Logo van Inhuurdesk
Logo van Inhuurdesk

Vakspecialist Financiën

Inhuurdesk

Jacob van Campenweg 55, 3067 LH Rotterdam, Nederland

Sluit over 9 dagen

Begindatum:

24 nov 2025

Einddatum:

24 mrt 2026

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

10 nov 2025
Opdracht tarief Geen maximumOpdracht uren 36
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

De gemeente Utrechtse Heuvelrug werkt aan een efficiënter en transparanter financieel proces. Jij wordt ingezet om bij te dragen aan de optimalisatie van financiële administratie en verantwoording. Je ondersteunt de gemeente bij het verbeteren van begrotingsbeheer, rapportages en de naleving van wet- en regelgeving.

Doel van het project
Jouw opdracht is om de gemeente te ondersteunen bij de optimalisatie van financiële processen, met specifieke aandacht voor:
• Het correct verwerken en beheren van financiële gegevens.
• Het bijdragen aan begroting, jaarrekening en bestuursrapportages.
• Het toepassen van wet- en regelgeving binnen de financiële administratie.
• Het bewaken en optimaliseren van financiële processen binnen gemeentelijke inkoopprocedures.

Jouw werkzaamheden en verantwoordelijkheden
Je wordt actief betrokken bij:
• Factuurbeheer en grootboekcontrole – Het correct verwerken, structureren en controleren van financiële gegevens.
• Financiële analyses – Het doorrekenen van beleidswijzigingen en beoordelen van de impact op de begroting.
• Begrotingsbeheer en rapportages – Ondersteunen bij de begrotingscyclus, jaarrekening en bestuursrapportages.
• Toepassing van wet- en regelgeving – Zorgen dat financiële verplichtingen correct worden verwerkt en verantwoord.
• Inkoopprocessen – Ondersteunen bij de financiële bewaking en controle van gemeentelijke inkoopprocedures.

Eisen

- Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woon-werk en evt fee kosten).
- Kandidaat is geen zzp'er en wel in loondienst.
- De inhurende organisatie zal bij gunning van opdracht een integriteitsverklaring overhandigen aan de kandidaat welke ondertekend dient te worden. Hier dient u als aanbieder mee akkoord te gaan.

Wensen en competenties

Wensen
- Kandidaat heeft minimaal HBO werk- en denkniveau. Dit blijkt uit een afgeronde bachelor opleiding.
- Minimaal 2 jaar werkervaring binnen overheid en/of semi-overheid.
- Kandidaat heeft ervaring met LIAS, Key 2 Finance & Power BI.
- Kandidaat heeft kennis van de BBV en kan direct starten in de SiSa-beoordeling.

Competenties
- Verbindend en positief
- Ondernemend en doortastend
- Kan snel schakelen, prioriteren en werken met deadlines
- Samenwerken is voor jou zowel in- als extern een vanzelfsprekendheid
- Gevoel voor ambtelijke, politieke en bestuurlijke verhoudingen;
- Communicatief vaardig
- Werkt en denkt integraal;
- Proactief en omgevingsbewust

Organisatie en team

Klant: (MP) Inhuurdesk
Business unit: Gemeente Utrechtse Heuvelrug
Afdeling: Gemeente Utrechtse Heuvelrug
Werklocatie: Doorn

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
Optie tot verlenging: Verlenging is mogelijk; 2x 4 maanden.
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via nina.dejong@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Afwezig
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr