Raadhuisplein 1, 8096 CP Oldebroek, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
1 jul 2025Uren per week:
16 - 24Publicatiedatum:
30 nov 2024Let op: Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden.
Organisatie gemeente Oldebroek
De gemeente Oldebroek is volop in beweging! Met elkaar werken we aan een organisatie die aansluit bij de samenleving en de mogelijkheden van deze tijd. Samen werken aan een sterke en leefbare samenleving. Die samenleving geven we met elkaar vorm; inwoners en gemeente vanuit onze kernwaarden Dienstverlenend, Eigenaarschap, Verbindend, Flexibiliteit en Vakbekwaam. Het onlangs gerenoveerde gemeentehuis is modern ingericht en biedt alle voorzieningen die jij nodig hebt!
Team
Binnen team Ruimte, cluster Ruimtelijke ontwikkeling zoeken wij een projectleider gebiedsontwikkeling met minimaal 5 jaar relevante werkervaring. Binnen het cluster zijn op dit moment 25 medewerkers werkzaam die zich bezighouden met ruimtelijke ordening, duurzaamheid, grondbedrijf, projecten, economie, volkshuisvesting en recreatie en toerisme.
Opdracht
Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van een visie voor één van onze zoekgebieden voor wonen.
Je onderhandelt, draagt zorg voor het opstellen van projectdefinities, planningen, projectrapportages en bestuurlijke afwegingskaders;
Vanaf de initiatieffase tot de fase van realisatie stuur je op de beheersuitgangspunten:
geld, organisatie, kwaliteit, informatie en tijd;
Je anticipeert op ontwikkelingen in de verschillende projectfases en neemt tijdig maatregelen als prestatieafspraken dreigen niet te worden gehaald;
Je adviseert over en regisseert inwonerparticipatie en interactie met projectbetrokkenen.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau richting bouwkunde, geografie of RO;
2. Aantoonbaar minimaal 5 jaar werkervaring als projectleider gebiedsontwikkeling inde afgelopen 10 jaar bij een gemeente.
Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)
3. Aantoonbaar minimaal afgeronde opleiding op wo-niveau richting bouwkunde, geografie of RO (30 punten);
4. Aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring als projectleider gebiedsontwikkeling bij een vergelijkbare (plattelands)gemeente (tot 25.000 inwoners) (30 punten);
5. Aantoonbaar werkervaring als projectleider gebiedsontwikkeling voor gebiedsontwikkeling met woningen (benoem een voorbeeld incl. participatieproces, onderhandelingen stakeholders en sluiten overeenkomsten) (20 punten);
6. Aantoonbaar afgeronde cursus op het gebied van grondbeleid (20 punten).
Competenties
Naast onze kernwaarden dienstverlenend, eigenaarschap, verbindend, flexibiliteit en vakbekwaam,vragen wij de volgende algemene competenties:
- Resultaatgericht;
- Accuraat;
- Zelfstandig;
- Verantwoordelijk.
Functieschaal
Uurtarief maximaal €165,- (excl. Btw incl. reiskosten woon/werk).
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja, in overleg.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 13 december 2024 vanaf 09.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 12 december 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Voor de zzp'er
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
De opdrachtgever zal om een Integriteits- en Geheimhoudingsverklaring vragen.
De Opdrachtgever zal om een Uittreksel Handelsregister (KvK) vragen.
De Opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).