Stadsmarketeer

Stadsplein 1, 3431 LZ Nieuwegein, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
100 16 Utrecht

Begindatum:

2 jun 2025

Einddatum:

1 dec 2025

Uren per week:

16

Publicatiedatum:

8 mei 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Organisatie
Nieuwegein is een jonge, levendige stad met historische accenten. Een complete stad met veel ruimte en groen, uitstekende voorzieningen en moderne woningen. Nieuwegein ligt centraal gelegen en heeft eigen aansluitingen op de doorgaande autowegen A27, A2 en A12 en beschikt over efficiënt openbaar vervoer, waaronder een sneltramverbinding met de buurgemeenten IJsselstein en Utrecht. In deze complete stad ligt voor de Gemeente Nieuwegein ook een taak in het verduurzamen van de stad.

Omschrijving van de opdracht
Onze stadsmarketeer zet zich in om Nieuwegein op de kaart te zetten. Door alles wat er te zien en te doen is te promoten en goed vindbaar te maken. Zij doet dit natuurlijk niet alleen, maar werkt samen met iedereen die Nieuwegein een fijne plek maakt om te recreëren. Omdat onze stadsmarketeer met zwangerschapsverlof gaat, zoeken wij een vervanger voor de periode van 1 juni tot en met 30 november 2025.

Deze vervanger gaat de volgende taken oppakken:

  • Coördineren reguliere activiteiten stadsmarketing: stakeholdermanagement, organisatie netwerkbijeenkomsten, website en social media kanalen;

  • Regionale afstemming: Routebureau, Visit Utrecht Region;

  • Coördineren van diverse projecten en evenementen, zoals Nieuwegein Eeuwenoud, 80 Jaar Vrijheid, Licht op Noorderveld, Open Monumentendag en de Nieuwjaarsbijeenkomst;

  • Bijdragen aan de ontwikkeling van het Omgevingsprogramma Vrije Tijd;

  • Opzetten van de LinkedIn pagina voor Stadsmarketing Nieuwegein;

  • Actualiseren van het Buitenmuseum-boekje.

De stadsmarketeer wordt ondersteund door een medewerker Cultuur, Recreatie en Stadsmarketing en maakt deel uit van de vakgroep Gezondheid en Vrije Tijd.

Vereisten / knock-outcriteria

  1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als stadsmarketeer of direct vergelijkbaar binnen een gemeente;

  2. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal MBO-4;

  3. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)

  1. Een aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding (25 punten);

  2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als stadmarketeer of direct vergelijkbaar binnen een gemeente (35 punten);

  3. Aantoonbare werkervaring met projectmatig werken en organiseren (20 punten);

  4. Aantoonbare werkervaring met commerciële communicatie en bewoners participatie van uit een gemeente (20 punten).

Competenties

  • Uitstekende communicatieve vaardigheden

  • Netwerken en samenwerken

  • Projectmatig werken en organiseren

Functieschaal
Het uurloon is max 100 euro. Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg en flexibel.

Planning
De fysieke gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 20 mei 2025 tussen 09:00 uur en 13:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 16 mei 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Overige informatie

  • De aanbestedende dienst vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Akkoord met een SROI regeling in de overeenkomst m.b.t. Social Return.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.

  • Indien u beschikt over een G-rekening, zal 25% op deze rekening worden gestort. Indien u geen SNA certificaat kunt overleggen zal er 55% op de G-rekening worden gestort.

  • Indien u niet beschikt over een G-rekening, moet er per kwartaal een verklaring van betalingsgedrag van de Belastingdienst worden overlegt.

Uitvoeringsvoorwaarde:
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente Nieuwegein mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Gemeente Nieuwegein. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.