Omgevingsmanager vluchtelingenlocaties

Nieuwegein

Stadsplein 1, 3431 LZ Nieuwegein, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 24 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 dec 2025

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

28 nov 2024

Organisatie
Nieuwegein is een jonge, levendige stad met historische accenten. Een complete stad met veel ruimte en groen, uitstekende voorzieningen en moderne woningen. Nieuwegein ligt centraal gelegen en heeft eigen aansluitingen op de doorgaande autowegen A27, A2 en A12 en beschikt over efficiënt openbaar vervoer, waaronder een sneltramverbinding met de buurgemeenten IJsselstein en Utrecht. In deze complete stad ligt voor de Gemeente Nieuwegein ook een taak in het verduurzamen van de stad.

Opdracht
Als omgevingsmanager werk je met verschillende bewoners- en ondernemersgroepen binnen de verkenning en realisatie van een opvanglocaties en flexwoningen voor asielzoekers/vluchtelingen  in Nieuwegein. Je inventariseert wensen en belangen van de omgeving door op verschillende manieren in gesprek te gaan. Je brengt concrete eisen, wensen en randvoorwaarden vanuit alle (omgevings)partijen in bij het projectteam en zorgt ervoor dat project- en omgevingsbelangen goed op elkaar afgestemd en ingevuld worden. Je bent verantwoordelijk voor het omgevingsmanagement, organiseert en leidt mede bewonersavonden en werkgroepen, luistert goed en inventariseert de wensen en belangen van alle betrokken partijen. Je adviseert projectleiders en bestuurders over onderwerpen waarbij participatie van belang is.

Samen met het lokale maatschappelijk veld, vrijwilligers(organisaties), de opvanglocaties en gemeente stel je een programma samen waardoor asielzoekers, vluchtelingen en ontheemden zich welkom voelen in Nieuwegein en sneller hun weg weten te vinden in onze stad. Dit doe je uiteraard niet zonder de mensen over wie het gaat er bij te betrekken. Je weet daarbij van doorpakken en zorgt ook voor een snelle implementatie van het programma.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Beschikbaar per 16 december 2024;
2. Bereid te werken in de avond en in de weekenden indien nodig;
3. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
4. Goede beheersing van de Engelse taal.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Aantoonbare werkervaring als Omgevingsmanager in het maatschappelijk veld (30 punten);
6. Aantoonbare kennis van en werkervaring met asielzoekers, vluchtelingen én Oekraïense ontheemden (30 punten);
7. Aantoonbare kennis van en werkervaring met bewonersavonden en omgevingsmanagement met betrekking tot asiel/vluchtelingenproblematiek (benoem dit duidelijk in het cv) (40 punten);

Competenties

  • Zelfstandig kunnen werken;

  • Proactieve houding;

  • Politieke sensitief;

  • Verbinder;

  • Digitaal vaardig;

  • Sociaal vaardig;

  • Flexibel;

  • Benaderbaar;

  • Positief ingesteld.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10/11. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg.

Planning
De digitale gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 12 december 2024 tussen 14 uur en 16.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 11 december 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • De aanbestedende dienst vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Akkoord met een SROI regeling in de overeenkomst m.b.t. Social Return.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.

    • Indien u beschikt over een G-rekening, zal 25% op deze rekening worden gestort. Indien u geen SNA certificaat kunt overleggen zal er 55% op de G-rekening worden gestort.

    • Indien u niet beschikt over een G-rekening, moet er per kwartaal een verklaring van betalingsgedrag van de Belastingdienst worden overlegt.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.