thumbnail
thumbnail

HR-Projectleider (AFAS)

Omgevingsdienst Rivierenland

J.S. de Jongplein 2, 4001 WG Tiel, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen limieten
24-32 Gelderland

Begindatum:

1 mei 2024

Einddatum:

31 jul 2024

Uren per week:

24-32

Publicatiedatum:

28 mrt 2024

Opdracht omschrijving

Ben jij gewend om projectmatig te werken?
Wij zoeken momenteel bij de Omgevingsdienst Rivierenland een HR-Projectleider.

Wij willen een volgende stap maken met ons personeelsinformatiesysteem AFAS. Concreet ga je aan de slag met het aanpassen, inrichten en testen van de bestaande workflows. Dit doe je samen met je collega applicatiebeheerder. Jij pakt “the lead”, maakt inhoudelijke keuzes, helpt mee met het testen en doet verbetervoorstellen.

Daarnaast ga je aan de slag met onze intranet pagina (JIP). Je zorgt ervoor dat deze  geactualiseerd wordt. Je toetst de onderwerpen aan de actuele wet- en regelgeving en doet aanpassingen. Naast het actualiseren van JIP richt je het ook meteen goed in zodat het voor de gebruikers makkelijk is om informatie te vinden.

Samenvattend zijn je belangrijkste werkzaamheden

  1. Projectleider AFAS; inrichten/testen/aanpassen van bestaande workflows.

  2. Het leveren van een bijdrage aan het Inrichten in AFAS van het wettelijk kader “werkgebonden personenmobiliteit”.

  3. Opschonen/inrichten/actualiseren intranetpagina JIP.

Verantwoordelijkheden

Weet jij het overzicht te houden over de projecten die eigenlijk allemaal prioriteit hebben? Krijg je energie van het (verder) op orde brengen van de basis? Dan ben jij de geschikte persoon voor deze specifieke (tijdelijke) projectleidersrol!

Je gaat zelfstandig aan de slag met de projecten, natuurlijk staan er intern collega’s voor je klaar waarmee je kan sparren. Je maakt onderdeel uit van het HR-team.

Waar je komt werken

De organisatie

Bij ODR zet jij je samen met ruim 200 andere collega’s in voor een prettige, veilige en duurzame leefomgeving in regio Rivierenland. Dit doen we voor en samen met 8 gemeenten in de regio en de provincie. Dat doen we door vergunningverlening, toezicht en handhaving bij ondernemers, organisaties en inwoners. Maar we doen meer. We hebben veel kennis in huis en delen deze graag. Zo adviseren we de gemeenten en andere partijen o.a. over de leefomgeving, bouw, milieu, energie, archeologie, bodem, lucht en natuur. Ook houden we voor heel Gelderland toezicht op de afval- en grondstoffen ketens om milieucriminaliteit te voorkomen. We zijn een open en naar buitengerichte organisatie en zijn graag van meerwaarde.

Ons mooie en sfeervol ingerichte kantoor staat in Tiel, waar jij kunt parkeren voor de deur. Ook het treinstation is op loopafstand. Binnen het kantoor zijn er ruimten om te werken en te ontmoeten. Er is een goede, informele werksfeer en volop ruimte voor ontwikkeling en groei.

Jouw team

HR maakt onderdeel uit van team bedrijfsvoering. Een leuk, gezellig team met enthousiaste en behulpzame collega’s. Het team bedrijfsvoering zorgt dat de producten en diensten van ODR zo goed mogelijk geleverd (kunnen) worden en streeft naar een zo optimaal en effectief mogelijk uitvoeren van de organisatiedoelen en –strategie.

Het is een klein team van 4 collega’s. Er zijn 2 HR-adviseurs en 2 HR-medewerkers. De Werving & selectie werkzaamheden worden (nog) door een externe collega verzorgd.

Wat jij in huis hebt

Je bent:

  • Klantgericht en oplossingsgericht;

  • Communicatief sterk;

  • Proactief en gericht op samenwerking;

  • Een doener, iemand die daadwerkelijk de projecten tot een goed einde weet te brengen!

De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 mei 2024 tot en met 31 juli 2024 voor 24- 32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2x 3 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.

Ervaring opgedaan bij een Omgevingsdienst.

Een beroepsaansprakelijkheidsverzekering met de minimale verkeringswaarde die overeenkomt met de totale opdrachtwaarde (zie: https://www.odrivierenland.nl/wp-content/uploads/sites/7/2022/11/Overzicht-minimale-verzekeringswaarde.pdf)

Het door u aangegeven tarief kan na minimaal 12 maanden inzet jaarlijks worden geïndexeerd op basis van de CPI.

40 %

Afgeronde Hbo-opleiding in HRM.

40 %

Aantoonbare kennis en ervaring met inrichten van Afas.

20 %

Minimaal 3 jaar ervaring als projectleider met genoemde projecten omschreven in de opdrachtomschrijving.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Jan de Vries via 06 36 51 04 90 / opdrachtoverheid@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur

Ben jij de HR-Projectleider (AFAS) die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.