thumbnail
thumbnail

Functioneel Applicatie Beheerder

Laan van Puntenburg 100, 3511 ER Utrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€80
36 Utrecht

Begindatum:

6 feb 2023

Einddatum:

5 aug 2026

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

24 jan 2023

Inhuuropdracht

Functie/Opdracht: Functioneel Applicatie Beheerder
Locatie: Utrecht / Thuiswerken

Startdatum: 06-02-2023
Einddatum: 05-08-2023

Optie op verlenging: Ja
Uren per week: 36
Uiterlijk aanbieden voor: 27-01-2023 17:00 uur
Selectiegesprekken zijn op: in week 5
Maximum tarief: € 80,00
Let op: Bovenstaand maximum tarief is een maximaal all-in uurtarief, dus inclusief o.a. reiskosten en eventuele vergoedingen en inclusief de fee(s) voor onze contractmanager FastFlex. Het door jou aangeboden tarief is bepalend bij de selectie van kandidaten en is indicatief, dit houdt in dat NS nog onderhandelt over tariefsverlaging.

Dit ga je doen
NS zoekt een collega die tijdelijk meedraait in het functioneel (applicatie)beheerteam dat contactcenterdienstverlening levert aan NS Klantenservice. Met en voor de zogenoemde business- en IT teams werken we aan instandhouding, verbetering en doorontwikkeling van de IT-functionaliteit die nodig is om de reiziger in contact te brengen met onze klantadviseurs.
De komende tijd staan we voor de uitdaging om een nieuwe Omnichannel Multichannel Platform te implementeren én tot het moment van livegang de bestaande applicaties optimaal beschikbaar te houden.
Met de kennis die jij meebrengt ondersteun je de NS collega’s bij het beheren van de bestaande applicaties en de dagelijkse operationele processen.
Belangrijke taken en verantwoordelijkheden zijn:

  • in goed contact zijn met de interne klanten; je weet wat voor hen belangrijk is als het gaat over het gebruik van de contactcenterapplicaties en helpt het team om daar zo goed mogelijk op in te spelen;

  • je brengt gedegen kennis in op het gebied van onze bestaande klantcontactapplicaties: je hebt veel ervaring met Genesys PureConnect , goede kennis van Verint WFO is een pré;

  • je ondersteunt het team in de dagelijkse operatie waarin we incidenten en gebruikersvragen oppakken en af (laten) handelen;

  • waar nodig breng je je kennis van de huidige applicaties in om bij te dragen in de migratie naar de nieuwe omgeving;

  • je draagt bij aan het up-to-date en compleet houden van de beheeromgeving;

  • (laten) uitvoeren van configuratiechanges in de door KlantContactTeam beheerde applicaties (specificeren van changes, inplannen en gecontroleerd live brengen in Productie);

je draagt bij aan het nakomen van de afspraken die het team heeft ten aanzien van beschikbaarheid van applicaties en afhandeltijden van incidenten/aanvragen.

Hier ga je werken
De missie van NS is telkens meer reizigers veilig, op tijd en comfortabel te vervoeren. En dat alles via aantrekkelijke, gastvrije stations, waar je behalve voor je treinreis ook voor extra services terecht kunt. Met circa 11.000 medewerkers, van machinist tot conducteur, van logistiek medewerkers tot marketeers op kantoor, met z’n allen proberen we hier dagelijks ons steentje aan bij te dragen.
Misschien volg je NS al op Facebook, Instagram of Twitter, we zijn namelijk één van de grootste Twitter-accounts van Nederland. Onze 800 collega’s van klanteNService staan altijd klaar voor de reiziger, 24 uur per dag zelfs! In een jaar hebben ze via alle kanalen ongeveer 4 miljoen contacten met klanten. Onze operatie vindt plaats in Utrecht, Eindhoven, Groningen en Suriname. Jouw vaste plek is in Utrecht.
Het functioneel applicatiebeheerteam KCT ondersteunt KlantenService door het aanbieden/beheren van 8 verschillende klantContactApplicaties. Ook speelt het team een belangrijke rol in het contact met andere NS IT teams die door Klantenservice gebruikte Applicaties leveren.

Dit zijn de eisen

  • Minimaal 5 jaar ervaring met, en grondige kennis van (configuren van), Genesys PureConnect

  • Ervaring en kennis van Verint WFO is een pré

  • Kennis van telefonie infrastructuren en producten van telefoniediensten

  • Kennis van en ervaring met meldkamerprocessen en -tooling is een pré

  • Minimaal HBO-diploma, zoals Bedrijfskundige Informatica of vergelijkbaar

  • Drie tot 5 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie

  • Sterke communicatieve vaardigheden, zowel in woord als schrift

  • Kennis van en ervaring met Lean en Agile/scrum is een pré

  • Kennis van en ervaring met het werken volgens ITIL, BiSL, ASL is een pré

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met een van onze opdracht adviseurs.
Opdracht Adviseur
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Functioneel Applicatie Beheerder die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.