Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Omgevingsdienst Regio Utrecht (ODRU)
Logo van Omgevingsdienst Regio Utrecht (ODRU)

WABO casemanager bouw (vergunningverlener)

Omgevingsdienst Regio Utrecht (ODRU)

Archimedeslaan 6, 3584 BA Utrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen

Begindatum:

1 okt 2022

Einddatum:

30 sept 2023

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

22 sept 2022
Opdracht tarief €90,-Opdracht uren 36

Omschrijving van de opdracht

Wat ga je doen?

Casemanagement

- Zelfstandig toetsen van ingediende omgevingsvergunningsaanvragen aan de geldende wet- en regelgeving;

- Inwinnen van adviezen bij verschillende interne en externe afdelingen of diensten;

- Overleggen met aannemers, architecten, ontwikkelaars, etc. over de ingediende c.q. in te dienen aanvragen;

- Het verkrijgen van en afstemmen over adviezen met verschillende afdelingen;

- Pro-actief bijdragen aan het oplossen van gesignaleerde problemen;

- Signaleren van eventuele risico’s van de aangevraagde bouwplannen.

Op het gebied van Vergunningverlening zijn de werkzaamheden o.a.:

- Adviseren over en verstrekken van informatie ten aanzien van regelgeving en procedures bij omgevingsvergunningen en bij de bouwbalie;

- Zelfstandig opstellen van omgevingsvergunningen (met onder andere de activiteiten bouwen, afwijking bestemmingsplan, sloop, enz.);

- Bewaken van de voortgang van het proces van vergunningverlening binnen de wettelijke termijnen.

Op het gebied van Adviseren, ondersteuning en ontwikkeling zijn de werkzaamheden:

- Op de hoogte blijven en toepassen van veranderende wet- en regelgeving ten aanzien van bouwen en ruimtelijke ordening, waaronder de Wet Kwaliteitsborging en de Omgevingswet;

- Bijdragen aan uniforme taakinvulling en teamontwikkeling door het delen van kennis en werkwijzen; - Houden van overzicht over de eigen werkvoorraad en het kunnen stellen van prioriteiten.

Tot slot:

Afhankelijk van je kennis- en werkervaring word je mogelijk betrokken bij procesverbeteringen door veranderende wet- en regelgeving (Wet Kwaliteitsborging, Omgevingswet). Hier wordt bij de sollicitatieprocedure niet op geselecteerd. 

De Eisen

  • Persoonlijk geschreven motivatie door de kandidaat. Deze dient verwerkt te zijn in het cv.

  • Afgeronde opleiding in de richting van bouwkunde of planologie.

  • Minimaal 3 jaar ervaring in de afgelopen 5 jaar met het werken bij een omgevingsdienst, uitvoeringsdienst of gemeentelijke organisatie.

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als Wabo Vergunningverlener.

  • Bouw en Woningtoezicht 1 (ABW1) en Ambtenaar Bouw en Woningtoezicht 2 (ABW2)

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare ervaring met projectmatig werken (plannen, organiseren en bewaken) in de afgelopen 3 jaar.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Onze adviseurs staan je graag persoonlijk te woord op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Je kunt jouw vraag alvast stellen via de contactpagina of kom terug op een ander tijdstip!
Opdracht Adviseur
Sluiten
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.