Laan van Puntenburg 100, 3511 ER Utrecht, Nederland
Begindatum:
1 jan 2025Einddatum:
31 dec 2026Uren per week:
24Publicatiedatum:
14 nov 2024Omschrijving van de opdracht
Startdatum: 06-01-2025
Einddatum: 31-12-2025
Locatie: Utrecht
Uiterlijk aanbieden: 18-11-2024 09:00 uur
Selectiegesprekken: zo snel mogelijk
Maximum tarief*: €75,-
*Let op: Bovenstaand tarief is een max. all-in uurtarief (incl. o.a. reiskosten, faciliteiten, eventuele vergoedingen en de fee(s) voor onze contractmanager FastFlex, excl. btw). Het tarief weegt mee in het selectieproces.
Dit ga je doen
Je levert als trainer (‘leerbegeleider’) voor Klantenservice een belangrijke bijdrage in de ontwikkeling van onze collega’s. Jouw opdracht als trainer is het optimaal faciliteren van de Klantadviseurs in zijn leer- en ontwikkelproces. Je pakt hierin nadrukkelijk een begeleidende en coachende rol met jouw didactische vaardigheden en expertise. Wij zorgen ervoor dat inhoudelijk wordt geprofessionaliseerd op de leertrajecten.
De nadruk bij de begeleiding van deelnemers ligt op het versterken van communicatieve vaardigheden en oplossingsvaardigheden in plaats van op inhoudelijke kennis. Door het stellen van de juiste vragen en minder te doceren, bevorder je zelfstandigheid én eigen verantwoordelijkheid van de deelnemer bij het leren. Dit doe je, op proactieve wijze, in goed contact met je omgeving (collega´s, teammanagers en planning), wat noodzakelijk is voor een goede rolvervulling.
Dankzij jouw expertise in leren ben jij van onschatbare waarde…:
Bij het uitvoeren van de leerinterventies
Bij het continu doorontwikkelen van onze leerinterventies door nauwe samenwerking met onze leeradviseurs/opleidingskundigen
Door de verbindende factor te zijn tussen het NS Leercentrum en NS Klantenservice waar het gaat om het ontwikkelen van klantadviseurs.
Hier ga je werken
NS Leercentrum is een onderdeel van HR binnen de NS-groep. We leveren een breed scala aan producten en diensten. Voorbeelden hiervan zijn bedrijfsspecifieke opleidingstrajecten, advisering m.b.t. opleiden, andere vormen van performance-ontwikkeling en ontwikkeling van opleidingen en leerinstrumenten. NS Leercentrum is één van de grootste bedrijfsopleidingenorganisaties in Nederland. Je werkt voornamelijk in Utrecht.
Dit zijn de eisen
Een afgeronde hbo opleiding in richting van opleidingskunde of vergelijkbaar
Aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring met het trainen en coachen van mensen in leertrajecten
Kennis en ervaring met trainen van klantenservicemedewerkers is een pre
Flexibele, leergierige instelling en goed reflectievermogen
Verbindend, proactieve houding, gastvrij en vakkundig
Het monitoren van voortgang en eventuele belemmering hierop van deelnemers en dit proactief bespreekbaar maken
Bereidheid zich aan leerdoelen van het lesplan te houden en zorgen dat de voortgang van cursisten goed verwerkt wordt in overdrachtsdocumentatie
Focus op het versterken van communicatieve vaardigheden en oplossingsvaardigheden van deelnemers in plaats van op inhoudelijke kennis
Bevorderen van leren, zelfstandigheid en eigen verantwoordelijkheid door het stellen van de juiste vragen, in plaats van zelf te doceren
Vaardigheden in het zelfstandig werken met digitale hulpmiddelen zoals MS Teams en Mijn Leerportaal
Ervaring met de dynamiek van een klantenservice is een pre
Op NS kun je rekenen
Werken bij NS betekent dat jij hét verschil kunt maken in de wereld van duurzame mobiliteit. Jij helpt mee om Nederland bereikbaar te houden, voor iedereen. Bij NS krijg je veel vrijheid. We beloven je dat geen dag hetzelfde is. De kernwaarden van NS zijn open en betrouwbaar. Wij gaan voor resultaat en willen vooruit.