Communicatieadviseur

Raadhuisplein 1, 8096 CP Oldebroek, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€95 gemiddeld 32 uur per week; bij verlenging is mogelijk sprake van afschaling uren Gelderland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

gemiddeld 32 uur per week; bij verlenging is mogelijk sprake van afschaling uren

Publicatiedatum:

13 nov 2024

Let op: Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden.

Organisatie
De gemeente Oldebroek is volop in beweging! Met elkaar werken we aan een organisatie die aansluit bij de samenleving en de mogelijkheden van deze tijd. Samen werken aan een sterke en leefbare samenleving. Die samenleving geven we met elkaar vorm; inwoners en gemeente vanuit onze kernwaarden Dienstverlenend, Eigenaarschap, Verbindend, Flexibiliteit en Vakbekwaam. Het onlangs gerenoveerde gemeentehuis is modern ingericht en biedt alle voorzieningen die jij nodig hebt!

Opdracht
Cluster Communicatie maakt onderdeel uit van team Bedrijfsvoering en bestaat uit drie adviseurs, twee communicatiemedewerkers en een webregisseur. Vanwege extra (communicatie)opgaven op het gebied van woningbouw/ gebiedsontwikkeling zoeken wij tijdelijk een communicatieadviseur. Als communicatieadviseur houd je je bezig met het geven van communicatieadviezen op onze woningbouwopgaven/ opgaven voor gebiedsontwikkeling. Je gaat onder andere het volgende doen:
- Opstellen van een communicatieplan voor onze zoekgebieden (waaronder nieuwe bedrijventerreinen);
- Opstellen van webpagina’s over onze woningbouwopgaven/ opgaven voor gebiedsontwikkeling;
- Het organiseren van inwoners-participatie rondom onze opgaven voor gebiedsontwikkeling;
- Het redigeren van onze nota Grondbeleid;
- Onderhouden van contacten met externe partijen, zoals maatschappelijke organisaties en inwoners;
- Regisseren en uitwerken van communicatiecampagnes;
- Oppakken van diverse, adhoc werkzaamheden, je trekt hierin samen op met de collega’s van team Ruimte.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van Communicatie of Marketing;
2. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als Communicatie Adviseur;
3. Uurtarief maximaal € 95,00 exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk;
4. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar binnen een gemeente.

Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als Communicatie Adviseur (35 punten);
6.  Aantoonbare werkervaring in het adviseren op strategisch, tactictisch en operationeel gebied (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv) (10 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met het organiseren en verzorgen van evenementen waaraan verschillende doelgroepen, zoals inwoners en bedrijven, deelnemen (20 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met evenementen met betrekking tot woonopgaven (20 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met / kennis van Wordpress (15 punten).

Competenties
- Creatief
- Mondeling en schriftelijke vaardig
- Bestuurlijk sensitief

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: werkdagen- en tijden in overleg. Ook enkele avonden.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 22 november 2024 vanaf 09.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 21 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • De opdrachtgever zal om een Geheimhoudingsverklaring vragen.

  • De Opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl of met Britt Emmen via 06 25 34 02 02 / britt.emmen@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Opdrachtadviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdrachtadviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.