Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Inhuurdesk
Logo van Inhuurdesk

Projectleider Minima- en gezondheidsbeleid

Inhuurdesk

Jacob van Campenweg 55, 3067 LH Rotterdam, Nederland

Sluit over 10 dagen

Begindatum:

1 jan 2026

Einddatum:

17 jul 2026

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

25 nov 2025
Opdracht tarief Geen maximumOpdracht uren 24
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdracht

We hebben een mooie opdracht voor een projectleider binnen het Sociaal domein met zowel ervaring met minima- als gezondheidsbeleid. We zijn op zoek naar iemand die de volgende opdrachten kan uitvoeren.

  1. Minimabeleid: Opstellen van een tussenevaluatie naar aanleiding van de nota Samen Vooruit.
  2. Minimabeleid: Een advies opstellen, inclusief analyse, betreffende hoe datagestuurd werken geïmplementeerd kan worden binnen het minimabeleid.
  3. Suïcidepreventie: Opstellen van een plan van aanpak voor suïcidepreventie en vervolgens een plan van aanpak voor de uitvoering hiervan.
  4. Kansrijke start: Opstellen van een plan van aanpak 'Kansrijke start' en vervolgens een plan van aanpak ontwikkelen voor de uitvoering hiervan.
  5. Gezondheid: Communicatieplan opstellen rondom voorlichting gemeente over gezondheid.

Eisen

  • Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woon-werk en evt fee kosten).
  • De kandidaat is beschikbaar voor een gesprek op 9 december tussen 13:00-15:30 uur.
  • Akkoord met de te ondertekenen integriteitsverklaring bij gunning van de opdracht.
  • Het CV is in het Nederlands opgesteld, in Word of PDF-formaat en is maximaal 5 pagina's A4.
  • In het CV is te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week vermeld.

Wensen en competenties

Wensen

  • De kandidaat heeft kennis van/ ervaring met gemeente Utrechtse Heuvelrug en het netwerk van samenwerkingspartners waarmee zij samenwerkt.
  • De kandidaat heeft ervaring als projectleider binnen het sociaal domein, waarbij hij/zij kennis en ervaring heeft van: minimabeleid; vroeg signalering en samenwerking met de GGZ; het versterken van de keten rondom kwetsbare inwoners, gezinnen en kinderen; communicatiestrategie binnen sociaal domein.

Organisatie en team

Wie zijn wij?

De gemeente Utrechtse Heuvelrug telt ongeveer 50.000 inwoners. De gemeente ligt in een prachtige, groene omgeving waarin de dorpskernen een eigen identiteit en cultuurhistorische waarde hebben. De kernwaarden dienstverlenend, omgevingsgevoelig en verantwoordelijk staan bij ons hoog in het vaandel. Je gaat in opdracht van onze gemeente werken. Deze opdracht valt onder het thema Samenleving.

Afdeling: Samenleving - team regie- en faciliteren
Werklocatie: Doorn

Gespreksinformatie

De gesprekken vinden plaats op 9 december tussen 13:00-15:30 uur, zorg ervoor dat uw kandidaat beschikbaar is. De gesprekken zullen niet op een ander moment plaatsvinden.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Gewenste contractvorm: Detachering

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Bereikbaar van 9:00 tot 17:00
Werkdagen: ma, di, do, vr