J.S. de Jongplein 2, 4001 WG Tiel, Nederland
Begindatum:
1 mei 2024Einddatum:
31 jul 2024Uren per week:
24-32Publicatiedatum:
28 mrt 2024Opdracht omschrijving
Ben jij gewend om projectmatig te werken?
Wij zoeken momenteel bij de Omgevingsdienst Rivierenland een HR-Projectleider.
Wij willen een volgende stap maken met ons personeelsinformatiesysteem AFAS. Concreet ga je aan de slag met het aanpassen, inrichten en testen van de bestaande workflows. Dit doe je samen met je collega applicatiebeheerder. Jij pakt “the lead”, maakt inhoudelijke keuzes, helpt mee met het testen en doet verbetervoorstellen.
Daarnaast ga je aan de slag met onze intranet pagina (JIP). Je zorgt ervoor dat deze geactualiseerd wordt. Je toetst de onderwerpen aan de actuele wet- en regelgeving en doet aanpassingen. Naast het actualiseren van JIP richt je het ook meteen goed in zodat het voor de gebruikers makkelijk is om informatie te vinden.
Samenvattend zijn je belangrijkste werkzaamheden
Projectleider AFAS; inrichten/testen/aanpassen van bestaande workflows.
Het leveren van een bijdrage aan het Inrichten in AFAS van het wettelijk kader “werkgebonden personenmobiliteit”.
Opschonen/inrichten/actualiseren intranetpagina JIP.
Verantwoordelijkheden
Weet jij het overzicht te houden over de projecten die eigenlijk allemaal prioriteit hebben? Krijg je energie van het (verder) op orde brengen van de basis? Dan ben jij de geschikte persoon voor deze specifieke (tijdelijke) projectleidersrol!
Je gaat zelfstandig aan de slag met de projecten, natuurlijk staan er intern collega’s voor je klaar waarmee je kan sparren. Je maakt onderdeel uit van het HR-team.
Waar je komt werken
De organisatie
Bij ODR zet jij je samen met ruim 200 andere collega’s in voor een prettige, veilige en duurzame leefomgeving in regio Rivierenland. Dit doen we voor en samen met 8 gemeenten in de regio en de provincie. Dat doen we door vergunningverlening, toezicht en handhaving bij ondernemers, organisaties en inwoners. Maar we doen meer. We hebben veel kennis in huis en delen deze graag. Zo adviseren we de gemeenten en andere partijen o.a. over de leefomgeving, bouw, milieu, energie, archeologie, bodem, lucht en natuur. Ook houden we voor heel Gelderland toezicht op de afval- en grondstoffen ketens om milieucriminaliteit te voorkomen. We zijn een open en naar buitengerichte organisatie en zijn graag van meerwaarde.
Ons mooie en sfeervol ingerichte kantoor staat in Tiel, waar jij kunt parkeren voor de deur. Ook het treinstation is op loopafstand. Binnen het kantoor zijn er ruimten om te werken en te ontmoeten. Er is een goede, informele werksfeer en volop ruimte voor ontwikkeling en groei.
Jouw team
HR maakt onderdeel uit van team bedrijfsvoering. Een leuk, gezellig team met enthousiaste en behulpzame collega’s. Het team bedrijfsvoering zorgt dat de producten en diensten van ODR zo goed mogelijk geleverd (kunnen) worden en streeft naar een zo optimaal en effectief mogelijk uitvoeren van de organisatiedoelen en –strategie.
Het is een klein team van 4 collega’s. Er zijn 2 HR-adviseurs en 2 HR-medewerkers. De Werving & selectie werkzaamheden worden (nog) door een externe collega verzorgd.
Wat jij in huis hebt
Je bent:
Klantgericht en oplossingsgericht;
Communicatief sterk;
Proactief en gericht op samenwerking;
Een doener, iemand die daadwerkelijk de projecten tot een goed einde weet te brengen!
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 mei 2024 tot en met 31 juli 2024 voor 24- 32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2x 3 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.
Ervaring opgedaan bij een Omgevingsdienst.
Een beroepsaansprakelijkheidsverzekering met de minimale verkeringswaarde die overeenkomt met de totale opdrachtwaarde (zie: https://www.odrivierenland.nl/wp-content/uploads/sites/7/2022/11/Overzicht-minimale-verzekeringswaarde.pdf)
Het door u aangegeven tarief kan na minimaal 12 maanden inzet jaarlijks worden geïndexeerd op basis van de CPI.
40 %
Afgeronde Hbo-opleiding in HRM.
40 %
Aantoonbare kennis en ervaring met inrichten van Afas.
20 %
Minimaal 3 jaar ervaring als projectleider met genoemde projecten omschreven in de opdrachtomschrijving.