thumbnail
thumbnail

Support Engineer

Laan van Puntenburg 100, 3511 ER Utrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€80
36 Utrecht

Begindatum:

1 apr 2023

Einddatum:

31 mrt 2024

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

16 mrt 2023

Inhuuropdracht

Functie/Opdracht: Werkplekbeheerder
Locatie: Utrecht / Thuiswerken

Startdatum: 01-04-2023
Einddatum: 31-03-2024

Optie op verlenging: Ja
Uren per week: 36
Uiterlijk aanbieden voor: 20-03-2023 17:00 uur
Selectiegesprekken zijn op: in week 12/13
Maximum tarief: € 80,00
Let op: Bovenstaand maximum tarief is een maximaal all-in uurtarief, dus inclusief o.a. reiskosten en eventuele vergoedingen en inclusief de fee(s) voor onze contractmanager FastFlex. Het door jou aangeboden tarief is bepalend bij de selectie van kandidaten en is indicatief, dit houdt in dat NS nog onderhandelt over tariefsverlaging.
___________________________________________________________________________________________________

Dit ga je doen
Als werkplekbeheerder ga je het volgende doen:

Je werkzaamheden en verantwoordelijkheden:

  • Oplossen van vragen en problemen van IT-ers binnen de NS die gebruik maken van het NS ontwikkelplatform.

  • Uitvoeren van gebruikers- en (functioneel) beheer op basis van standaard werkinstructies voor alle producten binnen het NS ontwikkelplatform.

  • Kennis opbouwen en onderhouden betreffende de producten in het NS ontwikkelplatform.

  • Verantwoordelijk voor uitvoering van Incident, Problem en Change Management; analyses, post-mortems, communicatie en aansturen van oplosgroepen.

  • Licentiemanagement; contact met leveranciers, engineers en interne partijen.

  • Testen nieuwe software releases;

  • Uitrollen nieuwe software releases op het materieel middels de servicelaptop

  • Ondersteunen gebruikers in de omgang met de servicelaptop

  • Zorg dragen voor een juiste inzet en inrichting van de servicelaptop


Hier ga je werken
Bij Treindigitalisering komen de werelden van IT, data, engineering en operatie bij elkaar. Treinen beschikken over steeds meer IT, OT en IoT-voorzieningen waarmee data opgehaald kan worden over de status en conditie van materieel en waarmee de operatie van de trein aangestuurd kan worden. NS optimaliseert haar bedrijfsvoering continue door meer en relevante digitale diensten van- en naar treinen aan te bieden. Voorbeelden hiervan zijn de door data-gedreven aanpak voor onderhoud, digitaliseren van inspecties, maar ook innoveren en leren van automatische besturing van de trein.
Het team Rolling Stock Software Desk – Platform & Services van het cluster Software en Platform draagt zorg voor het op een gecontroleerde manier uitrollen van software op het materieel. Hiervoor wordt gebruik gemaakt van een Service Laptop die gebruikt wordt in het materieel onderhoud welke wordt beheerd met het Symantec Management Platform (SMP). De gebruikers populatie groeit evenals de hoeveelheid software en compliciteit die via dit platform wordt gemanaged.

Dit zijn de eisen
• Een afgeronde mbo-opleiding in de richting van ICT;
• Minimaal 3 jaar ervaring als Helpdesk of Support Engineer;
• Kennis van en ervaring met ITIL (Servicedesk/Servicesupport). Certificaat is een pré;
• Sterke communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels;
• Je bent in staat om zowel zelfstandig als in teamverband te werken en je bent accuraat.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met een van onze opdracht adviseurs.
Opdracht Adviseur
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Support Engineer die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.