Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Tactisch databeheerder
Inhuurdesk
Jacob van Campenweg 55, 3067 LH Rotterdam, Nederland
Voor het thema Buitenruimte zoeken wij een tactisch databeheerder voor 32 - 36 uur per week.
Dit ga je doen Je bent verantwoordelijk voor het contractmanagement omtrent applicaties en onderhoudt het applicatielandschap, inclusief de implementatie van een nieuw BOR-systeem. Je borgt dat voldaan wordt aan de wettelijke kaders, dat werkprocessen uniform blijven, en dat de datakwaliteit hoog blijft. Verder begeleid je het vastleggen van een datastrategie en coördineer je de ondersteuning die het team nodig heeft op het gebied van data. Tot slot blijf je op de hoogte van de ontwikkelingen op het gebied van data en verzorg, of geef, je cursussen aan collega's die daar behoefte aan hebben.
Eisen
Hbo of WO werk- en denkniveau.
Aantoonbare ervaring met de werkzaamheden zijn een eis.
Minimaal 2 jaar ervaring met werkprocessen binnen het beheren van de openbare ruimte.
Kandidaat heeft kennis van (tactisch) databeheer binnen het vakgebied "Openbare Ruimte" bij een gemeente of provincie.
Kandidaat heeft minimaal 2 jaar werkervaring met werkprocessen binnen het beheren van de openbare ruimte. Dit dient duidelijk in het CV naar voren te komen.
Wensen en competenties
Wensen
Ervaring met wettelijke kaders op het gebied van BAG, BGT, BRO, GWSW, Privacy, WAS en WIBON.
Kandidaat is na gunning per 1 januari 2026 beschikbaar voor 32 - 36 uur per week.
Kandidaat heeft op het cv een kort zelfgeschreven motivatie toegevoegd.
Competenties
Je bent enthousiast, daadkrachtig en communicatief sterk.
Je vindt het leuk om te werken met data, en inspireert je collega's om met data te werken.
Je bent niet bang voor complexe opgaven.
Je kunt projectmatig werken en bent constant aan het nadenken hoe processen beter kunnen verlopen.
Je kunt zelf goed je ideeën uitwerken, maar kan dit ook delegeren naar collega's.
Je hebt analytisch denkvermogen, je ziet mogelijkheden tot verbetering en stuurt hierop.
Je vindt het leuk om projectmatig verbeteringen toe te passen.
Je bent communicatief sterk, enthousiast, daadkrachtig en stressbestendig.
Integrale en organisatie brede blik.
Je bent in staat om verschillende teams met elkaar te verbinden.
Visie op datagericht werken.
Je bent in staat tegenstelde belangen af te wegen en hierin een doorslag te kunnen maken.
Zorg voor kwaliteit, tijdigheid en volledigheid.
Klant- en kwaliteitsgerichte werkhouding.
Goede communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk).
Gevoel voor ambtelijke, politieke en bestuurlijke verhoudingen.
Onze kernwaarden zijn: omgevingsgevoelig, verantwoordelijk, dienstverlenend, samenwerkend en zelfreflectief.
Organisatie en team
Klant: (MP) Inhuurdesk Business unit: Gemeente Utrechtse Heuvelrug Afdeling: Buitenruimte - Inrichting Werklocatie: Doorn
Gespreksinformatie
Gesprekken worden gepland in de week van 8 tot 12 december 2025.
Overige informatie
Benodigd aantal professionals:
Gewenste contractvorm: Detachering Optie tot verlenging: ja, 1x één jaar tot uiterlijk 31-12-2027.
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via sybren.hindriks@kbenp.nl.
Delen:
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.