Begindatum:
1 jan 2025Einddatum:
1 jan 2026Uren per week:
8Publicatiedatum:
6 dec 2024Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.
Organisatie
Over de opdrachtgever, gemeente Oldebroek: De gemeente Oldebroek is volop in beweging! Met elkaar werken we aan een organisatie die aansluit bij de samenleving en de mogelijkheden van deze tijd. Samen werken aan een sterke en leefbare samenleving. Die samenleving geven we met elkaar vorm; inwoners en gemeente vanuit onze kernwaarden Dienstverlenend, Eigenaarschap, Verbindend, Flexibiliteit en Vakbekwaam. Het onlangs gerenoveerde gemeentehuis is modern ingericht en biedt alle voorzieningen die jij nodig hebt.
Dit ga je doen
- Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van een visie voor één van onze zoekgebieden voor wonen.
- Je onderhandelt, draagt zorg voor het opstellen van projectdefinities, planningen, projectrapportages en bestuurlijke afwegingskaders;
- Vanaf de initiatieffase tot de fase van realisatie stuur je op de beheersuitgangspunten, geld, organisatie, kwaliteit, informatie en tijd;
- Je anticipeert op ontwikkelingen in de verschillende projectfases en neemt tijdig maatregelen als prestatieafspraken dreigen niet te worden gehaald;
- Je adviseert over en regisseert inwonerparticipatie en interactie met projectbetrokkenen.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau richting ruimtelijke ordening en/of planologie;
2. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider gebiedsontwikkeling bij een gemeente;
3. Aantoonbare werkervaring met de visievorming voor woningbouwprojecten en de daarbij behorende het participatie proces (beschrijf separaat een voorbeeld in het cv);
4. Ervaring met het voeren van onderhandelingen en sluiten van (intententie)overeenkomsten.
Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider gebiedsontwikkeling toegespitst op stedenbouw in de afgelopen 5 jaar (beschrijf dit separaat met een voorbeeld in het cv) (30 punten);
6. Aantoonbare werkervaring als projectleider gebiedsontwikkeling in een vergelijkbare (plattelands)gemeente (+/- 25.000 inwoners) (20 punten);
7. Aantoonbare werkervaring als projectleider gebiedsontwikkeling met het voeren van onderhandelingen met diverse stakeholders waaronder het participatieproces voor inwoners (beschrijf separaat een voorbeeld in het cv) (15 punten);
8. Aantoonbaar werkervaring als adviseur van een gemeenteraad en het college van B&W (15 punten);
9. Aantoonbaar werkervaring met CAD-systemen, Photoshop, Powerpoint én Illustrator (10 punten);
10. Aantoonbare specialisatie richting stedenbouwkunde door middel van opleiding/cursus op minimaal hbo-niveau (10 punten).
Competenties
Naast onze kernwaarden Dienstverlenend, Eigenaarschap, Verbindend, Flexibiliteit en Vakbekwaam, vragen wij de volgende algemene competenties:
- Resultaatgericht;
- Accuraat;
- Zelfstandig;
- Verantwoordelijk;
- Integer.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Nee
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: 1 dag per week
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 19 december 2024 vanaf 09.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 18 december 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Voor de zzp'er
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
De opdrachtgever zal om een Geheimhoudingsverklaring vragen.
De Opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).