Raadhuisplein 1, 8096 CP Oldebroek, Nederland
Let op: Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden.
Organisatie
Over de opdrachtgever, H2O:
H2O is een samenwerkingsverband tussen de gemeenten Hattem, Heerde en Oldebroek en hebben in dat kader een gezamenlijke visie. Met deze visie wordt richting en invulling gegeven aan een robuuste en beheersbare informatievoorziening voor de H2O gemeenten, met als doel: een geharmoniseerd applicatielandschap op basis van generieke processen. Naast de uitvoering van een aantal grootschalige projecten, waarbij de kernapplicaties en de datadistributie opnieuw worden aanbesteed en geïmplementeerd, wordt ook stevig gebouwd aan de organisatie-inrichting van de informatievoorziening en de IT-governance.
Opdracht
Binnen dit samenwerkingsverband is een nieuw Zaaksysteem aanbesteed. Dit systeem wordt de komende jaren geïmplementeerd. De implementatiefase is inmiddels gestart.Voor deze fase zoeken we Functioneel beheerder Djuma die verantwoordelijk is voor de inrichting van het zaaksysteem en dit af te stemmen op de behoeften van de drie gemeenten.Als Functioneel beheerder Djuma draag je zorg voor de inrichting van het zaaksysteem en ben je verantwoordelijkheid voor bijbehorende applicaties zoals elektronische handtekeningen, anonimiseringstool en koppelingen met onze backofficesystemen.
Concreet houd jij je bezig met:
Applicaties aanpassen naar de wensen van de drie organisatie binnen de vastgestelde kaders;
Autorisatiebeheer;
De informatievoorziening voor de drie gemeenten verbeteren;
Adviseren over huidige en toekomstige ontwikkelingen;
Regulier beheer van de reeds opgeleverde en in beheer genomen onderdelen van het systeem.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van ICT;
2. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het inrichten van een zaaksysteem;
3. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het beheer van een zaaksysteem;
4. Aantoonbare werkervaring op het gebied van informatiebeheer in de afgelopen 5 jaar binnen een gemeentelijke instelling;
5. Uurtarief maximaal € 85,00 exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk.
Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)
6. Aantoonbare werkervaring met / kennis van zaaksysteem Djuma (25 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met / kennis van I-navigator (25 punten);
8. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar op het gebied van Informatiebeheer binnen een gemeentelijke instelling (40 punten);
9. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het opstellen van werkinstructies (10 punten).
Competenties
De competenties en de kennis, expertise en ervaringen worden getoetst tijdens het gesprek. Naast het voldoen aan onze kernwaarden, Dienstverlenend, Eigenaarschap, Verbindend, Flexibel en Vakbekwaam, vragen wij de volgende competenties:
- Zelfstandig;
- Zorgvuldig;
- Communicatief vaardig;
- Analytisch;
- Resultaatgericht.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8/9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Werdagen en -tijden in overleg
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 7 november 2024 vanaf 14:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 5 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Voor de zzp'er
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
De opdrachtgever zal om een Geheimhoudingsverklaring vragen.
De Opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).