Projectleider Bedrijventerreinen

Raadhuisplein 1, 8096 CP Oldebroek, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 20-24 Gelderland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 jul 2025

Uren per week:

20-24

Publicatiedatum:

30 nov 2024

Let op: Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden.

Organisatie
De gemeente Oldebroek is volop in beweging! Met elkaar werken we aan een organisatie die aansluit bij de samenleving en de mogelijkheden van deze tijd. Samen werken aan een sterke en leefbare samenleving. Die samenleving geven we met elkaar vorm; inwoners en gemeente vanuit onze kernwaarden Dienstverlenend, Eigenaarschap, Verbindend, Flexibiliteit en Vakbekwaam. Het onlangs gerenoveerde gemeentehuis is modern ingericht en biedt alle voorzieningen die jij nodig hebt!

Opdracht
Als projectleider gebiedsontwikkeling bedrijventrein ben jij verantwoordelijk voor het opstellen van omgevingsvisies voor onze zoekgebieden werklocaties. Je hebt een leidende rol in de voorbereiding, planning en het opstellen van de omgevingsvisies. Daarbij zorg je voor een goede samenwerking tussen interne en externe partijen, zoals collega’s, bewoners, ondernemers en andere overheden.
- Je bent integraal verantwoordelijk voor het opstellen van omgeving visies voor onze zoekgebieden werklocaties.
- Je draagt zorg voor het opstellen van projectdefinities, planningen, projectrapportages en bestuurlijke afwegingskaders;
- Vanaf de initiatieffase tot de fase van realisatie stuur je op de beheer uitgangspunten: geld, organisatie, kwaliteit, informatie en tijd;
- Je anticipeert op ontwikkelingen in de verschillende projectfases en neemt tijdig maatregelen als prestatieafspraken dreigen niet te worden gehaald;
- Je adviseert over en regisseert inwonerparticipatie en interactie met projectbetrokkenen.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau richting bouwkunde, geografie of RO;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als projectleider ruimtelijke ontwikkeling bij een gemeente.

Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)
3. Aantoonbaar afgeronde opleiding op wo-niveau richting bouwkunde, geografie of RO (20 punten);
4. Aantoonbaar minimaal 5 jaar werkervaring binnen het werkveld van bedrijventerreinen en gebiedsontwikkeling (beschrijf hiervan separaat een voorbeeld in het cv) (30 punten);
5. Aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring als projectleider met het opstellen van planning, begroting en de daarmee samenhangende verantwoording (beschrijf separaat een voorbeeld in het cv) (30 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met actieve grondpolitiek (besluitvorming omtrent de aankoop van grond door de overheid) (20 punten).

Competenties
- Resultaatgericht
- Accuraat
- Zelfstandig
- Verantwoordelijk
- Integer
- Schakelvermogen (flexibiliteit);
- Samenwerkingsgericht;
- Politiek bestuurlijke sensitiviteit.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Nee
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 16 december 2024, 09.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 13 december 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • De opdrachtgever zal om een Geheimhoudingsverklaring vragen.

  • De Opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.