thumbnail
thumbnail

Planoloog

Nijkerk

Kolkstraat 27, 3861 AK Nijkerk, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€100
32 tot 36 Gelderland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

32 tot 36

Publicatiedatum:

14 mrt 2023

Organisatie
Nijkerk is een mooie middelgrote gemeente, centraal in Nederland, met de mooie natuur van de Veluwe om de hoek en de levendigheid van de Randstad voor de deur. Een dynamische gemeente met ruim 44.000 inwoners verdeeld over de kernen Nijkerk, Hoevelaken en Nijkerkerveen. Samen met ongeveer 350 collega’s zetten we ons dagelijks in om ervoor te zorgen dat wonen, werken, ondernemen en recreëren in onze gemeente prettig, sociaal, veilig en toekomstbestendig is.

Je wordt regelmatig uitgedaagd om het beste uit jezelf te halen. De combinatie van betrokken collega’s, inhoudelijke vakkennis en ontwikkelmogelijkheden zorgen voor een fijne werkplek. Persoonlijke groei en teamontwikkeling is belangrijk. Dat betekent dat we ondernemen, kritische vragen stellen en onszelf willen verbeteren. Korte lijnen, prettige communicatie en veel vrijheid, dat typeert ons.

Gemeente Nijkerk is een sociale werkgever die investeert in een goede balans tussen werk en privé en jouw ontwikkeling. Herken je je in de kernwaarden eigenaarschap, verantwoordelijkheid, vertrouwen en eigen kracht, dan ben je van harte welkom om te solliciteren. Als gemeente faciliteren we initiatieven vanuit de samenleving en zoeken we de samenwerking zowel lokaal als regionaal. Werk je bij ons, dan ben je een zelfstandige, ondernemende en flexibele professional.

Opdracht
Je gaat als senior planoloog aan de slag bij het team Planvorming. Dit team bestaat uit  planologen, een jurist omgevingsrecht, een stedenbouwkundige, medewerker fysieke leefomgeving en ondersteunende medewerkers.

Wat ga je doen?

  • Je behandelt concrete verzoeken die betrekking hebben op het bouwen en het gebruik van gronden in de fysieke leefomgeving.

  • Je ondersteunt initiatiefnemers bij hun verzoek, overlegt met belanghebbenden, andere overheden en adviseert het gemeentebestuur over concrete verzoeken.

  • Je werkt mee aan het opstellen en begeleiden van plannen voor de fysieke leefomgeving. Denk hierbij aan bestemmingsplannen en ruimtelijke onderbouwingen, maar ook afwijkingsprocedures en (planologische) adviezen en voert alle overige werkzaamheden uit die nodig zijn voor de ruimtelijke onderbouwing en de ruimtelijke procedure.

  • Je werkt integraal aan een diversiteit van beleidsopgaven voor de fysieke leefomgeving, waartoe het uitvoeren van planologisch onderzoek en het leveren van vakinhoudelijke kennis en expertise in gemeentelijke projecten. Een uitdaging voor het team is zeker de invoering van de op handen zijnde nieuwe omgevingswet.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten; Ditzelfde geldt voor een laptop (deze mag niet ouder zijn dan 2019);
2. Uurtarief maximaal € 100,- exclusief BTW, inclusief reiskosten woon- werverkeer en fee Flextender;
3. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau op het gebied van Planologie, (sociale) Geografie, MCD, MRE, bestuurs- of RO-recht;
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van Ruimtelijke Ordening.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Kandidaat is beschikbaar per maandag 3 april 2023 (10 punten);
6. Aantoonbare kennis van ruimtelijke ordening, zoals van de Wro/Bro, de Wabo en het Bor en het Bouwbesluit (20 punten);
6. Minimaal 8 jaar aantoonbare werkervaring bij, of in opdracht van, een overheidsorganisatie (20 punten);
7. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring binnen her ruimtelijk domein (20 punten);
8. Aantoonbare Werkervaring met opstellen, begeleiden en adviseren Ruimtelijke plannen en bovengenoemde werkzaamheden ( 30 punten).

Competenties

-      Communicatief

-      Teamplayer

-      Zelfstandig

-      Analytisch  

Functieschaal 
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg; ma – di – wo – do – vr (hybride werken is mogelijk).

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 28 maart 2023. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 27 maart 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • De gemeente vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken. Uitzend/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten; Ditzelfde geldt voor een laptop (deze mag niet ouder zijn dan 2019).

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 of per mail via britt.emmen@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met een van onze opdracht adviseurs.
Opdracht Adviseur
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Planoloog die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.