Jacob van Campenweg 55, 3067 LH Rotterdam, Nederland
Begindatum:
2 jan 2025Einddatum:
31 dec 2025Uren per week:
36Publicatiedatum:
23 nov 2024Type inzet
De functie wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zzp'er. Zzp'ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen dienen zich te laten detacheren of in loondienst te zijn via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, die dan de offerte indient.*
Wat zijn je werkzaamheden?
Je gaat met inwoners en bedrijven in gesprek over realiseren/ versnelling woningbouw;
Je gaat uitvoering geven aan versnelling realisatie woningbouw van 140-160 woningen per jaar. Dit is een vertaling van het uitvoeringsprogramma van de raad;
Bent verantwoordelijk voor monitoring subsidie 2025 beschikking woningbouwversnelling;
Je bent aanjager/ uitvoerder van de versnellingsagenda waaronder met Woningmakers;
Je adviseert en rapporteert over de voortgang van het project aan de leiding en het bestuur.
Wat vragen wij?
Je beheerst het RO-vak en hebt affiniteit met procesgericht werken.
Je bent het aanspreekpunt voor de initiatiefnemer, bestuur en inwoners, iemand die de regie pakt, samenwerkt met adviseurs en verantwoordelijkheid neemt.
Je bent resultaatgericht, een planner, organisator en kan met anderen met een ”ja, mits houding” tot oplossingen komen.
Je bent een netwerker, representatief, een teamspeler, beschikt over goede communicatieve vaardigheden en bent in staat het bestuur te adviseren.
Je bent klantvriendelijk en kunt omgaan met conflictsituaties.
Onze kernwaarden zijn: omgevingsgevoelig, verantwoordelijk, dienstverlenend, samenwerkend en zelfreflectief.
Vaste overlegmomenten
Let op we hebben we vaste overlegmomenten: maandagmiddag overlegmoment met portefeuillehouder en soms in de avond presentatie/ ondersteuning portefeuillehouder in de gemeenteraad.