Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

HR Adviseur

Laan van Puntenburg 100, 3511 ER Utrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€80 36 Utrecht

Begindatum:

2 dec 2024

Einddatum:

1 aug 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

21 okt 2024

Startdatum: 02-12-2024
Einddatum: 01-08-2025
Locatie: Eindhoven/Thuiswerkplek. 
Uiterlijk aanbieden: donderdag 24-10-2024 om 09:00 uur. 
Selectiegesprekken: in week 44. 
Maximum tarief*: €80-, 
*Let op: Bovenstaand tarief is een max. all-in uurtarief (incl. o.a. reiskosten, faciliteiten, eventuele vergoedingen en de fee(s) voor onze contractmanager FastFlex, excl. btw). Het tarief weegt mee in het selectieproces.

Dit ga je doen
NS is in transitie, waarin we binnen een kleinere, wendbare organisatie slimmer en effectiever samenwerken, meer durven en veranderbereid zijn. HR binnen NS is zelf ook in transitie naar een vernieuwd HR-dienstverleningsmodel. De basis van dit model is klik, bel en ontmoet. Managers en medewerkers kunnen via een online HR portaal informatie opzoeken en zaken snel online regelen. Via casebeheer krijgen zij via het HR portaal snel antwoord op complexere vragen.

In deze tijdelijke rol ga je aan de slag voor HR team Zuid Midden (werkzaam vanuit Eindhoven) met een vast werkgebied en ben je aanspreekpunt voor managers en medewerkers. Je draagt zorg voor het beantwoorden van vragen en adviseren van medewerkers en managers binnen alle domeinen van het HR vak, zoals o.a. performancemanagement en consequentiemanagement die binnenkomen tijdens een bereikbaarheidsdienst. In de overgang naar een vernieuwd HR dienstverleningsmodel verandert er veel. Zowel voor managers en medewerkers als voor HR zelf. Jij zorgt er samen met collega’s voor dat we verder optimaliseren en continue verbeteren. Zowel in gebruik van het HR portaal als ook in onze processen.

Vragen die niet via het HR-Portaal beantwoord kunnen worden, pak jij meteen op via ons systeem Servicenow. Je maakt een snelle diagnose en beslist hoe de vraag of case de aandacht krijgt die het verdient en tegelijkertijd snel en professioneel wordt behandeld. Je geeft dit advies digitaal, telefonisch of via een live afspraak; klik, bel en ontmoet. Samen met je collega's werken we blended; thuis, op locatie of op kantoor.

Mede dankzij jouw ervaring en daadkrachtige persoonlijkheid ben jij van onschatbare waarde bij het:

  • Direct te woord staan van managers en medewerkers met hun (individuele of team) HR-vragen door jouw brede HR ervaring. Managers ondersteunen bij hun vragen op het gebied van functioneren (inclusief doorlopen van verbetertrajecten), maar ook regorganisaties mee begeleiden zijn voor jou geen enkel probleem;

  • Het zorgen voor een adequate behandeling van vragen en cases met daarbij een helder advies en correctie vastlegging in het systeem Servicenow;

  • Ondersteunen en optimaliseren van diverse HR processen;

  • Signaleren van ontwikkelingen en ideeën naar de HR-collega’s om zo hierin een bijdrage leveren ter professionalisering van ons HR-dienstverleningsmodel;

  • Betrouwbare partner zijn in het HR Team waarvoor je werkt.

Hier ga je werken
Je gaat werken voor de HR team van regio Zuid Midden (standplaats Eindhoven) die een groot werkgebied bedient met zowel operationele afdelingen als ook stafafdelingen (o.a. IT, Security, Legal en Risk). Indien nodig kun je bijspringen bij andere HR teams als het werk daarom vraagt. De dynamiek in het team is groot en jouw bijdrage betekent dat we een sterk en goed doorlopend team kunnen neerzetten in de transitie naar een vernieuwd dienstverleningsmodel.

Dit zijn de eisen

  • Je hebt een afgeronde hbo-opleiding (bij voorkeur in de richting van HR); 

  • Je hebt tenminste 4 tot 5 jaar ervaring op gebied van consequentie management en performance management binnen HR; 

  • Je bent gewend om in een grote, complexe organisatie (minimaal 5000 plus werkplekken) te werken; 

  • Je hebt ervaring met zowel staf als operationele afdelingen; 

  • Je bent flexibel om ander werk te verrichten dan in eerste instantie de bedoeling is; 

  • Je bent op de woensdag en vrijdag beschikbaar om te werken; 

  • Je bent een pro-actieve en prettige gesprekspartner voor het management en medewerkers;

  • Je schakelt snel en zorg dat iedereen op een juiste manier tijdig wordt geadviseerd en verder kan in de dagelijkse operatie;

  • Je bent een betrouwbare en zelfstandige collega die gaat voor het teamresultaat en een blik heeft op continue verbeteren;

  • Ervaring met het werken in een HR-Dienstverleningsmodel is een pre, evenals ervaring met een systeem als Servicenow.

Op NS kun je rekenen
Werken bij NS betekent dat jij hét verschil kunt maken in de wereld van duurzame mobiliteit. Jij helpt mee om Nederland bereikbaar te houden, voor iedereen. Bij NS krijg je veel vrijheid. We beloven je dat geen dag hetzelfde is. De kernwaarden van NS zijn open en betrouwbaar. Wij gaan voor resultaat en willen vooruit.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl of met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.