddatum:

30 nov 2022

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

4 mei 2022
Opdracht tarief Geen maximum Opdracht uren 24
\u003Cp>Daarnaast kun je een Job Alert instellen om dagelijks interessante opdrachten binnen een door jou gekozen vakgebied te ontvangen.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":468,"faq_question":469,"faq_answer":470,"sequence_number":55},26,"Kan ik mijn reis- en verblijfkosten bij jullie in rekening brengen? ","\u003Cp>De bedragen die zijn opgenomen in onze aanbiedingen zijn altijd All-in (inclusief reis-, verblijf en overige kosten) en exclusief BTW. Reis-, verblijf- en overige kosten kunnen alleen aan ons worden gedeclareerd op het moment dat onze opdrachtgever hiervoor een vergoeding biedt.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":27,"faq_question":472,"faq_answer":473,"sequence_number":58},"Kun je meer informatie geven over een opdracht?","\u003Cp>Alle aan ons beschikbare informatie is te vinden in de opdrachtbeschrijving.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":51,"faq_question":475,"faq_answer":476,"sequence_number":62},"Wanneer ben ik geschikt voor een opdracht?","\u003Cp>Je bent een geschikte kandidaat wanneer je aan alle eisen voldoet die in de opdrachtomschrijving staan. \u003Cbr>\u003Cbr>Eisen vormen hierbij knock-out criteria: Indien je niet aan een eis voldoet, dan kunnen wij je helaas niet aanbieden.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":65,"faq_question":478,"faq_answer":479,"sequence_number":65},"Waar kan ik de benodigde documenten uploaden om mijn inschrijving op een opdracht compleet te maken (bijv. motivatiebrief, een aangepast cv, etc.)?","\u003Cp>Naar aanleiding van jouw inschrijving via onze website, nemen wij contact met je op om de aanbieding op een opdracht compleet te maken.\u003Cbr>\u003Cbr>Omdat per opdrachtgever de benodigde documentatie verschilt om een geldige aanbieding te doen, sturen wij deze in een aparte mail naar je toe.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":62,"faq_question":481,"faq_answer":482,"sequence_number":187},"Kan ik mij ook inschrijven zonder overheidservaring te hebben opgedaan?","\u003Cp>Zeker! Tenzij overheidservaring onderdeel is van de eisen van een opdracht, helpen wij je graag bij het doen van een aanbieding.\u003Cbr>\u003Cbr>Let op: Het ontbreken van enige ervaring binnen de overheidssector vermindert de kans op succes.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":58,"faq_question":484,"faq_answer":485,"sequence_number":272},"De opdracht waarop ik mij wil inschrijven is gesloten. Wat kan ik doen?","\u003Cp>Wanneer een opdracht op onze website vermeld staat als “verlopen”, dan betekent dit dat de digitale kluis van de opdrachtgever voor het doen van een aanbieding is gesloten.\u003Cbr>\u003Cbr>Het nasturen van een aanbieding is helaas niet mogelijk. Wij kunnen je in dit geval niet helpen om alsnog in aanmerking te komen voor de opdracht.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":55,"faq_question":487,"faq_answer":488,"sequence_number":489},"Wat is de kans dat ik een opdracht gegund krijg?","\u003Cp>De kans op gunning is niet alleen afhankelijk van een geschikt CV en een sterke motivatie (hierbij kunnen wij je goed helpen!), maar ook van de hoeveelheid concurrentie voor een opdracht en het hebben van een ‘klik’ met de opdrachtgever.\u003Cbr>\u003Cbr>Over het algemeen kunnen wij zeggen dat je een zeer goede kans maakt op gunning van de opdracht wanneer je:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>naast de eisen, ook aan alle wensen voldoet\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>al ervaring hebt opgedaan in precies dezelfde functie \u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>al ervaring hebt bij een gelijkwaardige opdrachtgever (bijv. indien de opdracht bij een gemeente openstaat, je al eerder ervaring hebt opgedaan bij een gemeente)\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>je een prettig kennismakings-/selectiegesprek met de opdrachtgever hebt\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>",9,{"faq_group_id":27,"id":489,"faq_question":491,"faq_answer":492,"sequence_number":222},"Behoren jullie tot de overheid?","\u003Cp>Nee, wij zijn een adviesbureau en intermediair die professionals helpt aan een volgende opdracht bij de overheid.\u003Cbr>\u003Cbr>Voor meer informatie over onze organisatie, bekijk de \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/over/\">\u003Cu>Over Ons-pagina\u003C/u>\u003C/a>.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":272,"faq_question":494,"faq_answer":495,"sequence_number":496},"Kan ik mij door jullie laten detacheren?","\u003Cp>Ja, het is mogelijk om bij ons in dienst te komen om een opdracht uit te voeren. De opdrachten waarbij dit kan zijn specifiek aangegeven met een \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/?contractvorm=loondienst\">\u003Cstrong>In loondienst\u003C/strong>\u003C/a>-tag. Bij deze opdrachten kan je ook gemakkelijk je te verwachten maandelijks brutosalaris berekenen met onze handige rekentool op basis van jouw gewenste uurtarief.\u003Cbr>\u003Cbr>Mocht je momenteel een dienstverband invullen bij een bedrijf, dan kunnen wij (met akkoord van jouw werkgever) jou ook via jouw huidige werkgever aanbieden op opdrachten op onze website.\u003C/p>",11,{"faq_group_id":27,"id":498,"faq_question":499,"faq_answer":500,"sequence_number":98},28,"Hoe contracteren jullie mij als zelfstandige?","\u003Cp>Wij contracteren zelfstandigen op basis van een door de Belastingdienst goedgekeurde modelovereenkomst van Tussenkomst. Om jou te contracteren als zelfstandige hebben wij nodig:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De bedrijfsgegevens van jouw onderneming\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een KvK-uittreksel van jouw onderneming\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Daarnaast dien je ook te beschikken over een dekkende beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":502,"faq_question":503,"faq_answer":504,"sequence_number":147},29,"Hoe contracteren jullie een advies- of detacheringsbureau?","\u003Cp>Wij stellen een raam- en deelovereenkomst op waarin onder andere de afspraken worden vastgelegd over inlenersaansprakelijkheid. Om een advies- of detacheringsbureau te contracteren hebben wij nodig:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De bedrijfsgegevens van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een KvK-uittreksel van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een G-rekeningovereenkomst van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Daarnaast dient het advies- of detacheringsbureau ook te beschikken over een dekkende beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering.\u003C/p>",{"id":55,"faq_group_name":506,"faq_group_description":507,"sequence_number":51,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":508},"Contracteren","Voor zelfstandigen (zzp/freelance)",[509,510,512],{"faq_group_id":55,"id":163,"faq_question":499,"faq_answer":500,"sequence_number":27},{"faq_group_id":55,"id":511,"faq_question":469,"faq_answer":470,"sequence_number":51},30,{"faq_group_id":55,"id":513,"faq_question":514,"faq_answer":515,"sequence_number":55},24,"Wat is de Wet DBA?","\u003Cp>De wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) is bedoeld om zzp’ers en opdrachtgevers duidelijkheid te geven over de aard en structuur van mogelijke arbeidsrelaties. \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/artikel/de-wet-dba-uitgelegd-hoe-heeft-deze-wet-invloed-op-mij-als-zzper/25-04-2024/27/\">Lees hier meer over de Wet DBA.\u003C/a>\u003C/p>",{"id":58,"faq_group_name":517,"faq_group_description":518,"sequence_number":55,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":519},"Loondienst","In loondienst",[520,524,525,529,533,537,540],{"faq_group_id":58,"id":521,"faq_question":522,"faq_answer":523,"sequence_number":27},31,"Wat verklaart het verschil tussen het bruto maandsalaris dat jullie mij aanbieden en de omzet die jullie op mijn opdracht factureren?","\u003Cp>Het bruto maandsalaris dat wij op de website aangeven betreft het maximale bruto maandsalaris dat wij als organisatie bereid zijn te dragen ten opzichte van het uurtarief waarvoor wij jou aanbieden bij onze opdrachtgevers.\u003Cbr>\u003Cbr>Er zit hierbij inderdaad een verschil tussen de omzet die op de opdracht wordt geboekt en het bruto maandsalaris dat wordt uitgekeerd. Met dit verschil betalen wij alle kosten die bij een dienstverband komen kijken, waaronder o.a.:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De vaste werkgeverslasten behorende bij het bruto maandsalaris, zijnde vakantiegeld (8%) en vakantiedagen (10%),\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>De premie van het collectieve nabestaandenpensioen, en sv-premies; \u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>En daarnaast premies voor verzekeringen zoals de beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering, de ziekteverzuimverzekering en arbodienstverlening,\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>En niet te vergeten onze bureaukosten (het team van Opdracht Adviseurs en de financiële en salarisadministratie),\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Ook dragen wij het risico op doorbetaling bij ziekte.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>",{"faq_group_id":58,"id":249,"faq_question":469,"faq_answer":470,"sequence_number":51},{"faq_group_id":58,"id":526,"faq_question":527,"faq_answer":528,"sequence_number":55},32,"Hoe contracteren jullie mij als werknemer?","\u003Cp>Om opdrachten waarbij een dienstverband verplicht is persoonlijk, transparant en professioneel te organiseren, hebben wij een uitzendonderneming ingericht: \u003Cstrong>Projectversterkers B.V.\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cp>Binnen Projectversterkers:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>volgen we de \u003Cstrong>ABU CAO voor uitzendkrachten\u003C/strong>\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>zijn we aangesloten bij de \u003Cstrong>Stichting Pensioenfonds voor Personeelsdiensten\u003C/strong>\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>word je op basis van een uitzendovereenkomst gecontracteerd voor de opdracht\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>",{"faq_group_id":58,"id":530,"faq_question":531,"faq_answer":532,"sequence_number":58},33,"Bouw ik pensioen op wanneer ik in dienst kom voor de uitvoering van de opdracht?","\u003Cp>Onze uitzendonderneming Projectversterkers B.V. is aangesloten bij de Stichting Pensioenfonds voor Personeelsdiensten (StiPP). Iedere professional die voor de duur van de opdracht in dienst komt bij onze uitzendonderneming, doet verplicht mee in het StiPP-pensioen voor uitzendkrachten.\u003C/p>",{"faq_group_id":58,"id":534,"faq_question":535,"faq_answer":536,"sequence_number":62},27,"Wanneer wordt mijn vakantiegeld uitgekeerd?","\u003Cp>Op het moment dat je een opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid uitvoert, bouw je 8% vakantiegeld op over de door jou gewerkte uren. De in de afgelopen maand opgebouwde verlofdagen en vakantiegeld nemen wij iedere maand direct mee in de salarisafrekening.\u003C/p>",{"faq_group_id":58,"id":172,"faq_question":538,"faq_answer":539,"sequence_number":65},"Wat gebeurt er aan het einde van de opdracht?","\u003Cp>Op het moment dat de opdracht bij de (eind)opdrachtgever afloopt, eindigt ook jouw arbeidscontract met Projectversterkers B.V. \u003Cbr>\u003Cbr>Bij opdrachten waarvoor je langer dan zes maanden in loondienst actief bent geweest, heb je met de tijdens de opdracht afgedragen sv-premies recht op een WW-uitkering. Zo ben je tijdelijk voorzien van inkomsten terwijl je zoekt naar jouw volgende opdracht.\u003C/p>",{"faq_group_id":58,"id":541,"faq_question":542,"faq_answer":543,"sequence_number":272},22,"Ik wil niet bij jullie in dienst komen, zijn er andere opties?","\u003Cp>De opdrachten die geschikt zijn voor \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/?contractvorm=freelance\">uitvoering door freelancers kunnen hier\u003C/a> gemakkelijk worden gevonden. Ook is het mogelijk om een opdracht uit te voeren via een externe partij. We kijken uit naar je volgende inschrijving!\u003C/p>",{"id":51,"faq_group_name":545,"faq_group_description":545,"sequence_number":58,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":546},"Voor advies- en detacheringsbureaus",[547,550,553,556,559],{"faq_group_id":51,"id":222,"faq_question":548,"faq_answer":549,"sequence_number":27},"Hoe maak ik een account aan als advies- en/of detacheringsbureau, zodat ik verschillende kandidaten kan inschrijven?","\u003Cp>Je kunt het reguliere \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/registreren\">aanmeldformulier\u003C/a> gebruiken om een account aan te maken. Nadat je een account hebt aangemaakt, kies je bij het inschrijven op een opdracht voor de optie \u003Cem>In loondienst bij een andere partij \u003C/em>en selecteer je de gewenste kandidaat. \u003Cbr>\u003Cbr>Heb je de kandidaat nog niet eerder via ons platform aangeboden? Dan volstaat het invullen van de voor- en achternaam om de nieuwe kandidaat te registreren. Wij nemen na de inschrijving contact op om het juiste cv op te vragen.\u003C/p>",{"faq_group_id":51,"id":98,"faq_question":551,"faq_answer":552,"sequence_number":51},"Wat is een G-rekening?","\u003Cp>Een G-rekening is een door de Belastingdienst geblokkeerde rekening, die alleen gebruikt kan worden om btw-verplichtingen, loonheffingen en omzetbelasting te betalen aan de Belastingdienst. Op het moment dat jouw organisatie aan haar plichten richting de Belastingdienst heeft voldaan, kan het overgebleven bedrag op de G-rekening worden gedeblokkeerd en beschikbaar worden gemaakt voor de reguliere betaalrekeningen van de onderneming.\u003C/p>\u003Cp>Voor meer informatie over de G-rekening, zie ook deze \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/nl/betalenenontvangen/content/g-rekening\">webpagina van de Belastingdienst\u003C/a>.\u003C/p>",{"faq_group_id":51,"id":147,"faq_question":554,"faq_answer":555,"sequence_number":58},"Waarom vragen jullie om een G-rekening?","\u003Cp>Onze organisatie dient zich te houden aan de richtlijnen van de Wet Ketenaansprakelijkheid (WKA). Door gebruik van de G-rekening advies- en detacheringsbureaus worden aansprakelijkheidsrisico’s beperkt, hetgeen van vitaal belang is voor onze positie als inleenbureau.\u003C/p>\u003Cp>KBenP Professional Match is SNA gecertificeerd. Naast financiële risico’s vervallen ook onze accreditaties op het moment dat wij facturen voortkomend uit onze inleenovereenkomsten niet middels een G-rekening betalen.\u003C/p>",{"faq_group_id":51,"id":94,"faq_question":557,"faq_answer":558,"sequence_number":58},"Hoe vraag ik een G-rekening aan?","\u003Cp>Een G-rekening kan worden aangevraagd via de Belastingdienst. Voor meer informatie, zie ook deze \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/themaoverstijgend/programmas_en_formulieren/aanvraag_g_rekening\">webpagina van de Belastingdienst\u003C/a>.\u003C/p>",{"faq_group_id":51,"id":157,"faq_question":560,"faq_answer":561,"sequence_number":62},"Moet mijn organisatie in het bezit zijn van een G-rekening bij aanvang van de opdracht?","\u003Cp>Op het moment dat de organisatie waar jij in loondienst bent nog niet in het bezit is van een G-rekening, dan zullen wij het factuurbedrag dat wij over zouden maken naar de G-rekening tijdelijk reserveren op onze eigen rekening. Zodra de G-rekening is geopend en wij de G-rekeningovereenkomst hiervan ontvangen, maken wij de gereserveerde bedragen over naar de G-rekening.\u003C/p>",{"team":563,"id":68,"firstName":69,"lastName":70,"jobTitle":71,"email":72,"telephoneNumber":73,"linkedInUrl":74,"photo":75,"sequence_number":51,"vacancy_categories":76,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":77,"team_member_unavailability":92},{"groups":564,"id":27,"team_name":431,"primary_contact":72,"secondary_contact":125,"contract_manager":200,"finance_contact":381,"whatsapp_number":73,"message_of_the_day":432,"motd_from":433,"motd_to":434,"team_photo":435,"contacts_unavailable_from":8,"contacts_unavailable_to":8},[565,566,567,568,569],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":55,"group_name":193,"group_title":194,"sequencenumber":51},{"id":58,"group_name":375,"group_title":375,"sequencenumber":58},{"id":62,"group_name":276,"group_title":277,"sequencenumber":55},{"id":65,"group_name":403,"group_title":403,"sequencenumber":62},{"team":571,"id":80,"firstName":123,"lastName":124,"jobTitle":71,"email":125,"telephoneNumber":126,"linkedInUrl":127,"photo":128,"sequence_number":58,"vacancy_categories":129,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":130,"team_member_unavailability":145},{"groups":572,"id":27,"team_name":431,"primary_contact":72,"secondary_contact":125,"contract_manager":200,"finance_contact":381,"whatsapp_number":73,"message_of_the_day":432,"motd_from":433,"motd_to":434,"team_photo":435,"contacts_unavailable_from":8,"contacts_unavailable_to":8},[573,574,575,576,577],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":55,"group_name":193,"group_title":194,"sequencenumber":51},{"id":58,"group_name":375,"group_title":375,"sequencenumber":58},{"id":62,"group_name":276,"group_title":277,"sequencenumber":55},{"id":65,"group_name":403,"group_title":403,"sequencenumber":62},{"team":579,"id":161,"firstName":197,"lastName":198,"jobTitle":199,"email":200,"telephoneNumber":201,"linkedInUrl":202,"photo":203,"sequence_number":27,"vacancy_categories":8,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":55,"team_member_availability":204,"team_member_unavailability":220},{"groups":580,"id":27,"team_name":431,"primary_contact":72,"secondary_contact":125,"contract_manager":200,"finance_contact":381,"whatsapp_number":73,"message_of_the_day":432,"motd_from":433,"motd_to":434,"team_photo":435,"contacts_unavailable_from":8,"contacts_unavailable_to":8},[581,582,583,584,585],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":55,"group_name":193,"group_title":194,"sequencenumber":51},{"id":58,"group_name":375,"group_title":375,"sequencenumber":58},{"id":62,"group_name":276,"group_title":277,"sequencenumber":55},{"id":65,"group_name":403,"group_title":403,"sequencenumber":62},{"team":587,"id":163,"firstName":378,"lastName":379,"jobTitle":380,"email":381,"telephoneNumber":382,"linkedInUrl":383,"photo":384,"sequence_number":27,"vacancy_categories":8,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":58,"team_member_availability":385,"team_member_unavailability":401},{"groups":588,"id":27,"team_name":431,"primary_contact":72,"secondary_contact":125,"contract_manager":200,"finance_contact":381,"whatsapp_number":73,"message_of_the_day":432,"motd_from":433,"motd_to":434,"team_photo":435,"contacts_unavailable_from":8,"contacts_unavailable_to":8},[589,590,591,592,593],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":55,"group_name":193,"group_title":194,"sequencenumber":51},{"id":58,"group_name":375,"group_title":375,"sequencenumber":58},{"id":62,"group_name":276,"group_title":277,"sequencenumber":55},{"id":65,"group_name":403,"group_title":403,"sequencenumber":62},"31643363442",[596,600,605,609,613,618,622,626,630,634],{"vacancy_category":597,"team_members":598},"15",[599],{"id":98,"firstName":99,"lastName":100,"jobTitle":71,"email":101,"telephoneNumber":102,"linkedInUrl":103,"photo":104,"sequence_number":55,"vacancy_categories":105,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":106,"team_member_unavailability":121},{"vacancy_category":601,"team_members":602},"16",[603,604],{"id":98,"firstName":99,"lastName":100,"jobTitle":71,"email":101,"telephoneNumber":102,"linkedInUrl":103,"photo":104,"sequence_number":55,"vacancy_categories":105,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":106,"team_member_unavailability":121},{"id":32,"firstName":33,"lastName":34,"jobTitle":35,"email":36,"telephoneNumber":37,"linkedInUrl":38,"photo":39,"sequence_number":27,"vacancy_categories":40,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":41,"team_member_unavailability":66},{"vacancy_category":606,"team_members":607},"22",[608],{"id":98,"firstName":99,"lastName":100,"jobTitle":71,"email":101,"telephoneNumber":102,"linkedInUrl":103,"photo":104,"sequence_number":55,"vacancy_categories":105,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":106,"team_member_unavailability":121},{"vacancy_category":610,"team_members":611},"18",[612],{"id":68,"firstName":69,"lastName":70,"jobTitle":71,"email":72,"telephoneNumber":73,"linkedInUrl":74,"photo":75,"sequence_number":51,"vacancy_categories":76,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":77,"team_member_unavailability":92},{"vacancy_category":614,"team_members":615},"19",[616,617],{"id":68,"firstName":69,"lastName":70,"jobTitle":71,"email":72,"telephoneNumber":73,"linkedInUrl":74,"photo":75,"sequence_number":51,"vacancy_categories":76,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":77,"team_member_unavailability":92},{"id":80,"firstName":123,"lastName":124,"jobTitle":71,"email":125,"telephoneNumber":126,"linkedInUrl":127,"photo":128,"sequence_number":58,"vacancy_categories":129,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":130,"team_member_unavailability":145},{"vacancy_category":619,"team_members":620},"25",[621],{"id":68,"firstName":69,"lastName":70,"jobTitle":71,"email":72,"telephoneNumber":73,"linkedInUrl":74,"photo":75,"sequence_number":51,"vacancy_categories":76,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":77,"team_member_unavailability":92},{"vacancy_category":623,"team_members":624},"20",[625],{"id":32,"firstName":33,"lastName":34,"jobTitle":35,"email":36,"telephoneNumber":37,"linkedInUrl":38,"photo":39,"sequence_number":27,"vacancy_categories":40,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":41,"team_member_unavailability":66},{"vacancy_category":627,"team_members":628},"24",[629],{"id":32,"firstName":33,"lastName":34,"jobTitle":35,"email":36,"telephoneNumber":37,"linkedInUrl":38,"photo":39,"sequence_number":27,"vacancy_categories":40,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":41,"team_member_unavailability":66},{"vacancy_category":631,"team_members":632},"11",[633],{"id":80,"firstName":123,"lastName":124,"jobTitle":71,"email":125,"telephoneNumber":126,"linkedInUrl":127,"photo":128,"sequence_number":58,"vacancy_categories":129,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":130,"team_member_unavailability":145},{"vacancy_category":635,"team_members":636},"14",[637],{"id":80,"firstName":123,"lastName":124,"jobTitle":71,"email":125,"telephoneNumber":126,"linkedInUrl":127,"photo":128,"sequence_number":58,"vacancy_categories":129,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":130,"team_member_unavailability":145},[],{"userData":8,"access_token":8,"refresh_token":8,"activationSuccessful":7,"loading":7},{"loading":7,"jobAlertCategoriesLoading":7,"userDetails":8,"jobAlertCategories":641,"jobAlertSnoozeDate":8,"proxyCandidates":642,"enrolments":643},[],[],[],{"loading":7,"favourites":645},[],{"loading":7,"statsLoading":7,"vacancies":647,"relatedVacancies":676,"pageSize":249,"offset":12,"loadMoreVacancies":7,"loadMoreLoading":7,"queryData":805,"defaultSearchFilters":825,"numberOfCheckboxFiltersApplied":12,"vacanciesCount":844,"vacancyCategories":848,"selectedLocation":8,"selectedRate":8,"selectedHours":8},[648],{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":649,"organization_location":657,"tender_categories":658,"opdracht_overheid_url":659,"tender_documents":660,"tender_category_obj":163,"tender_id":661,"tender_name":662,"tender_buying_organization":652,"tender_phase":663,"tender_date":664,"tender_source":665,"tender_url":666,"tender_perceel":8,"tender_description":667,"tender_active":7,"tender_document":668,"tender_last_seen":669,"tender_first_seen":670,"tender_start_date":671,"tender_end_date":672,"tender_tariff":673,"tender_hours_week":627,"tender_description_html":674,"publish":6,"exclusive":7,"oim_vacancy":7,"contract_type":8,"web_key":675,"Dynamics_id":8,"tender_overview":8,"tender_requirements":8,"tender_competences":8,"tender_team":8,"tender_interview":8,"tender_number_of_professionals":8,"tender_other_information":8,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":8,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":8,"tender_max_hours":8,"tender_description_tk":8,"tender_approved_in_cms":7,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":8,"org_location_id":8,"tender_category":163},{"latitude":650,"longitude":651,"tender_buying_organization":652,"company_address":653,"company_name_google":652,"postcode":654,"province":655,"place_id_google":652,"avatar":656,"exclusive":7,"summary":8,"description":8,"meta_description":8,"publish":7,"company_display_name":8},"52.163675","4.476916","Omgevingsdienst West-Holland","Vondellaan 55, 2332 AA Leiden, Nederland","2332 AA","Zuid-Holland","blob_OFOKGRQPD3PVAS9PJ7PUZ108VXVQOON5.",{},[],"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Omgevingsdienst-West-Holland/Juridisch-adviseur/D1A933AF-7DFC-46FA-83C2-1141DE2D32C2",[],"inhuurdesk_a1J2p000009FnzOEAS","Juridisch adviseur","Distributieproces gestart","2022-05-16 09:00:00","inhuurdesk","https://staffingdesk-com.force.com/vmsvisualforce/jrequest_view?id=a1J2p000009FnzOEAS","Juridisch adviseurWie zijn wij?De Omgevingsdienst West-Holland voert voor de provincie Zuid-Holland en gemeenten binnen haar werkgebied taken uit op het gebied van (milieu- en bodem-) vergunningverlening en handhaving. Daarnaast adviseren wij gemeenten bij het opstellen van plannen in het kader van de ruimtelijke ordening.De Omgevingsdienst West-Holland is gevestigd in Leiden op loopafstand van het station.Wie zoeken we?Voor ons team milieu- en bodem vergunningverlening zoeken we een jurist. Jouw taak zal bestaan uit het juridisch toetsen van onze vergunning producten, het vertegenwoordigen van onze dienst in procedures bij de rechtbank en Raad van State en het waar nodig begeleiden van onze juridische trainee. Wat vragen wij? WO werk en denkniveauMinimaal 4 jaar ervaring in juridische advisering en bij toetsing en beoordeling van (complexe) vergunningprocedures voor milieu.Goede teamwerkerUitstekende schriftelijke en mondelinge vaardighedenBestuurlijke sensitiviteit","Inhuurdesk_Aanvraag_SRQ159948.pdf","2022-05-16","2022-05-04","2022-05-23","2022-11-30","Geen maximum ","\u003Cdiv class='sfdc_richtext' id='j_id0:j_id1:j_id119:j_id344:j_id649:j_id667:j_id669j_id0:j_id1:j_id119:j_id344:j_id649:j_id667:j_id669_00ND0000005baHZ_div'>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cb>\u003Cspan style='font-size: 16.0pt;'>\u003Cspan style='>Juridisch adviseur\u003C/span>\u003C/span>\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cb>\u003Cspan style='font-size: 12.0pt;'>\u003Cspan style='>Wie zijn wij?\u003C/span>\u003C/span>\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 12.0pt;'>\u003Cspan style='>De Omgevingsdienst West-Holland voert voor de provincie Zuid-Holland en gemeenten binnen haar werkgebied taken uit op het gebied van (milieu- en bodem-) vergunningverlening en handhaving. Daarnaast adviseren wij gemeenten bij het opstellen van plannen in het kader van de ruimtelijke ordening.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 12.0pt;'>\u003Cspan style='>De Omgevingsdienst West-Holland is gevestigd in Leiden op loopafstand van het station.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cb>\u003Cspan style='font-size: 12.0pt;'>\u003Cspan style='>Wie zoeken we?\u003C/span>\u003C/span>\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 12.0pt;'>\u003Cspan style='>Voor ons team milieu- en bodem vergunningverlening zoeken we een jurist. Jouw taak zal bestaan uit het juridisch toetsen van onze vergunning producten, het vertegenwoordigen van onze dienst in procedures bij de rechtbank en Raad van State en het waar nodig begeleiden van onze juridische trainee. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cb>\u003Cspan style='font-size: 12.0pt;'>\u003Cspan style='>Wat vragen wij?\u003C/span>\u003C/span>\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\n\u003Cul>\u003Cli style='margin-left: 8px;'>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 12.0pt;'>\u003Cspan style='>WO werk en denkniveau\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 8px;'>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 12.0pt;'>\u003Cspan style='>Minimaal 4 jaar ervaring in juridische advisering en bij toetsing en beoordeling van (complexe) vergunningprocedures voor milieu.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 8px;'>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 12.0pt;'>\u003Cspan style='>Goede teamwerker\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 8px;'>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 12.0pt;'>\u003Cspan style='>Uitstekende schriftelijke en mondelinge vaardigheden\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 8px;'>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 12.0pt;'>\u003Cspan style='>Bestuurlijke sensitiviteit\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003C/ul>\n\u003Cbr/>\u003Cbr/> \u003C/div>","D1A933AF-7DFC-46FA-83C2-1141DE2D32C2",[677,728,766],{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":678,"organization_location":688,"tender_categories":689,"opdracht_overheid_url":698,"tender_documents":699,"tender_category_obj":249,"tender_id":700,"tender_name":701,"tender_buying_organization":681,"tender_phase":702,"tender_date":703,"tender_source":704,"tender_url":705,"tender_perceel":8,"tender_description":706,"tender_active":6,"tender_document":707,"tender_last_seen":708,"tender_first_seen":709,"tender_start_date":710,"tender_end_date":711,"tender_tariff":712,"tender_hours_week":712,"tender_description_html":713,"publish":6,"exclusive":7,"oim_vacancy":7,"contract_type":714,"web_key":715,"Dynamics_id":716,"tender_overview":717,"tender_requirements":718,"tender_competences":719,"tender_team":720,"tender_interview":721,"tender_number_of_professionals":722,"tender_other_information":723,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":724,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":725,"tender_max_hours":725,"tender_description_tk":726,"tender_approved_in_cms":6,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":727,"org_location_id":8,"tender_category":249},{"latitude":679,"longitude":680,"tender_buying_organization":681,"company_address":682,"company_name_google":681,"postcode":683,"province":655,"place_id_google":681,"avatar":684,"exclusive":7,"summary":685,"description":686,"meta_description":687,"publish":6,"company_display_name":681},"51.922987","4.479504","Gemeente Rotterdam","Coolsingel 40, 3011 AD Rotterdam, Nederland","3011 AD","blob_AJZ7N4V3UAKZB86OJ07VC3SPHN09AI8O.","Rotterdam is een havenstad in het westen van Nederland, in de provincie Zuid-Holland. Met 600.015 inwoners is het de op een na grootste stad van Nederland qua inwoneraantal, na Amsterdam.","\u003Cp>Ga jij aan de slag voor Rotterdam, dan is de stad je inspiratiebron én je werkterrein, of je nu vaste of tijdelijke medewerker bent van gemeente Rotterdam. Bij gemeente Rotterdam is hybride werken het uitgangspunt. Hybride werken biedt niet alleen meer vrijheid om eigen werk en tijd in te delen, maar draagt ook bij aan maatwerk en een betere dienstverlening aan burgers en ondernemers. Je wilt je werk goed doen en er plezier in hebben, en gemeente Rotterdam maakt het mogelijk.\u003Cbr>\u003Cbr>Bij een stad die je elke dag uitdaagt en het beste in jou naar boven haalt, hoort een eigentijdse overheid die meebeweegt met de energie van de stad. Zo’n organisatie en werkgever wil de gemeente Rotterdam zijn. Daarom bieden we je ruimte en kansen om Rotterdam en daarmee jezelf vooruit te blijven helpen. Wij creëren de voorwaarden zodat jij de ruimte ervaart om te groeien: in de stad en binnen de eigen organisatie. Waar we samen beslissen en samen aanpakken. Ben je toe aan een nieuwe of misschien wel eerste stap in je carrière? We verwelkomen je graag bij de gemeente Rotterdam! We mogen dan een grootse organisatie zijn, maar hechten veel waarden aan laagdrempeligheid en een fijne sfeer op de werkvloer.  Elke deur staat open; we doen het echt samen. We kijken ernaar uit je te ontmoeten. \u003C/p>","Ontdek uitdagende interim en zzp opdrachten bij de Gemeente Rotterdam. Werk in het bruisende hart van Zuid-Holland en benut de kansen van deze grote organisatie",{},[690,694],{"tender_category_obj":691,"id":693},{"id":249,"type":692},"Vergunning en Handhaving",38789,{"tender_category_obj":695,"id":697},{"id":163,"type":696},"Juridisch",39042,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Gemeente-Rotterdam/Jurist-Handhaving-cluster-SO/0579BB3A-D8E5-4383-8A59-2103BC99EC4A",[],"mercell_gem_roterdam_0032522","Jurist Handhaving - cluster SO\n","Indienen offertes","2025-12-02 09:00:00","mercell_gem_roterdam","https://s2c.mercell.com/tender/184514/supplier","Heb jij kennis van diverse bestuursrechtelijke en of handhavingsthemas en ben je op zoek naar een opdracht die veel juridische uitdagingen met zich meebrengt? Wellicht is dit de opdracht voor jou. Lees verder!","0032522_Functieprofiel_DAS_jurist_handhaving.docx 0032522_Integriteits_en_geheimhoudingsverklaring_Gemeente_Rotterdam.pdf 0032522_Verklaring_arbeidsverleden_Gemeente_Rotterdam_-regeling_draaideurambtenaar_20220701.pdf 0032522_Verklaring_informatiegebruik_en_geheimhouding.pdf 0032522_Bijlage_5._5%_Social_return_verplichting_2024_(1).pdf","2025-11-28","2025-11-25","2026-01-09","2027-01-08"," ","Heb jij kennis van diverse bestuursrechtelijke en of handhavingsthemas en ben je op zoek naar een opdracht die veel juridische uitdagingen met zich meebrengt? Wellicht is dit de opdracht voor jou. Lees verder!\u003Cbr/> \u003Cbr>","detachering","0579BB3A-D8E5-4383-8A59-2103BC99EC4A","be266e53-cac9-f011-bbd3-000d3ac24211","\u003Cp>\u003Cem>Heb jij kennis van diverse bestuursrechtelijke en of handhavingsthema’s en ben je op zoek naar een opdracht die veel juridische uitdagingen met zich meebrengt? Wellicht is dit de opdracht voor jou. Lees verder!\u003C/em>\u003C/p>\u003Ch3>Opdracht\u003C/h3>\u003Cp>De afdeling Bouw- en Woningtoezicht is verantwoordelijk voor het verlenen van en toezicht houden op diverse vergunningen. Daarnaast is een belangrijk onderdeel van de afdeling het handhavingsproces.\u003C/p>\u003Cp>Het werkproces betreft zowel vergunningen voor de onderdelen bouwen, slopen en asbest als het handhavend optreden op basis van de Omgevingswet.\u003Cbr>De afdeling is procesmatig verantwoordelijk (niet inhoudelijk) voor de besluiten over de overige aangevraagde omgevingsvergunningen. Dit betreft vooral de vergunningen meldingen voor milieu, gebruik, kap en inrit. Daarnaast worden overige vergunningen verleend zoals splitsing, onttrekking, standplaats, promotie en vergunningen op basis van de Leegstandswet.\u003C/p>\u003Cp>De handhaving heeft betrekking op strijdige invulling van het bestemmingsplan, funderingsproblematiek, woningonderhoud, goed huren/verhuren, hennep en oplegging bestuurlijke boetes.\u003C/p>\u003Cp>De afdeling Bouw- en Woningtoezicht stelt de klant centraal in de werkprocessen van de afdeling. Daarmee is de afdeling veel meer onderdeel geworden van de werkprocessen binnen Stadsontwikkeling. Om deze taken te verrichten wordt gebruik gemaakt van de expertise die bij de verschillende specialisten op de afdeling aanwezig is. De afdeling werkt volledig digitaal.\u003C/p>\u003Ch3>\u003Cstrong>Jouw functie\u003C/strong>\u003C/h3>\u003Cp>Binnen het team Handhaving zijn wij op zoek naar een daadkrachtige jurist die breed inzetbaar is op zowel verschillende handhavingsprojecten als op ingewikkelde handhavingsdossiers. Als er overtredingen zijn, kom jij in actie. Samen met de inspecteur ga jij op zoek naar de meest geschikte oplossing om een zaak af te doen. Hierbij vragen wij van je om te denken in mogelijkheden en oplossingen. \u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Elke dag is anders, maar je werk bestaat in ieder geval uit:\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Het coördineren en begeleiden van verschillende handhavingsprojecten;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Juridische begeleiding en gemeentelijke vertegenwoordiging bij dossiers op het gebied van bestuursrechtelijke handhaving op het gebied van het Omgevingsrecht, de Huisvestingswet, de Woningwet etc.;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Toets aan wet- en regelgeving ter bepaling of sprake is van een overtreding (denk aan de toets van het bestemmingsplan om te bepalen of sprake is van het zonder dan wel in afwijking van een omgevingsvergunning handelen;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Opstellen van voornemens, spoedbestuursdwangbesluiten, last onder Bestuursdwang, last onder dwangsom en invorderingsbesluiten;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Behandelen van zienswijzen, zowel schriftelijk als mondeling;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Zelfstandige vertegenwoordiging bij de Algemene Bezwaarschriftencommissie, bij de rechtbank en de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Fungeren als juridische vraagbaak binnen de afdeling op gebied van handhaving;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Juridisch aanspreekpunt voor de inspecteurs Bouw- en Woningtoezicht;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Opstellen informerende notities voor de bestuurder en het college;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Het werk vraagt een zekere mate van zelfstandigheid, creativiteit en integraliteit.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Cul>\u003Cli>Je hebt minimaal een afgeronde universitaire opleiding Nederlands Recht;\u003C/li>\u003Cli>Dit is aangevuld met Awb1, Awb2 en trainingen op het gebied van Handhaving Politiek & Praktijk;\u003C/li>\u003Cli>Je hebt werkervaring bij een overheidsorganisatie met minimaal 5.000 medewerkers;\u003C/li>\u003Cli>Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring als jurist Bestuursrecht;\u003C/li>\u003Cli>Je hebt werkervaring met het zaaksysteem e-suite.\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Ch3>\u003Cstrong>Wensen\u003C/strong>\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt binnen de rol van jurist werkervaring met de implementatie van veranderende wet- en regelgeving.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt kennis van en werkervaring met de juridische beoordeling en afhandeling van handhavingszaken op het gebied van Bouw- en Woningtoezicht.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch3>\u003Cstrong>Competenties\u003C/strong>\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Jij bent iemand die niet bang is om te pionieren. Je staat stevig in je schoenen en durft ook \"nee\" te verkopen wanneer dat nodig is. Tegelijkertijd weet je creatief te zijn in het zoeken naar oplossingen en combineer je juridische scherpte met praktische toepasbaarheid.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je analyseert niet alleen wet- en regelgeving, maar kunt ook de betekenis daarvan helder duiden voor collega's en bestuurders.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Daarbij word je gewaardeerd om je sociale vaardigheden: je legt makkelijk contact, weet anderen mee te nemen en draagt actief bij aan samenwerking. Je bent bereid je kennis te delen en samen te werken aan de beste resultaten.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Adviseren gaat je uitstekend af. Je weet complexe vraagstukken terug te brengen tot heldere adviezen die richting geven.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Daarbij blijf je flexibel en resultaatgericht, ook wanneer de druk hoog is.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Stressbestendigheid hoort bij jouw manier van werken: je behoudt overzicht en blijft gefocust op het doel.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Tot slot ben je communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk. Je weet je boodschap overtuigend en begrijpelijk over te brengen.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Ch3>\u003Cstrong>Onze organisatie\u003C/strong>\u003C/h3>\u003Cp>Stadsontwikkeling bouwt aan een sterke economie en een aantrekkelijke woonstad, met hart voor Rotterdam en de mensen die er komen, wonen en werken. Wij initiëren en begeleiden ruimtelijke en economische investeringen in Rotterdam. Daarbij zijn wij zowel publiek ontwikkelaar als kwaliteitsbewaker. Met gericht verkeersbeleid en een duurzame infrastructuur houden we Rotterdam bereikbaar. Door regels te handhaven zorgen we dat Rotterdammers veilig en aangenaam kunnen wonen. En met ons vastgoed huisvesten wij belangrijke publieke diensten en voorzieningen. Stadsontwikkeling geeft - samen met private en publieke partners - vorm aan de stad en houdt de stad in vorm.\u003C/p>\u003Ch3>\u003Cstrong>De afdeling\u003C/strong>\u003C/h3>\u003Cp>De afdeling Bouw- en Woningtoezicht is verantwoordelijk voor het verlenen van en toezicht houden op diverse vergunningen. Het belangrijkste werkproces betreft de vergunningen op basis van de Omgevingswet voor de onderdelen omgevingsplanactiviteit bouwwerken, omgevingsplanactiviteit slopen, bouwactiviteit en rijksmonumentactiviteit. De afdeling is ook procesmatig verantwoordelijk (niet inhoudelijk) voor de besluiten over de overige aangevraagde omgevingsvergunningen. Dit betreft vooral de vergunningen en meldingen voor milieu, gebruik, kap en inrit. Daarnaast worden overige vergunningen verleend zoals splitsing, onttrekking, standplaats, promotie en vergunningen op basis van de Leegstandswet. In alle werkprocessen wordt de klant centraal gesteld.\u003Cbr>Het motto van de afdeling is \"Vergunning in 1 dag\". Hierdoor is het accent in werkzaamheden verlegt van het toetsen en controleren na ontvangst van de aanvraag naar het leveren van advies op de inhoud en het proces voordat een aanvraag is ingediend. Daarmee is de afdeling veel meer onderdeel geworden van de andere werkprocessen binnen Stadsontwikkeling. Om deze taken te verrichten wordt gebruik gemaakt van de expertise die bij de verschillende specialisten op de afdeling aanwezig is. De afdeling werkt volledig digitaal.\u003C/p>","\u003Cp>\u003Cstrong>Data verificatiegesprek:\u003C/strong> 4 december op locatie of via MS Teams.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Verificatiegesprek\u003C/strong>\u003Cbr>De kandidaten die aangeboden zijn in de inschrijvingen die het hoogst eindigen in de ranking worden uitgenodigd voor een verificatiegesprek. Dit zijn maximaal 3 kandidaten.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cem>Geschatte gespreksduur per gesprek:\u003C/em> 30 - 60 minuten\u003Cbr>Tijdens het gesprek wordt geverifieerd of de kandidaat aan de eisen en wensen bij deze opdracht voldoet.\u003C/p>","1","\u003Ch3>\u003Cstrong>Aanvullende informatie\u003C/strong>\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>\u003Cstrong>Thuiswerkbeleid:  \u003C/strong>\u003Cbr>Er wordt 2 dagen per week op kantoor gewerkt.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>\u003Cstrong>Verlengingsopties:\u003C/strong>\u003Cbr>1 x 12 maanden\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>\u003Cstrong>Tariefrange:  \u003C/strong>\u003Cbr>€92 - €100\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>\u003Cstrong>Verhouding prijs/kwaliteit:  \u003C/strong>\u003Cbr>30% - 70%\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>",100,36,"\u003Ch2>Omschrijving\u003C/h2>\u003Cp>\u003Cem>Heb jij kennis van diverse bestuursrechtelijke en of handhavingsthema’s en ben je op zoek naar een opdracht die veel juridische uitdagingen met zich meebrengt? Wellicht is dit de opdracht voor jou. Lees verder!\u003C/em>\u003C/p>\u003Ch3>Opdracht\u003C/h3>\u003Cp>De afdeling Bouw- en Woningtoezicht is verantwoordelijk voor het verlenen van en toezicht houden op diverse vergunningen. Daarnaast is een belangrijk onderdeel van de afdeling het handhavingsproces.\u003C/p>\u003Cp>Het werkproces betreft zowel vergunningen voor de onderdelen bouwen, slopen en asbest als het handhavend optreden op basis van de Omgevingswet.\u003Cbr>De afdeling is procesmatig verantwoordelijk (niet inhoudelijk) voor de besluiten over de overige aangevraagde omgevingsvergunningen. Dit betreft vooral de vergunningen meldingen voor milieu, gebruik, kap en inrit. Daarnaast worden overige vergunningen verleend zoals splitsing, onttrekking, standplaats, promotie en vergunningen op basis van de Leegstandswet.\u003C/p>\u003Cp>De handhaving heeft betrekking op strijdige invulling van het bestemmingsplan, funderingsproblematiek, woningonderhoud, goed huren/verhuren, hennep en oplegging bestuurlijke boetes.\u003C/p>\u003Cp>De afdeling Bouw- en Woningtoezicht stelt de klant centraal in de werkprocessen van de afdeling. Daarmee is de afdeling veel meer onderdeel geworden van de werkprocessen binnen Stadsontwikkeling. Om deze taken te verrichten wordt gebruik gemaakt van de expertise die bij de verschillende specialisten op de afdeling aanwezig is. De afdeling werkt volledig digitaal.\u003C/p>\u003Ch3>\u003Cstrong>Jouw functie\u003C/strong>\u003C/h3>\u003Cp>Binnen het team Handhaving zijn wij op zoek naar een daadkrachtige jurist die breed inzetbaar is op zowel verschillende handhavingsprojecten als op ingewikkelde handhavingsdossiers. Als er overtredingen zijn, kom jij in actie. Samen met de inspecteur ga jij op zoek naar de meest geschikte oplossing om een zaak af te doen. Hierbij vragen wij van je om te denken in mogelijkheden en oplossingen. \u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Elke dag is anders, maar je werk bestaat in ieder geval uit:\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Het coördineren en begeleiden van verschillende handhavingsprojecten;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Juridische begeleiding en gemeentelijke vertegenwoordiging bij dossiers op het gebied van bestuursrechtelijke handhaving op het gebied van het Omgevingsrecht, de Huisvestingswet, de Woningwet etc.;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Toets aan wet- en regelgeving ter bepaling of sprake is van een overtreding (denk aan de toets van het bestemmingsplan om te bepalen of sprake is van het zonder dan wel in afwijking van een omgevingsvergunning handelen;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Opstellen van voornemens, spoedbestuursdwangbesluiten, last onder Bestuursdwang, last onder dwangsom en invorderingsbesluiten;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Behandelen van zienswijzen, zowel schriftelijk als mondeling;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Zelfstandige vertegenwoordiging bij de Algemene Bezwaarschriftencommissie, bij de rechtbank en de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Fungeren als juridische vraagbaak binnen de afdeling op gebied van handhaving;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Juridisch aanspreekpunt voor de inspecteurs Bouw- en Woningtoezicht;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Opstellen informerende notities voor de bestuurder en het college;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Het werk vraagt een zekere mate van zelfstandigheid, creativiteit en integraliteit.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Eisen\u003C/h2>\u003Cul>\u003Cli>Je hebt minimaal een afgeronde universitaire opleiding Nederlands Recht;\u003C/li>\u003Cli>Dit is aangevuld met Awb1, Awb2 en trainingen op het gebied van Handhaving Politiek & Praktijk;\u003C/li>\u003Cli>Je hebt werkervaring bij een overheidsorganisatie met minimaal 5.000 medewerkers;\u003C/li>\u003Cli>Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring als jurist Bestuursrecht;\u003C/li>\u003Cli>Je hebt werkervaring met het zaaksysteem e-suite.\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Wensen en competenties\u003C/h2>\u003Ch3>\u003Cstrong>Wensen\u003C/strong>\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt binnen de rol van jurist werkervaring met de implementatie van veranderende wet- en regelgeving.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt kennis van en werkervaring met de juridische beoordeling en afhandeling van handhavingszaken op het gebied van Bouw- en Woningtoezicht.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch3>\u003Cstrong>Competenties\u003C/strong>\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Jij bent iemand die niet bang is om te pionieren. Je staat stevig in je schoenen en durft ook \"nee\" te verkopen wanneer dat nodig is. Tegelijkertijd weet je creatief te zijn in het zoeken naar oplossingen en combineer je juridische scherpte met praktische toepasbaarheid.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je analyseert niet alleen wet- en regelgeving, maar kunt ook de betekenis daarvan helder duiden voor collega's en bestuurders.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Daarbij word je gewaardeerd om je sociale vaardigheden: je legt makkelijk contact, weet anderen mee te nemen en draagt actief bij aan samenwerking. Je bent bereid je kennis te delen en samen te werken aan de beste resultaten.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Adviseren gaat je uitstekend af. Je weet complexe vraagstukken terug te brengen tot heldere adviezen die richting geven.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Daarbij blijf je flexibel en resultaatgericht, ook wanneer de druk hoog is.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Stressbestendigheid hoort bij jouw manier van werken: je behoudt overzicht en blijft gefocust op het doel.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Tot slot ben je communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk. Je weet je boodschap overtuigend en begrijpelijk over te brengen.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Organisatie en team\u003C/h2>\u003Ch3>\u003Cstrong>Onze organisatie\u003C/strong>\u003C/h3>\u003Cp>Stadsontwikkeling bouwt aan een sterke economie en een aantrekkelijke woonstad, met hart voor Rotterdam en de mensen die er komen, wonen en werken. Wij initiëren en begeleiden ruimtelijke en economische investeringen in Rotterdam. Daarbij zijn wij zowel publiek ontwikkelaar als kwaliteitsbewaker. Met gericht verkeersbeleid en een duurzame infrastructuur houden we Rotterdam bereikbaar. Door regels te handhaven zorgen we dat Rotterdammers veilig en aangenaam kunnen wonen. En met ons vastgoed huisvesten wij belangrijke publieke diensten en voorzieningen. Stadsontwikkeling geeft - samen met private en publieke partners - vorm aan de stad en houdt de stad in vorm.\u003C/p>\u003Ch3>\u003Cstrong>De afdeling\u003C/strong>\u003C/h3>\u003Cp>De afdeling Bouw- en Woningtoezicht is verantwoordelijk voor het verlenen van en toezicht houden op diverse vergunningen. Het belangrijkste werkproces betreft de vergunningen op basis van de Omgevingswet voor de onderdelen omgevingsplanactiviteit bouwwerken, omgevingsplanactiviteit slopen, bouwactiviteit en rijksmonumentactiviteit. De afdeling is ook procesmatig verantwoordelijk (niet inhoudelijk) voor de besluiten over de overige aangevraagde omgevingsvergunningen. Dit betreft vooral de vergunningen en meldingen voor milieu, gebruik, kap en inrit. Daarnaast worden overige vergunningen verleend zoals splitsing, onttrekking, standplaats, promotie en vergunningen op basis van de Leegstandswet. In alle werkprocessen wordt de klant centraal gesteld.\u003Cbr>Het motto van de afdeling is \"Vergunning in 1 dag\". Hierdoor is het accent in werkzaamheden verlegt van het toetsen en controleren na ontvangst van de aanvraag naar het leveren van advies op de inhoud en het proces voordat een aanvraag is ingediend. Daarmee is de afdeling veel meer onderdeel geworden van de andere werkprocessen binnen Stadsontwikkeling. Om deze taken te verrichten wordt gebruik gemaakt van de expertise die bij de verschillende specialisten op de afdeling aanwezig is. De afdeling werkt volledig digitaal.\u003C/p>\u003Ch2>Gespreksinformatie\u003C/h2>\u003Cp>\u003Cstrong>Data verificatiegesprek:\u003C/strong> 4 december op locatie of via MS Teams.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Verificatiegesprek\u003C/strong>\u003Cbr>De kandidaten die aangeboden zijn in de inschrijvingen die het hoogst eindigen in de ranking worden uitgenodigd voor een verificatiegesprek. Dit zijn maximaal 3 kandidaten.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cem>Geschatte gespreksduur per gesprek:\u003C/em> 30 - 60 minuten\u003Cbr>Tijdens het gesprek wordt geverifieerd of de kandidaat aan de eisen en wensen bij deze opdracht voldoet.\u003C/p>\u003Ch2>Overige informatie\u003C/h2>\u003Cp>Benodigd aantal professionals: 1\u003Cbr/>\u003C/p>\u003Ch3>\u003Cstrong>Aanvullende informatie\u003C/strong>\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>\u003Cstrong>Thuiswerkbeleid:  \u003C/strong>\u003Cbr>Er wordt 2 dagen per week op kantoor gewerkt.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>\u003Cstrong>Verlengingsopties:\u003C/strong>\u003Cbr>1 x 12 maanden\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>\u003Cstrong>Tariefrange:  \u003C/strong>\u003Cbr>€92 - €100\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>\u003Cstrong>Verhouding prijs/kwaliteit:  \u003C/strong>\u003Cbr>30% - 70%\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>","Gemeente Rotterdam zoekt een ervaren Jurist Handhaving voor een uitdagende inhuuropdracht. Coördineer handhavingsprojecten en adviseer over het Omgevingsrecht.",{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":729,"organization_location":736,"tender_categories":737,"opdracht_overheid_url":744,"tender_documents":745,"tender_category_obj":249,"tender_id":746,"tender_name":747,"tender_buying_organization":732,"tender_phase":663,"tender_date":748,"tender_source":665,"tender_url":749,"tender_perceel":8,"tender_description":750,"tender_active":6,"tender_document":751,"tender_last_seen":708,"tender_first_seen":709,"tender_start_date":752,"tender_end_date":753,"tender_tariff":712,"tender_hours_week":754,"tender_description_html":755,"publish":6,"exclusive":7,"oim_vacancy":7,"contract_type":714,"web_key":756,"Dynamics_id":757,"tender_overview":758,"tender_requirements":759,"tender_competences":760,"tender_team":761,"tender_interview":762,"tender_number_of_professionals":722,"tender_other_information":763,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":8,"tender_no_max_tariff":6,"tender_min_hours":513,"tender_max_hours":725,"tender_description_tk":764,"tender_approved_in_cms":6,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":765,"org_location_id":8,"tender_category":249},{"latitude":730,"longitude":731,"tender_buying_organization":732,"company_address":733,"company_name_google":732,"postcode":734,"province":655,"place_id_google":732,"avatar":735,"exclusive":7,"summary":8,"description":8,"meta_description":8,"publish":7,"company_display_name":8},"52.086907","4.317367","Omgevingsdienst Haaglanden","Zuid Hollandplein 1, 2596 AW Den Haag, Nederland","2596 AW","blob_WJMG167Z3QN1Q2IMR9U8YGQIDEC9LPEF.",{},[738,741],{"tender_category_obj":739,"id":740},{"id":249,"type":692},38846,{"tender_category_obj":742,"id":743},{"id":163,"type":696},38962,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Omgevingsdienst-Haaglanden/Jurist-Omgevingsrecht-Soortenbescherming/1F375BBA-9A13-41B5-B235-5E5E06227D30",[],"inhuurdesk_a1JQA000003ICnN2AW","Jurist Omgevingsrecht Soortenbescherming\n","2025-12-05 09:00:00","https://staffingdesk.my.site.com/vmsvisualforce/jrequest_view?id=a1JQA000003ICnN2AW","Jurist beheer, schadebestrijding en velling houtopstandenBij de Omgevingsdienst Haaglanden werk je samen met ruim 230 deskundige collegas aan een schoon milieu, natuurbehoud en een veilige leefomgeving. Vergunningen verlenen, toezicht houden en waar nodig handhaven zit in onze genen. Dit betekent voortdurend rekening houden met uiteenlopende belangen. Onze ambitie? Vandaag meedenken over duurzame oplossingen van morgen. Wij werken op steenworp afstand van de Haagse binnenstad en tien minuten lopen vanaf station Den Haag Centraal.Binnen het team Juridische en Bestuurlijke zaken van de afdeling Toetsing & Vergunningverlening Milieu zijn wij op zoek naar een jurist beheer en schadebestrijding. Wat ga je doen? Je borgt de juridische kwaliteit bij de behandeling van aanvragen voor vergunningen voor beheer- en schadebestrijdingsactiviteiten en het vellen van houtopstanden op grond van de Omgevingswet en het Besluit activiteiten leefomgeving.Je behandelt bezwaar- en beroepschriften en vertegenwoordigt het bevoegd gezag in rechte.Ja adviseert over (soms complexe) juridische vraagstukkenJe volgt en implementeert beleidsontwikkelingen en nieuwe wet- en regelgeving.Je werkt met ons zaaksysteem waarin je het proces, de kwaliteit en de doorlooptijd van jouw procedures bewaakt. Wat vragen wij van jou? Een jurist die analytisch sterk en resultaatgericht is en met oog voor (praktische) oplossingenAfgestudeerd WO richting bestuursrechtWerkervaring met het toetsen van bestuursrechtelijke besluiten (op het gebied van het omgevingsrecht, bij voorkeur de soortenbescherming) en kennis van de recente ontwikkelingen in dit vakgebiedGoede mondelinge en schriftelijke vaardighedenErvaring met het zaakgericht werken in een digitaal zaaksysteemKlantgerichte en open communicatie Uren en werkdagenAantal uur per week: 36 (minder is ook bespreekbaar)Toelichting: 4 a 5 dagen per weekFysieke aanwezigheid is zelf in te delenAanvraag voor de periode tot medio april 2026","Inhuurdesk_Aanvraag_SRQ177335.pdf","2025-12-08","2026-04-17","36","\u003Cdiv class=\"sfdc_richtext\" id=\"j_id0:j_id1:j_id143:j_id410:j_id757:j_id775:j_id777j_id0:j_id1:j_id143:j_id410:j_id757:j_id775:j_id777_00ND0000005baHZ_div\">\u003Cstrong>Jurist beheer, schadebestrijding en velling houtopstanden\u003C/strong>\u003Cbr/>\u003Cbr/>Bij de Omgevingsdienst Haaglanden werk je samen met ruim 230 deskundige collega’s aan een schoon milieu, natuurbehoud en een veilige leefomgeving. Vergunningen verlenen, toezicht houden en waar nodig handhaven zit in onze genen. Dit betekent voortdurend rekening houden met uiteenlopende belangen. Onze ambitie? Vandaag meedenken over duurzame oplossingen van morgen. Wij werken op steenworp afstand van de Haagse binnenstad en tien minuten lopen vanaf station Den Haag Centraal.\u003Cbr/>\u003Cbr/>Binnen het team Juridische en Bestuurlijke zaken van de afdeling Toetsing & Vergunningverlening Milieu zijn wij op zoek naar een jurist beheer en schadebestrijding. \u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cstrong>Wat ga je doen?\u003C/strong>\n\u003Cul>\u003Cli>Je borgt de juridische kwaliteit bij de behandeling van aanvragen voor vergunningen voor beheer- en schadebestrijdingsactiviteiten en het vellen van houtopstanden op grond van de Omgevingswet en het Besluit activiteiten leefomgeving.\u003C/li>\u003Cli>Je behandelt bezwaar- en beroepschriften en vertegenwoordigt het bevoegd gezag in rechte.\u003C/li>\u003Cli>Ja adviseert over (soms complexe) juridische vraagstukken\u003C/li>\u003Cli>Je volgt en implementeert beleidsontwikkelingen en nieuwe wet- en regelgeving.\u003C/li>\u003Cli>Je werkt met ons zaaksysteem waarin je het proces, de kwaliteit en de doorlooptijd van jouw procedures bewaakt.\u003C/li>\u003C/ul>\n\u003Cstrong>Wat vragen wij van jou?\u003C/strong>\n\u003Cul>\u003Cli>Een jurist die analytisch sterk en resultaatgericht is en met oog voor (praktische) oplossingen\u003C/li>\u003Cli>Afgestudeerd WO richting bestuursrecht\u003C/li>\u003Cli>Werkervaring met het toetsen van bestuursrechtelijke besluiten (op het gebied van het omgevingsrecht, bij voorkeur de soortenbescherming) en kennis van de recente ontwikkelingen in dit vakgebied\u003C/li>\u003Cli>Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden\u003C/li>\u003Cli>Ervaring met het zaakgericht werken in een digitaal zaaksysteem\u003C/li>\u003Cli>Klantgerichte en open communicatie\u003C/li>\u003C/ul>\n\u003Cstrong>Uren en werkdagen\u003C/strong>\u003Cbr/>Aantal uur per week: 36 (minder is ook bespreekbaar)\u003Cbr/>Toelichting: 4 á 5 dagen per week\u003Cbr/>Fysieke aanwezigheid is zelf in te delen\u003Cbr/>Aanvraag voor de periode tot medio april 2026\u003C/div>","1F375BBA-9A13-41B5-B235-5E5E06227D30","e1e5be07-c5c9-f011-bbd3-7c1e52734674","\u003Ch3>Wat ga je doen?\u003C/h3>\n\u003Cul>\n\u003Cli>Je borgt de juridische kwaliteit bij de behandeling van aanvragen voor vergunningen voor beheer- en schadebestrijdingsactiviteiten en het vellen van houtopstanden op grond van de Omgevingswet en het Besluit activiteiten leefomgeving.\u003C/li>\n\u003Cli>Je behandelt bezwaar- en beroepschriften en vertegenwoordigt het bevoegd gezag in rechte.\u003C/li>\n\u003Cli>Ja adviseert over (soms complexe) juridische vraagstukken\u003C/li>\n\u003Cli>Je volgt en implementeert beleidsontwikkelingen en nieuwe wet- en regelgeving.\u003C/li>\n\u003Cli>Je werkt met ons zaaksysteem waarin je het proces, de kwaliteit en de doorlooptijd van jouw procedures bewaakt.\u003C/li>\n\u003C/ul>","\u003Cul>\n\u003Cli>Afgestudeerd WO richting bestuursrecht.\u003C/li>\n\u003Cli>Werkervaring met het toetsen van bestuursrechtelijke besluiten (op het gebied van het omgevingsrecht, bij voorkeur de soortenbescherming) en kennis van de recente ontwikkelingen in dit vakgebied.\u003C/li>\n\u003Cli>De kandidaat beschikt over een afgeronde WO rechten diploma.\u003C/li>\n\u003Cli>De kandidaat heeft minimaal ervaring met het toetsen van bestuursrechtelijke ervaring.\u003C/li>\n\u003C/ul>","\u003Ch3>Wensen\u003C/h3>\n\u003Cul>\n\u003Cli>Ervaring met het zaakgericht werken in een digitaal zaaksysteem.\u003C/li>\n\u003Cli>Pré: Ervaring met het toetsen van omgevingsrechtelijke besluiten.\u003C/li>\n\u003Cli>Minimaal werkervaring met het toetsen van bestuursrechtelijke (pré: omgevingsrechtelijke) besluiten en kennis van recente ontwikkelingen.\u003C/li>\n\u003Cli>Ruime (+1 jaar) kennis van Omgevingswet en het natuurbeschermingsrecht.\u003C/li>\n\u003Cli>Ervaring met het voeren bezwaarprocedures.\u003C/li>\n\u003Cli>Kennis en werkervaring op het gebied van beheer- en schadebestrijding en het vellen van houtopstanden.\u003C/li>\n\u003C/ul>\n\u003Ch3>Competenties\u003C/h3>\n\u003Cul>\n\u003Cli>Analytisch sterk\u003C/li>\n\u003Cli>Resultaatgericht\u003C/li>\n\u003Cli>Oplossingsgericht\u003C/li>\n\u003Cli>Klantgerichte en open communicatie\u003C/li>\n\u003Cli>Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden\u003C/li>\n\u003C/ul>","\u003Cp>Bij de Omgevingsdienst Haaglanden werk je samen met ruim 230 deskundige collega's aan een schoon milieu, natuurbehoud en een veilige leefomgeving. Vergunningen verlenen, toezicht houden en waar nodig handhaven zit in onze genen. Dit betekent voortdurend rekening houden met uiteenlopende belangen. Onze ambitie? Vandaag meedenken over duurzame oplossingen van morgen. Wij werken op steenworp afstand van de Haagse binnenstad en tien minuten lopen vanaf station Den Haag Centraal.\u003C/p>\n\u003Cp>Binnen het team Juridische en Bestuurlijke zaken van de afdeling Toetsing & Vergunningverlening Milieu zijn wij op zoek naar een jurist beheer en schadebestrijding.\u003C/p>","Nog niet bekend, datum volgt.","\u003Cp>Aantal uur per week: 36 (minder is ook bespreekbaar)\u003Cbr>Toelichting: 4 á 5 dagen per week\u003Cbr>Fysieke aanwezigheid is zelf in te delen\u003Cbr>Aanvraag voor de periode tot medio april 2026\u003C/p>","\u003Ch2>Omschrijving\u003C/h2>\u003Ch3>Wat ga je doen?\u003C/h3>\n\u003Cul>\n\u003Cli>Je borgt de juridische kwaliteit bij de behandeling van aanvragen voor vergunningen voor beheer- en schadebestrijdingsactiviteiten en het vellen van houtopstanden op grond van de Omgevingswet en het Besluit activiteiten leefomgeving.\u003C/li>\n\u003Cli>Je behandelt bezwaar- en beroepschriften en vertegenwoordigt het bevoegd gezag in rechte.\u003C/li>\n\u003Cli>Ja adviseert over (soms complexe) juridische vraagstukken\u003C/li>\n\u003Cli>Je volgt en implementeert beleidsontwikkelingen en nieuwe wet- en regelgeving.\u003C/li>\n\u003Cli>Je werkt met ons zaaksysteem waarin je het proces, de kwaliteit en de doorlooptijd van jouw procedures bewaakt.\u003C/li>\n\u003C/ul>\u003Ch2>Eisen\u003C/h2>\u003Cul>\n\u003Cli>Afgestudeerd WO richting bestuursrecht.\u003C/li>\n\u003Cli>Werkervaring met het toetsen van bestuursrechtelijke besluiten (op het gebied van het omgevingsrecht, bij voorkeur de soortenbescherming) en kennis van de recente ontwikkelingen in dit vakgebied.\u003C/li>\n\u003Cli>De kandidaat beschikt over een afgeronde WO rechten diploma.\u003C/li>\n\u003Cli>De kandidaat heeft minimaal ervaring met het toetsen van bestuursrechtelijke ervaring.\u003C/li>\n\u003C/ul>\u003Ch2>Wensen en competenties\u003C/h2>\u003Ch3>Wensen\u003C/h3>\n\u003Cul>\n\u003Cli>Ervaring met het zaakgericht werken in een digitaal zaaksysteem.\u003C/li>\n\u003Cli>Pré: Ervaring met het toetsen van omgevingsrechtelijke besluiten.\u003C/li>\n\u003Cli>Minimaal werkervaring met het toetsen van bestuursrechtelijke (pré: omgevingsrechtelijke) besluiten en kennis van recente ontwikkelingen.\u003C/li>\n\u003Cli>Ruime (+1 jaar) kennis van Omgevingswet en het natuurbeschermingsrecht.\u003C/li>\n\u003Cli>Ervaring met het voeren bezwaarprocedures.\u003C/li>\n\u003Cli>Kennis en werkervaring op het gebied van beheer- en schadebestrijding en het vellen van houtopstanden.\u003C/li>\n\u003C/ul>\n\u003Ch3>Competenties\u003C/h3>\n\u003Cul>\n\u003Cli>Analytisch sterk\u003C/li>\n\u003Cli>Resultaatgericht\u003C/li>\n\u003Cli>Oplossingsgericht\u003C/li>\n\u003Cli>Klantgerichte en open communicatie\u003C/li>\n\u003Cli>Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden\u003C/li>\n\u003C/ul>\u003Ch2>Organisatie en team\u003C/h2>\u003Cp>Bij de Omgevingsdienst Haaglanden werk je samen met ruim 230 deskundige collega's aan een schoon milieu, natuurbehoud en een veilige leefomgeving. Vergunningen verlenen, toezicht houden en waar nodig handhaven zit in onze genen. Dit betekent voortdurend rekening houden met uiteenlopende belangen. Onze ambitie? Vandaag meedenken over duurzame oplossingen van morgen. Wij werken op steenworp afstand van de Haagse binnenstad en tien minuten lopen vanaf station Den Haag Centraal.\u003C/p>\n\u003Cp>Binnen het team Juridische en Bestuurlijke zaken van de afdeling Toetsing & Vergunningverlening Milieu zijn wij op zoek naar een jurist beheer en schadebestrijding.\u003C/p>\u003Ch2>Gespreksinformatie\u003C/h2>Nog niet bekend, datum volgt.\u003Ch2>Overige informatie\u003C/h2>\u003Cp>Benodigd aantal professionals: 1\u003Cbr/>\u003C/p>\u003Cp>Aantal uur per week: 36 (minder is ook bespreekbaar)\u003Cbr>Toelichting: 4 á 5 dagen per week\u003Cbr>Fysieke aanwezigheid is zelf in te delen\u003Cbr>Aanvraag voor de periode tot medio april 2026\u003C/p>","Interim jurist Omgevingsrecht gezocht voor de Omgevingsdienst Haaglanden. Borg de juridische kwaliteit bij vergunningen en adviseer over complexe vraagstukken.",{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":767,"organization_location":768,"tender_categories":769,"opdracht_overheid_url":781,"tender_documents":782,"tender_category_obj":165,"tender_id":783,"tender_name":784,"tender_buying_organization":681,"tender_phase":702,"tender_date":785,"tender_source":704,"tender_url":786,"tender_perceel":8,"tender_description":787,"tender_active":7,"tender_document":788,"tender_last_seen":709,"tender_first_seen":789,"tender_start_date":790,"tender_end_date":791,"tender_tariff":712,"tender_hours_week":712,"tender_description_html":792,"publish":6,"exclusive":7,"oim_vacancy":7,"contract_type":793,"web_key":794,"Dynamics_id":795,"tender_overview":796,"tender_requirements":797,"tender_competences":798,"tender_team":799,"tender_interview":800,"tender_number_of_professionals":722,"tender_other_information":801,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":802,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":98,"tender_max_hours":98,"tender_description_tk":803,"tender_approved_in_cms":6,"tender_hybrid_working":6,"vacancy_metadescription":804,"org_location_id":8,"tender_category":165},{"latitude":679,"longitude":680,"tender_buying_organization":681,"company_address":682,"company_name_google":681,"postcode":683,"province":655,"place_id_google":681,"avatar":684,"exclusive":7,"summary":685,"description":686,"meta_description":687,"publish":6,"company_display_name":681},{},[770,774,777],{"tender_category_obj":771,"id":773},{"id":167,"type":772},"Project- en Programmamanagement",38806,{"tender_category_obj":775,"id":776},{"id":163,"type":696},38811,{"tender_category_obj":778,"id":780},{"id":165,"type":779},"Organisatie en Personeel",34671,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Gemeente-Rotterdam/Projectleider-aanbesteding-en-implementatie-BHV-opleider-cluster-BCO/009E37EB-4353-4B0C-AF65-B9EBE632EBAC",[],"mercell_gem_roterdam_0030982","Projectleider aanbesteding en implementatie BHV opleider - cluster BCO\n","2025-12-01 09:00:00","https://s2c.mercell.com/tender/183693/supplier","Aanbestedingen en projecten succesvol en zelfstandig aanpakken, zijn jou op het lijf geschreven.","0030982_Functieprofiel_Projectleider_aanbesteding_BHV.docx 0030982_Integriteits_en_geheimhoudingsverklaring_Gemeente_Rotterdam.pdf 0030982_Verklaring_arbeidsverleden_Gemeente_Rotterdam_-regeling_draaideurambtenaar_20220701.pdf 0030982_Verklaring_informatiegebruik_en_geheimhouding.pdf 0030982_Bijlage_5._5%_Social_return_verplichting_2024_(2).pdf","2025-11-24","2024-06-24","2024-12-24","Aanbestedingen en projecten succesvol en zelfstandig aanpakken, zijn jou op het lijf geschreven.\u003Cbr>","temporary","009E37EB-4353-4B0C-AF65-B9EBE632EBAC","8520e7b8-3fc9-f011-bbd3-7c1e52734556","\u003Ch3>Opdracht\u003C/h3>\u003Cp>De projectleider is verantwoordelijk voor het succesvol afronden en implementeren van de aanbesteding BHV opleidingen. Je verricht zelfstandig de werkzaamheden als Projectleider. Je bepaalt zelf op welke wijze je dit eindresultaat bereikt. De gemeente heeft niet de mogelijkheid om aanwijzingen en instructies te geven over de wijze waarop je de werkzaamheden invult maar controleert slechts of het eindresultaat is behaald.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Werkzaamheden\u003C/strong>\u003Cbr>Dit omvat o.a.:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Bewaken van deadlines;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Coördineren en afstemmen met interne en externe stakeholders;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>BHV proces is helder geformuleerd en af gekaderd;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Evalueren waar nodig;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Eindrapportage met lessons learned en aanbevelingen.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch3>\u003Cstrong>Resultaat\u003C/strong>\u003C/h3>\u003Cp>Het eindresultaat is een nieuwe BHV opleider vanaf 1 april 2026 voor de duur van vier jaar.\u003C/p>","\u003Cul>\u003Cli>Je hebt minimaal een afgeronde Hbo-opleiding.\u003C/li>\u003Cli>Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring als projectleider en met aanbestedingstrajecten.\u003C/li>\u003Cli>Je hebt ervaring met het werken in een complexe en bestuurlijke omgeving. Dit blijkt uit eerdere opgedane werkervaring.\u003C/li>\u003Cli>Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring met inkopen en aanbesteden. Je hebt minimaal 25 EU-aanbestedingen zelfstandig begeleid, ook onder de nieuwe aanbestedingswet, afgewisseld met Meervoudig Onderhandse Aanbestedingen. In je CV ontvangen wij graag een overzicht van deze zelfstandig uitgevoerde aanbestedingen.\u003C/li>\u003Cli>Je hebt kennis van Europese wet- en regelgeving rondom aanbesteden en diverse aanbestedingsmethodieken.\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Ch3>\u003Cstrong>Wensen\u003C/strong>\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt als projectleider werkervaring binnen een gemeente met minimaal 150.000 inwoners.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt kennis van de HRO-afdeling (Human Resource en Ontwikkeling) binnen een Gemeente.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch3>\u003Cstrong>Competenties\u003C/strong>\u003C/h3>\u003Cp>Je houdt het overzicht, stelt prioriteiten en zorgt dat het proces soepel verloopt. Ook wanneer de druk toeneemt. Met jouw doortastende en pragmatische instelling weet je snel te schakelen en beslissingen te nemen die het project vooruithelpen.\u003C/p>\u003Cp>Je bent communicatief sterk en weet mensen op verschillende niveaus te betrekken en te verbinden. Door jouw zelfstandige en resultaatgerichte manier van werken breng je structuur en duidelijkheid, terwijl je tegelijk ruimte laat voor samenwerking en inbreng van anderen. Je bent proactief, ziet kansen en mogelijke knelpunten tijdig aankomen en weet met creatieve oplossingen het project op koers te houden. Met jouw organisatorisch talent, verbindende communicatiestijl en scherpe gevoel voor prioriteiten ben je de drijvende kracht achter een succesvolle aanbesteding.\u003C/p>","\u003Ch3>\u003Cstrong>Onze organisatie\u003C/strong>\u003C/h3>\u003Cp>Jouw werkgebied voor deze vacature is het cluster Bestuurs- en Concernondersteuning (BCO). De BCO noemen we ook wel de spil van de gemeentelijke organisatie. De medewerkers van dit cluster zorgen ervoor dat het college van burgemeester en wethouders de stad kan besturen. \u003C/p>\u003Cp>Het is de schakel tussen de Rotterdammers, het stadsbestuur en de veertien gebieden. De BCO verzorgt ook de bedrijfsvoering voor alle clusters. De afdelingen inkoop, communicatie, ICT, facilitaire zaken, juridische zaken, HR, onderzoek en financiën zorgen ervoor dat de clusters zich volledig kunnen richten op hun eigen taken. Bij de gemeente Rotterdam staat centraal dat je je als medewerker kunt ontwikkelen. Dat stimuleren we ook. Want hoe beter jij je werk kunt doen, hoe beter het resultaat voor onze stad.\u003C/p>\u003Ch3>\u003Cstrong>De afdeling\u003C/strong>\u003C/h3>\u003Cp>Je gaat aan de slag bij het team Arbo van de afdeling HR- management. Wij ondersteunen en adviseren het gehele concern over veilig, gezond en met plezier werken. De BHV organisatie is hier een onderdeel van.\u003C/p>","\u003Ch3>\u003Cstrong>Data voor verificatiegesprek\u003C/strong>\u003C/h3>\u003Cp>Week 49-2025\u003C/p>\u003Ch3>\u003Cstrong>Verificatiegesprek\u003C/strong>\u003C/h3>\u003Cp>De kandidaten die aangeboden zijn in de inschrijvingen die het hoogst eindigen in de ranking worden uitgenodigd voor een verificatiegesprek. Dit zijn maximaal 3 kandidaten.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Geschatte gespreksduur per gesprek: \u003C/strong>30 - 60 minuten\u003Cbr>Tijdens het gesprek wordt beoordeeld in welke mate de kandidaat aan het doel van de aanbestedende dienst beantwoord.\u003C/p>","\u003Ch3>\u003Cstrong>Aanvullende informatie\u003C/strong>\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>\u003Cstrong>Werklocatie:\u003C/strong>\u003Cbr>Zelf te bepalen door opdrachtnemer.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>\u003Cstrong>Verlengingsopties:\u003C/strong>\u003Cbr>Geen\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>\u003Cstrong>Tariefrange:  \u003C/strong>\u003Cbr>€100 - €125\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>\u003Cstrong>Verhouding prijs/kwaliteit:  \u003C/strong>\u003Cbr>20% - 80%\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>",125,"\u003Ch2>Omschrijving\u003C/h2>\u003Ch3>Opdracht\u003C/h3>\u003Cp>De projectleider is verantwoordelijk voor het succesvol afronden en implementeren van de aanbesteding BHV opleidingen. Je verricht zelfstandig de werkzaamheden als Projectleider. Je bepaalt zelf op welke wijze je dit eindresultaat bereikt. De gemeente heeft niet de mogelijkheid om aanwijzingen en instructies te geven over de wijze waarop je de werkzaamheden invult maar controleert slechts of het eindresultaat is behaald.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Werkzaamheden\u003C/strong>\u003Cbr>Dit omvat o.a.:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Bewaken van deadlines;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Coördineren en afstemmen met interne en externe stakeholders;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>BHV proces is helder geformuleerd en af gekaderd;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Evalueren waar nodig;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Eindrapportage met lessons learned en aanbevelingen.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch3>\u003Cstrong>Resultaat\u003C/strong>\u003C/h3>\u003Cp>Het eindresultaat is een nieuwe BHV opleider vanaf 1 april 2026 voor de duur van vier jaar.\u003C/p>\u003Ch2>Eisen\u003C/h2>\u003Cul>\u003Cli>Je hebt minimaal een afgeronde Hbo-opleiding.\u003C/li>\u003Cli>Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring als projectleider en met aanbestedingstrajecten.\u003C/li>\u003Cli>Je hebt ervaring met het werken in een complexe en bestuurlijke omgeving. Dit blijkt uit eerdere opgedane werkervaring.\u003C/li>\u003Cli>Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring met inkopen en aanbesteden. Je hebt minimaal 25 EU-aanbestedingen zelfstandig begeleid, ook onder de nieuwe aanbestedingswet, afgewisseld met Meervoudig Onderhandse Aanbestedingen. In je CV ontvangen wij graag een overzicht van deze zelfstandig uitgevoerde aanbestedingen.\u003C/li>\u003Cli>Je hebt kennis van Europese wet- en regelgeving rondom aanbesteden en diverse aanbestedingsmethodieken.\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Wensen en competenties\u003C/h2>\u003Ch3>\u003Cstrong>Wensen\u003C/strong>\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt als projectleider werkervaring binnen een gemeente met minimaal 150.000 inwoners.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt kennis van de HRO-afdeling (Human Resource en Ontwikkeling) binnen een Gemeente.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch3>\u003Cstrong>Competenties\u003C/strong>\u003C/h3>\u003Cp>Je houdt het overzicht, stelt prioriteiten en zorgt dat het proces soepel verloopt. Ook wanneer de druk toeneemt. Met jouw doortastende en pragmatische instelling weet je snel te schakelen en beslissingen te nemen die het project vooruithelpen.\u003C/p>\u003Cp>Je bent communicatief sterk en weet mensen op verschillende niveaus te betrekken en te verbinden. Door jouw zelfstandige en resultaatgerichte manier van werken breng je structuur en duidelijkheid, terwijl je tegelijk ruimte laat voor samenwerking en inbreng van anderen. Je bent proactief, ziet kansen en mogelijke knelpunten tijdig aankomen en weet met creatieve oplossingen het project op koers te houden. Met jouw organisatorisch talent, verbindende communicatiestijl en scherpe gevoel voor prioriteiten ben je de drijvende kracht achter een succesvolle aanbesteding.\u003C/p>\u003Ch2>Organisatie en team\u003C/h2>\u003Ch3>\u003Cstrong>Onze organisatie\u003C/strong>\u003C/h3>\u003Cp>Jouw werkgebied voor deze vacature is het cluster Bestuurs- en Concernondersteuning (BCO). De BCO noemen we ook wel de spil van de gemeentelijke organisatie. De medewerkers van dit cluster zorgen ervoor dat het college van burgemeester en wethouders de stad kan besturen. \u003C/p>\u003Cp>Het is de schakel tussen de Rotterdammers, het stadsbestuur en de veertien gebieden. De BCO verzorgt ook de bedrijfsvoering voor alle clusters. De afdelingen inkoop, communicatie, ICT, facilitaire zaken, juridische zaken, HR, onderzoek en financiën zorgen ervoor dat de clusters zich volledig kunnen richten op hun eigen taken. Bij de gemeente Rotterdam staat centraal dat je je als medewerker kunt ontwikkelen. Dat stimuleren we ook. Want hoe beter jij je werk kunt doen, hoe beter het resultaat voor onze stad.\u003C/p>\u003Ch3>\u003Cstrong>De afdeling\u003C/strong>\u003C/h3>\u003Cp>Je gaat aan de slag bij het team Arbo van de afdeling HR- management. Wij ondersteunen en adviseren het gehele concern over veilig, gezond en met plezier werken. De BHV organisatie is hier een onderdeel van.\u003C/p>\u003Ch2>Gespreksinformatie\u003C/h2>\u003Ch3>\u003Cstrong>Data voor verificatiegesprek\u003C/strong>\u003C/h3>\u003Cp>Week 49-2025\u003C/p>\u003Ch3>\u003Cstrong>Verificatiegesprek\u003C/strong>\u003C/h3>\u003Cp>De kandidaten die aangeboden zijn in de inschrijvingen die het hoogst eindigen in de ranking worden uitgenodigd voor een verificatiegesprek. Dit zijn maximaal 3 kandidaten.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Geschatte gespreksduur per gesprek: \u003C/strong>30 - 60 minuten\u003Cbr>Tijdens het gesprek wordt beoordeeld in welke mate de kandidaat aan het doel van de aanbestedende dienst beantwoord.\u003C/p>\u003Ch2>Overige informatie\u003C/h2>\u003Cp>Benodigd aantal professionals: 1\u003Cbr/>Hybride werken: Ja \u003Cbr/>\u003C/p>\u003Ch3>\u003Cstrong>Aanvullende informatie\u003C/strong>\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>\u003Cstrong>Werklocatie:\u003C/strong>\u003Cbr>Zelf te bepalen door opdrachtnemer.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>\u003Cstrong>Verlengingsopties:\u003C/strong>\u003Cbr>Geen\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>\u003Cstrong>Tariefrange:  \u003C/strong>\u003Cbr>€100 - €125\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>\u003Cstrong>Verhouding prijs/kwaliteit:  \u003C/strong>\u003Cbr>20% - 80%\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>","Op zoek naar een inhuuropdracht als Projectleider? Voor Gemeente Rotterdam leid je de aanbesteding en implementatie van een nieuwe BHV opleider. Reageer nu!",{"single":7,"limit":249,"offset":12,"disjunction":12,"user_coordinates":806,"filters":807,"order_by":821},{},{"and_filters":808,"or_filters":820,"or_disjunction":12},[809],{"filters":810},[811,816],{"field_name":812,"value":813,"operator":815},"publish",[814],"0","neq",{"field_name":817,"value":818,"operator":819},"tender_id",[661],"==",[],[822],{"field":823,"direction":824},"tender_first_seen","desc",[826,830,833,838,840],{"field_name":827,"value":828,"operator":815},"tender_source",[829],"negometrix",{"field_name":827,"value":831,"operator":815},[832],"negometrix_login",{"field_name":834,"value":835,"operator":837},"tender_date",[836],"2025-11-28 10:00:00",">=",{"field_name":812,"value":839,"operator":815},[814],{"field_name":841,"value":842,"operator":815},"oim_vacancy",[843],"true",{"active_vacancies":845,"vacancies_by_province":846,"vacancies_by_category":847},{"totalVacanciesCount":12,"selectedVacanciesCount":12},[],[],[849,851,853,855,857,859,861,863,864,866,867,868,871,873,875,876],{"name":850,"code":496},"Beleid",{"name":852,"code":98},"Civiele Techniek",{"name":854,"code":147},"Communicatie",{"name":856,"code":94},"Financieel",{"name":858,"code":157},"ICT",{"name":860,"code":159},"Informatiemanagement",{"name":862,"code":161},"Inkoop",{"name":696,"code":163},{"name":865,"code":541},"Mobiliteit en Verkeer",{"name":779,"code":165},{"name":772,"code":167},{"name":869,"code":870},"Ruimtelijke Ordening",23,{"name":872,"code":513},"Sociaal Domein",{"name":874,"code":468},"Vastgoed en Grondzaken",{"name":692,"code":249},{"name":877,"code":169},"Overig"]