Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Inspecteur handhaving (bouw-en woningtoezicht)

Inhuurdesk

Jacob van Campenweg 55, 3067 LH Rotterdam, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 24 Zuid-Holland

Begindatum:

1 jan 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

22 okt 2024

Type inzet
De functie wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zzp'er. Zzp'ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen dienen zich te laten detacheren of in loondienst te zijn via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, die dan de offerte indient.*

Wat zijn je werkzaamheden?

  • Je bent verantwoordelijk voor inventarisatie qua gebruik, bouwen, gebruikers etc. van recreatieterreinen;

  • BRP controles, ook buiten de gemeente grenzen;

  • Per bezoek worden rapportages opgesteld en je bouwt het dossier op voor een goede overdracht aan de jurist;

  • De controle vinden op wisselende tijden plaats, zoals weekenden en avonden;

  • Betrokken bij estafette handhavingsacties;

  • Je bent de ogen, oren, rapporteert aan de het kernteam project handhaving recreatieterreinen

  • Je signaaleert/ rapporteert vermoedelijke ondermijnende criminaliteit naar team ondermijning.  

  • Overige voorkomende taken.

Wat vragen wij?

  • Je beheerst het toezichthoudersvak en je beschikt over specifieke werkervaring die behulpzaam is om eerder genoemde taken uit te voeren;

  • Je bent het aanspreekpunt voor het kernteam project handhaving recreatieterreinen, iemand die samenwerkt en verantwoordelijkheid neemt;

  • Je bent empatisch, resultaatgericht, een planner, organisator en kan met anderen met een ”ja, mits houding” tot oplossingen komen;

  • Je bent een netwerker, representatief, een teamspeler, beschikt over goede communicatieve en schriftelijke vaardigheden;

  • Onze kernwaarden zijn: omgevingsgevoelig, verantwoordelijk, dienstverlenend, samenwerkend en zelfreflectief.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.