Medior Juridisch Adviseur Bouw

ODRA

Molenstraat 19, 4701 JL Roosendaal, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen limieten 32 - 36 Noord-Brabant

Begindatum:

1 mei 2024

Einddatum:

31 okt 2024

Uren per week:

32 - 36

Publicatiedatum:

26 mrt 2024

Opdracht omschrijving
Voor de afdeling Juridische handhaving en advies zoeken wij een Medior Juridisch Adviseur Bouw voor de tijdelijke versterking van het team.

Het begin van je werkdag start je met een kop koffie (of thee) in ons nieuwe kantoor. Daarna neem je samen met je collega’s de nieuw binnen gekomen zaken door, verdelen jullie het werk en sparren over inhoudelijke vragen. Je duikt je mailbox in en beantwoordt wat mailtjes, om daarna te vertrekken naar een overleg met één van de partners om te adviseren over een juridische kwestie rondom een woningbouwproject in de omgeving van een drukke verkeersweg. Weer terug op je plek, beoordeel je risico´s, verbeter- en/of knelpunten in lopende zaken. In de middag sluit je aan bij een multidisciplinair project, waarbij je een bijdrage levert vanuit de juridische invalshoek om vervolgens aan het einde van de dag informeel met je collega te overleggen over vragen die zij heeft over een aanvraag.

Spreekt een ochtend/dag als dit jou aan? Wij zoeken een ervaren Jurist Bouw die op zoek is naar een uitdagende werkomgeving en gewend is om op diverse niveaus gevraagd én ongevraagd advies te geven, altijd op weg naar een passende oplossing. 

Wat ga je doen?

  • zaken behandelen op het gebied van handhaving en vergunningverlening. Je aandachtsgebied is bouw (o.a. bezwaar, voorlopige voorziening en beroep, inclusief vertegenwoordiging bij gerechtelijke instanties);

  • ODRA-partners en collega’s adviseren over juridische vraagstukken. Daarvoor onderhoud je contacten met partijen/belanghebbenden en zorg je voor afstemming;

  • signaleren van risico´s, verbeter- en/of knelpunten;

  • deelnemen aan multidisciplinaire projecten waarbij je een bijdrage levert vanuit de juridische invalshoek;

  • je bent sparringpartner voor collega’s en treedt op als vraagbaak.

Wat je kunt en kent

Je hebt..

  • een afgeronde relevante juridische HBO of WO opleiding

  • minimaal 2 jaar relevante werkervaring

  • ervaring met het behandelen van zaken op het vakgebied bouw

  • gevoel voor belangen van betrokken partijen, kan deze op hun waarde schatten en daarnaar handelen

Je bent..

  • een teamspeler, iemand die nadrukkelijk bijdraagt aan de ontwikkeling van het team en de organisatie als geheel

  • stressbestendig en in staat zaken goed te doorgronden

  • in staat om juridische kaders en inhoudelijke juridische aspecten adequaat te vertalen in (proces)stukken en resultaten

  • zowel mondeling als schriftelijk communicatief vaardig en accuraat

  • zelfstandig in het afhandelen van zaken

Meer weten over ODRA?
Neem dan een kijkje op onze website. Voor meer informatie over de functie, neem contact op met Madeleine Gieben (Teamleider Juridische Handhaving en Advies), via 06 – 10173048. Voor vragen over de opdracht of werken bij ODRA kun je contact opnemen met Mascha Peters, Senior HR-medewerker, via 06-12388507. 

Op deze opdracht zijn de inkoopvoorwaarden van ODRA van toepassing. We zijn in contact met een voorkeurskandidaat.

Wat ga je doen?

  • zaken behandelen op het gebied van handhaving en vergunningverlening. Je aandachtsgebied is bouw (o.a. bezwaar, voorlopige voorziening en beroep, inclusief vertegenwoordiging bij gerechtelijke instanties);

  • ODRA-partners en collega’s adviseren over juridische vraagstukken. Daarvoor onderhoud je contacten met partijen/belanghebbenden en zorg je voor afstemming;

  • signaleren van risico´s, verbeter- en/of knelpunten;

  • deelnemen aan multidisciplinaire projecten waarbij je een bijdrage levert vanuit de juridische invalshoek;

  • je bent sparringpartner voor collega’s en treedt op als vraagbaak.

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 mei 2024 tot en met 31 oktober 2024 voor 32 - 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.

Wensen

conform profiel

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.